Misschien voor alle zekerheid nog eens testen ja Wensje! Hihi wij hebben zo een weekkalender van 'Liefde is...' En ik draaide 'm net om naar volgende week, en er staat nu als gezegde bij 'Als 1 plus 1 samen 3 maakt' Ooooh Geniet van deze superzalige ZONdag, ik ga ervan genieten binnen op mijn werk Enige pluspunt is dat we als enige afdeling een terras hebben
Zo iedereen genoten van het mooie weertje? Heb heerlijk heel de dag in de zon gezeten met een tijdschrift Gisteravond nog een testje er tegen aan gegooid maar was veel lichter dan in de middag.. Had ook best een hoop water gedronken gedurende de dag dus Miss daardoor.. Vanmiddag maar weer
Ja, wat een weer hè? Zo ontzettend lekker! Ik heb ook zowat de hele dag in de tuin doorgebracht.. genieten zeg! Die temperatuurcurve is trouwens sowieso handig, want vlak voor je ongesteld wordt daalt de curve! Aangezien ie dat nu nog niet doet, kan ik er dus vanuit gaan dat de menstruatie nog even uitblijft. En je temp meten is zo'n kleine moeite! Ik vraag me alleen wel af of mijn temp klopt vandaag. Ik had het warm in bed. vl had blijkbaar de cv (per ongeluk) op 21,5 gezet.. ik heb geen idee waarom, ik had hem juist uitgezet omdat we de hele dag met de deur open zaten! Vanmorgen kwam ik tot de ontdekking dat ik het dus zo heet had doordat de verwarming brandde.. Iedereen weer aan het werk met dit mooie weer?
Ja das ook wel handig dat je ziet dat je menstruatie eraan komt! Wist ik ook al niet seh Want ik zit nu maar te wachten en te wachten op die rode vloed :x Ja straks de laatste late.. Morgen nog een korte ochtendpost en dan 5 zalige dagen vrijaf voor de verhuis Jij ook aan 't werk?
Ja, ik ook aan het werk, helaas.. Maar ik stop wel bijtijds en dan heerlijk met de hond naar de hei. Die was het er al niet mee eens dat ik wegging en wilde eigenlijk in de tuin We gaan tot nog toe aardig gelijk op hè? Tegelijk gestopt met de pil, geen idee wanneer onze menstruatie daadwerkelijk komt, wel een ei gehad! haha! Maar jou ei is al langer geleden geweest dan de mijne.. heb je nog geen zw.test gedaan (of ben ik dat alweer vergeten)?
Oh zalig! Ja we gaan redelijk gelijk op ja Jawel, uit nieuwsgierigheid al eentje gedaan maar 't was overduidelijk negatief
Ik heb gister ook heerlijk in het zonnetje gezeten! Voelde me goed fit na t feestje van zaterdag! Dus heb er heerlijk van genoten!! Spannend meiden! Mijn ei is nog ver te zoeken!😞😞 de testjes van z&k blijven maar negatief!
Grrrr ik snap hier niets meer van meiden!! Help me alsjeblieft!! Me slijm word steeds rekbaarder, me temp is vanmorgen tot een diepte punt gezakt (36,28) maar me ovulatietesten blijven negatief!! De meest linkse is van vandaag!
Bij BB'tje blijven ze juist (bijna) positief (ook van z&k toch?).. geeft je toch te denken, zal het een rare serie strips zijn..?
Inderdaad dat gevoel had ik ook!! Zo jammer dat ik niemand ken persoonlijk die ook ze ovulatie aan het testen is!
Misschien morgen. Mijne waren praktisch wit en 3 dagen later had ik de knaller. Terwijl ze eerder in mijn cyclus al behoorlijk gekleurd waren (maar dus niet genoeg). Volgens mij hoeven ze echt niet op te lopen. Misschien toch is googlen op hormonen gedurende de cyclus. Hier iets gevonden: Hormoongebruik
Heb t gelezen! Denk dat het nog wel erg vroeg is om daar aan te denken! Wacht het gewoon nog even af!! Uitgaande van mijn cyclus van 42 dagen de vorige ronde, kan het nog alle kanten op!😊
Ja, maar het ging me meer om het plaatje Dan zie je dat er maar 1 echte LH piek is. Hij kan dus gewoon van wit hopla naar dikke vette knaller! Edit: dat plaatje ja!
Dat is waar!!! Maar in de meeste gevallen vet ongunstig.. Dat houd namelijk in dat ik een cyclus heb van 42 dagen, waardoor ik na 3x mijn regels al een maand achterloop!! En dus 3x minder kans heb op een zwschap! K blijf gewoon tempen & me testen gebruiken en we zien het vanzelf wel!
Joh, ik denk dat je nog helemaal niet je echte ritme hebt door de hormonen enzo.. Nog geen zorgen daarover, daarbij heb je je leeftijd mee