Hier weer een bijna positieve test, maar nog niet donkergenoeg en ook niet donkerder als gister Pfff hoopte dat men ei gewoon optijd zou komen.. Dus maar weer een dagje wachten..
Dit zijn mijn testjes.. Zijn op de foto wel lichter als in het echt maar goed je ziet ze iig oplopen.. Maar nog niet ver genoeg
RoIn, daar heb je ook helemaal gelijk in! Ik wacht het rustig af!! Wensje, als ik kijk naar de foto zijn mijn testen net zo licht😂 Maar kan idd door de foto komen dat ze wat lichter lijken dan dat ze in het echt zijn!
Hier ook het weekend genoten van het weer! Zaterdag lekker stukje gelopen en gisteren op de fiets en lekker bij mijn ouders in de tuin in het zonnetje gezeten. Ik zeg kom maar op met de zomer! Hebben jullie trouwens wel eens nagedacht over moeders voor moeders? Ik heb mij vandaag aangemeld. Dacht eerst dat het lastig zou zijn ivm werk, maar ze zijn met alles al tevreden. Kwam hierdoor nog een website tegen Berichtje uit je Buik Je kunt je daar opgeven en dan ontvang je elke week een mail, wel grappig vind ik.
Mijn niet positieve streepjes duurder lang, de positieve kwam echt direct. Ik legde hem weg omdat ik dacht: ik kijk straks wel, maar toen ik mijn arm uitstrekte om hem weg te leggen zag ik hem al verkleuren..! Dat ging heel snel!
Hier vandaag ineens een heeeeeele lichte test. Slijm is nog rekbaarder als dat ie al was. Gisteren had ik een vrij donkere ovu test in de ochtend, positief weet ik niet maar wel echt donker. 'S middags niet kunnen testen. Hele dag weg van t hotel geweest en teveel gedronken daarvoor. Maar... Ik heb mijn ei dus nu ergens. Heel fijn want ik ben nu 5 dagen lang niet bij vriendlief gezien ik in Budapest zit nog tot en met woensdag en mis dus mijn ei deze ronde. Bijzonder balen omdat ik tot nu toe ook enorm lange cycli heb.
Moeders voor moeders heb ik nog niet over nagedacht, eerst maar is zwanger zien te worden, is ook niet vanzelfsprekend... Ga zo je linkje is bekijken!
Ja, maar eerst zwanger worden, dan ga ik kijken Nu was ik net van alle vage klachten af zo na de ovulatie, heb ik vandaag weer een zeurderige onderbuik. Heeft iemand dat ook na ei?
Moeders voor moeders verzamelt ochtendurine van zwangere vrouwen. Hier halen ze hormonen uit voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen worden (als ik het goed heb). Zeker een goed doel dus!
Nee zag ik idd Cinn dat Ze ong hetzelfde zijn... Maar mijn eerste zijn echt nog wit.. Net nog een testje gedaan maar nog niks.. Pff op men ei wachten is niet men favo hobby, was er echt een beetje vanuit gegaan dat hij netjes optijd kwam Volgende maand ga ik er ook maar bij temperaturen mocht het nodig zijn
Het gaat niet alleen om ochtendurine, je kan volgens mij de hele dag urine opvangen. Je urine bevat de eerste 4 maanden het meeste hCG-hormoon. Van dit hormoon maken ze medicijnen voor mensen die moeite hebben met zwanger worden.
Ik ga, als ik inderdaad zwanger ben, me ook aanmelden voor moeders voor moeders! Maar eerst zwanger zien te worden!!😊😊
Daarom heb ik nog geen banner wensje, ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is.. Goh..ben klaarwakker! Voel me ook uitgeslapen, maar om er nu uit te gaan vind ik ook wat overdreven..gisteren was ik ook al zo vroeg wakker. Misschien door de vogels die echt al flink zingen. Wel heel leuk om te horen hoor.
De vogels hebben mij hier vanmorgen ook wakker gemaakt.. Hier gereed voor de laatste werkdag deze week! Dat klinkt wel iets heel moois ja, dat moeders voor moeders Ik vind mijn banner wel handig, om bij te houden op welke dag ik zit
Geniet van je laatste werkdag Rainbow! Hier was ik ook al vroeg wakker! Slaap niet zo geweldig, omdat Vl. nachtdienst heeft.. En sinds we samen zijn heb ik nog maar 10 nachten alleen geslapen.. Moet dus ff wennen aan de leegte in bed!