Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hihi daar ga ik dan maar vanuit!!!:-D blijf nog wel ff testen! (Want volgens een andere berekening heb ik pas 23 maart me ei.. Dus wacht het rustig af!

2. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Maar waar kwamen die steken dan vandaan vannacht😝😁

3. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ervaring is dat lichtere urine niet héél veel invloed heeft op een ovu-test.
    Zou fijn zijn als je je ei al eerder hebt gevonden, Cinnn!

Rainbow: wat fijn dat je er nu inzit! Geniet van jullie nieuwe stekkie! Nog veel succes met het uitpakken van de laatste dozen. ;)

4. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa ik denk ook dat het hem was hoor Cinn!
    We zitten samen met BBtje dicht bij elkaar! Allemaal op het wachtbankje :D

Rainbow Fijn dat je in je huisje zit nu! Succes met de laatste spulletjes uitpakken :)

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Middag!

Het was vast je ei Cinnn.
    Ik moest vanaf 4 tot 8dpo ook elke nacht plassen, daarna was het over. Heel gek.
    En nu joeg ik niet te twijfelen over mijn menstruatie hoor..tjemig wat is ie ee heftig zonder pil...

6. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit nu denk ik ook 2-3 dpo?
    Heb tussendoor best wel flinke steekjes bij mijn lies/onderin mijn bil? En last van mijn rug!

Goed, ik heb beloofd aan mezelf dat ik mezelf niet gek mocht maken. Is toch best lastig als je eenmaal weer na je ei denkt te zitten... :D

RoIn, wat balen dat 'ie zo heftig is! Hoop dat je er snel weer vanaf bent!

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn wat balen zeg!! Sterkte!!

Bbtje erg he! Zodra je na je ei zit ga je van alles denken, voelen & hopen!

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wiehoe!! Ik heb dat slijm ontdekt!😁

9. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Meiden ik vraag me iets af😝

Hoe doen jullie dat na het uhh... "Klussen"??
    Blijven jullie liggen, kont op een kussentje, benen in de lucht??

Denk dat Njoy daar het beste antwoord op kan geven, zij is tenslotte al zwanger!!:-D

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    #830 RoIn, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
    Gewoon, blijven liggen, daarom vind ik voor slapen het makkelijkst :D

Dank Cinnn, zal het wel overleven :D

11. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hahaha herkenbaar!!

Heb me ei echt!! zit onder de pukkeltjes en dat had ik vorige maand ook!

12. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Hoi meiden,

Gisteren mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn, ook via fotolijstje met gedichtje. Mijn vriend kreeg ineens kriebels om het te vertellen en waarom ook niet, dus besloten het gister te doen aangezien we op visite zouden gaan. Ik had geen idee hoe ze zouden reageren maar was echt heel leuk! Mijn schoonmoeder was geëmotioneerd, dat had ik eigenlijk niet verwacht. Niet dat ze niet blij zouden zijn hoor, maar was nog leuker dan ik had gedacht. Papa 2 be heeft nu de smaak te pakken en zou het liefst iedereen willen vertellen hihi wel schattig hoor!

@cin, ik moet eerlijk zeggen dat ik de bewuste avond zeg maar toch mijn benen in de lucht heb gedaan hihi, dat heb ik even volgehouden. Of dat het ook is geweest...;) Het kan in ieder geval geen kwaad.

13. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hahaha super schattig!! Leuk he hoe de aanstaande papa kan reageren! En wat een leuke reactie van je schoonmoeder!!

Wij zitten vandaag op visite en vind t toch best lastig om niet te zeggen dat we bezig zijn! Maar kan nog me mond houden!!

Echt je benen in de lucht??😳😳😳 Ik zorg dat ik met me kont omhoog lig, maar met me benen in de lucht 😝😝 Krijg al spierpijn als ik er aan denk!!😂

14. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Hahaha het viel mee hoor, ging niet op mijn kop staan. Gewoon even je handen onder je kont en hoepla! :p Ach zou gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.

15. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, wat leuk 3Njoy! Lijkt me ook zo gaaf om het te kunnen vertellen aan ouders en schoonouders.

Krijg nu al vaak de vraag of het gelukt is.. :D Geloof dat zij net zo goed niet kunnen wachten... ;)

Hier ook meestal met benen in de lucht. We blijven sowieso altijd nog een tijdje liggen samen en ik lig nu regelmatig met opgetrokken knieën of ik hou mijn benen omhoog (maar buig mijn knieën), dat ligt best lekker!
    Het is ondertussen een soort automatisme geworden om te doen. Waar we tijdens mijn spiraaltje nauwelijks seks hadden (laaaaaaag libido), hebben we het nu eigenlijk dagelijks gezellig samen... Ik moet zeggen: dat voelt onwijs goed! Onze relatie was al goed, maar is nu nog veel beter. Dat dat ding eruit is was de beste beslissing ooit! (sorry dat moest er even uit, ben zo blij met mijn vriend en we zijn toch al 10 jaar samen... :D)

16. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Heb jij het je schoonouders & ouders verteld dat jullie bezig zijn?😊

Wij blijven inderdaad ook nog gezellig liggen samen! Gewoon ook omdat we het gezellig vinden. Lig wel altijd met me benen opgetrokken (knieën omhoog en voeten op t bed) en me bekken gekanteld!

Fijn toch dat jullie het nu zo gezellig hebben! Dat is alleen maar een goed teken toch!! Zou je weer terug gaan naar een spiraal?☺️

17. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

graag zou ik met jullie willen meekletsen!

wij zijn bezig sinds augustus voor ons eerste kindje, en zijn er helemaal klaar voor alleen wilt het maar niet lukken :(

Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn!

18. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom erbij, Geneeke! Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn en we snel allemaal een klein wonder mogen verwachten..

@ Cinnn:
    Ja, wij hebben het verteld, omdat we het toch graag alvast met hen wilden delen. Verder weten alleen mijn beste vriendinnen het. Mijn eigen broer weet het bijvoorbeeld nog niet, omdat hij zijn mond niet kan houden, dat is net een vrouw hoor, samen met zijn collega's gaat het dan heel het dorp rond waar ik vandaan kom. ;) Die mag het dus pas weten als het zover is en we wat verder zijn... ;)
    Wel grappig dat mijn broer ook al een heel eind zover is. Daar kwam ik per ongeluk achter. :D Pas een nieuwe relatie, maar als dat echt lijkt te werken, verwacht ik dat het niet heel lang gaat duren voor hun er ook aan beginnen.

V.w.b. spiraal: Aan de ene kant wil ik best terug naar een spiraal, omdat ik járenlang geen ongi gehad heb, dat was heerlijk! Maar voor mijn relatie: nee...
    Ik moet zeggen dat dit toch wel erg fijn is. ;)

19. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Haha ja snap ik. 4 april zijn wij 11 jaar samen, altijd heel leuk eigenlijk. Besef me altijd wel hoe erg wij boffen, nu nog extra! Maar merkte inderdaad toen ik gestopt was meer zin had.

20. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden het ook wel fijn hoor, maar nu nog héél veel extra... :D

Deel Deze Pagina