Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee, maar wie weet haal je me volgende ronde weer in, weet je nog helemaal niet in deze fase hè? :D

2. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wat balen Rainbow dat er nog niets duidelijk is!

RoIn hoe staat het met jou menstruatie?? Overleef je het nog?

Pff ik heb toch last van gevoelige tepels! Had dat vorige maand ook na mijn ei! Pff t doet gewoon auw!

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, ben blij dat ik het leven heb, nee hoor, ik red het wel denk ik :D
    Hoe bevalt het wachtbankje?

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Lang 😂 En zit er net😝😝 Maar ga mezelf niet gek maken deze maand (hoop ik😁 )

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee, weet je wat het is? Als je positief test is het natuurlijk best lullig als je na 4 dagen weer neg test omdat het toch is misgegaan. Of je test te vroeg.. ook zoiets.
    Ik vond het erg lastig niet te testen maar op een gegeven moment ga je alles wat je voelt ook linken aan zwanger zijn, terwijl die hele hormoonschommeling opzich al op een zwangerschap lijkt volgens mij :D. De laatste 2 dagen voor NOD voelde ik geen gerommel meer etc meer. Toen wist ik ook wel dat, samen met mijn temp, dat het hem niet worden ging (voor zover je dat weten kan maar zo voelde ik het wel).

En dan testen bewerken met foto's.. eigenlijk heb je er niets aan. er moet gewoon een streep staan.. klaar..

Hoe is het met jouw temp? Is ie mooi omhoog gegaan?

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ahhh hier ook twee katten..! Wij slapen op een open zolder dus kan ze moeilijk buitensluiten :D enen ze slapen ook op bed haha het liefst op ons :) morgen 6dpo pfoeeee toch best last van men onderbuik..

Hebben jullie dat pendelen wel eens laten doen..? En hoe staat jullie daar tegenover?

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Heb dat niet laten doen voor een evt zwangerschap.. Heb zelf ook wel gependeld (wat heb ik niet gedaan😝 ) maar nog nooit voor een zwangerschap..! Lijkt me wel eens grappig om dat te laten doen!

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ik heb het toevallig deze week laten doen..!
    Door twee personen via het pendelgedeelte in dit forum :)
    Positieve test in april van een meisje
    En bevruchting in juni van een meisje
    Mijn voorgevoel zegt ook al altijd als eerste een meisje en hoop toch 26 maart een positieve test te hebben haha maar goed is vlakbij april ;)

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Krijgen wij het te horen als het klopt?? :D

10. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Spannend Wensje! Ik ben benieuwd!

11. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaaa ik ben ook benieuwd!!
    En jullie krijgen het zeker te horen als het klopt haha
    Heb nu ook reactie op de laatste ook een meisje maar pas november 2014.. ;)

12. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Pfff november pas!! Duurt nog zo lang!😝

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb me ook al eens laten pendelen
    De een zei zwanger in juni, de ander in juli
    Dus ergens daar tussenin zou ideaal zijn :D

14. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik wacht nu op reactie, maar ben bang dat ik of teleurgesteld ga zijn als ze voorspellen dat het nog ff duurt, of bang dat het een vette teleurstelling is als ze bijv zeggen april, en ik word ongesteld in april!

15. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb zo'n rare dag op mijn werk achter de rug... Iedereen werd door mijn baas bij elkaar geroepen omdat hij iets wilde mededelen. Is dus een jongen bij ons (20 jaar) die al een tijdje depressief schijnt te zijn en dus ook rondloopt met gedachtes om er een eind aan te maken. Hij was er zelf bij dat dit werd gezegd en zei dus ook dat het nu zo erg is dat hij zichzelf laat opnemen. Iedereen was zo geschokt! Je hoort het wel eens, maar als het dan zo dichtbij komt is echt bizar! Hij heeft echt nooit iets laten merken, heeft ook een vriendin. Altijd wel opgewekt enzo, niet terneergeslagen ofzo. Had dit echt niet verwacht. Wel super knap dat hij het nu verteld. Moest het even kwijt...

16. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Jeetje zeg wat ontzettend heftig!! Vooral als het toch best dichtbij komt! (Daar kan ik helaas over mee praten!) Maar t probleem waarom je het vaak niet ziet, is omdat depressieve mensen vaak fantastisch kunnen "acteren" ze zetten een masker op en doen naar de buitenwereld alsof alles goed gaat en er niets aan de hand is! Erg moeilijk om te doen, maar voor de omgeving ook erg moeilijk om mee om te gaan.

Knap dat hij het toch verteld heeft!!

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Mijn angst is meer dat ze zeggen: helaas.. het zal niet lukken..
    Dat zou pas een teleurstelling zijn..:(

Goh 3N, triest hoor. Hopelijk lukt het hem eruit te kruipen. Zal een lange weg zijn..

18. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @Cinnn&RoIn,

Ja dat is wel een beetje zo. Mij hadden ze gependeld op januari dit jaar en bijna april en nog niks.. in januari was de teleurstelling wel groot dus een tip: focus je er niet teveel op! Het is meer voor de fun en leuk als het uitkomt.

@3njoy

19. geneeke

geneeke Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    @3njoy

Wow echt heel heftig!

Het is inderdaad vaak zo dat mensen wat écht depressief zijn en gedachtes hebben om er een einde aan te maken heel goed acteren en er niet over praten of pas heel laat over praten. Een vriendin van mij is ook (zegt ze) depressief maar ze praat er juist heeeel vaak over en vertelt me ook heel vaak dat ze er een einde aan 'wou'maken.. ik denk dan dat dit meer een kreet om aandacht is.. hoe veel ik ook van haar hou.

20. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Pendel geeft aan; mei & een meisje!
    Ben benieuwd :p

Deel Deze Pagina