Ik twijfel of ik ze nog een x ga bestellen of die van sensitest bestel! Heb deze maand zo'n 30 ovulatietesten gebruikt😂😂
30? Maar ben jij dan direct na menstruatie gaan checken en dit ook blijven doen, of meerdere op 1 dag? Ik ben gestopt direct na ovulatie-pijn, temp stijging en de eerste negatieve test (allemaal op 1 dag)
Ik heb er nu al ongeveer 50 aan de koelkast hangen van deze ronde. Vanaf 17 februari begonnen en nog steeds bezig... Iedere dag één nu, maar daarvoor ook regelmatig twee. Dat doe ik dus niet meer.. Die 2 op een dag. Daardoor gingen ze helemaal hard! Ik heb nu inderdaad z&k en daarnaast nog de kruidvat. Die heb ik er 3x bij gebruikt om te kijken of ze hetzelfde aangaven als z&k. En dat was zo! Dus dan gebruik ik lekker die van z&k, veel goedkoper! Kruidvat waren 13,95 voor 7 stuks, vond ik nog best duur (zeker als je nagaat hoeveel ik er aan z&k heb gebruikt...)!
Jeetje mina...dat is wel serieus veel.. Ik leg ze boven, dat ze niet direct in zich van anderen hangen..! Weet iedereen in jouw omgeving het?
Haha nee, maar ze hangen hier aan de zijkant, dus niet in het zicht! En wel veel mensen die wij veel zien en dicht bij ons staan, weten het wel. Maar de testjes hangen dus niet dat je ze zomaar kan zien hoor! Met de verjaardag van vl heb ik ze ook weggehangen. Dat risico was me te groot...
Meerdere op 1 dag! Ben begonnen bij cd8 geloof ik😝 Wilde hem zeker niet missen😂😂 Maar ik blijf rustig ff door testen tot ik zekerheid heb! Want volgens de berekening zou ik pas 23 maart me ei hebben!
Hoezo 23 maart? Ik denk dat jouw cyclus gewoon op orde begint te komen en dus normale lengte bereikt. Hoe is jouw temp nu dan na je ei? Als ie gestegen is kun je er vanuit gaan dat ie gewoon geweest is. Wat zegt jouw ff?
Ah vervelend hè dat wachten dames.. Eerst wachten op je ei.. Dan wachten op je NOD pfoeee.. Ik nu 9dpo en heb er last van mijn borsten, dit keer minder mijn tepels,p. Verder echt veel last van mijn darmen en beetje een menstruatiegevoel al een paar dagen.. Verder allemaal gekke pukkeltjes op men kin en men borst en slaap wel goed maar wel voor mijn doen steeds vroeg wakker ik heb echt hele wisselende gedachten het ene moment heb ik echt zoiets van pas tweede ronde duurt nog wel voordat het raak is.. Maar soms ineens echt zon positief gevoel.. Vanmorgen had ik ineens zoiets van oké ik doe een test maar echt omo-wit Miss ook maar beter als als die indroogstreepjes want anders weet je nog niks..
Spannend Wensje! Ik had 9 dpo ook niets, 10 kwam mijn menstr. Dat hoort eigenlijk niet, is te vroeg maar oke.. hopelijk was dat eenmalig!
Zo net een deel v/d vriendinnen op bezoek gehad om ons huis te bezichtigen.. Gezellige boel Hier nog steeds geen bloed te bespeuren, het duurt me nu wel erg lang! Gelukkig dat ik er niet teveel aan denk
Sommige meiden hebben wel 3-4 maanden geen menstruatie hè? Niet leuk maar ook niet iets om je zorgen om te maken vooralsnog Wordt je huisje leuk?
Dit is je eerste ronde na de pilstop.. Dat kan jammer genoeg lang duren!! Hoe veel dagen geleden was je "ontrekkingsbloeding"? Soms hoor je inderdaad verhalen van mensen dat ze na 90 dagen pas hun regels kregen! Ik hoop het niet voor je! En ga duimen dat je gauw aan ronde 2 kan beginnen! Bevalt je huisje goed?
Ik had gister en vanmorgen de oppas! Was weer heel gezellig en leuk! Me vriend was vanmorgen super lief met haar aan het spelen! Echt zo schattig! Me hart smolt! Zie het al helemaal voor me!
Het kan zijn dat je te vroeg getest hebt he! Ik ga voor je duimen dat dat het is!! Ik zit momenteel op 4dpo.. Maar deed vanmorgen een ovu test en die was weer een stuk donkerder😒 Ik snap er niets van! Ben blij dat ik nog even door test!! Nog niet positief hoor! Maar wel een stukje donkerder dan die lichte streepjes normaal!
T'is nu 44 dagen geleden, gelijk in mijn banner.. Ja maar pak dat ik 4 maanden moet wachten op mijn regels, dan heb ik ook 4 maanden geen eisprong dus ook niet vruchtbaar? Het bevalt me hier zeer goed, 't is wel nog wat wennen.. Gisteren een zalig bad genomen, dat was al geleden van toen ik nog bij mijn ouders woonde @ Cinn : Alé dan weet je al dat je vriend goed met kindjes overweg kan
Volgens mij heb ik wel is gelezen dat mensen ondanks die lang uitblijvende menstruatie zwanger zijn geworden...