Joepieee! Ik heb vannacht sinds weken weer eens goed geslapen! Voelt echt super fijn! Heb sinds afgelopen week dat ik bijna niets meer lekker vind of kan verdragen. Ik had van de week ineens erg trek in een patatje met mayo, maar toen ik het op had moest ik er niet meer aan denken! Kon geen mayo meer ruiken of zien. Voornamelijk fruit en frisse dingen gaan wel. Wel gek hoor dat het zo'n invloed heeft. Je weet natuurlijk dat het er bij hoort dat lees ik ook vaak, maar als je het zelf ervaart is toch even wennen. Maar ik pas me wel aan hoor .
Ja heel erg moe! Maar dat komt ook omdat ik zo slecht slaap. Het duurt heel lang voor ik in slaap val en kan mijn draai dan niet vinden. Vervolgens ben ik rond half 5 wakker en kan ik niet meer slapen. Pas als ik eruit moet zou ik weer kunnen slapen. Had er deze week veel moeite mee omdat het werken dan gewoon zwaarder is. De dag duurt dan erg lang. Maar hopelijk gaat het straks wat makkelijker.
Inderdaad heel bijzonder hoe je lichaam zich dan aanpast aan het zwanger zijn..wel balen dat je zo rot slaapt net nu je alle energie keihard kan gebruiken! Hier echt menstruatiekrampen.. Hopelijk zet het niet door.. Vanmorgen weer getest.. En men testje zag er echt anders uit als die van gister. Die van gister was echt omo-wit.. En op deze zie ik toch een hele vage schaduw, krijg het niet op de foto maar vriendlief zag ook wel dat hij anders was alleen die roept meteen wacht nou maar tot woensdag maar goed dat lukt dus niet haha Vandaag gelukkig een drukke namiddag en avond en morgen werken dus dan ben ik zo weer twee dagen verder De andere wachtbank zitters al kwaaltjes?
Spannend wensje! Ben heeeel benieuwd! Ik had trouwens bijna nergens last van voor ik had getest. Pas 2 dagen daarvoor eigenlijk, toen begon het slechte slapen. Na mijn eisprong had ik wel meteen al een paar dagen een rare buik en zat heel oncomfortabel. Maar dat was dus later weer even weg. Dat komt en gaat weer de laatste tijd. Toen 1 dag gevoelige tepels gehad, maar inmiddels nu wel vaker last van. Borsten zijn nu erg opgezet. Moet nu ook zeggen dat ik het eigenlijk toch wel wist dat ik zwanger was, alleen wilde het niet toelaten. Er is toch een verschil met het heel erg graag willen en het gewoon voelen.
Hoi meiden! Ik ben er weer.. Sorry voor mijn radiostilte maar ik heb een chaotische rijd gehad.. 9 en 10dpo positief getest vorige week. Was suuuuperblij maar had ook megalast van paniek want het kwam ineens heeeel dichtbij.. Vervolgens op 11 en 12 dpo werden mn testjes lichter.. En toen op 14dpo temp omlaag, 15dpo ongesteld geworden.. Waarschijnlijk heel vroeg misgegaan dus. Erg verdrietig van geweest en me vooral ook schuldig gevoeld omdat ik dus die paniek zo erg voelde!! Hoop niet dat het daardoor komt dat het misging.. Mn voornemen nu is om niet meer zo idioot vroeg te testen. Nu inmiddels op cyclusdag drie en bijna geen bloed meer (eerste dag was echt erg! Tweede dag normaal).. Had een beetje last van mn eierstok vanochtend dus deed een ovulatietestje en die was vrij donker (nog niet positief hoor) dus misschien komt mn ei wel vroeg deze maand.. Ohh ik hoop zo dat het gaat lukken deze maand, ik was zo dichtbij! Voelde me echt anders deze keer. Zere tepels (normaal alleen tijdens ei), steekjes in bm en emotioneel! Dus als ik dit weer voel na mn ei weet ik dat ik goed zit Hoe gaat het met iedereen hier?
Wat vervelend Key! Ik weet zeker dat het niet komt door de paniek, snap dat je dat misschien denkt maar zal een andere reden hebben. Inderdaad verstandig om niet zo vroeg meer te testen. Je kan beter rond 15 dpo gaan testen. Sterkte en wie weet wat deze maand brengt!?
Ik hoop het zo! Ik zat trouwens wel te denken, Ik ben in september vorig jaar naar het ziekenhuis geweest omdat ik een vreemde bloeding had op dag 23 van de cyclus (mn kortste cyclus in de laatste drie jaar was 29), en hier ga je dan naar het ziekenhuis.. En toen hebben ze mn baarmoederslijmvlies gemeten en die was toen 3,4 mm.. Dat is toch veeeeel te weinig? Of kwam dat omdat het pas dag 23 was? Of omdat ik toen ook al aan het bloeden was? Of allebei.. Ik las ergens dat ie toch wel 9 mm moet zijn wil een vruchtje zich goed in kunnen nestelen.. Begin me nu zorgen te maken of dat het niet geweest kan zijn dat ik gewoon altijd een te dunne bmslijmvlies heb Of maakt mn brein nu onnodige overuren?
Overigens waren we toen nog niet aan het proberen voor een kindje dus is ook niet in me opgekomen om te vragen of dat goed was of niet. Zag het later op mn papiertje staan met ook de echofoto's enzo van mn baarmoeder en eierstokken
Ik denk dat je je daar nu nog niet druk om hoeft te maken. het kan wel een reden zijn waarom de innesteling uiteindelijk niet lukt. Wil niet zeggen dat dit bij jou het geval was. Als je toch met die gedachte blijft zitten zou ik gewoon een keer de dokter raadplegen. Misschien dat hij advies kan geven.
Jeetje Key, want ontzettend K zeg!!!! Lijkt me heel heftig sterkte!! 3njoy, wat fijn dat je gister goed geslapen hebt!!! Hihi apart he dat je lichaam zo doet nu je zwanger bent!! Geniet ervan! Wensje, ik ben benieuwd ga voor je duimen!!!! Rainbow, ik heb idd ook gelezen dat mensen met een hele lange cyclus wel zwanger worden! Maar hoe langer je cyclus, hoe minder eisprongen je hebt!
Laten we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat Key.. , dit is niet leuk voor jullie! Verder niet zoveel nieuws hier, ben aan het temperaturen, dit keer vaginaal, beetje heel vind ik het wel maar rectaal vind ik ook net zo goed gek, dit leek me makkelijker. Temp is elke ochtend tot nu toe 36,5. Hoe is jouw temp nu Cinnn?
Ik ben er achter waarom mijn temp zo aan het schommelen is!!:-D Ik neem vaak voor het slapen gaan paracetamol ivm me pijn (wisselend om 23 en 24 uur & in overleg met de arts.) dus dat zit dan om 5.45 nog in mijn lichaam, waardoor mijn temp zo schommelt! Dus deze cyclus beschouw ik maar als verloren met mijn temp! De ha gaf aan dat ik om 9 uur paracetamol moet nemen als ik om 5.45 een reëel beeld wil hebben van mijn temperatuur! Maar k ga dus deze maand nog even rustig door met tempen, zodat het wel in mijn systeem zit!
Maar volgens ff zit ik vandaag op 11 dpo! Terwijl ik pas 6 dagen geleden me ei heb gevoeld! Apart dus!!
Goh! Weer nieuwe inzichten! Paracetamol...! Ik denk dat je je ff-ei dan ook niet serieus kan nemen nu.
Hello ladies! Hoe is t hier? Druk weekend gehad, dus weinig op Zp. Ondertussen zit ik op 10 dpo. Ik heb heel sterk het gevoel dat het gelukt is deze ronde, terwijl dat nergens op gebaseerd is. Ben zo bang voor teleurstelling. durf dus ook niet te testen. Bang voor wéér een witte test, snap mijn gevoel ook niet. Ben bang dat ik denk dat het raak is, omdat ik het graag wil. Krijg alleen het gevoel niet weg.. misschien toch maar testen, witte test is dan gewoon de harde werkelijkheid.
Ahh bbtje snap ik heel goed, ik had dat gevoel ook.. maar op 9&11 dpo echt omo witte testen.. dus ik heb nu alweer zoiets van volgende ronde.. men "kwaaltjes" zijn ook min of meer weg.. geen zere borsten meer en pukkeltjes worden ook minder wel nog slecht slapen.. vandaag 12dpo miss zo nog een testje doen voor de zekerheid maar als die wit is wacht ik gewoon tot men NOD en menstruatie
Heb getest, kan ik mezelf niet voor de gek gaan zitten houden. Echt witter dan wit, dus laat mij ook maar naar de volgende (lannnngggeeeee ) ronde gaan..
Ahh balen bbtje.. maar goed je kan nog wachten tot 12 dpo... ik zit namelijk nog in spanning..! Zien jullie hem? Krijg hem niet goed op de foto maar in het echt zonder te turen..!
Ja, wauw, ik zie 'm! Voorzichtig gefeliciteerd! Jij geeft me weer hoop, maar kan voor mezelf beter in gedachten houden dat ik ongi ga worden. Ik heb geen enkele kwaaltjes, alleen slecht geslapen vannacht en gisteren waren mijn darmen onwijs van slag, maar that's it.