Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Gaat goed! Menstruatie is weer over! Dus nu vol gaan voor ronde 3!
    Hoe gaat het bij jou?? Je ei al gevonden?☺️

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee joh, geen ei! Dus ik denk dat ik wederom een te lange cyclus in ga.
    Geeft niets, hoort vast bij de opstart of het hoort gewoon bij mij!

Fijn dat je menstruatie weer over is! Hoe gaat het met temperaturen? Of ga je daar nu pas weer meebeginnen? (ik deed dat trouwens wel, pas na menstruatie).

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ja ben begonnen met tempen! Zal vanavond eens kijken hoe ik mijn temp curve kan plaatsen in mijn handtekening!

4. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

3NJoy, ik kan me voorstellen dat je het spannend vindt! Lijkt me wel een mooi moment, zo'n eerste echo! Ben erg benieuwd! Laat je ons ook meegenieten (d.m.v. een foto o.i.d.) als het zover is en het kan? :D

Hier bezig met temperaturen en verder aan het afwachten hoe mijn cyclus nu gaat lopen. Tussen ongi en ei is het altijd wel lekker rustig, moet ik zeggen. Geen hormonen of klapperende eierstokken die me gek maken.. :D

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, lekker rustig hè? Door het tempen ben ik ook helemaal niet bang dat ik onverwacht ongesteld ga worden..!
    Alleen dat verrekte wachten op je ei!

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa tempen is idd echt wel makkelijk om te doen..

Blegh hier een schimmelinfectie.. Echt nooit gehad en na men operatie heel veel antibiotica gekregen in sept.. En toen had ik het voor het eerst..
    En nu weer maar geen idee waar het nu vandaan komt :(

Hierdoor eigenlijk ook nog geen ovutest gedaan vandaag.. Ga ik straks maar even doen.. :)

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Hier ook mn ei nog niet gespot! Had wel wat rekbaar slijm (voor het eerst!) in de afgelopen dagen.. Dus wie weet komt ie eraan

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

3Njoy, succes bij de verloskundige vandaag!!

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wat vervelend wensje! Hopelijk heb je het snel onder de controle!

Key, ik had het gisteren ook! Maar ja, nu nog een pos. ovulatietest...

Oh ja 3N, heel veel succes bij de verloskundige! Ik duim voor je dat je een mooi boontje ziet! :D

Cinnn, al van de vervelende menstruatie af?
    Is het niet gelukt? Je tempkaartje in je handtekening?

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Kijk mijn temp nou raar doen?:(

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Kan gewoon is een keer hoor.
    Misschien zakt ie morgen weer, of toch je ei geweest?
    Had je het warm vannacht? Heb ik nl ook al is gehad, heb ik mijn dekbed maar veranderd want werd bloedheet wakker 's morgens.
    En als je laat naar bed gaat, of alcohol drinkt 's avonds kan je ook een tempstijging krijgen.

Bij mij doet ie dat trouwens steeds in de eerste week na mijn menstruatie, daarna wordt ie 'stabieler'.. als ik nu naar mijn vorige kaartje kijk, deed ie dit dus ook, toen zakte ie wat, kreeg ovulatie en daarna weer redelijk stabiel omhoog, met 1 dip-dag, weer wat omhoog om vervolgens weer te zakken..

12. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ja maar dan had ik wel een positieve ovutest moeten hebben denk ik?
    Verder alles gewoon normaal gedaan.. Net als anders rond dezelfde tijd naar bed, niet gedronken, zelfde bed.. Ook niet warm gehad. Snap er niks van.. Nouja we zien het wel.. De seks vliegt me om de oren dus kan mn ei niet missen, gaan gewoon zo door;);) hoop wel dat ie nog komt en dat t niet zo'n rare maand wordt als ik een tijd geleden had (55 dagen!)

13. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Dit zijn al mn testjes.. Vroeg begonnen omdat ik mn eitje voelde groeien, dacht misschien komt ie heel vroeg deze keer.. Er zit 1 vrij donkere tussen (cd7) maar die is alleen aan de linkerkant donker dus reken ik als negatief.. Straks t volgende testje, hoop dat t een knaller is

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou ja, zo is het dan ook weer, positieve test of niet, als je zoveel seks hebt kan je niet missen!
    Hoewel men zegt dat je het eigenlijk om de dag zou moeten doen hè? Voor de kwaliteit van het zaad..
    Maar ja, zou dat echt zo zijn?

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vandaag is ie aardig donker toch?
    Ik heb deze tests nu ook, hopelijk zijn ze net zo duidelijk als mijn vorige van de action.

16. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Nah ik geloof daar niet zo in roin.. Of je nou twee keer 50 miljoen zaadjes hebt of een keer 100 miljoen.. Maakt toch niks uit:)

17. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Die onderste is van gisteren! Moet vandaag nog testen, deze foto is van gisteren:) maar was nog niet positief want de T is nog lichter dan de C

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar vandaag dan..

19. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik ook! Moet nog niet plassen haha denk rond 13:00 dat ik m doe.. Laat t wel weten:)

20. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Hoi dames,

Zou ik mij ook bij het gesprek mogen voegen?
    Wij zijn ook bezig voor een eerste kindje, ik ben op 5 december 2013 gestopt met de pil, ik zit nu in ronde 3.

Momenteel zit ik op dag 41, dus het zijn spannende dagen!
    Mijn eerste ronde duurde 41 dagen, de tweede ronde 33 dagen, dus ik weet niet wat ik deze maand moet verwachten...
    De vorige rondes voelde ik allerlei dingen: misselijkheid, buikpijn, hoofdpijn, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten,... en nu voel ik niets. Af en toe denk ik wat te voelen, maar dat kunnen dingen zijn die ik heel mijn leven al voelde (licht misselijk bij honger, lichte buikkrampjes die vanalles kunnen betekenen,...)

Mijn vriend vindt dat ik nog een week moet wachten met testen, maar ik vind het zo ontzettend moeilijk! De drang om zwanger te worden is zoooo groot! Het liefst zou ik dagelijks testen tot er een 2e streepje verschijnt :D

Deel Deze Pagina