Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Slaap lekker!
    Ik ga zo ook, drink mijn 'goede nachtrust thee' op en ga ook.

2. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn, op 11 januari startte mijn menstruatie en de 15de stopte mijn menstruatie weer! Was dus net geen week!

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Roin
    Bij mij is mijn menstruatie de 5de begonnen, nu nog bezig.. Ik hoop er morgen of overmorgen vanaf te zijn!
    Ik vind ze wel minder hevig dan tijdens mijn stopweken 'vroeger'

4. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    De eerste keer dat ik ongesteld werd na gestopt te zijn, duurde bij mij maar 4 dagen. Het was ook lichter dan voorheen. De tweede keer was weer zoals ik altijd gewend was. Begon zelfs op dezelfde dag. Werd altijd op maandag ongesteld t/m vrijdag.

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik was vroeger al ruim een week ongesteld, met de pil duurde het ook een week.
    Ik ben er dan dinsdag hopelijk vanaf..
    en dan de 1e ronde in :D

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    In de stopweken van de pil, vaak vier dagen.
    Na het stoppen van de pil weet ik nog niet kan het me niet herinneren van 9 jaar terug en heb nu alleen nog mijn ontrekkingsbloeding gehad dus even afwachten ;)

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wat zullen jullie het meeste missen tijdens je zwangerschap??☺️☺️

8. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Opzich niet echt dingen waarvan ik denk dat ga ik missen. Denk meer dingen zoals dat ik het lastig ga vinden om op te letten dat ik mijn rust genoeg neem en dus niet gewoon maar kan doorgaan. Op mijn werk is het vaak erg hectisch, dus zal toch meer rustmomenten nemen denk ik. Ook wat betreft het huishouden, wat meer uit handen geven. Gewoon dingen die je normaal zo even doet maar dan meer moeite kosten.

Ben ook wel benieuwd of er gauw een buikje te zien is. Ik ben best wel slank en klein dus vraag me af hoe dat zal zijn.

9. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat uit handen geven doe ik al☺️ Maar vind dat nog steeds moeilijk! Dus begrijpelijk dat je denkt dat je daar moeite mee gaat krijgen.,

Ik ga vooral 1 ding missen.. Namelijk sushi❤️ Ben echt verzot op sushi!!

Ben ook benieuwd Joyce hoe snel mensen gaan zien dat je (Hihi bedoel natuurlijk bij iedereen van t forum;) ) zwanger bent!

10. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Kan ook zijn dat we ineens trek krijgen in een bepaald soort eten. Of juist niet. Mijn schoonzus kon ineens geen pizza meer zien of ruiken en mijn moeder had steeds trek in ijs toen ze van mij in verwachting was. Wel grappig want daar ben ik dus echt dol op!

11. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

hahaha dat kan ook nog ja!!
    Ach we zullen het wel zien! Eerst zwanger zien te worden!;)

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik weet niet wat ik zou gaan missen.. Alcohol al niet echt want dat drink ik niet zoveel
    Ik snoep wel graag, ik hoop stiekem dat ik daar een afkeer van ga krijgen :D Haha niet dat ze mij kunnen gaan rollen als ik zwanger ben ;)
    Ik zou mijn werk wel missen denk ik (Moet op 4 maand al stoppen), ga me doodvervelen vrees ik

13. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hoezo moet je met 4 maanden al stoppen??

14. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Als ik vragen mag;)

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik werk in een woonzorgcentrum.. Redelijk veel heffen & tillen, verantwoordelijk voor vanalles (Serviceflats, brandalarm, alle verpleegkundige taken gaan doen op afdelingen waar geen verpleegkundige aanwezig is)
    Eerst was het stoppen op 6 maanden, nu is het vervroegd tot 4 maanden
    Natuurlijk beter voor ons, maar ik ga het sociale contact toch wel missen!

16. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Heel begrijpelijk Rainbow!!! Dat is toch het eerste wat je gaat missen.. Contact met je collega's!

17. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    @Rainbow, jammer dat je al zo snel moet stoppen. Lijkt mij idd ook dat je dat dan best gaat missen. Ik heb de afgelopen 6 maanden niet gewerkt ivm mijn rug, blij dat ik nu weer een beetje kan beginnen!

Ik weet niet zo goed wat ik zou missen, alcohol sowieso niet want ik drink amper. Wel hou ik ontzettend van een lekker biefstukje of broodje carpaccio, dus waarschijnlijk zal ik dat wel missen :D

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ai Wensje, last van je rug? Das ook vervelend en pijnlijk! Dat zal wel dat je blij bent om terug te beginnen

Gisteren kwam ik thuis van mijne late, ik keek bij de opnames in de TV-theek en er was een programma 'Volgens mama' opgenomen (Gaat over het ouderschap, opvoeding,...)
    Mijn man had dat gedaan zodat we dat samen kunnen kijken om wat meer te weten te komen over het ouderschap :D Vond het heel erg lief van hem, ik zat met een grote smile in de zetel hihi
    Ik ben enthousiaster als hem ivm zwanger worden, maar nu begint het bij hem toch ook te komen precies :)

19. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat is echt super lief van hem Rainbow! Op welk net was dat programma? Dan kan ik hem even terug kijken!!:)

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Libelle TV, maar ik ben van België, ik weet niet als het in Nederland wordt uitgezonden!

Deel Deze Pagina