Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, en Rainbow, jouw ei al terecht?

2. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 dagen op een rij. :) Dag 10 t/m dag 14 (gisteren) sowieso. :D

3. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij zit al een paar dagen dpo, toch? Hoe gaat het bij jou, RoIn?

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier goed, vandaag dus voor het eerst weer een opgeblazen gevoel.
    Vorige keer menstruatie op 10 DPO, dat zou dus voor mij over 6 dagen zijn. Hopelijk is mijn LF nu iets langer. Hoewel tussen 10 en 14 gemiddeld zou zijn.
    Ik let weer goed op wat ik eet en drink (max 1 kopje koffie met cafeine per dag, geen alcohol maar dat is geen opgave voor mij en veel groente en fruit) en natuurlijk mijn tarwekiemcapsules en vitD! :D
    Ach, alle beetjes helpen, toch? :D

5. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Voor diegenen die ongeveer hun ei hebben(gehad), ik hoop met jullie mee dat het dit keer raak is! :D

Hier nog niet ongesteld...

Gisteren avond had ik wel échte ongikrampen, ik voelde mij héél erg beroerd! Ik was ervan overtuigd dat de menstruatie doorgebroken was, maar zelfs nu nog steeds niet... Het is een klein beetje lichtrood, superhelder (verdund) bloed, maar écht niet veel.
    Ik denk niet dat ik dit al ooit heb gehad. Het zijn niet maar enkele drupjes, maar het is bijlange geen menstruatiehoeveelheid. Een maandverband of tampon is niet nodig, met een dun inlegkruisje zou ik in principe gemakkelijk een hele dag verder kunnen.

Het voelt écht alsof ik ongesteld aan het worden ben, maar het lijkt niet door te breken.

6. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welshfan, waarom test je niet nog een keer?

7. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik durf niet :D Ik vind ook het zo gek dat ik toch wel wat bloed verlies en zooo erg ongikrampen heb, het voelt écht precies alsof ik keihard ongesteld ben, inclusief krampen, rugpijn, hoofdpijn,...

Dinsdag ben ik wel nog even langs het Kruidvat gegaan om die goedkope zwangerschapstestjes te halen, dus ik heb wel nog wat testjes thuis liggen (5 ;)), maar ik durf niet te testen! Voel me zo dom... en eigenlijk weet ik ook niet wat me tegenhoudt.

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik zou inderdaad ook nog een x testen! Zou heel goed een spottingsbloeding kunnen zijn!

9. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Zwangerschapskrampen & ongesteldheidskrampen kunnen erg op elkaar lijken! Al dus mijn beste vriendin!

10. Wilma1987

Wilma1987 Lid

11 jan 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie smorgens tegen m'n moeder: " mam ik ga vandaag ongesteld worden", had nog 1 test liggen en dacht och waarom toch deze even opmaken, ik was tenslotte 1 dag overtijd en jawel hoor: inverwachting! De eerste rond! Dus ik sta er niet van te kijken als dat bij jou ook zo is..

11. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Misschien morgen ochtend dan maar eens testen als de gewoonlijke menstruatie nog niet is doorgebroken.

Ik voel me nu in ieder geval écht niet goed, krampen links onderaan in mijn buik, die pijn trekt zo naar beneden.

@ Wilma1987: Had jij ook bloedverlies toen? Of had je enkel het gevoel dat je ongesteld ging worden?

12. Wilma1987

Wilma1987 Lid

11 jan 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had alleen het gevoel ongesteld te worden, met alle bijbehorende klachten.. Ik heb 2 weken erna z'n bloeding gehad zoals jij die beschrijft, dit was een gesprongen adertje... Ben heel benieuwd hoor!!

13. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik ben ook erg benieuwd. Ik hoop natuurlijk wel heel erg dat het raak is, maar er is iets vanbinnen dat tegen mij zegt "je hoeft niet te testen, je wordt gewoon ongesteld", en dat stemmetje vanbinnen is best wel zelfzeker...

14. Wilma1987

Wilma1987 Lid

11 jan 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

15. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Geen idee :D Ik zit nu op dag 48...
    Eerste ronde was 41 dagen, tweede ronde 33 dagen... Ik heb dus geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit!

25 maart en 4 april had ik een negatieve zwangerschapstest.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Welkom Wilma, ik dacht dat ik je eerder gemist had maar je bent nieuw bij ons 'clubje'. :D

Ja, ik zou toch ook nog is testen Welshfan.
    Doe je het toch morgenochtend? Eventjes alleen, je vriend hoeft het niet te weten als je zijn commentaar vervelend vindt..

17. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Als ik morgen ochtend nog niet écht ongesteld ben, zal ik misschien toch nog maar eens een testje doen. Ik denk dat 's ochtends testen sowieso beter is, niet? Straks na mijn werk ben ik ook alleen, maar ik weet niet of het verstandig is om 's avonds te testen ivm die HCG-waarde.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Daar hoor je heel wisselend over.
    Als je dat wel wil dan zou ik dat doen als je al een poos niet naar het toilet geweest bent. (geconcentreerde urine dus)

19. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Misschien als ik vandaag gewoon weinig drink en ervoor zorg dat ik namiddag zo lang mogelijk wacht met naar het toilet gaan, dan is het misschien geconcentreerd genoeg :)

Ik wil het uiteraard zooo graag, maar dat stemmetje in mijn hoofd maakt me een beetje bang om te testen. Maar ik ga het gewoon doen, zo een testje van Kruidvat is toch niet duur dus kan ik het best even doen!

20. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina