Ahhh lief dat jullie helpen zoeken.. Maar ik heb denk ik te hard geschreeuwd.. Die middelste is van 11u vanmorgen en de onderste van net.. Dus hij loopt ineens wel op.. Dan Miss morgen mijn knaller we blijven iig nog even doorklussen
@ Cinnn: Oh leuk dat je even oud bent! De kat is niet meer erg klein, ze is nu 9 maanden oud... Vind je het ook niet heerlijk om dat leven in huis te hebben? We hebben haar sinds oktober, we hebben dus een dik half jaar zonder huisdieren geleefd en dat vond ik verschrikkelijk! Ik heb altijd huisdieren gehad (honden, kat & paard), mijn vriend niet. Ik miste dat echt om een kat binnen te hebben, en mijn vriend zou er ondertussen ook niet meer zonder kunnen Hij zei altijd dat hij katten haat (moeder is allergisch dus ze hebben nooit dieren gehad), maar ik heb hem overtuigd om samen eentje te kopen en nu is hij er gek van! @ Wensje: Ik zoek hier even voor je mee! Als je posters op overschot hebt, hang ik ze hier ook even op! Edit: het is misschien niet nodig zie ik! Goed dat de testjes toch weer donkerder worden!
Welshfan, wat leuk om zo wat over je te lezen! Hier zijn wij beide 25, Vl wordt deze maand 26, als men knaller morgen is en men ei dan overmorgen is mijn NOD op zijn verjaardag en ik over 2 maanden.. Dus zou geweldig zijn als we zijn verjaardag mogen vieren met een positieve test wij waren in januari 6 jaar bij elkaar en toen ook de pil de deur uit gedaan, wij wonen nu drie jaar samen en hebben sinds halverwege vorige jaar ons koophuis we hebben ook twee katten, broertjes van 2,5 jaar oud, heerlijke donderstenen
Wensje wat zou dat leuk zijn om je nod te hebben op zijn verjaardag, en al helemaal als er dan een positieve test volgt!! Ik heb net getest, was negatief... Dan zullen het toch de duiveltjes zijn.. Voel me echt wel slecht, ik heb erg veel buikpijn...
Jammer welshfan, aan de andere kant is het ook fijn om een nieuwe ronde in te gaan. Met temperaturen zal je al meer zekerheid gaan krijgen. Dat zou echt een mooi cadeautje zijn idd! Laten we het hopen!
Ahh balen welshfan.. Maar nu vol goede moed weer naar de nieuwe ronde! Em dan hopelijk een nette cyclus met je ei optijd!
Wat balen, Welshfan, ik had echt goede hoop voor je! Helaas kan het door de pil natuurlijk dat je cyclus ineens zo lang is. Duurt geloof ik een half jaar ongeveer, om echt te ontpillen. Bij de een natuurlijk minder lang als bij de ander. Als het toch niet zo is, hoop ik dat je ongi snel doorzet en je verder kunt! Wensje, ze lopen inderdaad op, ik hoop morgen dan je ei! Ik ben duizelig, als ik teruglees in mijn app, was ik dat vorige keer ook na mijn ei. Kan er denk ik dus wel vanuit gaan dat mijn ei geweest is. Ben ook enorm opgeblazen. Voel me echt dik en mijn kleding zit niet lekker.
Vandaag mijn baas verteld dat ik zwanger ben. Hij reageerde heel positief en vindt het heel leuk voor mij/ons. Hij gaat 3 weken op zakenreis naar China, was eigenlijk van plan het volgende week te vertellen maar dat liep dus even anders. Ik heb een hele fijne baas, dus had wel een beetje verwacht dat hij zo zou reageren. Ben wel blij dat hij het nu weet . Woensdag de rest van het werk (na de echo), ben wel benieuwd.
Voel je je nog opgeblazen? Ben benieuwd naar je test Cinnn 3Njoy: fijn dat je het verteld hebt en hij zo goed reageerde!
RoIn: Ja ik hoop inderdaad dat ik meer zekerheid ga krijgen met temperaturen... We gaan er in ieder geval weer voor in ronde 4! De buikpijn is helemaal beneden, zo ongeveer 5-10 centimeter onder mijn navel. Ik denk toch dat het hevige ongipijnen zijn... Ik heb daar normaal niet zoveel last van, maar ik denk toch dat het de ongipijnen zijn. Het is niet op 1 specifieke plaats, het is zo een beetje die hele lijn onder mijn navel. Njoy, wat leuk dat je baas zo goed heeft gereageerd! Heb je het ook al tegen familie en vrienden verteld?
Wel heel vervelend dat je daar nu zo'n last van hebt.. Let op jezelf hoor, als dit aanhoudt en je wordt niet ongesteld zou ik na het weekend toch even naar de huisarts gaan.
Ik ben gisteren avond nog ongesteld geworden, het is toen ineens nog beter doorgebroken, was dit even vergeten te vermelden. Dus die roze afscheiding was wel een aanloop naar de menstruatie... We gaan in ieder geval vol goede moed naar de volgende ronde! Nu moet ik nog eventjes wachten en proberen te denken aan het temperaturen! Vanmorgen dacht ik er pas aan onder de douche, dat was dus al te laat... Ondertussen kan ik jullie hier wat volgen en hopen dat het bij jullie wel raak is!
Ah oke, 'gelukkig'! Nieuwe rondes, nieuwe kansen! Ik ben het even vergeten geloof ik,maar jij bent dus 3 rondes geleden gestopt met de pil? Idioot dat je lichaam zo lang nodig heeft (een half jaar vaak) om een 'normaal' ritme te ontwikkelen hè? Je denkt toch dat ie na de 2e ronde wel beter wordt.. helaas hoeft dat dus niet..
Ja ik ben op 5 december gestopt met de pil, daarna had ik een cyclus van 41 dagen, 33 dagen en deze laatste was 48 dagen. Het is inderdaad idioot dat het lichaam zo lang nodig heeft om dat normaal ritme te ontwikkelen! Maar goed, ik ben al in ronde 4 nu, dus nu mag ik toch hopen dat het ritme zo stilaan hersteld is! (of dat het gewoon toevallig raak is, dat mag ook van mij!) Mijn zus heeft gisteren laten vallen dat ze het niet erg zou vinden als ik eerst zwanger zou worden, dat was voor mij een enorme opluchting! Nu kijk ik er nog meer naar uit om zwanger te worden en het tegen iedereen te vertellen!
goedemorgen!!! RoIn, sorry dat ik gisteravond niets van me heb late horen! Hoe me ovu test eruit zag, maar was zo kapot dat ik om 10 uur in slaap ben gevallen en nu pas me bed uit rol! Me test was gisteravond weer een stukje lichter! Maar dat is hij bij mij meestal 's avonds, geen idee hoe dat komt! Dus straks nog maar weer een testje doen! Welshfan, wat fijn dat je regels door zijn gebroken! Scheelt toch een hoop stress & zorgen! Alleen super vervelend dat je zoveel pijn hebt! Sterkte!! Rainbow, wat K dat jouw ei nog niet te vinden is!! Wensje, jouw ei al terecht?? Bbtje, zijn jouw ovu testen al weer iets lichter?? 3Njoy, wat fijn dat je baas zo leuk reageerde! Dat is toch een fijne reactie!
Rainbow? Kijk ik daar over heen? Cinnn, geeft toch helemaal niet, balen dat je ovulatietest weer lichter was.. Ben benieuwd hoe die vandaag is. Gezien je temp zal je ei nog niet geweest zijn..! Doortesten maar! ik heb echt een dag of 'dat vruchtbare slijm' gehad geloof ik..
Ben benieuwd naar je test, Cinnn! Welshfan, wat "fijn" dat het nu is doorgezet. Nu kan je in ieder geval door. Ik hoop dat je deze ronde zwanger bent of anders in ieder geval weer een kortere cyclus hebt! FF heeft bij mij nu een kruis gezet! Temp was vanmorgen wel 0,04 lager (gisteren 36.44, nu 36.40), maar ik neem aan dat dat niet zoveel uitmaakt?! FF vond het blijkbaar overtuigend genoeg! Zelf denk ik eigenlijk dat mijn ei op CD 14 gesprongen is (i.v.m. pijn), maar FF zal het wel weten?