Ja klopt. Als het goed is kan de baby deze dan horen (wanneer het gehoor natuurlijk ontwikkeld is). Voel me nu vaak belabberd. Uit het werk ben ik echt kapot. Nog steeds niet overgeven maar voor het slapen wel een beetje naar/misselijk. Onbewust heb je echt last van hormonen. Ik las laatst een stukje in een boek en was heel herkenbaar. Je bent eigenlijk super blij maar tegelijkertijd kan ik me zo irriteren aan dingen, daar heb ik normaal niet zo'n last van. Voornamelijk in mezelf hoor, niet dat ik het afreageer. Ik vind dat helemaal niet fijn, dus probeer daar voor mezelf meer op te letten.
Oh dat hoor ik vaker ja, dat storen aan mensen, situaties.. Heel idioot.. Nou ja, je moet het jezelf maar vergeven hoor! Gaat echt weer over!
Volgens mij kan zwanger zijn ook echt zwaar zijn. Wat een mooie ketting, 3NJoy! Echt prachtig! Bij mij op het wachtbankje gaat het goed. Ik heb het ongelofelijk druk gehad de afgelopen dagen, dus nergens op kúnnen letten. Dus dat is op zich wel lekker! Wel last met slikken (pijn) en borsten wat gevoelig, maar dat laatste had ik vorige ronde ook. Zit ook pas op 7dpo, dus is ook nog vroeg. We gaan het zien. Las dat jij je nog steeds zo opgeblazen voelt RoIn? Hier is het sinds gisteren minder. Ik bleef ook echt naar de wc gaan, terwijl ik normaal uuuuuuuuuren op kan houden altijd.
Wow mooie ketting Njoy! Ff kan men ei niet vinden.. Ach ga er maar vanuit dat hij gewoon geweest is, had niet voor niets een knallende ovu test.. Vandaag drie DPO deze week lekker druk met werk, weekendje weg en een leuk feestje dus geen tijd om heel veel stil te staan bij de wachtdagen. Mijn NOD is nu 24 april, en die van jullie?
Ik denk dat je ei zondag geweest is (2dpo nu dus), en dan krijg je morgen een streep. De dag van je positieve ovulatie test is niet de dag van je eisprong hè? Mijn NOD, tja.. donderdag? Tenminste, toen begon bruinverlies de vorige keer.. Voel nog niets. Gisteren, heel licht in de verte misschien een beetje een menstruatie gevoel maar verder niets..
Bij mij is het ook minder hoor! Gisteren verdween het ook. Ik nu 8 dpo.. spannend maar aan de andere kant, ik voel niets dus verwacht er ook niets van.
Cinnn en RoIn: van mij krijgen jullie ook steun! Ik hoop dat jullie wel de 2 streepjes zien waar iedereen op wacht 3Njoy: wat een leuke ketting! Welk effect geeft dat op de baby als hij/zij dat geluid hoort? Wordt hij/zij er rustig van of zo? Ik zie zwangere vrouwen er vaak mee, maar weet eigenlijk niet waarom Balen trouwens dat je je zo belabberd voelt, maar als je ziet wat je ervoor in ruil krijgt, neem je dat er wel graag bij denk ik hé? Dat irriteren wat jij hebt, dat heb ik sinds mijn pilstop al heel erg. Ik heb vaak dat ik boos wil worden, maar dan denk ik in mijzelf dat ik rustig moet blijven en gewoon even moet ademhalen. Ik vind het een verschrikkelijk gevoel, ik voel mij dan zoooo boos van binnen en geïrriteerd, terwijl ik goed genoeg besef dat hier geen reden voor is! Bbtje, leuk dat je het druk hebt, dan gaan de dagen snel voorbij! RoIn: je voelt niets, maar dat kan ook positief zijn hé! Niets voelen kan ook betekenen dat het juist wél raak is... Dat vind ik net zo vervelend, je gevoelens kunnen je helemaal in de war brengen, eigenlijk is het gewoon wachten tot je kunt testen en die 2 streepjes verschijnen, want op je gevoel kan je vaak niet vertrouwen. Hier sluipen de dagen voorbij, zit nog maar op dag 6. De menstruatie is vrijwel voorbij, en om eerlijk te zijn heb ik al geen zin om te beginnen met om de dag te klussen Het libido is momenteel dus erg laag, terwijl dat vorige week wél hoog was en toen ging het niet doordat ik ongesteld was! Hopelijk stijgt het snel weer, want zo een laag libido hebben is echt niet leuk!
Wat balen dat je zo'n laag libido hebt!! Ik zit vandaag op 6dpo.. De tijd gaat erg langzaam! Dus ben veel op zoek naar afleiding!! Heb momenteel beetje last van me rug! Lag gister in bad en hoorde hem gewoon knakken! Zijn me spieren die daar nu een beetje last van hebben! Maar dat komt wel weer goed!
Dank welshfan, uiteraard hoop ik dat ook!! Dat libido gedoe is lastig, het kan zomaar zijn dat je rond je ei wel spontaan zin/behoefte krijgt! Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt Cinnn! Ik lag gisteren ook zo lekker in bad.. het er uit komen vind ik altijd zo rot! kkkoud! Maar een heel heet bad durf ik nu ook niet!
Cinnn, vervelend van die rugpijn! RoIn: Ja het zou wel leuker zijn als het libido wel weer snel stijgt! En als dat niet zo is, ben ik wel bereid om er toch maar een verplicht nummertje van te maken! Meestal vind ik het dan uiteindelijk toch wel leuk, maar het is moeilijk om te beginnen als je écht geen zin hebt! Een bad, hmm wat mis ik dat! Wij wonen nu op een appartementje en daar hebben we enkel een douche! Ik ga nu wel soms naar mijn ouders om daar even in bad te gaan, zelfs mijn vriend vraagt soms of hij bij mijn ouders thuis in bad mag Als wij iets kopen/bouwen, is het dus een absolute vereiste dat we een bad zetten, dat is toch echt genieten! Ik zet dan wel altijd een elektrisch vuurtje in de badkamer, zodat eruit komen niet koud is Kan het trouwens kwaad om een heet bad te nemen als je zwanger bent?
Nou, daar heb ik dus eens een topic over gestart! Hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/502283-mag-niet-bad.html
Oh dank je, dit had ik nog niet gezien! Heb het even doorgelezen, de meningen blijven dus verdeeld. Maar blijkbaar is er toch een verloskundige die zei dat het geen enkel probleem is, dus denk ik dat het geen kwaad kan. Ik ga misschien toch wel opletten op de temperatuur, ik vind het namelijk heerlijk om in een heet bad te gaan waarvan je bij het instappen denkt "oh jee dit is veel te heet, hier kan ik niet in!!", als je daar eens in zit is dat zooo heerlijk!
3Njoy: Bedankt voor de uitleg! Het klinkt wel heel logisch... Veel succes met de echo! Een volle blaas, pfoeh dat zou bij mij heel moeilijk zijn! Ik heb al snel het gevoel dat ik écht dringend moet plassen, maar voor een echo was dat in het verleden nooit genoeg.
En hoe was het Njoy??? Goh jullie praten veel, ik kom hier veel te weinig op precies Effe inpikken wat ik op deze pagina zie dan maar Een bad nemen lijkt mij wel goed denk ik? 2 vriendinnen die zwanger zijn doet dat geregeld als ze pijn hebben en dat helpt toch! Wij hebben een bad en een douche dus das wel handig, ook al douche ik liever Gisteren op babybezoek geweest bij 't kindje van een vriendin, zo schattig, pikzwarte en véél haartjes! Heel rustig ook