Jaa echt he zon klein beestje, maar geven zoveel liefde.. Ja hij was vrijwel gelijk dood .. Echt heel naar
Sterkte hoor, ik ben geen kattenmens (hond hier) maar je dier is je zo lief..ik moet er niet aan denken!
Heel veel sterkte Wensje! Ik leef met je mee. 2 jaar terug mijn kat moeten laten inslapen, was heel verdrietig!
RoIn, ja eigenlijk wel! Had het eigenlijk al van de eerste maand moeten doen... Dan had ik toch IETS meer geweten! Bij jou is het nu bijvoorbeeld heel mooi te volgen met je temperatuur, dat vind ik veel leuker zo! En het is geen moeite hé om even te tempen smorgens. Ik ben echt benieuwd hoe jouw test morgen is!
Wakker..ochtend 2 om 5 uur..klaar wakker! Zal toeval zijn.. Ja handig hè? Sommige mensen vinden het belastend, dat vind ik niet, bij mij gaaf hetjuist rust, je weet waar je bent hè? . Hoe gaat het wensje...? BB'tje, ik ben zo benieuwd of jij al getest hebt?
Wow Roin nu kan ik het echt zeggen GEFELICITEERD!! Ben heel blij voor jullie! Hoe reageerde je vriend? Hier gaat het met ups en downs.. Soms ineens super verdrietig bij het idee dat hij er nooit meer zal zijn maar kan ook wel goed bedenken dat hij een super mooi leventje heeft gehad Wel een dipje in temp 7dpo maar wel een ander bed (hotel) dus hopelijk morgen een mooie stijgende lijn
Dank Ja, we zijn voorzichtig blij! Ik ben daarin wat gereserveerd, beetje zelfbescherming! Dat missen zal nog wel even blijven..sterkte hoor! Jij ook bijna op NOD toch?
Jaaa 24 april! Spannend.. Snap dat je nog wat terughoudend bent, maar je test loopt mooi op, dat betekent dus voor nu iets heel goeds! Ga je ook een digitale doen?
Nee inprincipe is deze duidelijk toch!! maar sommige willen toch heel graag echt het woordje zwanger zien en inderdaad je weet het precies adhv de ovulatiedatum Wordt het nog een december kindje?
Oh Roin, die laatste is wel echt duidelijk, proficiat!! Heb je samen met je vriend de test gedaan? Ovulatietesten zijn dan toch wel een goed hulpmiddel hè! Hier gisteravond & vanochtend geklust! Wensje wat jammer van je kat, zo erg, zeker op zo een manier
Ooh RoIn wat geweldig!!! Gefeliciteerd! Hoe reageerde je vriend? Nu een paar weekjes bang afwachten dat alles goed verloopt! Maar met zo een test moet je niet twijfelen: jij bent hardstikke zwanger! Voor wanneer zou het dan zijn? December of januari? Wat temperaturen betreft geeft het mij precies ook wel een rust. Heb mijn vriend jouw grafiek laten zien, hij vond het wel leuk hoe je dat adhv je temperatuur kunt zien. Ik was zo enthousiast toen ik je test zag dat ik het aan mijn vriend heb getoond Ik hoop dat de anderen ook snel volgen zodat we snel allemaal samen zwanger zijn! Hier worden de kriebeltjes om zwanger te worden alleen maar groter! Voor diegenen waarbij de NOD nadert, veel succes!
Ja, grappig hè? Dat temperaturen! Ik weet nog niet eens waar ik heen moet bellen Cinnn Maar ik denk dat ik nog de 2 testen doe die ook heb liggen, woe en vrijdag, en als die positief blijven dat ik dan vrijdag bel? nou eitjes, kom op: spring, en voor de gesprongen eitjes: nestelen!