Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Goh ja dan slaan de twijfels pas écht toe hé...
    Je gaat misschien nergens vanuit, maar tóch ga je stiekem meer hopen denk ik (als ik van mezelf zou uitgaan ;)).

Het is een véél minder tuurstreepje dan die van RoIn, bij haar zag je gelijk dat het een streepje was. Dus ik zou hier nog niets durven zeggen, hoewel ik ook wel iets lijk te zien als je goed kijkt. En ze zeggen ook 'een streep is een streep, hoe licht die ook is'. Maar ik zie het streepje ook niet altijd, als ik even goed kijk lijk ik wel iets te zien...
    Als ik zo een test ik mijn handen had, zou ik dagelijks gaan testen denk ik :D Maar mij moet je dan ook niet als referentiepunt nemen, want ik word gewoon helemaal gek in zulke situaties! :p

2. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Hier even een snel vraagje, ik ging net naar het toilet en bij het afvegen was het daar beneden wel héél erg nat... Het afvegen voelde alsof we net geklust hadden en ik het sperma afveegde
    Het is super doorzichtig slijm, en heel erg rekbaar. Dus geen troebel eiwit-achtig, maar echt helemaal doorzichtig.

Sorry voor de details trouwens, maar ik wou hier even horen wat dat is. Is het eiwit-achtig slijm niet het vruchtbaar slijm? Hoe zit het met het helemaal doorzichtig slijm?

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Klinkt als 'het vruchtbare slijm'!
    Op google vind je heel veel (zelfs plaatjes)! Google is my friend! :D Heb er veel gebruik van gemaakt de afgelopen maanden!
    Ik had 'dat slijm' wel een dag of 5 voor mijn ovulatie geloof ik!

maar, klussen hè? Je ei is vast aanstalten aan het maken!

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Inderdaad! Klinkt als het vruchtbare slijm!!!

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Cinnn! Heb je weer goede moed?!!

6. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik sta bomvol goede moed😋

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Goedzo!
    :D

8. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ja ik heb al op het internet gekeken, maar dat lijkt eerder eiwitachtig slijm, zo iets troebeler. Mijn slijm is echt heel dun en 100% doorzichtig. Ik schrok me echt bij het afvegen, het wc-papier gleed zowat uit, haha :D

Okééé, maar we gaan dus goed klussen en héél hard hopen dat mijn ei eraan komt!!

Cinnn, super dat je weer veel goede moed hebt! We gaan er gewoon helemaal voor deze maand!!

9. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk wel vruchtbaar slijm hoor, Welshje!

Wensje, hopelijk binnenkort een duidelijker streepje. Ik zie niets, maar hoop natuurlijk wel op een mooie zichtbare 2e streep voor je over een paar dagen!

10. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Helaaaaaas.. Temp enorm gedaald en inmiddels heeft ff men ei weer op cd20 geplaatst dus nu toch 12DPO en zal vanmiddag wel ongesteld worden.. Weer een nieuwe ronde..! :(

11. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wensje wat balen zeg!! Deze ronde is wel langer dan de vorige rondes toch?

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Dohhh, dat zou wel heel jammer zijn! Maar er is nog geen bloed!
    Bij mij ging het precies zo hè?
    Wacht even echt bloed af!

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Cinnn, al begonnen met de Tarwekiem? Welke heb jij?

14. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Jaa ik wacht af en idd.. Geen bloed geeft moed, maar ik ga er totaal niet vanuit hoor.. Test was ook niks meer op te zien als gister

Cinn men cyclus duurde dit keer idd langer.. Zit vandaag al op CD32..

15. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Roin, wat had jij deze maand ook alweer gebruikt? Tarwekiem en..?;)

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Alleen Tarwekiem. Gewoon al de hele maand. Kan je ook blijven gebruiken. :)

17. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Goede morgen dames! Hoe is het met iedereen? Met de zwangeren nog alles prima? En de niet-zwangeren nog voldoende hoop om door te gaan?

Wensje, balen dat je temp zo gedaald is! Maar... Zolang je niet ongesteld bent, is er hoop!

Hier nog alles prima, gisterenavond weer goed geklust, maar FF blijft denken dat mijn ei vrijdag al geweest is... Gisteren avond had ik even buikkrampen, nu nog steeds een zeurderig gevoel (heb ik al enkele dagen lichtjes). Vandaag is het wel iets meer dan een zeurderig gevoel, eerder steekjes in het midden (ietsjes aan de rechterkant) net boven mijn schaambeen.

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zolang het geen dikke streep is twijfelt ie.
    Dus je streep kan nog alle kanten op. Je zal zien dat als jouw temp ineens stijgt, hij verspringt!

19. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Daar hoop ik nog een beetje op ja :D Als mijn ei vrijdag zou geweest zijn, zou het enkel bevrucht kunnen zijn door het klussen van zaterdagochtend... Nu zijn we weer beter aan het klussen, dus ik hoop dat mijn ei nu ergens pas springt!

Hoe voel jij je RoIn? Nog geen last buiten de vermoeidheid?

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vanmorgen flink misselijk..
    Maar kopjes thee helpen.
    Ik hoef geen koffie..en normaal drink ik dat altijd. Was al over op de decaf omdat zoveel koffie niet goed is voor de innesteling en zeker niet voor 'de baby'. Maar nu moet ik er niet aan denken.
    Gek, maar ook wel fijn, het hoort erbij! :D

Deel Deze Pagina