Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook van de kruidvat en daar zijn nu de vitamines in de aanbieding. 2+1 gratis, dus scheelde me ruim 3 euro, heb meteen teunisbloemolie, tarwekiemolie en foliumzuur gehaald. Ik kan weer vooruit! :D

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Damn autocorrect :D
    Maar wat is sjorring dan? dat mijn tel dat woord kent...?? :)

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hihi ja ik dacht al , sjorring :D

Vanmorgen was mijn temp ongeveer hetzelfde als gisteren, gek dat ie dan ineens lager is en blijft hè!
    Gisteren wel enkele glaasjes wijn gedronken, dat heeft ook invloed op de temp zeker
    Ach en niet iedereen heeft zo een dip hè, zal wel geduldig afwachten tot volgend weekend :p

4. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    @ wensje, buikje is inderdaad al zichtbaar en voel me heel gelukkig. Heb ook de combinatietest laten doen en die was perfect! Heb ons wondertje nu 2 x kunnen zien, het is echt ongelooflijk mooi en zo voel je nog sterker de band met elkaar. 22 mei weten we wat het gaat worden. Kunnen we ons richten naar ons kleine meid of mannetje.

@RoIn, ik kan je alleen maar zeggen probeer te genieten van de wetenschap dat je zwanger bent. Ik ben altijd wel nu nuchter, soort zelfbescherming. Maar heb me de afgelopen weken er gewoon aan overgegeven. Ik had zoiets van als alles goed gaat dan wil ik me achteraf niet steeds druk hebben gemaakt om niets. Je weet gewoon dat er een kansje bestaat dat het mis zou kunnen gaan, maar daar moet je gewoon niet over nadenken. Zeker alles vermijden over miskramen en afwijkingen dat soort dingen. Wat betreft misselijkheid. Je kan je de ene dag heel anders voelen dan de andere, zo gaat het gewoon de komende weken. Ook wat betreft je gevoelens ga je steeds meer merken. Je kan je soms heel geïrriteerd voelen terwijl je denkt ik hoor alleen maar blij te zijn. Dat is dus heel normaal.

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wauw! Wat gaaf zeg 3Njoy!!!
    Gelukkig was de combinatietest goed!!! Spannend zeg 22 mei het geslacht! Ik ben heel benieuwd!
    Geniet ervan!

6. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Dank je Cin! Gaan ook mooie tijden voor jou en de rest aanbreken hoor, dat duurt vast niet meer lang. :D Komt wel goed schatjes....;)

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Leuk 3Njoy, spannend, binnenkort het geslacht! Ga je het vertellen aan iedereen of het voor jullie 2tjes houden?

Net ook naar 't Kruidvat gegaan, 2de potje tarwekiem was aan de halve prijs dus heb er ook maar meteen 2 meegenomen :D

8. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Spannend Njoy dat je binnenkort het geslacht weet!!

Hier wordt het nu wel verwarrend met mijn temp! Mijn temp is hetzelfde als gisteren... Als mijn temp morgen ineens zou stijgen, denkt ff toch dat mijn ei op dag 10 was, 18 april.. Terwijl ik donderdag zo een buikpijn had en ik al de hele week zo veel slijmverlies heb! Dat waterig slijm heb ik nog nooit zo erg gehad, zo meerdere dagen na elkaar en zo veel!

Zou het nog kunnen dat donderdag toch mijn ei geweest is? Als mijn temp vandaag ook al zou stijgen en morgen ook zou ff met een volle lijn zeggen dat mijn ei donderdag was... Maar dat is nu dus niet het geval, ik begrijp er niets meer van! :(

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Ah welshfan mijn ei was ook niet echt duidelijk voor ff.. Maar heb je ook ovu testen gedaan..? Dan moet je je misschien daar maar aan vasthouden..

Njoy wat van dat de combinatie test goed was! En spannend een jongetje of een meisje..! Heb je zelf een voorgevoel?

Ik ga dan ook maar naar het kruidvat :D

Gaan jullie nog wat doen vandaag men Koningsdag?

10. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    @rainbow, van ons mag iedereen het weten. Alleen de naam blijft wel geheim ;)

@wensje, ik heb al sinds het begin sterk het gevoel dat het een meisje is, maar kan zomaar een jongetje zijn natuurlijk. Ik zou sowieso ooit een keer een meisje willen maar als het jongetje is ben ik ook heel blij en trots! Ik zie het al voor me een klein stoer Binkie.

Vandaag lekker thuis aan het rommelen, af en toe wat spulletjes uitzoeken wat weg kan. Wij zijn niet zo van Koningsdag. Mijn moeder is op dezelfde dag jarig als Alexander, toevallig is het dit jaar naar zaterdag verschoven anders was dat ook morgen geweest.

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Fijn dat de test goed was!
    Ik had er ook al weer snel vertrouwen in hoor, de tests lopen nog steeds op dus dat lijkt me een goed teken. De kruidvat vanmorgen was donkerder dan de controle streep. :)

Oh meiden, ik duim zo voor jullie!

Welsh, ik ben heel benieuwd, je hebt geen vergelijk nog hè?
    Ik denk haast dat je ei nog komen moet...morgen, mocht je gestapt hebben en alcohol gedronken hebben is je temp sowieso hoger en niet betrouwbaar!

Kruidvat doet goede zaken met onze tarwekiem en tests!

12. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Wensje, ik temp alleen, geen ovulatietesten dus... Voorlopig hou ik me vast aan mijn gevoel en mijn thermometer!

Njoy ik ben zo benieuwd wat het gaat worden! Spannend!!

RoIn, mijn 3 eerdere cyclussen waren erg lang, dus zou ik het vreemd vinden als mijn ei op dag 10 zou zijn.. toen voelde ik ook niets. De afgelopen dagen voelde ik wél steekjes in mijn buik en had ik dat veelvuldig slijmverlies, dus zou ik denken dat ik nog maar net mijn ei gehad heb (donderdag of gisteren). Vanavond ga ik niet stappen dus drinken doe ik vanavond ook niet. Mijn temp zou morgen dus betrouwbaar moeten zijn :D Wat spannend, zo wachten op mijn ei! :D

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb echt een dag of 5-6 van dat slijm, daarna wat pijn in buik (kan wel 2 dagen zijn) een daarna voel ik me flink opgeblazen, dat gevoel houdt een paar dagen aan. Dan krijg je ook drogere afscheiding, wit en echt droger.
    Zo had ook het in ieder geval en zo lees je het ook wel..ons lichaam, bijzonder apparaat joh! Nooit geweten! :D

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Dat wat jij beschrijft, was dat ook rond je ei? Ik heb dat slijm nu sinds dinsdag of woensdag, vandaag is het wel veel minder, maar ik voel wel nog wat in mijn buik. Donderdag had ik wel echte steken in mijn buik, de andere dagen gewoon een apart gevoel in mijn buik, meer drukkend, alsof ik reeds ongesteld ben, dus niet die krampen op de eerste dag van mijn menstruatie, dat zeurende gevoel eerder.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jas voor de eisprong dat doorzichtige slijm, daarna het droge..

Wat een praat :)

16. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Haha ja inderdaad wat een praat :D Maar dit is de enige plaats waar ik over zulke dingen kan praten. Ik moet zeggen dat ik dankzij jullie meer moed heb om door te zetten, en ik leer ook zo veel bij hier, echt super!

Bedankt trouwens voor de uitleg! Door al die ervaringen hier weet ik ietsje beter hoe mijn lichaam in elkaar zit :D

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Zo leren we van elkaar, dat is wel heel fijn, aangezien het voor ons allemaal de eerste is!

18. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Inderdaad, het is leuk dat het voor ons allemaal de eerste is en om elkaars ervaringen hier te volgen!

Mijn temp is iets gestegen... Het is een open bolletje omdat ik een uurtje later ben wakker geworden, maar lijkt mij nog wel betrouwbaar. Ik vraag mij af of het toch nog zou kunnen dat mijn ei in de afgelopen dagen geweest is!

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tuurlijk kan het, als ie nu blijft stijgen of hoger blijft zal het vast! :)

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb nu ook meer last van slijm dan voor de eisprong, van vanmorgen een zuivere onderbroek (Bewust een zwarte :p) en nu ziet het al heel wit, sorry voor de details :D

Weet jij hoe dit komt Roin? Is dat normaal als ik richting mijn NOD ga?

Hoe gaat 't nog met jou, nog kwaaltjes? :) En moeilijk om te zwijgen tegen iedereen zeker?

Deel Deze Pagina