Ja gek hè? Dat is na je ei! Kan je allemaal vinden op internet hoor! Je slijm/afscheiding verandert echt gedurende je cyclus! Eigenlijk nergens last van, alleen moe, maar kan lekker uitrusten Meiden hoe is het met jullie verder?
Rainbow, dat heb ik ook! Eerst had ik veelvuldig doorzichtig slijm, toen was mijn onderbroek gewoon nat en was er geen wit te bespeuren, maar vandaag is mijn zwarte onderbroek ook wit! Zou mijn ei dan toch geweest zijn? Ooh ik hoop het zo! Dan zou ik eindelijk een kortere cyclus hebben!
Hihi dan is je ei misschien toch wel geweest ja Welshfan, alleen stom dat je het niet echt zeker weet! Dan kunnen we samen bang afwachten
Ja dat is inderdaad stom dat ik het niet zeker weet.. Dat zal ik waarschijnlijk pas weten op het einde van deze cyclus... Voorlopig is het bang afwachten en hopen op die 2 streepjes over een 2-tal weken!
Ben benieuwd, dan zal je met een dag of 3 streepjes op je ff hebben denk ik! Genoeg geklust beide? Hoe was je dag gisteren Cinnn?
Ik duim voor 2 strepen Welshfan Ik ga proberen mijn testdrang tegen te houden, zal wel niet lukken Ja Roin.. 2 of 3 dagen voor de positieve ovulatietest en de avond van & ochtend na de positieve test geklust Hopelijk was dat genoeg!
Rainbow, ik hoop ook voor jou op 2 streepjes! Wij hebben sinds vorige zaterdag om de dag geklust, ik hoop ook dat dat genoeg is! RoIn, hoe voel jij je vandaag? Kan je er een beetje van genieten? Tot wanneer ga je wachten om het nieuws bekend te maken?
@ RoIn: Moederdag is inderdaad wel een leuke gelegenheid om het aan te kondigen! Dan ben je 7 weken ver als ik het goed voorheb? Ga je het de rest ook al vertellen dan? Of wacht je tot 12 weken? Mijn temp is hetzelfde als gisteren... FF denkt nog steeds dat mijn ei 18 april was. Ik ben ervan overtuigd dat het niet zo is, maar FF plaatst ook nog maar een stippellijn dus hij twijfelt ook Als mijn temp morgen stijgt, zegt FF met een volle lijn dat mijn ei zaterdag was... De spanning is hier toch goed aanwezig nu Hoe is het bij de anderen?
Ik denk ook zaterdag aan je temp (en je 'symptomen') te zien! Ben benieuwd of je lijn verplaatst wordt! Leuk dit zo in de gaten te houden hè? Alleen mijn ouders. Ouders van VL willen we even mee wachten. Eigenlijk vooral omdat zusje van vriendje in de MMM zit en het nog niet gelukt is, deze maand nieuwe poging en op de één of andere manier willen we dat even afwachten, hopen dat ze snel met goed nieuws komt en een positieve test in handen heeft. Dan vertellen wij het daarna . Gebeurt dit niet dan ja, vertellen we het daarna uiteindelijk natuurlijk wel. Met vaderdag bedachten we!
Ja aan mijn temp te zien lijkt het inderdaad ook wel zaterdag, hoewel ik donderdag écht die steekjes in mijn buik had... Maar als ik zie dat ik zaterdag/gisteren die witte afscheiding had, kan het toch wel dat het zaterdag was. Nog even afwachten Als morgen mijn temp stijgt, is er al een volle lijn op zaterdag. Ik vind het heel leuk om het zo in de gaten te houden, maar ik wou telkens dat het al de volgende ochtend was, omdat ik zo benieuwd ben naar hoe mijn temp dan is Oh ja als je familie hebt dat in de MMM zit, is het natuurlijk een beetje dubbel om zelf je snelle zwangerschap aan te kondigen... Hopelijk is het voor hen ook raak deze maand! Mijn zus heeft in november al gezegd dat ze gestopt is met de pil, maar ondertussen twijfelt ze alweer (het is een beetje een wispelturig geval, de ene dag wil ze trouwen en kindjes en de andere dag twijfelt ze aan haar relatie ), ze zegt dat ze nu even niet meer aan het proberen zijn... Nu vind ik het ook niet meer erg als ik voor haar zwanger zou zijn, ik ben wél zeker van mijn relatie en wij zijn immers al 7 jaar samen, dus lijkt het me best een logische stap als je samenwoont.
Wat knap dat je zo lang kan wachten, RoIn, maar het is inderdaad wel een hele bijzondere dag om het te vertellen! Had een berichtje gestuurd i.v.m. tarotkaarten leggen. Pff.. best wel confronterend. Geduld hebben, overgave, los laten, lichaam de tijd geven waren ongeveer de sleutelwoorden. Laat ik nu net héél veel moeite hebben met dingen los laten en me overgeven...
Ja, als je dan 1 keer besluit dat je het wil, dan wil je het ook nu hè? Ik geloof eigenlijk niet zo in die kaarten, maar het advies is wel mooi. Zal je zien dat als je je er iets minder meebezig houdt, je opeens niet meer ongesteld wordt! Maar ja, hoe hou je je er iets minder meebezig? Afleiding zoeken in de vorm van?? verbouwen? Een puppy? Ik noem ook maar wat hoor
Had juist afgelopen ronde dat ik me er minder mee bezig hield. Heel druk gehad. NOD ook rond pasen en fam uit Duitsland hier, week ervoor weer begonnen met werken en daardoor ook druk. Dus tijd na ei vloog best snel voorbij. Toch niet zwanger, zelf geen dipje of iets te zien in temp, was gewoon echt niks. Nouja, ga gewoon hetzelfde proberen als afgelopen maand. Druk hebben. Verbouwen en pup zitten er niet in. Heb hier ook nog een puberpuppy rondlopen van 13 maanden.
@ Bbtje: Helaas heb je geen keuze. Je MOET wel geduld hebben en dingen proberen los te laten. Ik heb het er zelf ook ontzettend moeilijk mee, maar je moet dit echt leren. Nu ik zwanger probeer te worden besef ik nog maar eens hoe weinig geduld ik heb, maar er is toch geen enkele manier om alles sneller te doen gaan dus moet ik maar leren om geduldig te zijn Wat het wachten betreft om het grote nieuws te vertellen, ik zou het er ook héél moeilijk mee hebben! Alleen al door mijn gebrek aan geduld zou ik zelf pas willen weten dat ik zwanger ben op 12 weken Helaas heb ik dan weer niet het geduld om zo lang te wachten met testen Afleiding zoeken is ook erg moeilijk, je kunt het wel enorm druk hebben, er is altijd wel een bepaald moment op een dag dat je er even aan denkt... Je zou dat knopje "denken aan zwanger worden" handmatig moeten kunnen uitzetten hé? Dat zou wat zijn! Ik zou mij dan binnen moeten opsluiten met véél werk, want telkens als ik iemand zie met een baby (en dat zijn er véél! veel te veel naar mijn zin! ) denk ik "ik wil ook!!!!" en dan ben je weer vertrokken met dromen...
Pff BBtje zoo herkenbaar, die sleutelwoorden passen ook precies bij mij als je eenmaal zwanger wilt worden dan ook eigenlijk gewoon maar meteen.. Helaas werkt het zo niet.. Hier een vreemde menstruatie gehad.. Vrijdag zaterdag gewoon aanwezig zondag al bijna niks meer en tis nu helemaal over.. Wel fijn dat het niet zo lang duurt haha Morgen weer beginnen met tempen.. Duimen voor heel veel roze deze ronde
Wensje, veel succes deze maand! Mijn temp is gestegen!! Ff zegt nu met een volle lijn dat mijn ei zaterdag was.. ik denk dat ik nu dus gewoon moet wachten en hopen dat mijn temperatuur hoog blijft! Nu duurt mijn cyclys dus ongeveer 32 dagen, moet ik tenminste niet meer zoo lang wachten