Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja mooi! En hetklopt ook met 'het slijm' hè?
    Nou ja, nu zit je op de wachtbank en wordt je wrs (niet :D) ongesteld over 14 dagen! Duimen!

2. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    #1682 Welshfan, 29 apr 2014
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
    Ja inderdaad, met het slijm klopt het eigenlijk ook helemaal.
    Ik hoop natuurlijk dat ik niet ongesteld word, maar als het wel zo is, ben ik al blij dat ik niet meer zo lang moet wachten :D

Zaterdagochtend hebben we ook geklust, dus de mogelijkheid is er!

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ooh welshfan, fijn dat je weet dat je ei zaterdag was! Heb je toch wat meer duidelijkheid
    Dan is je NOD rond 10 mei? Spannend :cool:

4. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Jaaa erg spannend!!! Ik word helemaal gek van dat wachten :$
    Ik heb deze maand wel een heel ander gevoel, alsof ik helemaal klaar ben om nu mama te worden! Mijn vriend is er ook echt wel mee bezig, hij wil ook echt papa worden. Hij is zich nu al zorgen aan het maken over de naam, dat we binnenkort toch echt een keuze gaan moeten maken uit dat lijstje met namen :D

We zijn ook al aan het denken over hoe we het nieuws bekend kunnen maken, en hiervoor ook gedichtjes aan het zoeken e.d.
    Ik vind het wel leuk :p Klein detail: ik moet eerst nog even zwanger worden ;)

Hoe is het bij jou Rainbow?

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Das typisch hè, vooruitlopen op de feiten :p
    Ik ben enkel bezig met afentoe namen te zoeken, voor de rest kan ik me nog bedwingen hihi
    Hoe we het nieuws willen bekendmaken (Op facebook dan) weten we ook al

Hier gaat het goed.. Gisteren (Veel te vroeg natuurlijk) al een test gedaan..
    Die van kruidvat 2v5 maar die was mislukt door mijn fout whoeps
    En van Action maar was negatief!

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Het is gewoon zo leuk om daar al over na te denken :D
    We zijn wel al heel lang aan het denken aan namen, maar vanmorgen had VL echt zoiets van "oei, binnenkort moeten we écht een keuze gaan maken" :D

Ik vind het gewoon leuk om gedichtjes te zoeken op internet en ideetjes te zoeken om het nieuws bekend te maken. Ik ben gelukkig nog geen spullen aan het kopen... Mijn zus daarentegen wel, zij heeft al een drinkfles, wat speelgoed en ze weet al welke wandelwagen ze wil! Daar hou ik mij nog niet mee bezig :)

Hoe gaan jullie het nieuws bekend maken? Weet je ook al wat jullie gaan doen voor jullie ouders? (als wij dat mogen weten uiteraard :p) Kwestie van ideetjes opdoen ;)

Te vroeg testen heeft geen zin hé, hoewel ik weet dat het verleidelijk is! Er is een kans van 50% dat het voor de NOD nog uitdraait op een miskraam, dus kun je beter wachten tot de NOD...
    Wanneer is jouw NOD ook weer?
    Ik hoop voor je dat snel die 2 streepjes verschijnen!

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Komend weekend is mijn NOD! En te vroeg testen mag eigenlijk niet nee maar soms kan ik het niet laten.. En Action testen zijn gewoon té goedkoop :D

Ohnee om al spullen te kopen vind ik het ook véél te vroeg!

Mijn man is een fanatieke fietser en hij wilt een foto op FB posten met onze fietsen op en in 't midden een kinderfietsje :p
    Aan onze ouders wou ik een boekje geven over 'Zo word je oma & opa', heb dat eens ergens zien liggen.. Maar daar ben ik nog niet zeker over!

Jullie?

8. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Er staan heel veel ideetjes hoe je het vertellen kuntop i-net!
    Zo ook het fotolijstje dat hier al eerder voorbij gekomen is.
    Ik wil dit ook doen, een fotolijstje met daarin een gedichtje.
    Ik heb het al klaar liggen. :)

Ik vind die fietsen wel geweldig! :D

9. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    #1689 Welshfan, 29 apr 2014
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
    Oooh spannend Rainbow!!! Ik duim voor je mee! :D
    Ik weet wel dat het erg verleidelijk is om toch te testen, maar ik probeer steeds tegen mezelf te zeggen dat het geen nut heeft... Nu probeer ik voor mezelf 7 mei in gedachten te houden, dan zit ik op 11 dpo. Ben benieuwd of het lukt!

Ik wist niet dat Action ook testen heeft! In het begin haalde ik steeds testen bij de apotheek in de buurt van +/- €10/stuk tot ik las over de testen van Kruidvat, 2 voor €5. Zijn die van Action nog goedkoper?

Mijn vriend is ook wielrenner, elk weekend rijdt hij minstens 100 km, ikzelf heb ook een koersfiets maar ik fiets niet zo veel :D Dat is wel een leuk ideetje om die foto op facebook te plaatsen!

RoIn dat fotolijstje vond ik ook wel leuk, daarom ben ik ook al naar gedichtjes aan het kijken :)

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Oh 7 mei is niet meer zolang hè ;)
    Tanden bijten dan!!

Ja in de Action is het 1,5 euro per 2 testen, is geen geld hè!!
    Ze liggen in de meeste Actions maar niet in ze allemaal! Maar Kruidvat 2v5 zouden wel het snelst/vroegst HCG opsporen hè

Pff ja de mijne fietst op woensdagnamiddag, zaterdagnamiddag & zondagvoormiddag en hij kijkt ook nog eens naar de koers :( Zo saai..
    Jij ook een koersfiets ja? Zover ben ik nog niet, ik hou het bij een stadfiets voorlopig :p
    Ja vertel het je vriend maar eens, vind hij vast een goed idee dan om het zo bekend te maken :cool:

11. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    7 mei is niet meer zo lang, maar toch te lang naar mijn zin! :p Maar goed, als die 2 streepjes er eindelijk staan is het nog 8 maanden wachten! Dus over die week zal ik maar niet moeilijk doen hé? ;)

Mijn vriend kan enkel op zondag gaan fietsen ivm werk, daarna ploft hij in de zetel en kijkt hij koers op tv... :( Leuke zondagen dus bij ons! Ik ga alleen fietsen als het weer mooi genoeg is, dan kan ik nog een beetje bruinen :p
    Ik denk dat hij dat ideetje om het bekend te maken ook wel leuk zou vinden!

12. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier sinds deze week ook na het denken over namen. Nu al een paar dagen een naam in m'n hoofd, die ik er niet uit krijg. ;) Vriendlief reageerde ook goed. Ik ben benieuwd of dat 'm uiteindelijk gaat worden of niet als we een meisje krijgen. :D Jongensnamen heb ik echt geen inspiratie voor..
    Maar we hebben nog even, inderdaad eerst even dat kleine detail: zwanger raken.. ;)

13. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Goede morgen dames!

Bbtje: Wij gaan regelmatig websites af met namen, als we een naam ok vinden, schrijven we die bij in ons lijstje.
    Zelf vind ik jongensnamen ook wel moeilijker dan meisjesnamen, ik vind geen jongensnaam waar ik echt 100% zeker van ben:D
    Maar goed, we hebben nog even tijd hé ;) Eerst nog even zwanger worden!

Ik heb een heel slechte nacht gehad. Vannacht werd ik plots wakker van ENORME keelpijn, slikken ging gewoon niet, ik had het gevoel dat mijn keel dicht zat! Gisterenavond voelde ik nog niet het kleinste beetje keelpijn, ik begrijp niet hoe dat zo plots zo erg gekomen is. Nu gaat het al iets beter dan vannacht, maar heb nog steeds veel keelpijn.
    Gisteren avond voelde ik mij over het algemeen niet zo goed maar ik kon niet zeggen wat er precies was, ik had een vreemd gevoel. Ik was ook licht misselijk, maar van de rest kon ik niet echt zeggen wat er precies scheelde.

Ik begrijp er niets van, ik vraag mij af wat er aan het gebeuren is met mijn lichaam.

14. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Weet je wat het is? Je gaat nu op ieder dingetje letten hè?
    Het zou te vroeg zijn om een zwangerschap te kunnen voelen, wel is het zo dat tijdens de innestelingsfase je weerstand wat omlaag gaat met als reden dat je je vruchtje niet afstoot. Dus ik denk dat alle vrouwen in het 2e deel van de cyclus mogelijk iets vatbaarder zijn?

Nou ja, afwachten maar! :D

Cinnn, waar zit je?!

15. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

16. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Meiden sorry dat ik de afgelopen dagen schitterde in afwezigheid!!!! Was niet de bedoeling! Maar heb t ff druk gehad! K ga even bij lezen en dan reageren op alle dingen!

17. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hé hahaha!
    Dat is gezellig!

Hoe is het?

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Geeft toch niet! Dacht dat je ons vergeten was!:):p

19. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hahaha vergeten doe ik jullie niet hoor! Hihi zo schiet t lezen natuurlijk niet op😋😉

20. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    RoIn: Ja ik weet dat ik een zwangerschap nog niet zou kunnen voelen, maar ik heb nog nooit gehad dat ik plots 's nachts zo erg keelpijn krijg, ik werd echt wakker van de pijn...
    Misschien dat mijn lichaam deze maand extra moeite doet om het vruchtje niet af te stoten en voel ik mij nu daarom zo? :D

Ik wist overigens niet dat vrouwen altijd vatbaarder zijn in het 2e deel van de cyclus! Weer iets bijgeleerd :p

Hee Cinnn jij bent er ook nog?!? :D
    Goed wel dat je het druk hebt gehad, dan gaat de tijd sneller voorbij! ;)

Deel Deze Pagina