Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je bent weer bijna bij je ei BB!
    Misschien dit keer! :)

2. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik weer zo'n mooie cyclus, als vorige maand heb, wel! Laten we het hopen.. Nog een weekje. :D

3. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Oh ja Bbtje, zeker en vast! Ik heb nu ook het gevoel van "als ik deze maand niet zwanger ben, word ik echt gek!" Helaas heb ik dan ook geen keuze en moet ik toch gewoon geduldig doorbijten... maar het gevoel is niet leuk als je maar niet zwanger wordt! Dan is het wel fijn dat er fora zijn zoals hier om elkaar te steunen!

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, zo zijn de rondes nog leuk. Zag net iemand die steeds om en nabij de 120/130 cd's had:$

5. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Pfoeh zo lang! Ja dan kunnen wij nog van geluk spreken met onze cyclussen!

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    #1726 Welshfan, 1 mei 2014
    Laatst bewerkt: 1 mei 2014
    Ik begrijp er niets meer van... Nu zegt ff dat ik mijn ei maandag heb gehad.. :(

Edit, ik zie wel dat als mijn temp morgen weer zakt, de lijn weer naar zaterdag springt.. Afwachten dus.. voor de verandering ;)

Hoe is het bij jullie dames?

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb dat nog niet meegemaakt welshfan :D Kan je daar niet bij helpen!
    Maar je temp moet niet zakken! Laat hem maar lekker hoog, kan jou het schelen wanneer je ei was.
    Mocht je nu toch nog een ronde verder moeten kan je naast het tempen, de ovulatietestjes gebruiken! dan weet je het zeker!
    Kan je bestellen en dan ben je voor iets van 20 ovulatietesten en ik geloof 5 zwangerschapstesten ongeveer 15,- kwijt.

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Goeiemorgen!

Vervelend dat je tempertatuur niet meewerkt Welshfan! Inderdaad misschien zijn ovu-testen een goed idee, ik vond dat toch heel handig!
    Ik heb dipsticks van sensitest ook via internet, die vind ik wel goed

Hier vanmorgen een lagere temperatuur dan de voorbije dagen en heb buikkrampen gehad vannacht, dus vrees dat de regels eraan komen!

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou dat kunnen 2 dingen zijn:
    (welkde DPO zit je eigenlijk?)
    Een innestelingsdip of een aankomende menstruatie!
    Ik hoop het eerste!!

10. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Tja ik had zaterdag de 19de een posi test, moet ik die dag ook als eisprong zien of de dag erop pas?
    Als het zaterdag was zit ik nu 12DPO, is dat niet te laat voor een innestelingsdip?

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Na je positive ovulatietest kun je geloof ik 12-48 uur optellen. Dus je eisprong was wrs pas zondag of maandag zelfs. Dit zou je dus uit je temp kunnen halen maar dat is bij jou een beetje misgegaan met je poes geloof ik hè?

Mijn tempdip was ook op dag 10. Toen dacht ik ook ongesteld te worden.
    Dag 11 was ik niet ongesteld hoewel het nog steeds zo voelde en 's avonds een test gedaan, positief!

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ooh oké, dan zit ik nog maar op 10 of 11 DPO ja :) Spannend! Verklaart de krampen misschien ook
    Temperatuur heb ik bijgehouden, maar nergens opgeschreven ofzo, dom van me! Maar de poes (Heb ik niet) had er niks mee te maken :p

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh, wie z'n poes was het dan ook weer...?

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    RoIn, Ovulatietesten kan ik volgende maand misschien ook wel gebruiken, om te controleren of ik echt vruchtbaar ben.

Rainbow, hopelijk zijn het toch niet de regels! Bij RoIn zakte de temperatuur ook en ze dacht ook dat ze haar regels ging krijgen, dus er is hoop! ;)

Ik ben echt overdreven misselijk vandaag, dat is al sinds gisteren avond zo erg. De keelpijn is niet meer zo aanwezig, enkel nog een vieze smaak in mijn keel. De misselijkheid is echter goed aanwezig, ik heb de neiging om steeds een emmer naast mij te hebben omdat ik elk moment kan overgeven (ik geef bijna nooit over, dus het is normaal dat het niet komt maar ik heb wel dat gevoel). Het lijkt alsof het al tot in mijn keel zit, maar dat een 'klepje' tegenhoudt dat ik echt moet overgeven.

Ik voel me echter helemaal niet ziek, ik voel me niet alsof ik griep ofzo heb... Dit misselijk gevoel is wel enorm vervelend!

Wat is het lichaam toch iets geks hé?!

15. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Dat was ik Roin..! Met de kat :)

Blegh welshfan lijkt me niet fijn.. Hm ik voel me ook al een paar dagen niet top.. Wordt misselijk wakker en ben af en toe helemaal dizzy maar goed bij mij is het iig geen zwangerschap haha

Hopelijk straks twee mooie streepjes welshfan en Rainbow :D

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    sorry meis... :)
    Hoe is het met je?

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ja Wensje dat vroeg ik me ook af! Hoe gaat t met je??

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Lief meiden!

Ja het gaat wel beter, heb mezelf gewoon voorgenomen te bedenken wat voor mooi leventje hij heeft gehad en dat is heel fijn :) Ik mis hem wel, de momenten dat hij altijd kwam kroelen en de vaste gekke dingetjes die hij had.. Gelukkig kan ik nog ontzettend genieten van de andere kat :)

Pff had vanavond echt knallende hoofdpijn, gelukkig na een paracetamol wel weer gezakt..

Cinn wanneer start jij met ovu testen..? ik begon steeds op dag 10 maar had nu men ei 1x pas op 18 en afgelopen keer pas op 20.. dus miss begin ik wel ietsje later, maar hmm kan het ook dat door de tarwekiem je ei eerder is.. of gebeurd dat eigenlijk nooit? Wil hem natuurlijk niet missen :D

19. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik ben begonnen op dag 9! Mijn ei was vorige ronde op cd 13! Dus ben benieuwd!

Ik zou voor de zekerheid 1x pd testen vanaf cd 10! Zo weet je zeker dat je hem niet mist!

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Tarwekiem verkort je cyclus niet denk ik hoor. Het verlengt je lf mogelijk iets en zorgt ervoor dat je bmslijmvlies dikker en beter doorbloed raakt, tenminste als je dat geloven moet!
    Of het geholpen heeft of niet, tegen alle statistieken in(gezien mijn leeftijd, ik zou 50 % minder kans hebben op snel zwanger worden dan jullie) ben ik in ronde 2 met tarwekiem zwanger geworden..
    :)
    Ik denk toch misschien wel dat het geholpen heeft.
    Ik ben nu zo benieuwd wie de volgende is! Wat zou het leuk zijn meiden!

Deel Deze Pagina