Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik heb ook nergens last van hoor! Ik voel me eigenlijk een stuk beter zonder pil, stuk vrolijker zelfs!

2. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ben nu toch wel benieuwd wanneer me menstruatie komt...

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb ook nog geen last van 't ontpillen, maar kan nog komen :D

4. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Begrijpelijk Cinnn!

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ga zo met een vriendin wat leuks doen.. Want loop ieder uur naar de wc:p en zo maak ik mezelf gek! Dus besloten dat ik alleen nog naar de wc ga als ik moet :p

6. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hier helaas wel last van het ontpillen..:( nu 22 dagen geleden gestopt met de pil..
    ik heb last van:
    - rommelende darmen
    - opgeblazen buik en veel buikpijn/steekjes
    - weekend super chagrijnig, nu gelukkig juist weer vrolijker!
    - heel erg moe
    - best wel vaak hoofdpijn
    - en men libido is hoger haha maar dat is niet erg ;)

hmm hopen dat het snel over is :D

Jaa Cinn snap dat je benieuwd bent wanneer het komt!!
    Voor mij nog 9 dagen wachten tot NOD

7. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Ik bekijk het echt per ochtend! We zien wel wat morgen ons weer brengt! Heb wel besloten dat als ik volgende week nog niet ongesteld ben ik een bloedtest laat doen bij de huisarts.. Alleen maar om het uit te sluiten voor me vakantie! Drink normaal ook niet zoveel (ongeveer 1x per maand hooguit) maar tijdens de apre skie is dat een ander verhaal!

8. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Meiden, hoe gaat het bij jullie??

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Goed idee Cinn, van die bloedtest ;)

Ow Wensje je hebt nogal last ervan! Maar dan weet je wel dat je lichaam van al die jaren pil probeert af te raken he ;)

Hier niet echt nieuws!
    Net was ik effe bij ons mama en ze zei dat ze iets anders aan mij zag.. Ik zie er bleek uit en heb ook wat meer uitslag in mijn gezicht (Weet niet als dat komt door te ontpillen?)
    Ik reageerde door te lachen en toen zag ik dat ze dacht dat ik al zwanger zou zijn :D Ik zeg Neeee ik ben niét zwanger!!
    Dan heb ik maar toegegeven dat ik met de pil gestopt ben.. Maar ze wist wel dat ik tegenwoordig into baby's ben, dus het was geen verrassing ofzo :)

10. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Hahaha en wat zei je moeder daarop??
    Ik wacht nog steeds geduldig (al word het iedere dag wat ongeduldiger..) op me menstruatie!

11. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Ik ben al aan het aftellen naar het einde van de maand...voel tot nu toe niets bijzonders. Heb nog steeds niet mijn meest vruchtbare dag gehad, vanavond maar weer testen. Soms denk ik wel eens zal vast weer niet lukken deze maand. Maar ja, we blijven positief. Snap niet dat sommige vrouwen "per ongeluk" zwanger raken.:(

12. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat snap ik ook niet! Frustrerend he!

13. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Super frustrerend! Maar we hebben goede hoop. Kan alleen niet helpen dat ik dan toch soms denk er zal toch niets mis zijn.

14. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Begrijpelijk!!! Ik heb dat nu ook, maar meer omdat me menstruatie weg blijft...

15. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Cinn
    ze reageerde gewoon eigenlijk, ze vond 't precies wel gek dat ik het nog niet uit mijn eigen had verteld dat ik gestopt ben :D
    Nog steeds geen menstruatie? Wanneer is je NOD?
    Heb je geen testdrang? :D

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier geen nieuws.
    Per ongeluk zwanger worden lijkt zo ver van je bed als je het zo hard probeert hè?
    Je eet gezond, gaat op tijd naar bed, slijt extra vitamines, houdt alles bij, laat van alles..en dan is bij wijze van ineens je oude buurmeisje per ongeluk zwanger..dat is toch gek ja :D

Kan me voorstellen dat je onrustig wordt Cinnn, test morgen gewoon nog is.

17. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Tsja, inderdaad. Mijn schoonzus heeft ons te eten gevraagd, maar dat komt niet zo vaak voor. Zegt mijn vriend, straks gaan ze ons vertellen dat ze weer zwanger is. Denk zelf van niet, dus ben benieuwd. Zou het evengoed heel leuk vinden voor hun, maar ook denken wanneer zijn wij aan de beurt.

18. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

@Joyce, spannend hoor! Ben benieuwd of je gelijkt hebt!

@Rainbow, volgens mijn ovulatie testen had ik 10 feb mijn NOD.. Testdrang heb ik wel! Maar weet me in te houden! Ga morgenochtend maar weer testen! En anders voor vrijdag ff een belafspraak bij de HA. Zodat ik dinsdag een bloedtest kan doen (als ik dan nog niet ongesteld ben) want krijg woensdag pijn prikken en wil dan zeker weten dat ik niet zwanger ben! Want er is niet bekend of dat kwaad kan met een eventuele zwangerschap!

19. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Dat is zeker gek!
    Hihi ik zal me test boven in de badkamer leggen, mocht ik dan morgenochtend vroeg moeten plassen kan ik gelijk testen😊

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Spannend!

Deel Deze Pagina