Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou.. vind het spannend op de één of andere manier..!

2. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Dat kan ik me wel voorstellen!
    Ik denk dat ik het wel ontzettend spannend zou vinden, maar ik zou ook haast niet kunnen wachten om het van de daken te schreeuwen :D

Was het bij jou waarbij schoonzus in de mmm zit? Is er bij haar al vordering?

3. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja.. is bij mij. En nee, helaas nog niet gelukt. We hoopten eigenlijk zo dat het deze maand raak zou zijn. Ik voel me nu vreselijk 'voor mijn beurt' gegaan..
    Maar ja, daar kan ik ook niets aan doen..

4. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ja dat begrijp ik dat je je zo voelt, maar aan de natuur kan je helaas ook niets veranderen. Dat zal je schoonzus ook wel begrijpen, hoe erg het ook voor haar is..

Maar jij mag best dolgelukkig zijn dat het bij jou zo snel gelukt is, al begrijp ik je dubbel gevoel wel!

5. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Welshfan jouw temp loopt mooi op! Ik zit momenteel op 4 dpo 😎
    RoIn spannend zeg! Al bijna Moederdag! En wat balen dat het voor je schoonzusje niet gelukt is!

Bbtje jouw temp loopt ook mooi omhoog zeg vandaag!

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Inderdaad Cinnn, ik was wel blij met mijn temp vanmorgen :D
    Ik had je tempkaartje al opgezocht, had dus gezien dat je ei geweest is. ;) Duimen maar!

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Chapeau Welsh, als ik jou was had ik wrs allang getest :D
    Das wel een goed teken hè, dat bruinverlies!

Hoe ga je het vertellen Roin? Op een speciale manier of het gewoon zeggen?

Ik las net weeral iets over een hulpmiddel op een ander forum.. Een glijmiddel Conceive plus ofzoiets, is niet zaaddodend en 'zwangerschapsbevorderend'
    Ga ik mij misschien dan ook eens bestellen hihi

8. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ja ik weet niet wat ik heb, ik ben er heel gerust in... of zo lijkt het wel :D Is het bruin en roze verlies een goed teken? Ik weet het niet! Ik heb ook wel ongikrampjes, niet heel erg, maar wel genoeg om vervelend te zijn.

Over dat glijmiddel, ik heb geen idee of dat van ons zaaddodend is of niet? :( Wij hebben Durex, maar weet niet welke... Misschien toch ook eens bekijken!

9. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Welsh, die roze afscheiding zou zo je innestelling kunnen zijn hoor..!! Wanneer wil je gaan testen?

BBtje, jou temp is idd mooi omhoog, hopelijk blijft hij stijgen dan is je ei mooi optijd..!

Cinn, fijn dat je ei weer netjes op tijd was, mijne was nu toch al twee keer best laat, hopelijk komt mijne nu ook snel..!!

Roin, bijna moederdag, spannend! ben heel benieuwd naar de reacties.. Ga je het je schoonzus appart vertellen of gewoon wanneer je het de rest ook verteld..? Vervelend voor haar dat het weer niet gelukt is, maar jij moet hierdoor niet jou geluksgevoel op de achtergrond drukken hoor..!! Lekker genieten dat het bij jullie wel zo goed en vlot is gegaan!!! Hoe is je vriend er trouwens onder? Ik ben zo benieuwd hoe mijn vriend gaat reageren als het eenmaal zo ver is, hij wilt het nu ook heel graag maar verder dan dat is hij er ook niet echt mee bezig haha ;)

Rainbow.. ook weer aan het wachten op je ei? hopelijk komt jou ook mooi optijd deze keer..!

Hier weer een ovutest welke bijnaaa net zo donker is al de controlestreep, maar hij knalt nog niet.. eerdere keren liep men ovu test op en was er ineens een knaller.. nu al 2x een bijna knaller.. :)zal vanavond nog eens testen rond 18.00u..

10. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ik had een reactie geplaatst, maar kreeg een melding dat mijn reactie goedgekeurd moest worden... Die reactie is dus nog niet te zien!

Wensje, voor de zekerheid toch maar genoeg klussen nu, dan zal je ei er wel aankomen als het streepje bijna zo donker is als de controlestreep!

Geen idee wanneer ik wil gaan testen, dacht aan het weekend, zaterdag ofzo? Dan ben ik 12 dpo (of 14 dpo als mijn ei toch zaterdag was), dan zou er toch een streep moeten staan als ik zwanger ben hé?

Ik voel ondertussen vanalles. Het gevoel dat ik heb is heel apart, als ik zwanger blijk te zijn, is dit 'het gevoel' waar zwangere vrouwen over spreken, als ik niet zwanger blijk te zijn is het misschien omdat ik ontpild ben?
    Qua 'symptomen' rommelt mijn buik gewoon heel erg, soms zo hard dat mijn collega van 5 meter verder het hoort :D Ik heb ook nog steeds die ongikrampjes, maar niet zo erg als de dag dat ik ongesteld word.

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Welsh, na je ei kan je dat gevoel ook hebben! Dus helaas zegt het gewoon nog niets.. Testen zal je enige echte bewijs zijn, of wachten tot NOD.. :D

Wensje, we willen het haar apart vertellen. Ik wil haar niet een ongemakkelijk gevoel geven waar anderen bij zijn..

Mijn vriend en ik zijnbeiden nog in shock dat het zo snel gegaan is.
    Uiteraard houden we nog een slag om de arm omdat we de eerste echo nog niet gehad hebben. En tja, die is toch wel belangrijk..
    Je zit nu precies in zo'n fase dat je nog niets kopen kan/wil dus behalve het feit dat ik me grieperig voel (wat er volgens sommigen echt bij hoort) is er nog niets tastbaars.. best lastig maar nog even geduld!

12. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    RoIn, oh dat wist ik niet! Dit gevoel heb ik nog nooit eerder gehad! Ik had wel 'vlindertjes' in mijn buik en ik hoopte steeds dat het raak was, maar nu is het eerder een gevoel van rust dat door mij heen gaat.
    Maar inderdaad, testen zal de enige manier zijn om te weten of het echt raak is of niet :p

Ik denk ook dat het beter is om het je schoonzus apart te vertellen, dat zal ze zelf denk ik ook wel fijner vinden.
    Natuurlijk is het voor jullie ook nog altijd spannend omdat je de eerste echo nog niet hebt gehad, je moet gewoon nog even geduld hebben en dan kan je voor de volle 100% genieten van je zwangerschap!

13. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed en lief dat jullie het idd apart vertellen, RoIn. Denk dat dit voor haar ook wel prettig is. Je moet natuurlijk geen rekening houden met, maar het is wel heel erg lief dat jullie dit wel doen.
    Laat alleen je eigen gelukkige gevoel niet onderdrukken. Jullie hebben gewoon heel veel geluk gehad en het volle recht op jullie kleintje en jullie geluk! Ik hoop dat het voor je schoonzusje ook snel raak is! Blijft wel altijd lastig zoiets..

Mijn temp is inderdaad weer omhoog, maar eigenlijk gewoon gelijk aan de eerdere dagen. Ik ben benieuwd of 'ie morgen verder omhoog gaat of niet. Gaat 'ie omhoog, dan is mijn ei waarschijnlijk geweest.
    Qua klussen zitten we denk ik prima. Afgelopen 3 a 4 dagen sowieso dagelijks geklust en daarvoor minimaal om de dag.

14. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Net naar het toilet geweest en trof zuiver bloed aan bij het afvegen:( Niet veel, na een paar keer vegen was het papier gewoon weer wit..

Ik hoop zooo dat het niet doorzet! Als ik wel ongesteld word, is mijn cyclus ontzettend kort en ben ik eigenlijk ook wel blij met een normale cyclus!

15. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Verdorie, ik heb nog steeds dat zuiver bloedverlies... :( Nu ook nog ergere ongikrampen erbij. Maar het is nog niet de menstruatiehoeveelheid, het is gewoon wat bij de eerste 3 keer vegen en mijn inlegkruisje is niet meer helemaal wit.

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je temperatuur is wel gezakt..
    Ik zou maar rekening houden met je menstruatie.

Joepie! Een kortere cyclus!

17. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ja inderdaad, dat was mij ook al opgevallen... We zullen wel zien hé wat het wordt! Als het mijn menstruatie is, kan ik toch blij zijn met de kortere cyclus! Dan moet ik niet meer zo lang wachten tot mijn volgend ei :D

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hè balen welsh, ik zou idd ook maar rekening dat je menstruatie er aan komt.. Hier ei groei pijn..:) dus ik hoop vandaag men knaller, zou alleen niet zo mooi uitkomen want vrijdag middag tot zaterdag avond niet thuis, dus het klussen maar even goed inplannen dan... ;)

19. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Wensje, als je het klussen goed plant dan moet dat wel goedkomen ;) Succes!

Hier vrees ik voor het ergste... Het bloed is in hoeveelheid toegenomen. Nog niet heel veel, maar als ik nu moest douchen zou ik wel twijfelen om toch een tampon te gebruiken (vanmorgen heb ik gewoon zonder gedoucht, toen was het bloedverlies nog te weinig)
    Het lijkt me wel snel voor een menstruatie, 12 dagen na mijn ei? Is dat niet meestal 14 dagen?

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nee hoor, tussen de 10-14 dagen is normaal. (luteale fase noemen ze dat)
    Ik had zelfs maar een lt van 10 dagen.
    Die tarwekiemcapsules zouden dus juist je lt verlengen en het slijmvlies wat dikker maken zodat een evt innesteling meer kans van slagen heeft. (zegt men ;) )

Deel Deze Pagina