Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

14 dagen na je ei heb je de "perfecte" lf..
    Sommige mensen hebben een lf van 15 dagen of zelfs 18 dagen!
    En er zijn mensen die een lf hebben van 6 dagen (dan heeft t eitje dus bijna geen kans om in te nestelen)
    Dus 12 is prima hoor!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hé! jij zit weer in de stijgende lijn! :D

3. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Jaja me lichaam is vaag 😝

4. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ah ok, bedankt voor de uitleg allebei! Dan is er toch iets goed aan mijn lichaam :p LF is redelijk goed en mijn cyclus is ook best goed!
    Ik ben wel gisteren dat helder bloed beginnen krijgen, is gisteren dan dag 1? Of de dag dat de hoeveelheid ook meer is geworden?

Cinnn, jouw temp ziet er toch goed uit, niet?

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Helder bloed is dag 1

6. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ok! Dan duurde mijn cyclus deze keer 28 dagen, gezien ik op dag 29 ongesteld ben geworden! Daar kan ik op zich al tevreden mee zijn, dan moet ik tenminste niet meer zo lang wachten!

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Welshfan : Jammer van je menstruatie, maar wel goed dat je nu een veel kortere cyclus hebt! Op naar de volgende ronde dan maar!

8. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Goede morgen dames!
    Hoe gaat het bij jullie?? Ik zit weer vol goede moed in ronde 5, ik denk dat ik voorlopig de enige ben, niet? Hopelijk blijft dat ook zo en komen jullie nooit in ronde 5! ;)

Bij mij is het sowieso geen innestelingsbloeding, geen twijfel mogelijk! Pfoeh lang geleden dat ik nog zo ongesteld ben geweest! :D Gelukkig voel ik er niet veel van, enkel een zeurend gevoel in mijn buik en lichtjes hoofdpijn maar daar kan ik mee leven! Die krampen van woensdag waren gelukkig maar van hele korte duur.

Nu ik geduldig (;)) op mijn ei ga wachten, heb ik ondertussen alle tijd om jullie te volgen en om te duimen dat het voor jullie wel goed gaat!

Njoy en RoIn, nog steeds alles prima in de buik?

Is er bij de rest al vordering? Wanneer zijn de NOD's?

9. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Hier alles goed, wel een blaasontsteking, mogelijk kwamen daar de krampen vandaan. Schijnt bij een zwangere vaker voor te komen en heel atypisch (dus zonder de geijkte verschijnselen). Nu een kuur en of ik nu niet lekker ben van de kuur of door het zwanger zijn is me niet helemaal duidelijk.
    Ach, het zij zo!

Ronde 5!
    5x scheepsrecht??:cool::D

Cinn, jouw curve doet het leuk!

10. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Ah balen, een blaasontsteking... Is er een oorzaak waarvan je dat krijgt? Misschien doordat je je plas ophoudt? (omdat je anders te vaak moet gaan) Of heeft het daar niets mee te maken?
    Kan wel pijnlijk zijn... Ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Pff ja ik hoop dat het 5 x scheepsrecht is! Ik ben precies 5 maanden geleden gestopt met de pil, nu mag het toch wel stilaan komen hé? ;)

11. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik plas denk ik idd wat te weinig en door de groeiende baarmoeder komt de blaas ook wat in de verdrukking. Dat kan je je niet voorstellen zo in het begin maar het schijnt wel zo te zijn.

12. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    @Welshfan, het gaat nog steeds goed met mij. Vandaag eerder van het werk weggegaan, had last van (zoals ik het noem) groeikrampen. Toen ik thuis kwam heb ik lekker 2 uur geslapen. Merk dat mijn lichaam alles een plekje aan het geven is van binnen.

@RoIn, dan kun je volgens mij geen plas meer opvangen voor moeders voor moeders. Vervelend zeg dat je daar nu last van hebt, komt inderdaad vaak voor. Sterkte nog even.

We gaan binnenkort op vakantie, toch maar besloten nog even 2 weekjes de zon op te zoeken. We gaan naar Zuid-Frankrijk lekker een caravan gehuurd op de camping waar we vaak naartoe gaan. Heb er super veel zin in! Zijn nu eerst aan het aftellen tot 22 mei, dat weten we wat het wordt. :D

13. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Oh wat lekker 3N!

Ja, ik heb gebeld met MvM en het is geen probleem, ik mag gewoon urine opvangen. Dat filteren ze er gewoon uit :)

14. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk 3N! Lekker vooruitzicht!

Welsh, balen dat je ongi bent geworden, maar inderdaad wel weer een kortere cyclus.

RoIn, balen van je blaasontsteking, hopelijk ben je er snel weer vanaf.

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jij lijkt je ei ook gehad te hebben? Ben benieuwd of ie verder stijgt!

16. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Cinnn, zou je ff dan toch kloppen bij je ovulatie testen?
    Ik zie dat ie verschoven is!

BB, bij jou doet je temp ook nog niet helemaal wat je zou verwachten hè?
    Lastige vrouwen lijven!

17. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

RoIn ik denk inderdaad dat me ovutesten klopte!
    En inderdaad rare vrouwen lichamen!

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ Cinn : Bijna je NOD? Spannend!

@ Njoy : Ohhh fijne vooruitzichten seg, op vakantie én het geslacht weten ! :)

Ik ga sewes nog eens naar een fuif haha, dat is laaang geleden.. En met de feestbus naar huis, daar moet ik dan 25 jaar voor geworden zijn :D
    Een vriendin organiseert het, dus 't is voor een goed doel

19. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Goooooooedenavond!

Min ouders waren echt in tranen, of het wel echt waar was.. :)
    Dit was natuurlijk wel het mooiste moederdagcadeau'tje ooit..zo lief!

Hoe is het met jullie meiden?

20. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Wat onwijs leuk RoIn!!!!
    Echt een super leuke reactie!

Hier gaat t wel! Beetje gaar!:( Maar verder prima!

Deel Deze Pagina