Wat is jouw temp aan het doen Cin???? Super gaaf, RoIn! Echt heel erg leuk! Mijn schoonmoeder was ook aan het vissen of 't al gelukt was. Helaas niet. Wat had dat inderdaad een mooi cadeau geweest vandaag! Ontzettend knap dat je het zo lang geheim kon houden en super leuk dat je het vandaag verteld hebt! Hier is mijn temp nog steeds zo laag. Zo frustrerend! En al 9(!!!!!!!) dagen vruchtbaar slijm...
Dan komt ie vast snel BB! Ik heb dat slijm ook wat langer hoor! Kan wel, die temp van Cinnn, morgen misschien goed ver zaken en dan, hopla weer omhoog! Vind je het vervelend als ze er naar vraagt BB?
Nee, helemaal niet! Maar zou zo graag goed nieuws willen hebben voor ze. We zijn ook alweer 5 maanden bezig (dec), tijd gaat best hard eigenlijk...
Tijd gaat heel snel! Maar vergeet niet dat 80% binnen 1 jaar zwanger is hè? Ik geloof 60 in het eerste half jaar? En daar zit je nog niet meis, dus moed houden hoor! Het is zo fijn je ouders zo intens gelukkig te zien.. Mijn vader zijn gezondheid liet nogal te wensen over de laatste paar jaar..hij zei vanmiddag nog, oh, het geeft me zo'n boost dit!
@ Njoy: Hopelijk heeft het rusten van vrijdag je wat goed gedaan en ben je weer even van de krampen verlost. Wat leuk dat jullie op vakantie gaan! Dat is weer leuk om naar uit te kijken hé, nog eens helemaal ontspannen! 22 mei is ook niet meer lang, spannend!! @ Cinnn: ook weer op het wachtbankje? We duimen voor je! @ Rainbow: Hoe was de fuif? @ RoIn: Ooooh wat leuk!! Dat is inderdaad wel een mooi moederdagcadeautje ooit! Ook leuk dat je vader zo oppept van dat nieuws! Hoe reageerde je schoonzus? @ Bbtje: mijn schoenmoeder vertelde gisteren ook op het einde dat ze die nacht gedroomd had dat mijn vriend en ik met een 'speciaal cadeautje' waren gekomen Zij weten overigens niet dat we aan het proberen zijn, maar ik denk dat ze er wel op hoopt Ik heb even gelachen en gezegd dat dat wel een leuk moederdagcadeautje zou zijn, maar dat mijn vriend nog geen kindjes wil en dat ik ook altijd wou wachten tot mijn 25ste, dus dat we nog tijd hebben Wij zijn trouwens ongeveer even lang bezig, wij zijn aan het proberen sinds 5 december en jullie sinds 18 december. Lijkt lang hé? Ach, onze beurt komt nog wel! Wat RoIn zegt klopt inderdaad, mijn HA had mij ook al gezegd dat het gemakkelijk een jaar kan duren voordat ik zwanger ben, dus dat ik niet eerder moet gaan panikeren dat het niet lukt.
RoIn geen idee wat mijn temp had gister... Maar vandaag is hij weer torenhoog!!! Bbtje wat K dat je al 9 dagen vruchtbaarslijm hebt! Welshfan ik ga ook pas paniekeren (hoop ik) als ik ronde 11 in ga! Rainbow hoe was t feestje? Was t gezellig!?? Njoy lekker joh op vakantie! Geniet er nog even van! Hoe gaat t met jouw buikje? Gaat ie er al mooi uit zien?
Mijn ouders hadden ook geen idee welsh! Vandaar dat de verassing des te groter was! Ja, hoe ziet je buikje eruit 3N? Jouw temp..Cinnn, kan alle kanten op, maar omhoog en daar blijven is nu het beste! Oh en broer en schoonzussen die gaan we van de week inlichten denk ik. Was nu niet het moment.
Cinnn, nu ziet je temp er weer goed uit! Nu moet hij gewoon hoog blijven, of toch boven 36,65 graden! (met de eventuele innestelingsdip als uitzondering ) Nu ben ik wel ongeduldig, maar echt paniekeren denk ik ook dat ik pas bij ronde 11 ga doen. Mijn schoonmoeder vertelde me gisteren dat zij 2 jaar hebben geprobeerd, maar er bleek medisch gezien niets mis te zijn, ze wilde gewoon té graag zwanger worden... Toen ze begonnen te bouwen was het gelijk prijs omdat ze niet meer bezig was met zwanger worden. RoIn, dan is het inderdaad nóg leuker als ze het totaal niet verwachten! Ik probeer ook tegen iedereen te zeggen dat we zeker nog een jaar wachten, zodat ze er nu niet op zitten te wachten
Goedemorgen dames! Ik ben der weer, dit weekend heel druk gehad, werk, verjaardagen, vakantie plannen dus nu even lekker bijgelezen Roin wat een geweldige reactie van je ouders! Ben ook zo benieuwd hoe mijn ouders zouden als het zover is Cinn, je temp ziet er netjes uit! Nu netjes hoog blijven!! BBtje, vervelend he dat wachten op je ei, ik had ook al dagen vruchtbaar slijm en elke keer typte ik hier ik heb een bijna knaller, hij komt er echt aan maar niet dus Welsh 2 jaar is inderdaad wel lang, maar ik heb nu eigenlijk voor de eerste maand zoiets van we zien het wel. De andere drie rondes was ik er nog echt te erg mee bezig en eigenlijk deze maand voel ik me veel rustiger.. Volgende ronde ben ik drie weken op vakantie heb besloten als ik in die ronde kom geen ovutestjes en thermometer mee te nemen en gewoon eens een ronde niks te doen en te kijken wat dat gaat doen Hier vandaag mijn 1e echte knaller, dus ik verwacht morgen mijn 2e knaller en 's avonds mijn ei, dus ik ga nog even flink aan de klus vandaag en morgen
BB mijn temperatuur ging ook steeds wat schommelend omlaag, dan volgde mijn ovulatie. Dus misschien 'schommelt' is nu wel de goede kant op!~ Aan de slag wensje!
't Was een leuk feestje, voelde mij wel oud Vandaag eens terug beginnen met ovu-testen! Wensje, veel klusplezier!
Wensje, het is inderdaad niet slecht om eens een ronde gewoon niets te doen (buiten klussen dan ), maar zo ver ben ik nu nog niet Ik wil eerst een zicht krijgen op mijn cyclus en dan zien we wel. Als mijn cyclus stabiel is en ik word nog niet zwanger, denk ik dat ik ook wel alles even laat vallen en gewoon even alles zijn gangetje laat gaan. Veel klusplezier!
RoIn, heb jij nog een link naar je kaartje? In je handtekening staat 'ie niet meer. Hier mijn temp nog steeds laag. Stom! Voel vanalles steeds, maar ik ga echt maar van niks meer uit, want dat is alleen maar frustrerend.
Bbtje je temp stijgt!!!! Ik ga voor je duimen dat hij nu omhoog schiet! Zou toch mooi zijn!! Mijn temp blijft lekker hoog😁 RoIn het jij het je schoonzusje al verteld?
RoIn ik ben ook wel benieuwd of je het al tegen je schoonzus verteld hebt en hoe ze reageerde. Bbtje, hopen dat de temp hoog blijft! Cinnn, jouw temp ziet er goed uit! Duimen maar!
Oh RoIn sorry! Had je die zin achteraf bij gezet? Ik zou haast zweren dat die zin er gisteren niet stond toen ik het las Ofwel ben ik echt gek aan het worden Ben je bang om het nieuws aan hen te vertellen? Ik denk dat je best niet te lang wacht, het zou niet leuk zijn als ze het (per ongeluk) van iemand anders te horen krijgen lijkt me. Veel succes en veel goede moed!
Niemand anders weet het, behalve onze ouders. Dus ik weet niet van wie ze het zouden moeten horen. De meeste zwangeren meklden het pas na de eerste echo hè? Dat is heel gebruikelijk. Wij zijn dus al vrij vroeg. Ik ben niet bang, maar het juiste moment is wel van belang als iemand al 3 jaar in de MMM zit. Ze heeft net gehoord dat het weer mislukt is deze maand. Ze moet even haar kracht en moed weer hervinden. Je hoort het wel als ik het wèl vertelt heb.