Ah ok, als je het enkel tegen jullie ouders verteld hebt, zullen ze het niet van iemand anders te horen krijgen, daar heb je gelijk in! Het is wel lief van je dat je zo met haar bezig bent, dit is inderdaad misschien niet het beste moment om het te zeggen als ze net het slechte nieuws weer heeft gehad. Het is zoals je zegt, je bent nog vroeg in de zwangerschap, dus in principe hebben jullie nog genoeg tijd om het juiste moment te vinden! Tjee 3 jaar in de MMM, dat moet mentaal echt verschrikkelijk zijn! Wanneer heb je de eerste echo?
27 mei. Maar daarvoor willen we het wel vertellen hoor. Zodat ze even kan wennen aan het idee voordat het 'wereldkundig' wordt gemaakt
Ah Roin nou ik vind het super lief dat je er zo over nadenkt allemaal!!! En fijn voor haar idd dat ze er nog even aan kan wennen voordat het bij iedereen bekend is Hier alweer een knaller, verwacht vanaaf men ei voel het nu al dus hopelijk morgen men tamp omhoog!! En dan fijn weer op het wachtbankje!
Jouw temp is best mooi stabiel hè?! Morgen moet ie omhoog ja! En anders overmorgen maar omhoog moettie!!
Oh spannend, over 2 weekjes de eerste echo! Maar het is inderdaad erg lief dat je er zo over nadenkt, dat zal ze wel appreciëren denk ik. Wensje, bijna klaar voor het wachtbankje, maar die temp moet wel nog omhoog! Veel succes! Vriendlief is dit weekend 3 dagen weg, dus kunnen we niet klussen... Zondag zit ik op CD 12, dus dat zou érg vroeg zijn voor mijn ei. Zou erg balen zijn als ik net mijn ei heb als hij er niet is
Jaa men temp is inderdaad mooi stabiel en bij de twee "uitschieters" was ik 1x te laat met testen en 1x had ik het heel erg warm dus ook te verklaren Ah dat zou balen zijn welsh dan maar duimen dat je ei nog even wacht
Wat lief dat je zo'n rekening houdt, RoIn. Misschien voor jezelf niet meer dan normaal, maar het is toch wel heel erg lief! Zal voor haar zeker niet makkelijk zijn.. Ja, temp omhoog, maar nu nog even afwachten of ie ook omhoog blijft (en nog wat verder omhoog gaat). Vorige keer ging 'ie ook de dag erop weer omlaag, dus ik ga van niets meer uit.
@ Wensje : Je eisprong gehad of aan 't hebben? @ Welsh : Hopelijk wacht je ei met springen tot je vriend terug is @ BBB-tje : Vandaag is hij nog hoog precies hè, voor zover ik aan zo een kaart uitkan @ Roin & Cinn : Hoe gaat 't er nog mee? Maandag bloed laten trekken bij de dokter voor een algemene controle.. Alles in orde behalve cholesterol iets te hoog en ben niet immuun voor toxoplasmose, dus moet oppassen met rauw vlees e.d later!
Rainbow, normaal heb ik mijn ei dit weekend nog niet, dag 11 of 12 zou wel erg vroeg zijn... Vorige maand heb ik op CD 18 mijn ei gehad, dus er is hoop Het zou wel érg balen zijn als het toch zo was, maar voorlopig ga ik ervan uit dat mijn ei nog niet gaat springen Laat je je op voorhand al testen? Ik heb geen idee hoe het met de cholesterol zit en ik weet ook niet of ik immun ben voor toxoplasmose... Ik dacht dat die test pas gedaan wordt als je reeds zwanger bent?
Oh des te beter dan Ja ik wou gewoon eens weten of ik tekorten van iets had en was gewoon niewsgierig Mijn huisdokter weet dat ik aan 't proberen ben en hij zei toch niet van daar mee te wachten tot ik zwanger ben dus! En dan word er zowiezo nog eens een bloedname gedaan dus, minder voor mijn portefuille maja
Maar je bent best jong voor een hoog cholesterol. Ligt het aan wat je eet? Hier alles goed! Geen nieuws verder eigenlijk Oh en dank BB'tje, tja, vind het idd vanzelfsprekend! Je temp is hoog gebleven!
Mijn temp is nog niet omhoog, maar voel wel echt een druk in men onderbuik dus dan zal het vandaag wel zijn straks nog even een ovutestje even kijken of hij alweer lichter is geworden In ieder geval genoeg geklust dus daar zal het niet aan liggen
Geen idee.. Het mag max. 190 zijn en ik heb 225.. En in december had ik 210, maar de laatste tijd veel gezondigd! Daarmee nu aan 't opletten & sporten
Oh wij kennen die getallen niet in NL, bij ons is het mooi onder de 6..Zou ik is om moeten rekenen. Ben je ook wat zwaar of heb je het mogelijk in aanleg?
Ah, dat is in België dan weer anders precies ja Bwa zwaar.. Ik weeg een 5-tal teveel voor mijn lengte, valt nog mee hè! 't Zal de aanleg zijn dan
Temp is wel hoger dan eergisteren en dagen ervoor, maar alsnog veel te laag toch?! Ik weet niet of m'n ei al geweest is, lijkt mij dat m'n temp dan hoger moet zijn. Was vorige ronde tussen de 36.4 en 36.6 na mijn ei. Als m'n temp morgen hetzelfde is (of iets hoger), geeft FF ook nog geen kruis.
Ja, nogal! Wel héél veel last van m'n darmen. Lijk wel al een paar maanden zwanger.. Dat is meestal na ei zo toch?
Ik heb ook al 2 dagen last van men darmen, diarree blehhh echt vervelend.. Had vandaag nog steeds een bijna positief test.. Dus hij was bijna positief, knal positief en nu weer bijna positief ik dacht dan loopt hij wel ineens weer af.. Hopelijk gaat men temp gewoon omhoog dan is het maar duidelijk