Hier cava, nog geen knaller op de ovu-testen te bekennen maar 't is ook nog vroeg in mijn geval En met jou Cinn? Ben je echt 3 dagen overtijd gelijk je banner zegt?
Hahaha nee rainbow die klopt niet😂 me banner was ingesteld op een cyclus van 24 dagen.. Met een lf van 11.. Maar zit nu op cd 27 lf 10 dus hij klopt niet helemaal! Maar ff geen fut om hem te veranderen!
Ah jaa duim duim duim Hier stijgt hij nog mooi.. Vandaag een dagje in het zonnetje! Wel ineens snotverkouden keelpijn en beetje hoofdpijn dus hopelijk zet het niet door Vanavond gezellig bbqen
.. Cinnn, wat jammer maar vol goede moed!! Wat een weertje meiden, hebben jullie ervan genoten? Wij hebben s.zus gisteren ingelicht. Ze leek het goed op te pakken. Tuurlijk is het lastig maar ze gunt het haar broer ook.
Zeker jammer! Maar we gaan rustig door!😉 RoIn wat fijn dat ze het goed leek op te pakken! En dat ze het haar broer ook gunt!! Nu kun je helemaal onbezorgd genieten! Nog een kleine week en dan heb je de afspraak bij de Vk!! Spannend!!
Ai jammer Cinn, maar uiteindelijk is het nog maar ronde 5 hè, als je vergelijkt met anderen op dit forum die al jaaaren bezig zijn Fijn dat je schoonzus het goed opnam Roin! Hier weinig gedaan met het mooie weer in 't weekend, gewerkt Morgen wel een dagje vrij!
Wat fijn, RoIn! Balen, Cin, dat je temp gezakt is. Sorry dames, dat ik schitterde in afwezigheid de afgelopen dagen. Veel weg en druk geweest. Ff heeft bij mij een kruis gezet, maar wel met een stippellijn. Temp was vandaag en gisteren ook vrij laag, weet 't dus niet...
Op de 1 of andere manier krijg ik je ff linkje niet open nu. Maar wat vervelend joh.. Vorige ronde had je gewoon 'geluk' lijkt wel..ik dacht echt dat jouw cyclus mooi op gang was gekomen! Wat voor anti-conceptie gebruikte jij ook weer? Heb je geen ovu-testen gebruikt deze ronde? Nog is geprobeerd, nu wel.. Je temp blijft ook wat schommelen hè? Misschien toch is ergens overleggen?
Het gekke is, dat als ik weghaal dat ik "eggwhite" had nog gisteren, dan is de lijn wel dikgedrukt. Heb het alleen uitgebreid bestudeerd () en het was echt 'eggwhite'. Dus heb het toch maar wel neergezet... Tja, ergens overleggen, waar dan en wat precies?
Omdat je ovulatierestjes toen ook steeds positief bleven, je schommelde temp.. Is er hier op het forum niet iemand? Net zoals dat je een verloskundige kan raadplegen? Wat eggwhite is weet je zelf wel, dus daarover zal je niet hoeven twijfelen .Na mijn ei veranderde de structuur vrijwel direct idd
Ach, misschien ben je over een dag of 10-12 ongesteld, dan is je cyclus niet eens zo lang! En ja had mirena zie ik, dan hoor je best vaak dat de boel langer van slag is.
Kom idd van de mirena af. Denk dat als ik bijv. Naar de huisarts ga hiermee, dat 'ie zegt dat ik toch nog af moet wachten.
He vervelend BBtje! Hopelijk is het snel duidelijk..! Ik was afgelopen dagen erg druk vandaar weinig op het forum.. Hier vandaag een flinke temp dip, hopelijk is dat een goed teken
Hoi dames, Ik heb heel wat gemist hier! Het is de laatste dagen enorm druk geweest! Mijn vriend is weg geweest zoals jullie wel weten, daarvoor moest ik donderdag nog heel wat beginnen wassen en eten maken om mee te nemen voor onderweg Gisteren toen hij thuis kwam, hebben we gelijk nog even geklust En zo is het plots weer dinsdag... Ik zit vandaag op CD 14, mijn ei is nog niet geweest, dus het was niet zo erg dat mijn vriend weg was afgelopen weekend! Clauve, welkom! Vandaag CD 11? Wel fijn dag je cyclussen wel regelmatig zijn, die lange cyclussen heb je echt niets aan! (enkel stress) Veel succes met zwanger worden! Cinnn: Aahhh Cinnn ik zie dat je ongesteld bent geworden, wat balen! Welkom in ronde 5! Bbtje: Wat gek dat je cyclus toch niet normaal is... Bij je huisarts kan je denk ik inderdaad niet veel gaan doen, mijn HA zou me ook gewoon naar huis sturen. Toen ik hem zei dat ik was begonnen met proberen zwanger te worden, vertelde hij me al dat ik zeker een jaar moet tellen, dat hij pas na een jaar proberen verdere stappen onderneemt. RoIn: goed dat je schoonzus toch wel goed reageerde, ze zal ook wel begrijpen dat het de natuur is.. Ze zal het haar broer inderdaad gunnen, hoe graag ze het zelf ook wilt! Nu aftellen naar je afspraak bij de verloskundige! Rainbow, dagje vrij vandaag? Geniet ervan met het prachtige weer! Wensje, spannend! Morgen moet je temp omhoog, duimen dus!
Hier ook druk geweest, dus probeer af en toe even te kijken. Vind het echt zo balen voor je Cin dat het nog niet zo mag zijn, hoop voor jullie dat het deze ronde raak is! Ik duim natuurlijk nog steeds voor iedereen! Had stiekem wel verwacht (gehoopt) dat er meer mensen zwanger zouden zijn, maar helaas is dat iets wat we niet in de hand hebben. Ik denk dat je gelijk hebt Bbtje, de huisarts gaat meestal pas wat onderzoeken na 1 jaar proberen. We gaan er gewoon vanuit dat het niet zo ver gaat komen Ik besef me elke dag wat een bofkont ik ben. Dat was ook een van de redenen waarom ik meedeed aan moeders voor moeders. Vandaag zijn alweer de laatste kannetjes opgehaald. Donderdag weten we wat het wordt, maar zoals ik zei ik voel me al een bofkont dus het maakt me echt niet uit. Ben alleen wel super nieuwsgierig! Nog even volhouden meiden! Voor je het weet groeit er een wondertje in je buik.
Njoy: Je bent inderdaad een echte bofkont Maar uiteraard is je dat keihard gegund! Hoe gaat het nu met je? En hoe gaat het bij de rest? Het is hier nogal stil!