Wij willen heel graag ons eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 3Njoy, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Was precies mijn reden 3Njoy, als het mij zo makkelijk gegeven is dan moet ik daarvoor iets terug doen. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal blij zijn als het voorbij is.
    Ik word echt een beetje misselijk bij het zien van die flessen. Juist doordat ik me vaak wat weeeig voel bij het opstaan en dna in het kannetje moet plassen en daarna het in de fles moet doen.. (waar stink spul in zit) wat natuurlijk niet beter wordt als je 's avonds je laatste plasje er ook weer in doet.

Ik las laatst iemand die die 8 flessen vol kreeg, nou ik bij lange na niet. Ik heb 8 flessen die denk ik voor 1/4-1/3 gevuld zijn.

Verder alles goed hier. Volgende week om deze tijd heb ik gheerlijk een paar dagen vrij. Hopelijk na een goede echo!

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Wie zit er nog op het bankje? Wensje? Rainbow hopelijk bijna.. BBtje (je temp stijgt nu weer mooi zag ik :) )

3. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    RoIn: dat kan ik me wel voorstellen dat het niet echt leuk is als je misselijk wordt bij het zien van die flessen :D
    De echo komt steeds dichterbij, spannend!

Veel succes voor diegenen op het wachtbankje!

Ik heb nu 2 dagen een dikke, rekbare afscheiding (iets dikker dan eiwit maar ziet er wel even troebel uit).
    Wat me gisteren avond ook opviel, was dat het daar beneden nogal ruikt... Ik had me die ochtend gewassen en ik had zuiver ondergoed aan, dus daar lag het niet aan. Gisteren zat mijn vriend thuis op een stoel en ik ging op zijn schoot zitten (benen open, met mijn gezicht naar hem toe, gewoon met kleren aan, om even lief te doen :p) en hem viel het ook op.
    Ik weet niet naar wat het rook, ik vond het een beetje een spermageur hebben (hadden 24 uur geleden geklust). Ik heb geen jeuk oid.

Herkennen jullie dit toevallig?

4. Cinnn

Cinnn Niet meer actief

Njoy, wat gaat de tijd hard zeg!!! Jullie weten al bijna het geslacht!!!

RoIn wat balen dat je zo misselijk word van de flessen van mvm!

Ik zit weer op t andere wachtbankje!! Wacht nu tot me ei komt! Me menstruatie duurde nu maar 2.5 dag... Dus ben blij dat ik er weer vanaf ben😁

5. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, zo erg is het niet hoor Cinnn, gewoon een beetje, dat als ik ze zie dat ik denk.. blegh.. :)

lekker korte menstruatie meis!! Nou, kom maar op met dat ei!

6. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op zich wel fijn, zo'n korte ongi, Cinnn!

Mocht ik zwanger raken, wil ik ook meedoen met MvM. Heb al verschillende vriendinnen en kennissen gehad die in de MMM terecht zijn gekomen.
    Kleine moeite om eventueel iets terug te doen, wanneer het ons zelf lukt.

Ja, m'n temp was vanmorgen inderdaad mooi hoger. Ben benieuwd morgenvroeg, want deze ronde is er geen pijl op te trekken... ;)

Vanmorgen met afvegen had ik wat roze op m'n papiertje. Heb ik niet eerder gezien in andere rondes, maar misschien van het klussen gisteren?

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    oh spannend! Kan van het klussen of toch innesteling? Dat zou leuk zijn! :D

8. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar bij innesteling had ik vanmorgen toch juist een dip in temp moeten hebben?
    Nouja, ik ga nergens op hopen en wilde mezelf niet gek maken deze ronde... :p:D:D:D

9. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Bbtje, ik denk dat het enige wat je kunt doen is geduldig wachten... Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan :D Ik probeer het me ook elke maand voor te nemen, met in het achterhoofd dat je sneller zwanger wordt als je rustig blijft en er niet te veel over nadenkt, maar helaas lukt dat niet altijd... Maar voorlopig kunnen we hopen dat het toch een innesteling was bij jou (een innestelingspiek misschien?;)) en dat je snel de positieve test in handen hebt!

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja. wachten wachten wachten.. :D

11. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    Hoe motiverend hé?! Dan moet je al zo lang wachten op je ei, dan wachten op je NOD, zoveel maanden achter elkaar. En dan word je plots zwanger, en raad eens? Dan begint het wachten weer opnieuw! ;) Dus we zullen ons er maar bij neerleggen dat het kernwoord van kindjes krijgen 'wachten' is ;)

12. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ja, ik moet na de positieve test 5 weken op echo wachten..daar lijkt ook zo lang joh! :D
    Maar ik kan me voorstellen dat jullie graag op mijn bankje zouden zitten dus mag niet klagen!

13. Welshfan

Welshfan Actief lid

13 feb 2014
    303
    9
    18
    We willen inderdaad allemaal graag bij jou op het bankje zitten, maar dat wachten tot de echo lijkt mij ook echt verschrikkelijk lang! Wachten vind ik nooit leuk :p Daarom lijkt het me zo leuk om onbewust zwanger te zijn, dan ben je al een hele periode verder :D
    Maar goed, elke periode zal zo wel zijn charmes en hekelpunten hebben zeker?

14. Bbtje

Bbtje Bekend lid

7 jan 2014
    796
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen was m'n temp weer laag. Stom hoor!

Helemaal gezwollen is het daaronder en veel last van buikkrampen. Zou m'n ongi al komen?! Vorige keer lf 15, maar met mijn rare cycli weet je het nooit. :( ;)

15. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Nou, ik had ook steeds na mijn ei een opgeblazen, pijnlijke buik. En dat verdween dan uiteindelijk ook wel weer..

16. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hello ladies,

Ik ben er weer, k was een nachtje weg dus even geen internet...

Bale bbtje van je gekke temperatuur.. ik had wel ook na ei echt een opgezwollen gevoel.. maar dat is nu weer weg getrokken

Roin, goed bezig hoor met mvm.. nog even en dan de echo, aftellen!!

Hier vandaag 8DPO... Deze ronde helemaal geen kwaaltjes. Wel iets wat zware borsten.. en van de week werd ik ineens kotsmisselijk van iemand die kaas naast me aan het eten was.. ik lust eigenlijk heel graag kaas :) Geduld geduld geduld.. :D

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier nog steeds aan 't wachten op mijn ei..
    Heb wel meer last van slijm, had ik de vorige rondes niet, maar dat kan ook door die tarwekiemolie komen meen ik hè?
    Als mijn ei nu weer zo laat komt, begin ik volgende ronde met die teunisbloem.. Ben het beu, zo een laat ei :D

@ Wensje & BBB'tje spannend, allebei op de wachtbank!
    @ Roin : Hoe gaat ie?
    @ Cinn : Weer wachten tot je ei springt dan ;)

18. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Meer slijm van tarwekiem? Dat geloof ik niet hoor.
    Het is eigenlijk gewoon vitamine E dat zorgt voor een betere kwaliteit slijmvlies (doorbloeding)..
    Dus ik geloof niet dat het zoveel invloed heeft hoor :)

Ik had ook juist geen klachten wensje :)

Verder alles goed hier :)

19. 3Njoy

3Njoy Actief lid

1 feb 2014
    165
    0
    0
    Wij krijgen een jongetje!!! Was heel duidelijk te zien, dus kan niet missen! Dat wordt vanaf nu ons richten op de jongens afdeling :D

20. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd meis! Wat leuk! :D

Deel Deze Pagina