Al leuke jongens namen in gedachten?? En fijn dat je nu weet waar je je op moet focussen met spulletjes kopen!!
Ohnee dames.. ik heb getest vanmorgen op 9dpo.. ennn hij was niet omo-wit, wat ik wel verwachtte.. ik heb gewoon een lichtpositieve streep krijg hem helaas niet goed op de foto want het is zo'n casette en dan zit je met zo'n schaduw en ik krijg hem zelf ook niet uit elkaar En men temp is ook omhoog!! duimen jullie mee?
Njoy: oooeeehh leuk!! Kan je al beginnen met spulletjes kopen Wensje: spannend!!! Ik duim zeker voor je mee!
Wensje!!!! Duim duim duim... Oh, en bij mij hielp het om in goed licht zonder flitser een foto te maken.
Op die onderste heb ik het idee idd heel licht wat te zien! Je weet dat het nog alle kanten op kan hè? Dus met NOD pas juichen maar ik denk toch wel dat er wat zit nu!
Wat leuk, 3NJoy! Een jongetje! Gefeliciteerd! Wensje, spannend! Ik zie best duidelijk een streepje en ik ben een héle slechte tuurder! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd...
@ Wensje : Ik zie het ook héél licht, een voorzichtige proficiat @ Njoy : Leuk een jongetje, dan kan je gaan shoppen!
Jeeeej!! Gefeliciteerd Wensje! Leuk hoor Hoop dat er nu steeds iemand bij komt. @Cin, de jongensnaam weten we inmiddels al. We kunnen ons mannetje alvast toespreken Kan niet wachten tot het zover is dat hij in ons armen ligt.
Wensje wauw!! Gefeliciteerd!!! Geniet er van!! Njoy, begrijpelijk dat je niet kan wachten tot jullie ventje in jullie armen ligt!!! Super leuk dat jullie die kleine kunnen aanspreken! Met zijn eigen naam!
Hihi wensje! Wat spannend! Wauw! Ja, steeds 1 erbij meiden (of 2)! Zet em op Hou je de naam stil voor iedereen? Want dan mirt je nog oppassen ook!
Hou je je temp niet meer bij, ik heb dat nog 2 weken gedaan geloof ik Ik kon het me zo niet voorstellen!