ik was altijd van mening geen luieremmer nodig te hebben. dus gooi ik al tijden vieze stinkluiers in de afvalemmer. dat begint nu ERG te stinken en ik ben bang straks als het warmer wordt nog meer. wij hebben geen kliko, wonen in een appartement en zetten de zakken zo op straat. dus als je een volle zak hebt staat die een paar dagen beneden in onze fietsenstalling zeg maar. nou, drie keer raden hoe lekker dat ruikt (vinden de overige bewoners vast ook ). ik overweeg nu zo'n speciale afvalbak te kopen en daar zal ik alleen de poepluiers indoen. maar ik vraag me af in hoeverre dit in een week minder zal stinken (ik hoop dan dat ik de zak ineens aan straat kan zetten). zitten er aan die cassettes bv ook een geur zoals aan de geurzakjes voor luiers? hoe doen anderen zonder kliko dit eigenlijk?
Ik heb een nappy wrapper, waar ik op zich tevreden over ben. Het stinkt niet zolang dat ding dicht is. Ik vind die cassettes alleen erg duur! Als ik op pad ben heb ik altijd van die luierzakjes bij me, die ook prima voldoen en veel goedkoper zijn. Als ik nu nog eens een beslissing moest nemen, zou ik gewoon voor die geurzakjes gaan.
ik woon ook in een flat en ook om die reden heb ik de leuieremmer toch aangeschaft. de plasluiers gooi ik in een gewone zak en de poepluiers doe ik in de nappy wrapper en echt ideaal en het ruikt ok nog lekker. de navulling is inderdaad erg duur maar je kunt er wel lang mee doen. er passen ongeveer 25 luiers in z'n emmer dus 1x tot 2x per week goor ik de zak weg en je ruikt er niks van. ik ben zeer tevrede met deze koop
Mijn vriendin heeft de 'diaper champ' en het is echt ideaal! Ze woont ook in een appartement en aangezien je dus niets meer ruikt van de luiers hoeft ze ook niet in de stank te zitten! Handig van de diaper champ is ook dat je geen speciale zakken/cassettes nodig hebt, zij koopt gewoon kleine afvalzakken of grote pedaalemmerzakken. Wel zo handig!
Ik ben ook superblij met mijn diaper champ. Ik wilde niet iets waarvoor ik steeds casettes moest kopen dus werd het deze en nog geen spijt gehad! De diaper champ staat op de babykamer en als de zak vol zit gooi ik hem in de kliko.
Wij hebben gewoon een luieremmer. De plasluiers gaan hier in. De poepluiers doe ik meteen in een plastic zakje en dan een knoopje erin, en in de grijze container. Een erg goedkope oplossing!
Bij ons op het CB hebben ze ook zo'n diaper champ, inderdaad best makkelijk, maar ik heb wel eens gezien dat er poep aanzat van een luier van een kind voor mij. Maar goed, volgens mij is dat maar net hoe je je luiers opvouwt, al weet ik niet hoe het met een fludderpoepluier gaat. Zelf heb ik een gewone metalen vuilnisbak van Ikea, je ruikt hem wel als ik hem open doe, maar verder sluit hij prima af. De volle zakken lever ik in bij het kdv, die worden gerecycled. Scheelt mij ook weer ruimte in de kliko.
Ik gebruik voor de poepluiers van die geurzakjes van de kruidvat.Kosten bijna niks en je ruikt er niks van.
het valt dus mee met vieze geurtjes? weet nog niet welke, maar denk ik dat ik er toch een ga halen. is toch wel handig als je geen kliko hebt..
ook hier de Diaper Champ heerlijk ding. is wel wat duurder in de aanschaf, maar als je hem eenmaal hebt zijn de kosten nihil.
ik heb voor de nappywrapper gekozen. Via marktplaats voor 12,50 aangeschaft met nog een aangebroken verpakking erin. De navullingen zijn duur, dus we moeten even kijken hoe we het gaan doen, maar als het echt te duur wordt (en we hebben meer en sneller navullingen nodig dan ik gedacht had) dan zullen wij net als lovewinnie, de plasluiers gewoon weggooien en de poepluiers in de nappywrapper. Zo is hij functioneel, maar betaalbaar, maar we kijken wel hoe het gaat... maar ik vind de nappywrapper iets mooier eigenlijk (lees: minder lelijk) , dan de diaperchamp en tja, het oog wil ook wat...
Wij hebben ook de Diaper Champ en zijn er ook erg blij mee. Nu moet ik wel zeggen dat ik de poepluiers nog eens extra in een zakje doe... Maar de kinderkamer ruikt lekker fris!
Hier ook de Diaper Champ! Wij vinden het één van de beste aankopen en hebben er echt geen spijt van. Bij ons staat er 1 boven en 1 beneden.
Ise, Wij hebben echt geen stank, boven staat die van ons bij de verwarming en beneden in de keuken op de vloerverwarming. Als die ook maar enigszins zou stinken zou die zeker niet in de keuken staan. Het is de investering waard.
ik heb er geen ervaring mee zit er aan te denken om ook een van de 2 aan te schaffen. nu heb ik via google gezocht en gelezen dan de diaper champ nog wel eens wil stinken bij warm weer weet niet wat jullie ervaringen ermee zijn. ik las ook dat de nappy wrapper vulling ongeveer 1 maand mee gaat. ik ben nog in twijfel maar denk toch dat ik voor de nappy wrapper ga.