Wanneer komt ie nou echt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben nu vandaag precies 21 weken (5 maanden en 1 week dus..) zwanger.. en heb wel een buikje.. maar nog niet enorm ofzo. Mensen zien nog niet echt dat ik zwanger ben.. het kan ook gewoon zijn dat ik wat te veel heb gegeten, zeg maar.. :oops:

    Vindt hettoch een beetje jammer.. :rolleyes: Wil zo graag laten zien dat wij een klein frummeltje krijgen! En op het buikje wat ik heb ben ik ook echt wel trots.. maarrrr.. zou het toch nog kunnen komen? Wie had dit nog meer?
     
  2. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Aan je foto's te zien heb je wel een aardig buikje al? Kan het zijn dat je misschien kleding aan hebt waardoor je het niet goed ziet? Ik heb eigenlijk altijd strakke truitjes of tuniekjes aan en al is mijn buik nog niet zo groot, mensen zien het nu wel. (zie mijn site voor buikfoto's)

    Kan me goed voorstellen dat je het niet leuk vindt, ik had dat met 13 weken al...

    Liefs,
    Snoopy
     
  3. Kletstante28

    Kletstante28 Actief lid

    23 mrt 2007
    254
    0
    0
    Ik vind hem wel goed te zien !
    Vind hem zelfs erggg mooi te zien.

    Ach, mensen hebben altijd wel iets te klagen. Ik snap dat je erg trots bent en dat ook wil laten zien, maar zie het gewoon zo, het is iets van jou en jij weet dat daarin iets prachtigs groeit, laat de rest dus maar denken !
     
  4. o0Noa0o

    o0Noa0o Actief lid

    22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Bij mij groeide het tot 21 weken ook niet echt super. Maar na die tijd ging het echt veel sneller. Ik droeg veel strakke shirtjes (nog steeds eigenlijk) en dan was het redelijk te zien.
    Zwangerschapskleding accentueert ook veel he! heb 3 shirtjes bij wehkamp gekocht uit de positiecollectie en die accentueren erg goed moet ik zeggen.
    En die zijn na de zwangerschap nog makkelijk te dragen! :D
     
  5. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    bij echte zwangerschapskleding valt hij meer op dan gewone kleding! De ene keer lijkt hij gewoon kleiner dan de andere keer.

    Vorige week had ik een hele dikke pens terwijl ik deze week vind dat ik een vetbuik heb :oops:
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ikke niet in ieder geval :oops:
    met 3 en halve maand leek ik wel al 5 maanden
    ik krijg dus nu ook dus steeds opmerkingen als, je bent er bijna he,..
    haha nou ben pas op de helft hoor ;)
     
  7. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dat is natuurlijk ook zo wat jullie zeggen, het mooiste is natuurlijk wat binnen in die buik groeit. Maar ben er zo trots op dat ik het ook graag wil laten zien, hihi..

    Ik zal eens neuzen tussen de positieshirtjes.. Heb al wel een mooi positiejeans van Noppies, en dat accentueert ook mooi :)
     
  8. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    En anders een buikband over je kleding dragen.
    Die laat het zeker duidelijk zien en volgens mij zijn t alleen zwangere die daarmee rondlopen.
    Heb t nog nooit anders gezien tenminste.
     
  9. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi bo,ik vind ook al dat je een aardig buikje hebt hoor,ik had minder bij die duur van de zs.
    maar ik begrijp je heel goed hoor,ik wilde eingelijk ook meteen een dikke buik,heb zelfs nog gevraagd aan de verloskundige wanneer ie nu eindelijk kwam..
    vanaf 25 weken kon je bij mij zien dat ik zwanger was,met de juiste kleding want met sommige kleding zie je het gewoon veel beter.en vanaf 30 weken gaat het hard,dus nog ff geduld,die buik komt er echt wel hoor!

    groetjes angela
     
  10. Maddy

    Maddy Lid

    10 sep 2006
    42
    0
    0
    Hoi!

    Ik vind ook dat je al een hele mooie buik hebt!
    Ik vind mijzelf eerder wat molliger dan dat ik een mooi buikje hebt!

    Maar het is waar, sommige kleding accentueert meer dan anderen! Ik heb 2 broeken van miss etam, met hoge strech taille, en daar heb ik echt een buikje in!
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.807
    32.714
    113
    bij mij begon je het pas echt te zien rond de 25 weken en na een week of 28 ging het best hard! Ik snap je wel hoor, wilde ook graag pronken met mijn buikje, maar dat komt echt nog wel.
     
  12. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    He Bo'tje!

    Geduld meisje... 8) voor je het weet zit ie er en dan gaat ie razendsnel.
    Bij mij begon je ook pas echt een buikje te zien vanaf 23 a 24 weken. Met 20 weken had ik ongeveer hetzelfde als jij;duidelijk zichtbaar voor de spiegel zonder kleren maar een ander zal het nog niet echt opmerken als je je kleren aan hebt.

    Ik kon ook niet wachten om de hele wereld te laten zien dat ik zwanger was. Toen ik bijna nog geen buik had hield ik steeds mn hand erop als ik op straat liep/boodschappen deed zo van; JOEHOE..HELLO WORLD!..IK BEN ZWANGER EN APETROTS! ha ha 8)

    Geloof me het gaat straks zo snel..in een week kan je ineens eruit zien alsof je hoogzwanger bent :D

    Geniet nog maar even van het feit dat je je sokken nog even snel aan lunt doen of iets kunt oppakken zonder moeite ;)
     
  13. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    ik krijg idd nu ook al opmerkingen over: Nou je bent er bijna hé, of dat kan niet lang meer duren. . . .

    Tja ik denk dan gelukkig zien ze dat er een baby in zit anders dachten ze van zo hé die is dik! Maar goed dit is dan ook wel weer raar om te horen ga je aan jezelf twijfelen of je wel normaal bent met zo'n dikke buik :)

    Zie het is altijd wel iets ;)
     
  14. acire

    acire Fanatiek lid

    maare 21 weken is niet 5 maanden en een week ;)
     

Deel Deze Pagina