innestelling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sunlight, Apr 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo meiden.

ik las hier op het forum dat er iemand erg misselijk was geworden tijdens de innestelling. ik had afgelopen donderdag mijn ei sprong afgelopen zaterdag gister dus was ik voor een half uur erg misselijk.
    kan dit mij ei sprong zijn geweest?

liefs

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    Tja dat weet je echt pas over 9 dagen ... Als ik nou die gave had om het te kunnen zeggen had ik het graag gedaan ;)

Ik dacht dat ik ziek werd na mijn ei nooit verder aan innesteling gedacht... Ik had ruim een week last van hoofdpijn,misselijk,koud en ga zo maar door met "grieperige" dingen.. En na mn test werd alles ineens duidelijk :) maar voor iedereen is het natuurlijk anders.. Nog even gedult dus :) Verschrikkelijk he dat wachten..

3. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja ik vindt het echt vreselijk. ik ben nu in ronde negen en wil nu wel een keer zwanger worden! woensdag naar de ha misschien zegt die wel je moet je niet zo aanstellen je bent pas in ronde 9
    nou hoor het wel in het algemeen doet mijn ha er niet zo moeilijk over en help ie je graag overal mee en doorsturen ook geen enkel probleem dus zullen zien.

bedankt voor je reactie!

4. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

Nov 27, 2007
    541
    0
    0
    En als hij jullie niet wil doorsturen kan je altijd nog vragen of hij het zaad wil onderzoeken dat maakt meestal ook al een stuk duidelijker... Ik hoor hier vaak dat ze pas na een jaar je gaan doorsturen.. Neem je je temperatuur op of gebruik je ovu testen ?

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik neem mijn temp op eest deed ik dat gewoon niet erg regelmatig em had ook geen temp verhoging in de 8e ronde heb ik wel een temp verhoging geconstateerd maar niet opgeschreven. en duurde de cycles 36 dagen ong en deze maand nauwkeurig getempt en had ik mijn ei sprong weer na 3 weken dus als ik nu weer een lange cycles heb dan weet ik dat ik een ei sprong heb met een lange cycles en dus in die 9 maand maar vier keer gehad.
    want verder had ik een cycles van 28 a 29 dagen en ik denk ndat ik toen geen ei heb gehad dus zie het deze maand wel vraag aan de ha of dit kan?

liefs

Share This Page