Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ons kleintje zie ik nu dat jouw zoontje is gaan lopen. Wat goed!

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben meestal Pyjamapapje kant en klaar. Maar ook wel eens die vanille smaak van Bambix. Is wel voor de kleintjes maar Jamie lust geen Pap met stukjes erin.

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ja pyamapapjes hebben wij ook. Is Alec dol op!

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Die heb ik nog staan! Ga het vanavond meteen proberen.
    Ik heb Gijs om 16.00 uur opgehaald, hij was steeds aan het huilen. Had daar nog wel een 2e keer geslapen, nu 2,5 uur. Eenmaal thuis is ie super vrolijk... gelukkig!

Moet jullie toch iets vertellen...
    Kreeg een tijdje geleden een PB van iemand die hier gelezen had dat ik iemand had laten komen voor de aardstralingen. Ze vroeg me wat het precies inhield, en wie er bij ons was gekomen. Ze heeft diezelfde man laten komen, en je gelooft het niet maar sindsdien (nu 1 maand geleden) slaapt haar dochtertje hele nachten door.
    Zij was ook echt heel sceptisch, en geloofde er ook niet in maar wist het ook niet meer en daarom wou ze dit eens proberen.
    Bizar he?

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja soms kan het helpen.. Moet wel eerlijk bekennen dat ik daar totaal niet in geloof maar je hoort er wel positieve dingen over.

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik hoor het ook vaker hoor.
    Maar bij jullie hielp het toch maar tijdelijk lob?
    Inmiddels ben ik bereid overal in te geloven. Moet wel zeggen dat het nu redelijk gaat, maar Alec zal denk ik nooit een echt goede slaper worden. Zit ook in de aard denk ik.

Fijn dat Gijs weer vrolijk was toen hij thuis was. Alec had ook een hangdagje, hij was ook erg moe en heeft ook lang geslapen vanmiddag.
    Hoe gaat dat op het Kdv lob? Gaat hij daar wel zelf slapen? Of blijven de leidsters er dan ook bij?
    Hier gaat hij overigens 's middags altijd zelf slapen maar 's avonds moeten we er altijd bij zijn en bij voorkeur mama.

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi iedereen, hier nog evne een bercihtje van mij;
    doorslapen gaat beter, soms toch nog een keer per nacht wakker. Maareh, nu hebben wij een probleem met inslapen. Dat wil ze niet, gaat ze heel hard huilen.
    iemand tips voor dat?

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Weet echt niet wat er met Gijs was gisteren, het inslapen ging vreselijk.. hij sliep pas om 21.00 uur en wou alleen maar liggen als we samen op het matras gingen liggen en dan moest ik hem nog vasthouden ook.

Vanmorgen weer om 05.00 uur wakker maar wel weer erg vrolijk. We hebben hem toch maar naar het KDV gebracht. Was wel heel sneu, want het daar nu ook vakantieperiode en er was helemaal geen bekende leidster. Dat vond ie maar niets, en het was meteen huilen.
    Op zo'n moment dan kan ik me zo rot voelen, ik zou nooit mijn baan willen opzeggen maar toch voel ik me dan schuldig.

@Elin, op het KDV gaat Gijs zelf slapen ja. Thuis nooit meer, en als mijn moeder oppast blijft ze ook bij hem tot ie slaapt.
    Inmiddels zal het best gewenning zijn geworden, omdat het op het KDV wel goed gaat.
    Fijn dat Alec overdag nog wel lekker alleen gaat slapen!

@Brusje, sorry kan je niet helpen met inslaaptips! Gaat hier ook niet goed.

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob, kan me voorstellen dat het rot is om je mannetje zo weg te brengen. Hoe is het gegaan?

Hier is het na anderhalve week goed slapen weer knudde. Ook overdag slaapt hij maar een uur en dan word hij ook nog 1x tussendoor wakker. Zullen wel weer tanden zijn.

Brusje: hier helaas ook geen tips, ik geef er maar aan toe. Ga er bij zitten 's avonds en dan valt hij doorgaans na 10 minuten in slaap.

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

pff hier de laatste dagen gaat het weer slecht.
    heeft last van oorpijn maar dat schijnt nog van de operatie te komen. zojuist sliep hij om half zeven (normale tijd) en werd half acht wakker, gillen! overgeven, volgens mij pijn vd operatie of een nieuwe tand. Hij slaapt nu net een paar minuten..zucht ik vrees dat het weer een slechte nacht gaat worden en morgen heel vroeg.

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    vandaag maar gewoon om half negen begonnen met naar bed gaan, en prompt om negen uur slapen. ik ga denk ik toch dat maar instellen, want ik wil namelijk niet een echt bedstrijd uitlokken.

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier gaat het slapen echt top! Alleen het inslapen is hier eigenlijk nog een 'probleem' (lees: een uur erbij liggen en dan slaapt hij) maar dan slaapt hij thank god *KLOPT AF* wel door!

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Lovely, blijf jij er ook altijd bij met het inslapen? Heb je daar wel eens mee geprobeerd te stoppen?

@Elin, het is heel goed gegaan! Pff.... Ik had nog een paar keer gebeld en hij was super vrolijk. Heeft daar nog 2x 2,5 uur geslapen, ik denk dat ie een beetje oververmoeid was.
    Balen dat het weer minder gaat bij jullie! Je went er zo snel aan als het goed gaat, en dan valt het toch weer tegen.
    Heeft Alec al hoektanden?

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh lob hij heeft flink bijgeslapen dan!
    En dk daar ook inslaapproblemen en een uur dat is wel lang zeg, maar als hij dan doorslaapt is het te doen. Als ik er 's avonds niet bijblijf raakt hij helemaal in paniek.

Hier nog geen hoektanden, maar zou me niet verbazen als hij daar last van heeft.

15. LovelyDK

Ik heb het ook wel eens geprobeerd om weg te gaan, helaas gaat hij dan compleet over de zeik! Dus ik blijf gewoon bij hem.. En inderdaad, die nachten maken het dan helemaal goed :)

hoe is het nu bij jullie lob en elin?

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb nog niet bijgelezen, maar dat doe ik nog wel een keertje. Helaas (van wat ik gelezen heb) geen super wonderverhalen van allemaal doorslapertjes bij jullie. :(

De vakantie was niet top omdat het weer echt niet meewerkte. We zijn ook iets eerder naar huis gegaan, maar ik had even geen puf om weer mee te schrijven en ben weinig online geweest.

Het slapen ging overigens weer een stuk slechter op vakantie en een avond heb ik haar zelfs mee in de tent moeten nemen in plaats van dat ze bij mijn schoonouders in het campingbedje sliep. Helemaal overstuur en alleen mama was goed genoeg. Thuis ging het gelijk wel weer een stuk beter.

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    is het niet een idee, om bijv, in bed leggen en zeggen ooow wacht even mama moet nog even wat pakken, eerst doe je dit heel snel, maar dat bouw je dan op tot langer? nadat je dat gedaan hebt gewoon zijn zoals anders.
    Hier nu alles goed vandaag, langer gewacht totdat ze naar bed ging, ze was kapot!! en viel direct aan de borst in slaap en binnen 10 minuten kon ik haar zonder mokken wegleggen:) vandaag wij zijn blij

18. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Dk het ging een paar weken goed maar nu is het weer even knudde. Ik denk dat hij last heeft van zijn mondje / tandjes.

Devy wat jammer van het weer. Het is zolang mooi geweest en als jij dan op vakantie gaat is het niet zo. Balen hoor. Hoe voel je je verder?

Brusje dat werkt hier niet. Hij wil mijn haren vasthouden. Word hij rustig van. Haha. Wie had hier nou ook zo'n harend
    Fetisj? Kyra toch?

19. LovelyDK

Hier ook een die strak tegen me aan wil liggen, momenteel mag ik niet eens met mijn rug naar hem toe liggen haha! En dat 'even wat pakken' verhaal gaat hier niet op! Aangezien hij nog +/- 1 uur wakker blijft in bed voor hij gaat slapen...

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, ik denk dat Gijs ook last heeft van zijn hoektanden.

@Lovely, Gijs gaat ook compleet over de zeik als ik weg wil gaan, dus ik blijf er ook lekker bij. Gelukkig slaapt ie meestal binnen een kwartier dus wat maakt het ook uit.
    Verder gaat het best redelijk, vannacht bijv. 2x heel kort wakker en dat is best te doen.
    Maar nog steeds wel altijd heel vroeg wakker.

@Brusje, werkt hier ook niet... als ik alleen al wil opstaan is het al paniek.

@Devy, weken lang is het lekker weer geweest en net nu jullie weggingen niet... balen!
    En jammer dat het slapen wat minder ging.
    Voel jij jezelf al wat beter?

Deel Deze Pagina