Thanks meiden voor jullie lieve reacties. Elise, fijn als je dat voor me wil vragen. Lob heel veel succes morgen enne vergeet zijn speentje en knuffel niet. Speentje vond Alec heel fijn toen hij wakker werd, dus doe 'm in je zak als je meegaat. Laat je even weten hoe het is gegaan?
Speentje mag toch niet omdat ze niet te veel mogen zuigen ivm opengaan van de wond? Is het morgen al? Succes lob!!!!
Bij ons mocht het wel, speciaal b Nog gevraagd aan de arts. drinken mag toch ook en uit een tuitbeket moeten ze ook zuigen.
@Lob Ik denk aan jullie vandaag. Ik hoop dat alles goed gaat! @Elin Wel aan jezelf denken he meid. Ik sluit me aan bij de rest. @All Weer wat heerlijke nachten (met Kyra's slapen dan, mijn slapen is nog steeds een beetje prut). Ook weer een goede echo en nu bevestiging van de keizersnede (yay! ).
Hoi dames, ik heb ook nog een nieuwtje, maar wilde het eerder nog niet hier zeggen, omdat ik altijd een beetje bang ben voor herkenning. Maar ben zwanger. 8 weken en 1 dag en heb net een goede echo gehad. Jippie!
@Elin, proficiat meid! Super nieuws! Hoe voel je je? @Devy, fijn weer een goeie echo! @Wij zijn alweer thuis. Een voordeel van je zo enorm druk maken is dat het dan wel vaak meevalt . Gijs heeft het zoooo goed gedaan, volgens de arts zat een hele grote amandel hem enorm te irriteren. Nu slaapt ie, speentje mocht bij ons ook niet maar ik kreeg hem net niet rustig en hij wou overduidelijk slapen dus ik heb het toch maar gegeven.
Oh lob wat fijn dat het goed is gegaan en dat jullie alweer thuis zijn. En wat raar van die speen. Ik voel me zwanger hihi Erg moe en misselijk maar ook heel gelukkig! Leuk dat er alweer 3 zwangeren zijn!
Thanks meiden! @Elin, ben echt blij voor je! @Onskleintje, ik zie dat jullie kleintje echt snel vooruit gaat zeg! Lopen en dan zo snel erna al de trap op klimmen. En ook heerlijk aan het kletsen! Super!!!
@lob: fijn dat het zo goed is gegaan, en ook fijn dat je even bevestiging hebt dat het dus toch goed was om door te zetten, nu er zo'n grote amandel is verwijderd! @Elin: gefeliciteerd! @all: hier een aardige nacht weer. 2 keer wakker vannacht, maar na even drinken zo weer verder getukt, en pas om kwart voor 7 wakker vanochtend
Wat herstellen kinderen snel!! Vanmorgen 2 uurtjes geslapen, daarna 1 boterham op (wou echt geen pap of vla of zoiets) en nu is ie heerlijk aan het spelen. @Rozemarijke, kijk dat zijn de betere nachten! En dan ook nog uitslapen .
@Elin Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @Lob Wat fijn dat het achteraf gezien toch allemaal wel mee is gevallen. Op naar een goede nacht vandaag! @Rozemarijke Dat klinkt lang niet verkeerd. @All Zo Kyra ligt nu te slapen en ik ga ook een tukje doen op de bank. Net een hele garderobe in maat 92 aangeschaft voor haar dus na al dat shoppen zijn we kapot!
Elin gefeliciteerd!!! Lob super dat het zo goed gegaan is... en achteraf valt het mee he?? Fijn zeg... heeft hij nou ook buisjes of niet?
wow, nou dat was hier dus ook zo `grappig` he? nou dat brabbelen is helaas al een tijdje geen sprake meer van, hij slaapt wel door maar wel erg laat in slaap en in totaal 12 uren per etmaal aan slaap. vandaar dat ik hier nogsteeds rondzwerf Heeft nu zeer waarschijnlijk last van doorkomende kiesjes en tandjes, maar ja dat is vrij normaal he
Hoi meiden, ff snel want ik ben kapot en verlang naar de bank, hihi! Elin: gefeliciteerd meis, echt super voor jullie! Lob: fijn dat het allemaal goed gegaan is en nu op naar goede nachten! Luca heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, toch vind ik het altijd maar niks als hij er niet is, het is dan zo stil in huis. Hij heeft daar helemaal doorgeslapen tot 7:30; ik hoop dat hij dat vannacht ook doet, hihi!
Dat is goed om te horen Lob! Ik hoop dat nu al je twijfels over zijn en dat Gijs niet meer verkouden wordt! Onskleintje: hier ook tandjes op het moment en het slapen lukt niet zo goed. Ik voel al een week vier harde bobbels drukken, maar nog niks doorgebroken. Devy: Kyra slapen 's middags? Dat ben je niet gewend toch? Wel ff lekker voor jou! Rozemarijke: dat klinkt ook erg redelijk. Voor zo'n nacht teken ik! Ik merkte trouwens ook echt dat Alec ineens heel veel ging praten na de operatie. Er kwam echt een woordexplosie, kan natuurlijk ook gewoon bij de leeftijd horen, maar vond het wel toevallig.