Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Draagdoek degene die ik heb is dus echt zo'n lap die twee keer zo lang als mijzelf is (hij moet namelijk ook bij mijn man passen die toch wel een stuk groter is, dus vandaar dat ik hem voor mijzelf 2 maten te groot heb moeten bestellen). Dat is niet erg voor thuis, maar voor onderweg is dat wat lastig vind ik zelf. Zo'n knoopdoek is wel uitermate geschikt voor hele jonge kindjes en je kunt ze er in heel veel verschillende houdingen in dragen (zodra je de knoop onder de knie hebt, want zeker oefening vereist).

Er zijn trouwens ook draagdoek voorlichtingsdagen etc, maar ik ben even vergeten hoe en wat. Maar dan kun je zelf wel de doeken van tevoren uitproberen wat wel heel handig is.

@Rozemarijke Ik kwam daarom inderdaad ook bij de mei-tei uit. Die leek me wel heel praktisch en de prijs valt ook wel mee (en ze zien er zoooo gaaf uit). Mijn derde brei project wordt dan ook een mama/baby poncho als ik het vestje en truitje klaar heb.

@Lob Ik ben niet zo'n fan van de babybjorns, vaak 'dwingen' die een kindje tot een bepaalde houding terwijl een doek zich meer aanpast aan de kleine.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Pfffff.... vannacht wakker geweest van 2-4, omdat Thirza niet meer wilde slapen :( Ik moest er vroeg uit, want zometeen op controle bij de KNO, en de dame ligt nu natuurlijk nog heerlijk te slapen.... ;)

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, ai dat klinkt niet goed.. 2 uur wakker. Weet je wat er was?

@Devy/Elin/Rozemarijke, een Babybjorn is echt vreselijk. Baby hangt er erg raar in. Ga hem ook snel verkopen!
    Een doek lijkt me heerlijk voor thuis, maar ik weet niet of het iets voor mij is. Omdat Gijs zo vreselijk veel huilde en erg overstrekte ging ik op pad voor een doek, maar in de winkel deden ze het voor en ik kreeg het Spaans benauwd als ik er aan dacht dat ik mijn huilende/krijsende baby daar in moest krijgen. De winkel raadde me daarom de Babybjorn aan ;).
    Nu wil ik voornamelijk iets om met 2 kids makkelijk op pad te kunnen gaan, dus denk ik dat een kant en klare drager meer geschikt is. En dit zou voor de oppasoma ook geschikter zijn en mijn vriend zou dit misschien ook kunnen gebruiken (een doek doet ie ook niet denk ik).
    Behalve als deze baby weer zo zou huilen, dan zou ik toch echt liever een doek hebben en willen leren knopen..... lastig.. lastig....
    Ga eens zoeken naar die voorlichtingsdagen!

@Jannn, he wat balen meid! Ik ben even kwijt hoe het kwam dat jouw zoontje ineens wel goed is gaan slapen? En weet je wat er nu aan de hand is? Tanden/kiezen?

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Rozemarijke: Ow meid wat balen!! Het ging bij jullie toch juist goed?
    @ Lob: Wij zijn naar een homeopaath geweest en toen ging het beter.
    Hij heeft heel erg last van kiezen..
    Hij heeft 2 maanden door geslapen, nu heb ik gisteren de homeopaath weer gebeld en moest gelijk weer zo'n tabletje geven.
    Vannacht heb hij wel gelukkig weer doorgeslapen na weken!!!

5. raspberry

@lob: nee, weet niet wat er was... zouden weer de kiezen kunnen zijn, ik voel rechtsachter wel weer een bobbel. En aangezien ze gisteren echt megazure drab-luiers had, zou dat wel logisch zijn.
    Maar ze is vandaag ook snotterverkouden, dus dat kan het ook geweest zijn.

@draagdoek: voor thuis was die doek idd erg fijn. Die kon ik een eindje over d'r achterhoofdje trekken en dan had ze steun voor d'r koppie en kon ik bijvoorbeeld nog redelijk gemakkelijk een was ophangen. Of opvouwen, alhoewel dat veel gemakkelijker ging, maar dan had ik alles op sta-hoogte liggen op de halfhoogslaper van m'n stiefdochtertje :)
    Ik vond de buikdrager voor binnen helemaal niets, voor buiten was het met warm weer nog wel fijn, daarin zitten ze toch niet zo ingepakt... En die van mij was dus bijna geen knopen aan ;)
    Maar hier dus ook gehaald toen Thirza alles bij elkaar krijste van de krampjes en ik hele dagen (letterlijk :() met haar op de arm rondjes door de woonkamer liep te sjouwen. Met die doek kon ik er toen ook gewoon weer uit, omdat ze al hobbelend dicht tegen mijn buik aan, dan toch heerlijk in slaap viel en dan rustig 3-4 uur kon slapen. Dat was echt zo'n verademing!
    En ik deed dan echt alles. Huishouden, op visite, winkelen.... :)

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @jannn wat fijn dat het na het pilletje van de homeopaat weer goed gaat. Ik hoop dat het nu weer een tijd zo blijft!

@Rozemarijke Kiesjes zouden het ook kunnen zijn, maar ik blijf erbij dat ze het ruiken wanneer je een afspraak hebt staan en dan slechter slapen. ;)

@Lob Ik knoopte altijd eerst even de doek en dan hees ik Kyra erin. Dan ging het wat sneller en zat ik niet met een huilende baby te hanessen. :) Ik zal eens kijken morgen of ik de link met een draagdoekconsulent kan vinden, maar het staat in ieder geval op het forum van dragen en voeden.

@All Kyra werd om 20.45 even wakker en om 5.00 maar voor de rest is de nacht goed verlopen gelukkig!

7. raspberry

Jemig, Thirza is echt niet lekker, ligt al dik 4 uur te slapen!!!! :$
    En was om half 12 dus al volkomen uitgeteld, terwijl ze maar liefst tot 7 uur had geslapen!
    Nouja, hopelijk ligt ze goed beter te worden :D

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik hoop het ook Rozemarijke!

@All Kyra heeft weer een middagdut gedaan! Vndaag was het een drukke dag voor Kyra. Eerst naar mijn ouders, toen een rit van een uur naar mijn oma, en daarna heb ik haar afgezet bij mijn schoonouders om daar te logeren. Ze is op de heenweg naar mijn oma in slaap gevallen en ik heb haar overgeheveld naar haar buggy waar ze in de slaapstand nog een klein uurtje doorgeslapen heeft. Ik heb haar wel wakker gemaakt want het was al een hele tijd (een jaar /schaam) geleden dat mijn oma Kyra had gezien en het zou sneu geweest zijn als Kyra de hele tijd geslapen zou hebben. Het naar bed brengen ging vanavond gelukkig goed. Ze heeft eventjes gehuild maar viel zo in slaap. En ik ga mijn bed zo ook maar eens opzoeken want wat moet er toch veel gebeuren in die kamer zeg!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, hoe is het hier? Hoe gaat het met jullie slaapdraakjes????

Hier op een zwak moment geen problemen meer, alleen als hij niet lekker is. Tis een schat.
    Hopelijk blijft het zo want als ik straks dubbel er uit moet met de kleine op komst....

Hoop voor iedereen dat jullie slaapdraakjes snel door slapen als ze dat nogn iet doen.

x

10. raspberry

@goofychick: hahaha, dat hoop ik dus ook. Al wel anderhalf jaar ofzo :(

Maar goed, hier vannacht weer wat rustiger, verkoudheid trekt ook alweer weg... gaat echt veel sneller sinds de buisjes/neusamandel!

En vanochtend echt te schattig: kreeg een grote doos binnen met een bestelling van de H&M, dus Thirza met d'r neus erbovenop :D ('t was ook deels voor haar ;)).
    Shirtje van barbapappa: oooo, wowwwww!
    Vest van Helo Kitty (compleet met poezenoortjes en strik op de capuchon, smelt-smelt :)): oooooohhhhhhh, maw! (= Thiza's voor poes). En die ging ze gelijk proberen aan te trekken. Echt megaschattig! 't Duurde ff, maar ze heeft 'm aan gekregen. Ondertussen was ik echt 3 keer gesmolten :D

Heb met m'n slaperige hoofd van de week alleen wel 1 broekje nogal een eind te groot besteld. Maat 98 besteld, ipv 86... slim.
    Nouja, die bewaar ik wel voor volgende winter, 't is zo'n lekker smal broekje, ideaal voor onze tengere dame :) Nu maar ff opnieuw bestellen in wel de goede maat :D

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Wat leuk!!
    Gijs interesseert het geen ene bal wat ik hem aantrek, eigenlijk heeft ie het liefst niets aan want hij haat dat gepluk aan hem ;).
    Ik ben ook al in de shopping mood :), voor Gijs maar ook voor mezelf ha ha ha..
    Hem wat dingen van Benneton voor hem gekocht, best heel leuk! Zag voor meisjes ook hele leuke dingen hangen.

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    hier ook flink geshopt vandaag. Mijn moeder is erg druk met zorgen voor mijn oma op het moment en dus vond ik dat ze er nodig eens uit moest. We zijn lekker samen naar Den Haag geweest en hebben heerlijk ouderwets de hele middag geshopt, gelunchd en gekletst. Luca was bij zijn pappa en opa kwam ook en toen wij terug waren met zijn allen gegeten. Luca geniet altijd zo van zijn familie om zich heen! De nachten gaan super.

Rozemarijke: ach, te schattig van Thirza. Kan je een foto maken van haar in haar Hello Kitty vest?
    Lob: Luca had vorig jaar een jas van Benetton. Hun kleding is altijd een beetje kak, maar daar hou ik juist wel van, hihi! Luca heeft van een tante uit Amerika een corduroy colbertje gekregen met van die elleboogstukken. Dan doe ik daar een overhemdje onder en dan ziet hij eruit om op te vreten!!! Ook heeft hij 2 spencers van Ralph Lauren, zo schattig!

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elise, ook al lekker geshopt! Ik houd ook van kak, koop ook graag en veel Ralph. Had voor Gijs ook nog een donkerblauwe houtje touwtjes jas gekocht van Benneton maar die was helaas te lang. Kak kun je ook erg leuk combineren met iets stoers!
    Luca ook een opa/oma fan? Gijs vind het altijd heerlijk bij mijn ouders.

@Hier weer 2 zware nachten, ben het soms zo beu :(. Ik zie wel duidelijk 4 dikke bobbels waar zijn hoektanden moeten komen, dus niet zo gek dat hij slecht slaapt. Het is natuurlijk ook echt zielig voor hem! Vanmorgen om 04.45 eruit, hij had vreselijke honger maar eet door die tanden zo als niets.
    Ik duik er zo maar weer lekker in om een beetje bij te slapen ;).

14. raspberry

@Lob: he, pfff.... :(

@kak-kleren: totaal mijn smaak niet, ;) Ik hou echt van hip of van schattig. Dus of een beetje de mode in het mini volgen, of dus dingen als Hello Kitty enzo. Verwen m'n stiefkids ook altijd met allerlei prints op de kleren en felle kleurtjes, vinden ze helemaal te gek :) (Thuis zijn ze met 7 kids, dus daar is niet zoveel geld voor kleren en moeten ze het doen met veel doorgeef-kleren).
    Nouja, m'n stiefdochter wordt begin november 10, dus die begint al een beetje te puberen en dus wil ze gewoon hip. Helemaal leuk. Alhoewel ik als verrassing nu een paarden-t-shirt voor haar heb besteld bij de Hennes. Kan bijna niet wachten tot ze 'm ziet :D (ze is het laatste jaar een echt paardenmeisje geworden ;)).
    En voor m'n stiefzoon bijvoorbeeld een spidermantrui en shirt besteld. Vindt ie vast helemaal stoer!
    Maar zal eens zien of ik Thirza op de plaat kan krijgen met d'r kitty-vest aan. En muts op. Dat laatste is dan wel een sport, want ze houdt niet van dingen op d'r hoofd.

Hier vanmiddag het peuterbedje maar eens in elkaar gezet voor d'r. Zette ze het toch op een brullen toen we d'r ledikantje van haar kamer af haalden...! Ze snapte er helemaal niet van!
    Maar toen het nieuwe bedje er voor in de plaats kwam, was ze helemaal om :D 'Meegeholpen' met vastschroeven, er onder en er bovenop geklommen en uitgebreid ingelegen vanmiddag :D Erg grappig.
    Net was het wel ff brullen toen mijn man haar in d'r nieuwe bedje achterliet, maar inmiddels is het rustig, dus we zijn benieuwd of dit bedje nog wat gaat bijdragen aan rustiger nachten...

Nou zijn we de laatste dagen bezig met eten... ze wil bijna niks momenteel en eet tussen de middag gewoon niet. Vandaag heeft ze om 7 uur ontbeten met BV, daarna niks meer. Enkel om half 1 uiteindelijk een beker limonade en toen om half 6 pas weer wat gegeten. Nouja, ze heeft dus ondanks een hongerige maag wel 3 uur geslapen vanmiddag, (tegen gisteren anderhalf uur), dus wie weet levert dat ons voor de nachten ook nog wat voordeel op. Maar pfff... kleine eigenwijs! Eerder kreeg ze dan BV na het middageten, maar dat wilde ik al afbouwen en nu de rust weergekeerd is, vond ik dat het wel eens tijd werd. Tja, hopelijk heeft ze snel door dat ze tussen de middag toch maar beter even gewoon een boterham kan gaan eten...
    Gelukkig zijn de nachten ondanks dat en een doorkomende kies, niet heel veel slechter: ze wordt 2 keer wakker en that's it.

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Maar ik houd wel van hippe kak kleren hoor ;).
    En ik houd dan weer helemaal niet van Hello Kitty of zoiets, eigenlijk helemaal geen prints met wat voor poppetje dan ook.

@Rozemarijke, dit is dus de eerste nacht in d'r peuterbed? Oh spannend!! Die van ons komt over een week of 4, ben echt heel benieuwd of Gijs dat pikt.

@Eten, gaat hier dus ook vreselijk! Gijs eet niet veel meer dan Thirza hoor, alleen dan wel een boterham in plaats van avondeten.

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Alec heeft ook een hele leuke jas van Bennetton, maar dan met zo'n american football print achterop Quarterback of zoiets, is aan twee kanten te dragen, donkerblauw en rood. Staat zo stoer.
    Ik hou van stoer, maar ook van leuke ruiten blousjes of een polootje.
    Printjes hier ook niet, maar kan me voorstellen dat hello kitty voor een meisje dan wel weer eruggg leuk is.

Elise: lekker zeg een dagje shoppen. Ik vind het zo fijn dat Luca de nachten zo goed blijft doen.

Rozemarijke: hoe is het gegaan in het peuterbedje? Ben erugg benieuwd!

Lob: hier al weken vier knobbels in zijn mond, maar nog helemaal niks en hij heeft duidelijk ergens last van. Alec eet al een week echt bijna niks en ook drinken gaat moeizaam. Hij is ook erg jengelig. Als het deze week niet beter gaat, ga ik toch even langs de huisarts.
    Dus ik herken veel van wat jij zegt over Gijs.

Verder gaat alles zijn gangetje, ben erg moe en nog steeds misselijk. Maar het hoort erbij. Alweer 10 weken bijna dus schiet op. Ik heb van de week met de Angelsound de hartslag van de baby gehoord. Erg bijzonder weer.

17. raspberry

He meiden,

nou vannacht ging goed! Bij het naar bed brengen was het ff wennen en huilen, maar uiteindelijk kon mijn man toch gewoon weggaan, nadat hij even naast 'r had gezeten en toen nog even naast de deur had gezeten.
    Ze is toen rond 9 uur in slaap gevallen en werd om 23.15 weer wakker. Gevoed in d'r eigen bedje: echt ideaal! Viel ze lekker in slaap en kon ik haar laten liggen en zelf weggaan :) En toen heeft ze gewoon 6 uur geslapen, tot kwart over 5! En toen na een voeding nog even door tot kwart voor 7!
    Dus helemaal super!

O, grappig verhaal trouwens over de overstap van ledikant naar peuterbedje: mijn neefje is 6 dagen ouder dan Thirza en ook over naar een peuterbedje, omdat z'n kleine broertje van 3,5 maand niet meer in de wieg past. Maar hij heeft dus niet door dat ie er zelf uit kan, dus hij zit steeds braaf op de rand van het bed te roepen om papa en mama :D Grappig toch? :)

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Rozemarijke Dat klinkt erg hoopvol! Misschien vindt ze het wel zo prettig in haar nieuwe bedje dat ze steeds langer gaat slapen. Wel lastig dat ze zo slecht eet. Maar op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat je zegt van nu is het genoeg. Kyra vraagt nog wel naar de borst maar het afbouwen gaat nu ook best heel goed. Voor mij was het doorslaggevend dat ze nu slecht aanhapt en ik letterlijk haar boventanden in mijn borst heb staan (au!). Maar ik heb het geluk dat Kyra meestal goed eet. De laatste tijd eet ze vaak wat slechter (nauwelijks ontbijt, en het avondeten is ook soms maar 2 happen) maar ze kan het goed hebben dus daar maak ik me geen zorgen over.

@Elin Hopelijk gaat de misselijkheid snel over. In combinatie met de vermoeidheid kun je je echt goed beroerd voelen. En wat fijn dat je het hartje al kon horen! Dat is altijd zo'n geruststelling vind ik. Ik heb zelf geen angelsound, maar deze keer heb ik al vanaf dat ik bij de gyn ben om de 4 weken een afspraak en een echo. Dat is ook wel heel fijn.

Wat vervelend dat het eten én drinken nu zo slecht gaat. Gelukkig is Kyra een zuipschuitje dus krijgt ze tussen de middag een flinke beker soyamelk als ze niet wil eten, maar als het allebei slecht gaat is dat ook geen alternatief.

@Lob Wat balen dat het nu weer zo slecht gaat. Ik had zo gehoopt dat het zou verbeteren want de zwangerschap gaat ook steeds meer van je vragen natuurlijk. Hopelijk zijn de kiezen snel door en gaat het slapen dan ook gelijk een stuk beter.

@Elise Leuk dat shoppen. Alleen is het natuurlijk minder dat je moeder het nu zo druk heeft met het verzorgen van je oma. Ik hoop dat het snel beter gaat met je oma, of dat je moeder wat meer ondersteuning krijgt. Kyra vindt het ook altijd heel gezellig als ze bij familie is. Maar dan wel bekenden, ze vond haar overgrootmoeder namelijk een beetje eng in het begin want die heeft ze maar een keer of 4 gezien.

En wat goed dat het slapen nog steeds zo geweldig gaat. Er zijn bijna geen terugvallen geweest of ben ik dat weer vergeten?

@All Kyra heeft het geweldig gedaan bij opa en oma en helemaal doorgeslapen. En wij zijn goed opgeschoten. En ondanks dat we echt geen rommel in huis hadden hebben we 8 vuilniszakken vol spul weg gedaan. Oude computergames, foto's die ik nog op de academie gemaakt heb, computeronderdelen die inmiddels verouderd zijn etc etc. Dat is wel het voordeel van geen zolder hebben; als we ooit eens gaan verhuizen hoeft er maar heel weinig uitgezocht te worden want dingen bewaren gaat nu écht niet meer.

Qua kleertjes heb ik geen duidelijk omlijnde smaak. Ik vind het geweldig om Kyra een 'tuttig' jurkje aan te trekken, maar de volgende dag heeft ze weer een stoerder gebreid vest met een spijkerlegging en laarsjes aan (natuurlijk niet in de zomer). Qua kleurtjes heb ik vaak donkerdere basistinten zoals bruin/zwart/grijs die ik dan combineer met een wat feller kleurtje. Op het moment zijn haar accentkleurtjes petrol, fuchsia roze en paars. Zo heeft ze deze set voor haar verjaardag straks, met een petrol maillot. Staat heel lief met haarspeldjes in dezelfde kleur. :) C&A - set - wehkamp.nl

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Devy, super leuk jurkje! Is Kyra bijna jarig, oh ja ik zie het!! Leuk!!
    Wat goed van jullie dat jullie nu al zo aan het opruimen zijn, dan moeten wij binnenkort ook eens doen en ik denk dat ik Gijs dan ook een weekendje naar oma breng. Je doet zo weinig met een drukke dreumes om je heen.... ook al ben je dan met zijn tweeen.

@Rozemarijke, wat goed van d'r! Echt knap! Ik kan me niet voorstellen dat Gijs het ook zo goed gaat doen, maar ik heb me wel eens vaker vergist in hoe makkelijk kindjes eigenlijk zijn.

@Elin, was jij bij Alec ook zo misselijk? En duurde dat toen lang? Ik hoop echt dat je je na de 14 weken wat beter gaat voelen.
    Gijs drinkt trouwens ook echt bijna niets. Gisteren hadden we een verjaardag en daar mocht ie wat chipjes eten, maar thuis heeft ie niets meer op. Hij wou niets... ook geen yoghurt/kwark. Hij begon zelfs te huilen en in zijn mond te wroeten. En ik wou hem nog wat water geven maar dat spuugde hij huilend weer uit.
    Mooi he het geluid van het hartje? Ik vond het ook weer erg bijzonder. Heb je in je omgeving verteld dat je weer zwanger bent?

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    @kleertjes: ik combineer ook kak met stoer. En ik val vaak op wat duurdere merkkleding, wat ik dan weer combineer met iets van de H&M (we kopen voor onszelf ook altijd dure kleding en dan raak je gewend aan kwaliteit). En net als Devy houdt ik ook wel van meerdere stijlen; vandaag heeft Luca bijvoorbeeld een stoere grijze joggingbroek aan met daarop een leuke polo en zijn Adidasjes eronder, dus dan valt de kak wel mee;).
    @slecht etende kindjes: de laatste keer dat we bij de kinderarts waren waarschuwde hij mij dat Luca waarschijnlijk vrijwel niks zou gaan eten, maar dat ik me daar echt geen zorgen om hoefde te maken. Het 2e jaar leven ze van de lucht en de liefde, zei hij. Luca eet nog steeds als een dijkwerker, maar drinken doet hij slecht. Hij mag overdag niet meer uit zijn fles drinken en dus drinkt hij bijna niet...

Lob: ik weet precies welk jasje je bedoelt; heb er gisteren mee in mijn handen gestaan:D. Maar ik twijfelde over de maat. Vorig jaar zijn we toen een beetje de mist in gegaan; zijn winterjas veel te groot gekocht (voordeel is wel dat die nu nog past). Luca is ook een enorme opa en omafan; hij staat helemaal te juichen als hij ze ziet en gisteravond dikke tranen toen ze naar huis gingen.
    Elin: wat gaaf dat je het hartje al zelf hebt kunnen horen! En ik vind het ook heerlijk dat Luca zo lekker slaapt, ik hoop echt dat Alec dat binnenkort ook gaat doen! Nou hobbelt Luca meestal een beetje achter Gijs en Alec aan wat betreft tandjes krijgen, dus ik verwacht dat het hier over een maandje ofzo ook wel gedaan is met de rust even.
    Devy: leuk jurkje!!! Luca heeft sinds de ingreep maar 1x een terugval gehad wat betreft slapen en dat was vorige week toen hij heel erg verkouden werd/was. Maar het was gelukkig maar een paar nachten. Heerlijk dat jullie geen troep in huis hebben! Wij hebben heel veel bergruimte op zolder, dus zetten alles wat we niet nodig hebben daar achter de schotten. (dus wij gaan voorlopig maar niet verhuizen;)).
    Rozemarijke: super dat Thirza het zo goed gedaan heeft in haar nieuwe bedje! Luca slaapt nog heerlijk in zijn ledikant en maakt nog geen aanstalten om eruit te klimmen, dus blijft er nog lekker in voorlopig. Hij draait in zijn slaap ook alle kanten op, dus ben als de dood dat hij dan uit bed valt...

Wat een noodweer vannacht! Luca sliep er best wel onrustig door. En manlief ook, want die was ook steeds in de weer als ik wakker werd. ik was zelf zo moe dat ik alleen maar mijn ogen open en dicht deed elke keer, hihi. (shoppen is ook heel vermoeiend)

Deel Deze Pagina