Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Blehhhh, ik ben ook brak. Weer slechte nachten gehad, het wordt eigenlijk niet beter. Heb wel het idee dat er iets dwarszit. Alec is nog steeds verkouden, eet net als Gijs bijna niks, en bijt de hele tijd op zijn speentje. Ik voel alleen geen tandjes of zo doorkomen, maar het lijkt alsof het zijn kiesjes zijn.
    Met een sinaspril heeft hij het eerste gedeelte van de nacht wel goed geslapen, maar daarna was het weer elk uur wakker.

Vlindertje: sterkte bij je keuze. Volgens mij hebben de meeste mama's hier wel een beetje een onzekere start gehad met de eerste. Wij hebben allemaal kindjes die ergens last van hadden, of reflux, of eczeem of kno-problemen. Dus dat is ook niet zo gek. Maar ik denk ook dat het ons sterkter heeft gemaakt en steviger in de schoenen.

Lob: goed van je dat je het hebt geregeld! Heerlijk nog maar 1 week werken dus! Lekker genieten meid en je in alle rust voorbereiden op de bevalling. Echt gek dat jij over 2 maandjes alweer mama bent van de tweede! Gaat best vlug he?

Rozemarijke: hoe is het vannacht gegaan? Weer goed? En hoe voel jij je? Al wat minder brak?

Elise: wat fijn dat Luca weer goed heeft geslapen. Die eerste weken van je zwangerschap zijn vermoeiend vind ik, dus dat is wel lekker voor jou. Hoe gaat het verder?

Devy: hoe is het daar? Ook nog zo moe?

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, he bah! Bijten zou je toch inderdaad zeggen dat er weer iets op doorbreken staan. Heeft Alec al zijn hoektanden al? Wat duurt dat vreselijk lang zeg voordat al die krengen door zijn. Gijs is ook goed verkouden, gisteren werd ie bij het inslapen ook echt boos omdat zijn neus dicht zit en hij niet normaal kon ademen.

Ja het gaat echt snel! Kan het nog niet helemaal bevatten dat ik al zo ver ben. Echt spannend!!

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Zijn bovenhoektanden wel, onder nog niet. Daar voel ik wel wat, maar hij bijt echt met zijn kiezen.
    Hij zei gisteren auw en wees naar zijn mondje.

Ik heb gisteren zo'n leuke winterjas voor Alec gekocht, ik zal van de week een foto maken, hij staat hem zo leuk.

Ik ben nog aan het dubben over mijn uren. Ergens lijkt het me relaxed, anderzijds ben ik bang dat ik dan in 20 uur mijn werk moet doen en dat zou alleen maar meer stress betekenen.

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Vlindertje Wat fijn dat je nu het groene licht hebt gekregen (je had toch Asherman of vergis ik me nu)! Ik snap de twijfels heel erg goed. Waar ik nu een stuk geruster op ben is dat ik (om het even oneerbiedig te zeggen) het hele baby-gedoe wel onder de knie heb. Bij Kyra was het haar in bad doen in het begin zelfs al een hele belevenis want stel dat <en vul dan de meest onzinnige angsten in>. Maar nu ik het allemaal al een keer mee heb gemaakt is dat in ieder geval geen stress-factor meer.

En ook ben ik denk ik een stuk mondiger geworden. Mochten er weer problemen spelen met betrekking tot de gezondheid zal ik veel eerder op mijn strepen gaan staan. Dus wat dat betreft ben ik het helemaal eens met Elise.

Natuurlijk zal het in het begin vooral extra vermoeiend zijn, maar aan de andere kant gaaqt het dan wel in een moeite door. Er zitten ook voordelen aan wachten met het vervullen van de kinderwens, maar als het wat dichter op elkaar zit qua leeftijd heb je wat meer overlap in het begin maar daarna ook meer rust. (hoop ik dan maar :) ).

@Lob Goed zo! Op tijd met verlof gaan is wel heel belangrijk want je wil niet extra oververmoeid de bevalling in gaan. Dat is trouwens ook al weer snel. :)

Je hebt inderdaad gelijk met weten wat je te wachten staat en dat je er dan geruster op bent. Ik merk het nu al tijdens de zwangerschap dat ik wel last heb van de hormonen maar (over het algemeen gesproken) minder erg. Ik kan het beter relativeren omdat ik het nu herken.

@Elin Oh wat balen toch weer van de nachten. Het klinkt inderdaad als tanden/kiezen. Je hoeft nog niets te voelen, want af en toe komen ze in fases door en hebben ze af en aan last en dan is daar ineens een tand/kies.

Oh wat leuk een stoere winterjas. Ik ben dolblij met mijn 2 meiden maar het zou ook wel leuk zijn om een keer los te gaan op echt stoere kleding. :)

Dat lijkt me een moeilijke beslissing wat betreft de uren. Je wil inderdaad niet je werk in nog minder uur moeten doen. Ik hoop dat je een goede oplossing vindt.

@All Hier gaat het slapen weer ok. Ze heeft vannacht wel bij ons in bed geslapen vanaf een uur of 1.00 tot 's ochtends want ze werd behoorlijk in paniek wakker.

Het goede nieuws is dat de kast staat op Kyra's kamer. Het slechte nieuws is dat ik nu van overal in het huis de verspreidde spullen erin moet gaan leggen en alles moet herorganiseren.

Maar eerst vandaag even wat rust! Mijn schoonvader is de afgelopen avonden steeds langs gekomen om samen met mijn man te klussen maar dat betekende wel dat Kyra pas later naar bed kon. En dat voor een aantal avonden achter elkaar betekent dat het arme schaap nu echt niet in haar hum is.

Giga drama's om de kleinste dingen en ik heb het gevoel dat ik zelf ook heeeeeeel erg hard wil gaan gillen (levert alleen niets op behalve een dreumes die overstuur is dus dat doe ik maar niet). Maar goed voor vandaag staan alleen een stuk of 3 wassen draaien vouwen/ stofzuigen, dweilen/ licht opruimwerk en de boodschappen op het menu.

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, lastig zeg... Heb je het al met iemand gesproken? Heb je zelf een idee over bepaalde werkzaamheden die misschien overgenomen kunnen worden door iemand anders? Dat zou misschien al schelen als 1 taak door iemand anders gedaan zou worden. Denk je dat ze bereid zijn hierover mee te denken?
    Ik ben benieuwd naar je jas!!

@Devy, vreselijk he al die drukte en die klusjes die nog gedaan moeten worden voor de bevalling.. ppfff.. ik word er ook gek van. En bij ons heeft dat ook allemaal veel effect op Gijs. Die is helemaal niet in zijn hum. Eigenlijk zouden we lekker rustig aan moeten doen die laatste weken voor de bevalling maar helaas is zo dat wij vrouwen dan ineens een hoop klusjes gedaan willen hebben ;).

@Rozemarijke, hoe gaat ie? Je bent ons toch nog niet zo snel vergeten he na een paar goeie nachten ;).

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, nee hoor, nog niet vergeten :) Ben alleen superbrak :( Beetje een halfslachtige migraine-aanval, (al ben ik allang blij dat ie niet helemaal doorbreekt). Thirza zou vandaag thuis zijn en morgen naar de gastouder, omdat mijn ouders zouden komen, maar toen ik gisteren belde hoe laat ze er zouden zijn, bleek dat die voor volgende week vrij hadden geregeld... Nouja, nu zo achteraf niet zo erg en dus vanochtend de gastouder gebeld of Thirza toch vandaag terecht kon, en ik ben weer in bed gedoken dus.
    Scherpe randjes van de vermoeidheid lijken er na zo'n ochtend bijslapen wel wat af, (alhoewel ik vannacht door de koppijn echt bagger heb geslapen :(). Maar zal nog wel even duren voor ik echt een beetje bij ben van alle vermoeidheid van de afgelopen 2 jaar.
    Ga later ff reageren, m'n hoofd is gevuld met pijn, in plaats van alles wat ik net heb zitten lezen :(

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: balen zeg die hoofdpijn elke keer! Ik hoop dat je er snel vanaf bent!
    Vlindertje: fijn dat je wat aan onze reacties hebt. En het fit voelen na een korte nacht en brak na een goede herken ik helemaal!
    Devy: jouw dag klinkt best druk met alles wat je bedacht hebt te doen! Dat gevoel van willen gillen herken ik ook hoor; ik had het vanochtend. Ik heb geen 2 tellen mijn handen vrij boven, want dan heeft meneer alweer iets uitgevreten/te pakken. Vanochtend liep hij ineens met een zaag rond:$!!! Geen idee waar hij die vandaan heeft, maar vanavond krijgt manlief ervan langs dat hij die zaag heeft laten slingeren (wilde hem eigenlijk op zijn plek in het bed leggen:x). En gisteren heeft hij toen ik niet thuis was een lamp van de kast af getrokken en die is dus in duizend stukjes (ik vermoed dat manlief nog steeds niet gewend is aan het opletten...). Ik ben gewoon blij als we allebei gedouched en in de kleren zijn!
    Lob: hier willen die rotkrengen van een hoektanden ook maar niet doorkomen. Luca heeft wel onwijze bobbels in zijn tandvlees en bijt overal op. Hij heeft gewoon uitslag op zijn kin van het kwijlen...
    Elin: ben erg benieuwd naar de foto van de winterjas! En kan me het dubben over je uren goed voorstellen; misschien goede afspraken maken met je werkgever? Ik voel me wel redelijk; ben wel al 2 ochtenden aan het spugen en mijn buik is zo opgezwollen dat ik wel al 6 maanden zwanger lijk, maar voor de rest gaat het goed, hihi! Ben idd wel errug moe alleen...

Luca heeft hier vannacht weer doorgeslapen, maar heb zelf echt bagger geslapen. Ik moest steeds plassen, dus 100x wakker... Vanochtend met Luca en mijn moeder naar de kinderboerderij geweest en daar gelunchd in het restaurant. Was gezellig! Luca ging knock-out in de auto op de terugweg dus die hebben we zo door zijn bed in getild en daar ligt hij nu nog...

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, wij hebben wel eens vaker wat betere weken gehad maar dit is voor jou eigenlijk pas echt de eerste keer dat het wat rustiger is. Ik kan me er wel iets bij voorstellen hoe jij je nu voelt.... vreselijk wat er allemaal uitkomt na zo'n lange tijd slecht slapen. Ervaar ik ook zo.
    De keuze om dit tijdens je vakantie te doen is dus echt goed geweest. Trekt je man het nog?
    Lekker dat je vandaag en morgen wat tijd voor jezelf hebt!

@Elise, hi hi Luca is ook echt een boefje he? Die laat je niet zomaar even alleen. Ik vind het wel heel grappig klinken.
    Erg he dat plassen 's nachts? Ik moet er ook telkens uit, maar ik ben er nu achter dat als ik na 18.00 uur niets meer drink dan red ik het om 6 uur lang in bed te kunnen liggen... alleen heb ik dan wel weer dorst ;).
    Wat goed dat je Luca zo kunt overleggen in bed! Ik durf nog steeds niet 's ochtends met de auto op pad te gaan want zodra meneer in dat stoeltje zit vallen zijn ogen dicht en weigert hij erna thuis nog slapen. Als jij ergens luncht, wat geef je Luca dan? Wij gaan ook wel eens lunchen maar Gijs lust helemal niets. Meestal bestel ik een tosti maar meneer eet dan hooguit 2 stukjes.

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Eindelijk heeft Alec weer goed geslapen. Slechts 1x wakker. Had hem weer eens een x valdispert gegeven maar zal wel toeval zijn.

Elise jij hebt wel een makkelijke eter hè? Fijn hoor. Hier net als bij lob, eet vaak bijna niks! Roept al nee als hij het bord ziet.

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Rozemarijke Ik hoop dat je je snel beter voelt! En laat het uitgebreid reageren maar zitten want achter de pc zitten met een halve migraine is niet bevordelijk.

@Elise De dagindeling viel wel mee hoor. :) Normaal gesproken probeer ik minstens 2 keer zo veel te doen. Ik heb alleen niet meer gestofzuigd beneden want de stofzuiger stond boven en afgelopen tijd heb ik iets teveel getild en naar beneden vallen met de stofzuiger leek mij niet zo'n goed plan.

En die boevenstreken zijn zo ontzettend herkenbaar! Ik scan altijd eerst een ruimte op 'ongein mogelijkheden' voordat ik even mijn aandacht ergens anders op richt. Maar een zaag verwacht je natuurlijk niet op een plek waar Luca erbij kan. Ik had mijn man laatst ook op zijn kop gegeven omdat hij zijn pistachenoten had laten slingeren. Dat is natuurlijk wel van een andere categorie, maar die mannen denken af en toe met hun borsthaar!

Ik heb hier overigens bijna dezelfde strategie als Lob. 's Avonds drink ik niet veel meer. Af en toe een slokje als ik een droge keel heb, maar meer ook niet. Dus mijn relaxte kopjes thee 's avonds zitten er niet meer in.

@Lob Kyra is helemaal gek op tosti's en aangezien ze wel met mate kaas mag hebben maak ik daar dankbaar gebruik van. Het eten gaat hier redelijk. Overdags wil ze best eten (behalve haar fruit :( ) maar dat avondeten.... Een paar happen is meestal wel de max. Maar Kyra is ook een stukje zwaarder dan Gijs dus ik laat het maar zo.

En dan rustig aan doen zit er helaas niet in. Er moet nog zoveel gebeuren en ook het dagelijkse huishouden met die stomme huisstofmijt allergie is een ellende. Maar als ik ga werken zal het wel wat schelen want nu ben ik de helft van de dag bezig om Kyra's rotzooi op te ruimen. Zoals krijt op de vloer als ik even de vaatwasser uit aan het ruimen ben, of nog zo'n fijne dat de appelcompote helemaal over de salontafel en vloer gesmeerd is omdat ze niet oplet als ze het aan het eten is.

@Elin Wat fijn dat de nacht weer goed was. En of het nu aan de valdispert ligt of niet, die uren slaap pakt niemand je meer af. Het is wel heel vervelend dat Alec ook zo slecht eet. :(

@All Kyra is een keer of 2 wakker geworden maar de tweede keer was wel wat langer. Ze wilde bij ons slapen maar ik had haar weer terug in haar bedje gelegd. Dat viel niet in goede aarde dus was er na 5 minuten (net toen ik het weer lekker warm had in bed) weer gehuil. Gelukkig was mijn man dit keer wel wakker geworden en die heeft het toen overgenomen. Niet dat Kyra het daar mee eens was: 'NEEEEE, NEEEEEE, MAMAAAAAA' maar uiteindelijk was het wel ok en viel ze toch in slaap. Wel slaapt ze op het moment een stuk langer. Half acht is geen uitzondering meer!

11. raspberry

THIRZA HEEFT VANNACHT DOORGESLAPEN!!!!! Van 20.30-7.00!!!! Hahaha, we zijn er helemaal ondersteboven van! Manlief vanochtend: heb jij Thirza ook niet gehoord vannacht? Nee, ik dus ook niet :D
    En dat heeft er niet aan gelegen dat we allebei van vermoeidheid helemaal bewusteloos waren, want ik heb nog een tijd wakker gelegen vannacht. Krijg je ervan als je daags ervoor knock-out ligt met migraine... ;)
    Maar heerlijk zeg, zo'n nacht! Waren we beiden ook wel aan toe, want mijn man loopt nu, na een paar van die nachten 2 keer er even uit, met knallende koppijn. Nu nog hopen dat het aanhoudt :)

@zwanger en 's nachts naar de wc: had ik ook, maar als ik 's avonds niet dronk, droogde ik zo uit dat ik 's ochtends gewoon een kater had! Toch maar veel naar de wc gelopen dus 's nachts :(

@eten; Thirza eet gelukkig goed, in tegenstelling tot de meeste van haar leeftijdsgenootjes. Nou zou het ook niet zo handig zijn als ze weinig at, want ze heeft, door al het slechte eten in het verleden, weinig reserves om op te teren...
    Vanochtend ging ze, 3 kwartier na de ochtendvoeding, overigens ineens een kapje zitten eten! Niet te geloven :D Wat goed uitgerust zijn al doet met een kind :D

@boevenstreken: heel herkenbaar :D En minder leuk als je zelf moe bent. Maar ook hier wordt alles tevoorschijn getrokken wat haar aandacht trekt. Ik ben er ook alerter op dan mijn man.Die legt rustig een megascherp mes op de salontafel, waar Thirza vlak naast zit te spelen. Uhm... schat...? ;)

@Elin: lekker dat het vannacht beter ging!

@eten buiten de deur: dat gaat hier dus helemaal niet. Ja, wandelend terug naar huis of achterop de fiets. Heb laatst ontdekt dat ze Liga Evergreen lust en toen heeft ze twee op zitten eten op de fiets terug uit de stad. Wilde ze thuis nog wel een banaan en had ze een aardige lunch dus bij elkaar ;)
    Maar ergens in een eetcafe wat gaan zitten eten is niet echt een optie, (sowieso al lastig met de KMA, maar aangezien ze op vreemde plekken toch niets eet, al helemaal geen optie).

Nou, ik begin aardig bij te komen :) Gelukkig maar, want moet nog een taartje+mepper maken voor morgen :) Heb ik iig weer genoeg energie om daar lekker aan te knutselen vanmiddag. Thirza vandaag lekker bij de gastouder een dagje extra, dus daar gaan we maar van profiteren door wat dingen in huis te doen die niet kunnen als Thirza er is.
    Baal er wel een beetje van dat het zo loopt, want een week vakantie was ook even extra genieten met de dame. Maar goed, over een maand heb ik weer een week vrij, (krijg je als je in de ziektewet hebt gezeten en toch al teveel vakantiedagen over had, dan moet je vakantie opmaken :D). Hopelijk dan wat meer tijd om met de dame wat leuke dingen te gaan doen :)
    Nouja, ga maandagochtend met 'r naar m'n zusje en haar zoontje (bijna 3 maanden), zal wel lekker babyknuffelen worden dan, hahaha. Wordt genieten voor Thirza, want ze hebben ook nog een hond :)

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lob: wat ik voor Luca bestel is erg verschillend. Gisteren had hij een pannenkoek, maar hij eet ook tosti, kaasstengel, croissantje, broodje kroket of gewoon een broodje kaas. Het ligt er een beetje aan wat ze hebben. Vaak laat ik hem ook kiezen uit 2 dingen, vindt hij erg interessant! En het is idd een boefje, kan er achteraf wel om lachen maar mijn hart zat wel in mijn keel toen ik hem met die zaag zag lopen. En ik moest hem nog rustig afpakken ook, want anders bezeerde hij zichzelf...
    Elin: ik heb idd een makkelijke eter. Heeft ie van mijn man; ik was zelf vroeger echt een ramp met eten volgens mijn ouders (helaas vind ik nu alles lekker...). Fijn dat Alec weer wat beter geslapen heeft!
    Devy: erg herkenbaar dat je heel veel extra werk hebt van de troep die je dreumes maakt... Hier stond eergisteren de hele badkamer blank omdat meneer keihard zat te spetteren in bad. En mijn schone kleren waren ook kletsnat, dus kon weer nieuwe pakken. En gisteren kon ik weer dweilen omdat ie onder de douche met z'n kont op het putje was gaan zitten waardoor de doche over begon te lopen en ondertussen had hij 2 shampooflessen leeggeknepen, pfff! Om nog maar te zwijgen over de krentenbol/koek/soepstengel resten die hij overal laat slingeren...

Hier vannacht goed geslapen maar een drama bij het naar het kdv gaan. hij had geen zin en liet dat duidelijk merken. Heb net nog even gebeld maar hij was nu lief aan het spelen. Ik ben erg misselijk, maar mag straks lekker naar de kapper; is echt tijd!!!

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Rozemarijke, ga je nu je afspraak afzeggen bij de KA? Om eerlijk te zijn had ik dit ook 100% verwacht, je moest gewoon drastische veranderingen maken!

14. raspberry

Afspraak bij de KA blijft wel staan. Sowieso zijn we nog niet klaar rondom de KMA, maar ook de ontlasting blijft raar: ofwel keihard, ofwel derrie en dus af en aan dagen van een en al poepluier tot dagen met verstopping. En aangezien ze daar zelf ook wel echt last van lijkt te hebben...

Dat slapen wel beter zou worden als de nachtvoeding eraf zou gaan, wisten we zelf ook wel, alleen was het steeds keihard drama als mijn man dan eens ging troosten, in plaats van dat ik heen ging, en daar hadden we de energie niet voor over, om dat een paar nachten achter elkaar te doen. En afgelopen weekend was dat dus ineens wel goed en OK. Uiteindelijk is het dus toch meer bij Thirza vandaan gekomen dan door onze benadering, want dit hadden we al wel eens vaker geprobeerd en dat eindigde altijd in drama's van drie kwartier tot een uur huilen, voor ze dan in slaap viel, (om dan 3 kwartier later weer wakker te zijn).
    Maar goed: even goed genieten :)

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, :$ wat goed!! Ik ben in staat om de vlag hier buiten op te gaan hangen :D. Soms is dat moment er gewoon ineens... zoals nu bij jullie, dat ze het pikt dat je man komt... waarom nu ineens? Maakt ook weinig uit toch? Lekker van genieten! En ik vind het ook zoooo fijn voor die lieve meid van jullie!

@Elin, gelukkig ook een betere nacht!

@Elise, oh lekker naar de kapper! Broodje kroket zou ik ook eens kunnen proberen.. pannekoek lust ie dan weer niet.
    Oh heerlijk he die troep die ze kunnen maken ;) ik ben ook hele dagen bezig met dat soort dingen.
    Sterkte met je misselijkheid! Ik vond mezelf al zielig dat ik wat misselijk was, maar ik heb gelukkig nooit hoeven over te geven.
    Nog leuke plannen het weekend? Hopelijk is je man wat meer thuis!

@Hier, heeft Gijs vanacht overgegeven. Ik ben net dus toch maar weer even naar de huisarts geweest. Zijn uitslag is ook nog niet minder geworden, en de koorts aan het begin van de week deden mij doen twijfelen of er toch niet iets aan de hand is. Maar de huisarts zei dat het niets was ;). Ik ben natuurlijk blij hoor met dit nieuws, maar tjonge tjonge ik word altijd zo sjago van onze huisarts. Wat doen die lui nou eigenlijk? Het is nooit iets, we moeten het altijd maar even aankijken....
    Hij ligt nu alweer even te slapen want dat had ie vanavond helaas niet veel gedaan. Vanmiddag zou ik eigenlijk gezellig met wat vriendinnen wat gaan doen, maar ik blijf maar thuis want lijkt me niet echt een goed idee om met Gijs op pad te gaan.
    Saai dagje!

@Devy, respect voor al die huishoudelijk taken die je elke dag moet doen! Het moet, maar ik vind het toch knap van je!
    Fijn dat Kyra wel redelijk eet! En fijn dat het de laatste tijd half 8 is! Dat zijn mooie tijden! Hoe laat moet je man op?

16. raspberry

@lob: Ja, waarom nu ineens wel he? Denk dat het het opknappen van allerlei dingen met de combi van ouder worden is...
    Maar evengoed genieten dus :)

Hahaha en huisartsen... :D Vriendin van de middeelbare school is huisarts geworden en die omschreef haar taken als: voor het grootste deel geruststellen, soms behandelen en verder vooral doorverwijzen :D

17. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Rozemarijke WOW! Hopelijk krijgt ze de smaak nu te pakken van het lekker doorslapen. :) Soms lukt het ineens wel, en waarom dat nu is is altijd de vraag. Het belangrijkste is dat jullie allemaal een ongestoorde nachtrust hebben gehad. :D

@Lob Er zit een heel groot verschil tussen huisartsen. Sommigen zijn echt een drama (mijn vorige: je buikpijn is stress en als we iedereen met een beetje buikpijn door zouden verwijzen zouden er ellenlange wachtlijsten zijn. En dat terwijl mijn darmen zo ontstoken waren dat ze een deel hebben moeten verwijderen toen er uiteindelijk wél actie werd ondernomen). Degene die ik daarvoor had was echt een goede maar helaas wonen we nu te ver weg. En dan degene die we nu hebben, die is wel redelijk geloof ik.

Maar het is wel ontzettend vervelend dat Gijs zich zo ziek voelt en er niets aan gedaan kan worden behalve uitzieken! Ik hoop maar dat hij snel opknapt.

@Elise Wat vervelend dat hij niet zo'n zin had in het kdv. Dan ga je toch met een minder fijn gevoel weg lijkt mij. Maar gelukkig dat hij het toch nog wel ok vond toen je belde.

Die etensresten zijn ook geweldig inderdaad. Laatst vond ik soepstengels op het tv kastje, kaas op de halkast en broodresten op de vloer. Dus elke dag ga ik 's avonds alles een keer extra na om te zien wat ze nu weer verstopt heeft. Maf kind. :)

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hahahaha Oh joy... terwijl ik even op het forum zat heeft Kyra in plaats van op haar blaadje te krijten zichzelf opgemaakt. Ze heeft nu een blauwe mond en blauwe tenen. Wat dacht ik toen ik dacht dat ik haar wel even 10 minuten alleen kon laten spelen... (of beter nog wat dacht ik toen ik haar die krijtjes gaf, het zijn ook nog goede oliepastels die ik nog overhad van de academie :) )

19. raspberry

oh, hahaha, dat wordt poetsen dan! :D 10 minuten alleen kan echt niet idd, daar moet je heeeeeel wantrouwig van worden. Vriendin van mij zet om die reden haar dochter nog steeds in de box te spelen, paar momenten op de dag. Maar die dame is al ruim 2,5, dus hoe ze dat voor elkaar krijgt? Hoef ik bij Thirza niet te proberen, hahaha :D (Zou overigens wel gemakkelijk zijn ;))

Hier heeft Thirza er een gewoonte van gemaakt om haar beker netjes op te ruimen, dus die staat tegenwoordig vaak, met restje drinken er nog in, keurig tussen de schone bekers :D Met ranja niet zo erg, maar als het sojamelk is, toch wel handig dat ik dat ontdek voordat zij 'm weer te pakken krijgt.... (lees: dat is na een nachtje buiten de koelkast een dikke drab :().

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: WOW!!!! We waren vanochtend tegelijk aan het posten, dus ik had nog niet gereageerd op het doorslapen van Thirza. Ik zat me juist te bedenken in het restaurant dat even ergens wat eten met een allergie bijna niet te doen is...
    Lob: beterschap met Gijsje! Onze huisarts neemt gelukkig wel altijd de tijd om Luca even goed te bekijken en heb wel een goed gevoel bij hem.
    Devy: wees blij dat ze op zichzelf getekend heeft en niet op je meubels... (wij hebben al een aantal keren 's avonds staan poetsen:)).

Luca was lekker aan het spelen toen ik hem ging halen. Nog lekker gewandeld en net na het eten nog even met zijn pappa treinen gekeken buiten (vond ie erg spannend in het donker naar buiten). Nu zitten ze samen in bad. Manlief heeft een weekje vakantie nu, wel lekker! Oja, ik heb de vk gebeld en woensdag 17 november hebben we de intake en de echo. Spannend!!!

Deel Deze Pagina