Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    He wat vervelend! En dat terwijl ze zo goed eet... Dan verwacht je toch eigenlijk dat ze gewoon groeien.
    Is ze in de lengte wel gegroeid?
    Wat zegt het cb? Komt het vaker voor of stellen zij ook actie voor (die jij danzelf toevallig al had genomen)?

Ik vind Thirza echt een heel mooi verschijning! Ze straalt iets erg moois/aparts uit. Vind het altijd leuk om foto's van haar te zien.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Lob: hihi, nou een uniek koppie heeft ze iig :) Moet zeggen dat we ook altijd veel bekijks met 'r hebben :) Thanks!

CB-arts zei dat het hiermee iig geen peuterdiarree is, daar vallen ze namelijk niet van af. We kunnen kijken wat er gebeurt als we wat extra vet aan haar eten toevoegen, of dat helpt. Maar ik ga zelf van vet eten juist altijd heel erg aan de race :( En buikkrampen enzo. En aangezien Thirza zelf ook juist de wat vettere dingen wat lijkt te mijden.
    Verder eerst maar eens de labresultaten afwachten, en dan vond ze dat we vooral maar eens weer snel een afspraak met de kinderarts moesten maken.
    Da's wel fijn aan deze arts: ik had haar in het verleden wel wat pro-actiever willen zien met betrekking tot bepaalde dingen, (eczeem, KMA), maar nu de kinderarts in beeld is, verwijst ze steeds gewoon daarheen. Gaat geen dingen roepen die weer in tegenspraak zijn met wat de kinderarts zegt enzo, wat je ook nogal eens hoort.
    Dus nou, eerst die uitslag maar eens afwachten en hopen dat het een onschuldige darmparasiet is ofzo...

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    He meiden,

Klopt het dat bijna alle kindjes van jullie nu goed zijn gaan slapen???

Hoe komt dat?? Wat hebben jullie ervoor gedaan of is dat vanzelf gegaan??

4. raspberry

@Jannn: nadat ze uiteindelijk opknapte, (na de buisjes/amandel eruit kreeg ze eerst nog 6e ziekte, twee rondes hoektanden, een ronde kiezen, lichte vorm van waterpokken ws tijdens onze vakantie), ging ze ook beter eten en toen hebben we besloten de nachtvoedingen eraf te halen. Dat lukte nu dus wel fatsoenlijk, (lees: 5 minuten huilen bij papa, tegen eerder een uur krijsen bij papa). Heeft 4 nachten geduurd dat ze twee keer wakker werd en even getroost moest worden en toen is ze door gaan slapen. Van het weekend was ze niet lekker, dan is ze toch weer even wakker, maar verder slaapt ze tegenwoordig elke nacht door.
    Ik schrijf het niet zozeer toe aan iets wat wij gedaan hebben, maar aan een verandering bij Thirza zelf... waar we bij aan hebben gesloten.

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    SUper joh! Khoop dat het ook hier ooit overgaat...

Is 17.8 graden te koud om te slapen voor Joas??

6. raspberry

Ja, dat zal per kind verschillen. Zo warm is het momenteel vaak ook op Thirza's kamer. Die slaapt dan wel onder een dekbedje, maar heeft het niet snel koud: ik hoef haar echt geen warme trui of een vest over een shirt aan te doen: ze heeft genoeg aan shirts met lange mouw...
    Als ie het wel snel koud heeft, is het misschien wel handig als het wat warmer is. Kan de verwarming aan?

7. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    @Rozemarijke: nog van harte gefeliciteerd met Thirza! En het is idd een mooie meid hoor; je zal later nog heel wat mannen aan de deur krijgen, haha! En hier hetzelfde qua slapen met Luca hoor; als hij niet lekker is, wordt hij toch weer wakker. Zal voorlopig wel zo blijven denk ik...
    @Lob: toen ik laatst vakantie had hadden we hier een zelfde tafereel met wegbrengen naar het kdv. Vond het toen ook heel moeilijk, maar heb na een uurtje gebeld en hoorde dat hij heel lief aan het spelen was en gewoon vrolijk was. Ze hebben het gewoon heel snel door als er iets anders dan anders is. En ik heb niet echt een voorkeur voor het geslacht van ons frummeltje; ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat het een meid is, maar met een jongen ben ik even blij! (al hebben we dan wel even een namencrisis:D)
    @Elin: ik woon in Zuid-Holland, vlakbij Alphen aan den Rijn. Volgens mij best een eind bij jullie allemaal uit de buurt! Hoe gaat het verder met je? Hou je het werken nog een beetje vol?
    @Jann: hier was het verwijderen van zijn neusamandel de ommekeer. Binnen 3 dagen na de ingreep sliep hij door! Uiteraard spookt hij nog wel als hij niet lekker is, maar over het algemeen gaat het goed.

Hier begon Luca gisteren weer goed te eten en heeft vannacht lekker doorgeslapen (nu ik nog!). Ik had vandaag cursus van mijn werk en mijn schoonmoeder paste op en nu dus weer inslaapproblemen terwijl het net zo goed ging. Sterkt mijn idee dat Luca echt een heel gevoelig mannetje is wat zich groot houdt voor de buitenwereld en bij wie de spanningen er alleen uitkomen bij ons...

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, heb je voor Thirza eigenlijk ook zo'n mooie taart gemaakt? Ik kijk eigenlijk nooit meer bij jullie taartenclubje dus heb hem helaas niet gezien.

@Elise, ja ze hebben het snel door als er wat anders is dan normaal. En hier ook een gevoelig manneke wat dat nooit laat merken behalve bij mama....
    Oh jij denkt ook meisje, ik heb dat gevoel ook heeeel sterk.

@Jannn, Gijs sliep tot eind juni (was toen bijna 18 maanden) in ons bed. Hij werd toen nog heel vaak wakker en wou perse bij ons liggen. Ook in ons bed werd ie nog vaak wakker, en ik kreeg steeds meer het idee dat hij niet meer lekker lag. Ons bed is zacht en hij rolde alle kanten op. Zelf sliepen we ook niet meer. Na onze vakantie zijn we gaan proberen om hem in zijn eigen bed te laten liggen. Als ie wakker werd, gingen wij er om en om op een matras naast liggen en dat pikte hij ook... hij werd nog wel vaak wakker. In augustus is zijn neusamandel verwijderd. En een paar weken daarna kwam het ineens wel eens voor dat jij een hele nacht in zijn kamer doorsliep. Wij hebben daar niets aan gedaan, hij sliep gewoon door. Sindsdien slaapt hij ongeveer de helft van de week echt door, en de andere helft wordt ie 1, hooguit 2x wakker en valt heel makkelijk weer in slaap. Al moet ik zeggen dat ie de laatste 3 weken eigenlijk zo goed als heel de week doorslaapt. Hij is zelfs nog verhuisd naar een nieuwe kamer naar een peuterbed en dit ging (op 1 week na) heel soepel.
    Tja hoe is dit allemaal zo gekomen? Hij was er zo ie zo aan toe om in zijn eigen bed te slapen, de operatie heeft hem veel goed gedaan en verder heeft ie mij gewoon niet meer nodig 's nachts om opnieuw in slaap te vallen denk ik.......

9. raspberry

Hoihoi,

ff ego hoor, drukke dag gehad met het vieren van de verjaardagen van de kids, (compleet met Toy Story en Hello Kitty taart, helaas niet zo mooi als ik had gewenst, maar geen tijd meer om ze goed af te maken, aangezien ik alles heb lopen regelen.
    Manlief is een beetje van zijn stuk, z'n bedrijf gaat inkrimpen vanwege de crisis en hij is een van de 15 (van totaal 60) die is gevraagd een andere baan te zoeken. Die heeft de hele nacht liggen woelen en vermoeidheid en ADHD is een hele slechte combi als je dan 3 verjaardagen viert.
    Maar... ik heb me goed gered, de oefeningen van de bekkenfysio werpen hun vruchten af, want ik heb bijna de hele middag gestaan enzo, en toch geen bekkenpijn nu :)
    Verjaardag was leuk, veel leuke kadootjes gehad, goed verwend :) Thirza heeft 3 hellokitty-duplo-sets gekregen en de speeltuin van little people, (plus nog wat kleine kadootjes), dus die kan er weer even tegen aan :)
    Kom later reageren, ben nu helemaal af, na het wegwerken van een enorme berg vaat, (broer en schoonzus met 3 kids en mijn ouders zijn hier blijven eten, want die moesten terug nog weer 2,5 uur rijden...)
    Later!

10. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lob: heerlijk dat Gijs het nu zo goed doet! Ik hoop voor jullie dat nr 2 het doorslapen snel van zijn/haar grote broer afkijkt, haha! Voor jou is het aftellen naar de bevallking nu begonnen, spannend! Gaan we nog iets met een buddy doen hier om elkaar op de hoogte te houden?
    Rozemarijke: wat naar van het werk van je man; kan me voorstellen dat hij er van slag van is! Klinkt druk, jullie verjaardagsfeest en Thirza is goed verwend! Heeft ze het vannacht ook goed gedaan?

Wij hadden gisteravond een surpriseparty van een vriend die 30 wordt. Was erg gezellig! Luca is bij mijn ouders en heeft daar ook geslapen. Vond het heerlijk om een avondje weg te zijn, maar als we dan thuis komen missen we hem altijd zo erg! Ga zo eerst eens bellen hoe het gegaan is.
    Gisteren was er een kraammarkt in het ziekenhuis waar Luca geboren is. Ben samen met mijn moeder erheen geweest en je kon ook een echo laten maken. De echoscopiste is de moeder van een vriendin en dus kreeg ik een lekkere uitgebreide echo:D. Weer een supermooi beebje gezien wat lekker aan het bewegen was; mijn moeder vond het ook helemaal geweldig. Heb 11 afdrukken meegehad als aandenken; echt superleuk! We konden zelfs zien dat de blaas en het maagje gevuld was, dus het drinkt en plast al! Ik heb ruim vruchtwater en dat verklaard mijn grote buik; was alleen maar goed zei ze. Placenta ontwikkelt deze keer aan de achterkant (bij Luca aan de voorkant), dus ik zal het snel gaan voelen. Ook het hartje gehoord; het was echt supergaaf en ik ben weer helemaal blij!

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elise, oh lekker een avondje weg! Vind ik ook altijd erg gezellig, maar het blijft raar thuis komen/wakker worden zonder je manneke.
    Heeft ie het goed gedaan bij je moeder?
    Oh wat leuk een extra echo!! Ook leuk dat je moeder dat kon zien!
    Is je man nu vaker thuis in het weekend?
    Bij mij ligt de placenta nu ook aan de achterkant (bij Gijs ook aan de voorkant) en wat een verschil!! Niet alleen voelde ik de baby veeeel eerder, ook veel harder.. echt leuk!

@Rozemarijke, zo dat klinkt als een erg drukke dag!! En wat is ze goed verwend! Jee wat heftig voor je man! Heeft ie een bepaalde termijn te horen gekregen waarin ie een andere baan gevonden moet hebben? Of mag ie rustig gaan rondkijken? Kan me voorstellen dat het hem met weinig slaap en een druk weekend een beetje te veel was... en voor jou dus ook ;).
    Ben je eigenlijk nog niet misselijk?

@Elin, hoe gaat ie met jou?

@Jullie zwangeren... wanneer zijn jullie precies uitgerekend.. ik vergeet het steeds. Van Devy is het 4 februari geloof ik.

@Aftellen, ja nog ca. 2,5 week! Als iemand mij zijn mobiel nummer pb-t dan wil ik gerust even een sms sturen als de baby er is.

@Hier, hadden we gisteren een Sint viering op de school waar mijn schoonmoeder werkt. Was natuurlijk precies onder Gijs zijn middagdut maar hij hield het goed vol. Hij was helemaal niet bang van de pieten want hij had al heel snel door dat die de pepernoten bij hadden en oh oh wat is ie daaraan verslaafd! Hij liep die pieten de hele tijd te achtervolgen mijn zijn handje al open :).
    Vanmiddag vieren we met ons vriendenclubje Sinterklaas, gewoon 1 klein kadootje per kind en verder laten we wat eten bezorgen. Is altijd heel gezellig.
    Gijs was vanmorgen (na het overslaan van het slapen gisteren) al om 05.30 wakker, toch uit zijn ritme dus.
    Nu is ie met papa naar de kinderboerderij. Ik heb hem goed ingepakt want het is echt koud, maar hij vindt het maar niets om met een muts en wantjes op te lopen.

12. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Rozemarijke: wat vervelend voor je man zeg. Dat is echt geen leuk nieuws. Per wanneer zou hij weg moeten?

Elise: dat is boffen zeg een extra echo. Altijd leuk om nog een keer extra te kijken! Ik hoop dat je de baby snel voelt, dat vind ik toch een van de fijnste dingen van zwanger zijn, dat getrappel in mijn buik.

Mijn placenta ligt nu ook aan de voorkant, maar ik voelde deze baby al vroeg, eigenlijk verbaade dat de echoscopiste, maar mss heeft het er dan inderdaad mee te maken dat hij hoog ligt of zo. Deze baby is ook net zo druk als Alec.

Lob: die Gijs is een slimmerdje zeg, haha. Ik zie het helemaal voor me.
    Lastig he met die wantjes en muts. Alec houdt wel zijn muts op, maar wantjes wil hij ook niet aan, met als gevolg ijskoude handjes.

En voor jou schiet het nu echt op. Je zou eigenlijk elk moment al kunnen bevallen. Spannend hoor. Ik zal je mijn nummer wel pb-en!

Ik ben 28 maart uitgerekend trouwens.

Wel grappig hier, Alec heeft nu door dat zijn schoen zetten iets oplevert, maar waarom zou je maar 1 schoen zetten, als je ook nog een paar laarzen hebt en een andere schoen. Hier dus vier schoenen gezet, daarna de hele koelkast leeggehaald, wortels, broccoli, voor het paard.

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, ik heb je nummer, dank je. Ik zit nog even te twijfelen hoe ik je ga opslaan... Elin78 staat volgens mij een beetje raar :D.
    Aagh wat super schattig en slim van je manneke!!!! Geweldig hoe kinderen denken!
    Wantjes gaan hier ook meteen uit, met als gevolg vanmorgen op de terugweg van de kinderboerderij een brullend kind wat door zijn ijskoude handjes niet meer op zijn Pucky fiets kon zitten.

@Vanmiddag was erg gezellig, vrienden waar we het vierden hadden toch een Sint&wat pieten laten komen en de kindjes keken hun ogen uit. Wat een mooi feest is het toch!

@Vraagje, passen jullie je menu's aan aan hetgeen de kindjes graag eten? Gijs eet over het algemeen erg slecht, dus ik kook de dingen die hij wel redelijk eet (doperwten, sperziebonen, broccoli) zeker 1x per week. Dingen die hij absoluut niet eet, en ik zelf wel heel lekker vind (stamppotten, salades, rijst), eten we eigenlijk nooit.

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik probeer er wel rekening mee te houden, want net als Gijs is Alec al geen grote eter en wil toch graag dat hij wat eet, dus ook hier regelmatig broccoli, pasta, gebakken aardappelen.
    Vandaag pasta met spinazi en dat spuugde hij gewoon uit!
    Maar soms heb ik weleens zin in iets anders, en dan eet hij maar gewoon mee, al is het dan wat minder.

Wat leuk 'echte' Sint en Pieten. Gijs zal wel onder de indruk zijn geweest.

Lob, je weet nu mijn echte naam, dus sla hem daar maar onder op. :D

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ha ha ha...

Heel af en toe eten wij ook iets anders, en dan eet hij maar wat minder ja... ik ga ook geen andere dingen voor hem koken. Als ie dan nog wat extra yoghurt lust, dan eet hij dat maar wat meer.

16. raspberry

@Elise: lekker, een avondje uit! En leuk, die extra echo!

@Lob: ik ben -vooralsnog :D- 14 juli uitgerekend.

@wantjes: wil ze hier ook niet aanhouden, dus ook ijskoude handjes. Lijkt 'r weinig te deren, maar ze heeft het sowieso niet zo gauw koud. Kleine bikkel, die dame van ons ;) Als ze echt hele koude handjes heeft, wil ze d'r wantjes wel aanhouden trouwens, vindt het dan ook fijn...

@warm eten: Thirza eet altijd eerder, als ik wacht tot 6 uur, is ze te moe al en bovendien heeft ze rond half 5/5 uur schreeuwende honger. Dankzij onze gastouder hoeft ze op die dagen ook niet te rekken, maar kan gewoon lekker eten rond die tijd. Dus thuis ook zo. Dat betekent dat ik toch apart moet koken, (want Thirza spuugt opgewarmd eten weer uit en ik vind dat zelf ook goor). Dus tja... hier gaat dat dus zo :)
    Ze eet wel steeds vaker wat wij ook eten, houdt van gekruid eten. Maar sommige dingen krijgt ze echt niet weg (salade bijvoorbeeld, rauwe zooi, of dingen met veel vlees) of hoeft ze niet, dus dan krijgt ze gewoon d'r eigen prakkie :)

@werk enzo: nog niet bekend hoe lang manlief heeft om een andere baan te zoeken. Vooralsnog zijn ze daar erg vaag over, dus ik denk dat ze nog ver afzitten van toestemming voor ontslagen krijgen en dat het dus wel losloopt nog even. Wie weet werkt ie d'r over een jaar gewoon nog...
    Maar goed, voor hetzelfde geld gaat het straks wel echt slechter en krijgen ze wegens verlies wel toestemming voor ontslag, dus ik hoop wel dat ie snel wat anders vindt. Kan ie gelijk wat dichterbij huis zoeken, want hij reist nu dik een uur. Ergens hier in DB zou wel helemaal fijn zijn, kan ie gewoon fietsen :) Hij heeft nu een OV van zijn werk, dus op zich zou het mooi zijn als ie dat extra op z'n salaris kan krijgen dan. Gaan we d'r financieel misschien nog op vooruit ook :) Dus voorlopig zie ik zelf ook nog wel de mogelijkheden van deze situatie. Manlief is wat pessimistischer, maar die heeft thuis ook altijd tussen de slachtofferhoudingen gezeten, dus ook nooit echt geleerd om van minder leuke dingen de kansen te zien...

Slapen gaat hier momenteel weer even minder. In slaap vallen gaat niet alleen, dus we moeten er weer even bij blijven. En ze is 's nachts gewoon weer even 1-2 keer wakker. Maar goed, ze is ook echt niet lekker. Nog steeds diarree en 't wordt eigenlijk steeds goorder :( Deze week de uitslag van de ontlastingtest, en hoop dat daar iets onschuldigs/simpels uit komt, waar snel wat aan te doen is, want dit is echt waardeloos :(

17. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Rozemarijke: weet je al wanneer je je eerste echo krijgt? Bij welke VK zit jij?
    Kan me wel voorstellen dat je man het even wat somberder in ziet, het is natuurlijk ook niet echt een leuk bericht. Fijn dat jij er zo positief in staat, dat helpt toch wel mee!

Ik eet meestal wel met Alec samen doordeweeks, want ik ben om half zes thuis, maar mijn vriend pas om half zeven en dat vind ik wel laat voor Alec. Dan heeft hij meestal geen honger meer, dus eten we met zijn tweetjes. Vind hij ook gezellig.

Hier alles goed. Baby is weer goedgekeurd vanmorgen.

Slapen gaat nog steeds niet echt goed, maar Alec slaapt wel in zijn eigen bed, soms met mij ernaast. Ik wil dan eigenlijk weer gaan als hij slaapt, maar meestal val ik ook in slaap...
    Ik blijf hopen dat hij gaat doorslapen (al is het maar af en toe) voordat de baby er is.

Ik vind het best zwaar om een kind te hebben dat slecht slaapt, maar vanmorgen hoorde ik van iemand die een baby had die de eerste anderhalf jaar van zijn leven alleen maar had gekrijst en gehuid. Dan realiseer ik me dat het nog altijd zwaarder kan. Dat relativeert wel weer een beetje!

Jammer dat Devy niet meer op internet kan. Ik hoop snel weer iets van haar te horen!

18. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, kan me ook voorstellen dat je man het even somber inziet maar inderdaad fijn dat jij hem op de postitieve kanten wijst!

@Eten, hier eten Gijs en ik ook vaak samen tussen 17.30/18.00 uur. Vriend is vaak later dus die warmt zijn eten dan op.
    Op dagen dat ik werk ben ik ook laat thuis en dan is het altijd gestress. De laatste tijd deed ik vaak de avond ervoor koken, maar ik heb ook geen zin om iedere week 3 avonden te koken.
    Nu ik met verlof ben, vind ik op tijd kunnen koken en kunnen eten echt heel relaxed.... misschien toch eens over nadenken of ik niet 3 uur minder kan gaan werken en dan 3 dagen een uurtje eerder naar huis.

@Onze nacht was ook weer vreselijk, weekend was veel te druk en dat merk ik nu heel goed. Ook vanmiddag heeft ie maar een uurtje geslapen.

@Elin, dat is ook vreselijk zeg! Gijs heeft 4 maanden veel gehuild en dat vond ik al erg, laat staan zo lang.
    Maar een slecht slapend kindje is ook zwaar hoor, ik besef dat altijd als ik met vriendinnen klets die toevallig allemaal super slapers hebben en totaal geen idee hebben wat het is om moe te zijn.
    Ik hoop dat Alec ook snel eens wat gaat doorslapen, al is het maar net als Gijs zo de helft van week.... echt dat scheelt al zoveel.

@Devy, ja erg jammer dat ze niet meer kan komen. Ik ben benieuwd hoe het met haar gaat.

@Onze 2e baby, ik ben zo benieuwd naar hoe dat die het gaat doen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om een baby te hebben die niet huilt en wel gewoon slaapt. Met Gijs waren die eerste maanden zo zwaar, en vooral de nachten. Hij huilde dan uren en sliep zo slecht. Ik lees hier wel eens over een baby die 's nachts een voeding nodig heeft en dan weer verder slaapt... maar dat lijkt me zo raar.

19. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: ik kan het me ook niet voorstellen. Ik was zaterdag op een verjaardag en die mensen daar hadden ook allemaal zulke makkelijke slapers. Ik ben gewoon chronisch moe en ga elke avond vroeg naar bed om toch nog aan mijn rust toe te komen.

Ik hoop ook dat baby 2 heel veel op Alec lijkt, want het is zo'n schat, maar ik hoop wel dat het een betere slaper wordt. Want soms maak ik me echt wel zorgen over die eerste maanden.
    En 4 maanden huilen is ook veel hoor! Alec huilde ook, maar als we hem bij ons pakten hield hij op, Hij wilde alleen maar bij ons zijn, want ook wel logsich is natuurlijk voor een baby.
    Heb je al een draagdoek gekocht trouwens?

Ik denk ook dar hij alles verwerkt in zijn slaap en jullie kindjes ook, want dat verklaart ook dat ze weer slechter slapen als het druk is geweest.

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik ga vanavond op mijn gemak de Bondolino bestellen. Denk dat dat de beste optie voor ons is.
    Ken jij ook iemand die de kids2sit heeft? Ik ga die denk ook kopen. Heb al een paar keer met die webwinkel gemaild, en die zeggen dat het een ideaal ding is en past op de Bugaboo. Maar ik kan er verder weinig over vinden op internet.
    Gijs wou ook alleen maar bij ons zijn, achteraf heb ik spijt dat ik de eerste weken niet gewoon hele dagen met hem in mijn bed ben gaan liggen. Wedden dat ie dan wel sliep (en ik ook wat). Nee, ik vond het allemaal zo nodig om mijn huishouden op orde te hebben, en alle telefoontjes netjes te beantwoorden ;).

Ik denk dat onze kindjes allemaal erg gevoelig zijn, Gijs wel in ieder geval... en dat is altijd ons grootste "probleem" geweest. Neusamandel zal ie best heel veel last van gehad hebben, maar ik geloof niet dat dat bij ons de grote boosdoener was.
    Maar goed, als baby 2 net zo'n lief schatje is als Gijs dan teken ik meteen... en dan neem ik het gehuil en slechte slapen er graag weer bij.

Deel Deze Pagina