Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Rozemarijke, nou fijn zeg dat je niet zo misselijk bent.. hier is mee te leven zou ik zeggen.
    Je stiefkids zullen het ook allemaal wel spannend vinden!

Ik zag je net ook voorbij komen in het ontucht topic, en ik vraag me iets af.. denk jij dat iemand die zoiets vreselijks doet alleen maar harteloos is of zelf ook een niet al te prettige jeugd gehad heeft? Niet om het goed te praten hoor, maar ik vraag me zoiets altijd af.

@Elin, hoe voel jij je vandaag? Ik weet ook echt niet wat er met Gijs aan de hand is, maar net als bij jullie wordt hij alleen maar rustig als ie heel dicht tegen ons aan komt te liggen.

@Hier, weer een vreselijk nacht maar dit keer was vriend de sjaak ;). Echt beter slapen doe ik dan ook niet, want je wordt toch telkens wakker.
    Vandaag is Gijs weer naar het kdv en ik voel me toch weer erg schuldig. Manneke heeft zelf ook bijna niet geslapen, en dan breng ik hem nog weg terwijl het niet perse hoeft.

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Zo lob vandaag uitgerekende dag! Nog geen gerommel? Je houdt het wel spannend.
    Voel je niet schuldig, je hebt je rust ook nodig en op het kdv laten ze hem toch wel eerder slapen als hij moe is?

Hier nog slechte nachten, gisteren wel ff bijgetankt, met vriend naar concert roel van velzen geweest, was erg geslaagd.
    Jammet dat toen we om twaalf uur thuiskwamen alec meteen begon te spoken!

Rozemarijke, nog een paar weekjes geduld dus nog voor je jullie beebje kan bewonderen.

Elise hoe is het daar?

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik lees veel over kindjes die overstuur wakker worden; Luca huilt sinds 2 nachten ook weer ineens 's nachts. Als ik dan bij hem ga kijken lijkt hij in zijn slaap te huilen; het is een tijd geleden dat dat gebeurde. Hij heeft ook weer heel veel moeite met inslapen; lijkt toch verlatingsangst; roept me dan af en toe om te kijken of ik er nog ben. Hij slaapt wel steeds langer; vanochtend schrok ik om 9:00 wakker en sliep hij nog. Gevolg is dat het middagslaapje opschuift en dan ook weer het naar bed gaan. Ach, het is ook nooit goed; voorlopig geniet ik even van het uitslapen.
    Ik heb echt een vreselijke hoofdpijn; ik heb bijna nooit hoofdpijn, maar als ik het dan eens heb, blijft het dagen hangen. En paracetamol helpt niet echt, maar iets anders mag niet... Heb naar nieuws gehad over mijn oma; heeft leverkanker en nog maar een paar maanden hooguit, denk dat het daarmee te maken heeft.
    Verder gaat alles zijn gangetje hier; gisteren bij de vk geweest en alles was prima. Bloeddruk is laag, maar dat was bij Luca ook altijd zo. Vorige keer was hij normaal, dus ben benieuwd hoe het jou vergaat straks Rozemarijke. Hb en suiker prima en nog niks aangekomen. Hartje was luid en duidelijk te horen. Luca stond op het krukje naast het bed met zijn neus erop.
    Daarna naar mijn werk geweest; knutselen voor de kerstmarkt vanavond. Luca vindt het altijd erg leuk op mijn werk en vermaakt zich prima met al het speelgoed en de kinderen. Grappig dat hij de afwijkingen niet lijkt te zien en ze gewoon benadert zoals hij andere kinderen benadert.
    Vanochtend naar de stad geweest en eindelijk snowboots voor hem gescoord; volgens mij het laatste paar in de hele omgeving, maar we hebben ze! Ik ga nu even liggen en dan straks naar werk voor de kerstmarkt als manlief thuis is.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, die snowboots zijn dan net op tijd, als ik de weersverwachtingen hoor! :)
    @bloeddruk: ben ook benieuwd, hier zakte het ook hard af bij Thirza. Schijnt goed te zijn voor de baby, maar voor jezelf minder lekker. Drop en zoethoutthee deden ook geen bal daaraan... :D

Wat naar van je oma! Kan me voorstellen dat je dan even alles teveel wordt en dat hoofdpijn op komt zetten!

@Elin: klinkt goed, jullie avondje uit!

@Lob: over pedo's: het overgrote deel van pedofielen is in hun jeugd misbruikt of iig mishandeld. Met de identiteitsontwikkeling gaat er dan iets goed mis, waardoor mensen die pedoseksuele neigingen ontwikkelen. Anders dan bij hetero's en (een deel van de) homo's, is die seksuele gerichtheid niet iets van: je valt dus voor de rest van je leven op kinderen. Dat is een stoornis in de identiteitsontwikkeling, die dus met therapie ook weer te verhelpen is. Nouja, in theorie: sommige mensen zijn zo ontzettend kapot gemaakt in hun jeugd, dat het aanpakken van die trauma's binnen therapie vrijwel onmogelijk wordt. Maar in principe is dat trauma dus aan te pakken binnen therapie, kun je de identiteitsontwikkeling alsnog laten doorlopen en kan iemand een gezonde seksuele identiteit ontwikkelen.
    Daarom vind ik het dus ook zo belangrijk dat ze niet in het verdomhoekje worden gezet, hoe walgelijk hun acties ook zijn, omdat je daarmee de neigingen alleen maar versterkt, (ze vereenzamen en gaan dan alleen nog maar meer toegeven aan die neigingen). Hoe meer ze in een hoek gedrukt worden, hoe meer ze kinderen zullen misbruiken en dan ben je als maatschappij dus in feite medeplichtig aan dat misbruik.
    Sowieso al omdat deze groep dus in het verleden vaak geen hulp heeft gehad bij het verwerken van hun eigen trauma en dat dus de ruimte heeft gekregen om hele zieke kanten op te ontwikkelen.
    Maar goed, het merendeel van de bevolking vindt het allemaal maar eng en wil het zover mogelijk van zich afhouden en gaat deze mensen dus massaal lynchen. Ben je volgens mij niet veel beter dan deze mensen zelf, als je zo vrijuit je emoties helemaal laat gaan en daar niet op ingrijpt bij jezelf... Dus vandaar mijn reacties aldaar :)

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, ik vind dat jij het mooi ziet en mooi omschrijft... deed je daar ook maar goed ik snap ook wel dat sommige minder rationeel kunnen reageren. Ik vind dat je jezelf wel erg laat gaan als je mensen de meest vreselijkste dingen toewenst.

@Elise, oh Luca dus ook al niet zo lekker met slapen. Nou dan zal het echt de leeftijd wel zijn als we er alle 3 last van hebben.
    Oh jee hoofdpijn is niet prettig. Zou het ook niet een zw-kwaal kunnen zijn? Ik had het bij Gijs ook erg veel de eerste 20 weken.
    Wat naar van je oma! Heeft ze veel pijn?

@Elin, ja je had gelijk, Gijs heeft bijna 4 uur op het KDV bijgeslapen en was daarna zo vrolijk en gezellig.
    Oh wat gezellig een avondje naar een concert!! Zoiets geeft een hoop energie toch?

@Hier gaat het niet echt goed pffffffffffff.
    Gijs had lang geslapen op het KDV dus lag er pas erg laat in. Was vannacht enorm aan het spoken, en vanmorgen om 05.00 uur wakker. Zijn maag rommelde vreselijk, maar hij had dan ook geen hap avondeten op.
    En dan nog het ergste... Joost wil hem vanmorgen naar het KDV brengen en ze glijden samen uit en Gijs valt zo uit zijn armen op zijn achterhoofd :(. Hij lijkt nu weer oke, maar zegt wel af en toe hoofd au. Vriend gaat zo even met hem naar de dokter.
    Lijkt me duidelijk dat Gijs vandaag thuis blijft, maar ik had zo gehoopt dat ik overdag nog wat bij kon slapen en dat zal nu niet gaan. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo moe geweest ben. Ook al ging het een tijdje goed, de laatste 3 a 4 weken waren weer zo slecht en dat is toch wel erg zwaar nu tijdens de laatste dagen van de zwangerschap.
    Vriend heeft vanavond ook nog een uitje van zijn werk, en zal pas heel laat thuis zijn.

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    @Elise wat een vreselijk nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je je daardoor behoorlijk rot voelt. Voelt ze zich erg ziek?

@Rozemarijke: ik vind ook dat je het goed verwoord, maar het eerste wat er in me opkwam toen ik hoorde wat hij heeft gedaan, waren ook allerlei verwensingen en dat de zwaarste straf niet zwaar genoeg kan zijn. Wat een nachtmerrie voor die kindjes en ouders. Als ik er maar aan denk dat iemand zoiets zou doen met Alec, zou ik hem echt wat kunnen aandoen. De beschaving is dan snel verdwenen hoor uit mensen en dat is ook goed te begrijpen vind ik!

@Lob: oh Lob wat rot zeg net nu je op het punt staat te bevallen slaapt hij zo slecht. Kan me voorstellen dat je een beetje wanhopig bent, zeker om het een tijdje zo goed ging. En wat zielig dat ze zijn gevallen zeg! Ik ben vanmorgen ook bijna onderuit gegaan, het is echt spiegelglad.
    Hopelijk valt het mee. Wel balen dat je nu niet kunt bijslapen. Ik trek het momenteel ook slecht en gisteren zou mijn vriend ook een etentje hebben en zag het echt niet zitten. Gelukkig is hij toen naar huis gekomen.

Met mij gaat het echt niet goed. Heb zowat de hele dag harde buiken, dus vrees echt dat ik het echt veel rustiger aan moet doen.
    Heb nu afgesproken om 6 uur per dag te werken, maar weet niet eens of ik dat volhoud.

7. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    ..en net lees ik op nu.nl dat hij ook kindjes onder de 2 jaar verkracht heeft, nou ik zit hier met tranen in mijn ogen.

8. raspberry

Ik hoorde het ook... dat is ook gruwelijk! En daar moeten we als maatschappij ook echt wat tegen doen!
    Tegelijk: deze man is zelf opgegroeid in een gezin waar ernstige mishandeling en agressie een enorme rol speelden. Zijn moeder overleed toen hij 8 was, meen ik me te herinneren uit het nieuws, omdat ze vermoord is. Dus ja... dit gedrag komt, (gelukkig, denk ik altijd maar, we hebben wel degelijk indicatoren om dit soort gedrag op te sporen), niet uit het niets.
    En laat me duidelijk zijn: als deze mensen in therapie zijn geweest, ben ik er uitdrukkelijk voorstander van dat er nog een aantal jaren controle plaatsvindt op deze mensen. Mijn gedachte is altijd: iemand die daadwerkelijk deze ziekelijke neigingen te boven is gekomen, zal niets meer te verbergen hebben en de controle accepteren, omdat bij succesvolle behandeling iemand ook is gaan begrijpen welk leed hij de slachtoffers heeft aangedaan. Iemand die geen controle wil: die moet je heeeeeeeeel goed in de gaten houden.

@Lob: o, een ongeluk komt nooit alleen he? He, wat vervelend! Hoe was het bij de dokter? Alles verder OK met z'n koppie?
    Jij ff geslapen terwijl je vriend met 'm bij de dokter zat? ;)

@Elin: heb je de VK al gebeld dan nu? Want dit is wel echt reden om even advies in te winnen en snel actie te hebben hoor!!!

@all: hier alles wel OK. Zomaar ineens de hele dag vrij, want 2 afspraken van vanmiddag werden afgebeld, (een gozer werkt als bakker en die hebben het pokkedruk nu natuurlijk, andere jongere is ziek). Zou ik enkel 1 afspraak hebben in Zeist, om 5 uur. Waar ik met een kwartier altijd weer klaar ben, want dat is geen kletser maar een doener. Dus die ga ik gewoon enkel even bellen: ga niet anderhalf uur heen en anderhalf uur terug crossen door de spits, als ik daar maar een kwartier zit ;)
    Heb ik mooi even de gelegenheid om aan de taarterij te gaan: dit weekend familieweekend dus en mijn ouders zijn volgende week 35 jaar getrouwd, dus die wilden graag een mooi taartje dit weekend :) Ik ga een schaal met kaarsen en kerstballen maken. Van taart dus :) Benieuwd of het wordt zoals ik het hebben wil :D

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Het gaat gelukkig goed met hem.
    Volgens de dokter zou je bij kleine kindjes snel iets moeten merken aan gedrag zoals suf worden/gedragen maar dat is helemaal niet zo. Alleen zit hij wel veel aan zijn hoofd, dus ik denk wel dat ie koppijn heeft.
    Eingelijk moet je hem een etmaal lang om de 2 uur wakker maken, maar de dokter zei dat als we vanavond niets aan hem hebben gezien dat we hem dan gewoon mogen laten slapen.

Vriend heeft personeelsuitjes afgezegd en is om 17.00 uur thuis..

Bah ik word er ook misselijk van als je eraan denkt wat die kindjes hebben moeten doorstaan.
    Dat is echt mijn allergrootste nachtmerrie dat Gijs zoiets zou overkomen. Ik hoop ook echt dat deze zaak er voor zorgt dat er iets aan gedaan kan worden... komt veel te veel voor. En de 1e reacties van veel mensen snap ik zeker wel, alhoewel ik absoluut geen voorstander ben van de doodstraf en dat soort opmerkingen dan ook moeilijk vind om te horen.

@Elin, misschien 1 weekje aankijken of het zo werkt maar als dat niet zo is dan moet je echt weer aan de bel trekken.

@Rozemarijke, klinkt leuk die taart! Lekker zeg dat je daar onverwacht aan kunt beginnen!

10. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Rozemarijke: lekker zo'n onverwachte rustige middag!

Lob: fijn dat je vriend lekker naar huis komt.
    Ik voelde me gisteren best schuldig toen vriend etentje had afgezegd, van de andere kant moet ik soms ook dingen laten omdat ik zwanger ben, dus... En hij vond het ook helemaal niet erg.

Dat is inderdaad je ergste nachtmerrie en helaas kun je je kind niet overal tegen beschermen. Je kunt ze niet altijd bij je houden en dat is maar goed ook. Ik hoop dat ik ze weerbaar genoeg (al had je hier in dit geval weinig aan gehad met 0-2-jarigen) kan maken en ook duidelijk kan maken dat ze altijd alles kwijt kunnen bij ons. Zonder ze bang te maken natuurlijk.
    Wat dat betreft ben je als ouder nooit meer zonder zorgen.

Ik ga het nog even aanzien ladies, volgende week moet ik sowieso naar de VK. Ik weet al wat ze gaat zeggen, hetzelfde als de vorige keer, dat ik dan maar moet stoppen met werken.
    Toch weer moeilijk te accepteren dat mijn lijf zwanger zijn niet zo heel leuk vindt, terwijl ik er van wil genieten.

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, ik voel me ook schuldig dat ie gisteren niet kon gaan... maar aan de andere kant wat is nou 1x een feestje missen? Er zijn nu eenmaal belangrijkere dingen die nu spelen.

En wat doe je als je vk zegt direct stoppen? Dan luister je toch wel he?

Nee, als je eenmaal ouder bent dan ben je noooooit meer zonder zorgen. Het idee dat er iets met mijn manneke zou gebeuren maakt me soms gewoon misselijk... vreselijk gevoel.

@Rozemarijke, begrijp ik het goed dat je een weekend weg gaat? Veel plezier dan! Hopen dat het onderweg beetje te doen is!
    Vriend werkt vandaag thuis omdat hij de weg niet op wou gaan. Hij had hoop afspraken rondom A'dam zag het niet zitten om ergens stil te komen staan net op het moment dat bevalling zou beginnen.

Gijs is even met mijn moeder mee. Eet en slaapt en speelt nog wat daar. Ik zat er even doorheen, maar in plaats van liggen ben ik als een gek aan het poetsen geslagen :). Zou het een voorteken zijn????

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    ik heb kerstvakantie!!!
    Elin: oei, dat klinkt niet fijn al die harde buiken. Hoever ben je nu? Ik herken de strijd in jezelf helemaal hoor, maar denk wel om jezelf en je kindje!
    Lob: spannend; ik weet nog wel dat ik de dag van mijn bevalling ook flink aan het poetsen ben gegaan. En arme Gijs; op zijn hoofdje gevallen, kan me voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn!
    Rozemarijke: lekker zo'n onverwachte vrije middag!

@zedenzaak: ik word ook helemaal misselijk bij het idee dat er zoiets zou gebeuren met Luca. Ik heb in de jeugdzorg stage gelopen met kinderen die slachtoffer waren van seksueel misbruik en helaas werden die zelf ook vaak dader. Dus ik weet dat deze mensen vaak een nare achtergrond hebben, maar toch word ik heel erg boos en onpasselijk als ik dit soort berichten hoor...
    @oma: ze heeft gelukkig niet veel pijn en de huisarts heeft haar beloofd om het allemaal zo comfortabel mogelijk te maken voor haar. Hij is nu bezig om een plekje voor haar te vinden in een hospice; dat lijkt haar zelf erg fijn.

Wat een weer vandaag!!! Toen ik vanochtend in de auto zat vroeg ik me echt af waar ik in hemelsnaam mee bezig was... Maar de taxi's van de kinderen reden gewoon, dus we moesten gewoon werken. Alle kinderen heel laat binnen natuurlijk. De kinderen waren om 12:00 uit en wij hadden nog een high tea op de hoofdlocatie aan de andere kant van de stad. Maar het was een chaos in Leiden en we besloten niet te gaan. Toen ik mijn leidinggevende belde vond hij het nog raar ook! Pech voor hem! En van een meisje reed de taxi gewoon niet meer. Zij woont bij mij in de straat dus ik heb haar meegenomen anders moesten haar ouders haar komen halen en dat vond ik een beetje onzin als ik toch moet rijden. We zijn gelukkig veilig thuis gekomen, maar wel een paar keer glijden (op de rijksweg zijn er stukken sneeuw opgevroren) en thuis konden we bijna niet parkeren door de sneeuw. Zij vond het beregezellig; had totaal het gevaar niet in de gaten, maar ik vond het best eng. Straks moet ik Luca nog van het kdv halen, maar dat kan ik lopend doen; ga wel met de slee... Er ligt hier nu iets van 20cm en er valt nog steeds...

13. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Elise: hier ook wel wat sneeuw, maar lang niet zo veel als bij jullie!
    Kan me goed voorstellen dat je niet bent gegaan. Liever niet de weg op als het niet echt nodig is! Vindt Luca de slee leuk? Alec vindt het leuk voor 10 minuten, daarna heeft hij het koud!

Lob: hmmm klinkt wel als een voorteken he, en het mag onderhand! Met hoeveel weken is Gijs ook alweer geboren? Zo spannend joh dat je elk moment je baby'tje in je armen kunt hebben. Wel sms-en he?
    Is met Gijs weer alles goed? Geen last meer gehad van zijn hoofdje?

Ik ben bijna 26 weken nu, dus ik mag nog even. Met Alec was het al met 22 weken bekeken en kon ik niet meer werken dus eigenlijk is het nog een meevaller dat ik nog steeds werk.
    Maar ik heb vannacht zo'n buikkrampen en harde buiken gehad, dat ik echt niet anders kan dan naar mijn lijf luisteren. Overdag gaat het dan wel, maar 's avonds en 's nachts krijg ik de rekening voor teveel doen gepresenteerd. Ik was ook echt een beetje ongerust, hoewel ik weet dat harde buiken op zich onschuldig zijn. Maar het deed zo'n pijn. Gelukkig was het vanmorgen beter.

14. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, oh meid wat erg dat je zoveel krampen/harde buiken hebt! Je lichaam geeft dan toch echt wel duidelijk aan dat je teveel doet.

Gijs is met 41,3 weken geboren en dat was ook alleen maar omdat we toen voor een standaard controle op het ziekenhuis waren en ik toen meteen ben ingeleid. Anders zat ie er nu nog in denk ik ha ha ha.
    Ik sms je zeker! Met Gijs gaat alles goed, geen last meer van zijn hoofd. Gisteren is hij even bij oma gaan spelen en ze zijn lekker naar buiten op pad geweest. Ik zit zoveel binnen met hem de laatste tijd door de gladheid dus ik was blij dat hij gisteren even lekker buiten was. Slapen nog steeds vreselijk, hij wordt nu zelfs al voor het eerst rond 22.30 wakker.

@Elise, oh lekker Kerstvakantie! Ik besef me dit jaar helemaal niet hoe het nu met die feestdagen zit, en had er nog niet bij stil gestaan dat het nu al vakantie was.
    Hier is ook wel wat sneeuw gevallen, maar niet te vergelijken wat er bij jullie ligt....echt ongelooflijk!
    Groot gelijk dat jullie niet gingen rijden, je moet nou ook weer niet al te bang zijn maar je moet het gevaar ook zeker niet gaan opzoeken en gisteren leek het me toch echt niet velig op de weg.
    De oma van mijn vriend lag ook in een hospice, weet niet of het overal zo is maar daar was het zo mooi en rustig en werkte zo'n lieve mensen. Hopelijk komt je oma ook op zo'n mooi plekje terecht!
    Oh wat erg die kindjes die je tegenkwam op je stage. Zou niets voor mij zijn om daar te werken, ik zou daar niet tegen kunnen denk ik.. En toch lijkt het wel prachtig werk.

15. raspberry

He meiden, even vanaf ons vakantieadres: we blijken gratis internet te hebben :)
    @Lob: denk dat het een voorteken is :D Mag ook wel, mag nu toch wel lekker komen, of niet? :)
    @Elise: ik heb mazzel gehad met de sneeuw, ben om kwart voor 1 van huis gegaan en heb 1 3/4 uur gereden over iets wat normaal anderhalf uur zou zijn. Toen we hier waren begon het ook hier echt goed te sneeuwen en kwamen de files ook pas echt goed op gang, dus ik heb zoooooo'n mazzel gehad! Manlief kwam met de trein vanuit Eindhoven, had daar zijn kids opgehaald, die heeft er anderhalf uur langer over gedaan dan de bedoeling was...

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: hihi, Gijs had dus echt geen zin om zelf te komen! Ben benieuwd of deze baby er hetzelfde over denkt!
    Ben je het zwanger zijn nog niet beu? Ik weet nog wel dat ik er echt genoeg van had. Ik was ook zo benieuwd naar de baby.
    Wel vervelend dat Gijs blijft spoken. Zo krijg je ook niet echt je rust.

Alec wil momenteel niet graag naar buiten, terwijl hij echt een buitenkind is. 'Thuisblijven' zegt hij de hele tijd. Ik denk dat hij niet zo van de kou houd! Net als zijn mama. :D
    Hij verveelt zich gelukkig niet binnen, is de hele tijd bezig met kleien en we hebben nu een grote doos binnenstaan waar we een huisje van hebben gemaakt. Vindt hij geweldig, zijn eigen huis!

Rozemarijke: geniet er maar lekker van met zijn allen!

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, Gijs wil ook niet heel graag naar buiten. Sleeen vindt ie eigenlijk ook maar niets. Vanmiddag gingen we op de slee naar mijn schoonouders, maar na een paar meter had ie het wel gehad.... ik moest hem dragen ;). Ik ben toen zelf maar op die slee gaan zitten met Gijs op schoot en oh oh toen vond ie het helemaal geweldig (mijn vriend iets minder aangezien ik niet meer zo licht ben :D).

Wat een leuk idee om een huis voor hem te maken!!
    Kleien is hier trouwens geen succes. Ik houd geen klei mee over... alles verdwijnt in Gijs zijn mond ha ha ha.. Ik krijg hem niet geleerd dat ie dat niet mag eten.
    Domino spelen is hier op het moment echt favoriet!

Ik ben het zwanger zijn nog niet beu, maar zal wel blij zijn als ik straks weer wat kan doen zonder dat gehijg ;).
    En ik ben ook wel heeeel benieuwd naar de baby. Gijs had veel en lang haar.. ben zo benieuwd of deze baby dat ook heeft.

@Rozemarijke, oh wat leuk een weekendje weg met de hele fam. zo in de sneeuw! Veel plezier!!
    Wat een mazzel op de weg gisteren, ik hoor de meest vreselijke verhalen namelijk.

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    zo, vannacht is er nog meer sneeuw gevallen... Mijn man is vanochtend samen met de buurmannen een hele tijd bezig geweest om een pad te graven in de sneeuw, want je zakt gewoon tot je knieën erin weg:$...
    Gisteravond was hier een kerstmarkt met lampionnenoptocht. Luca vond het helemaal geweldig, vooral de muziek! De plaatselijke dansschool gaf een demonstratie en we hebben gekeken. Zodra ze klaar waren ging Luca op het podium staan en gaf zijn eigen dansshow. Hij had meer toeschouwers dan de dansschool, haha! Ik moest zo om hem lachen!
    Helaas heeft hij 's avonds zijn hele bed onder gespuugd (zo erg spugen heb ik hem nog nooit zien doen) en hij is nog steeds niet echt lekker. Denk een buikgriepje. Gelukkig drinkt hij goed, maar eet veel minder dan normaal.
    Net op de slee de kerstkaarten rond gebracht. Luca vindt de slee erg leuk, maar kreeg het nu toch echt te koud op een gegeven moment. Mijn man heeft de reserve kinderstoel op de slee gemonteerd, want we verloren Luca steeds onderweg:D. Zal even een fotootje plaatsen:

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Deze vind ik ook zo schattig:

20. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ach Elise wat schattig en wat een goed idee om die stoel op de slee te zetten.
    En wat een clowntje zeg dat hij daar op het podium ging dansen.

Deel Deze Pagina