Sterker nog: TS zelf is ook totaal verdwenen. Niet meer op 'niet actief', maar gewoon helemaal weg. Vreemd. Krijg je een beetje weerwoord op hele zwart-witte uitspraken, peer je hem gewoon...
Hoi meiden, hier een draak vandaag. Hij verveelt zich volgens mij suf (en ik ook!) want we komen vrijwel nergens met dit weer. Net een grote driftbui om niks die maar liefst een half uur duurde en dan alleen maar krijsen, krijsen, krijsen en niks is goed. Ik negeer hem op die momenten, maar moet je iedereen zien kijken op straat zeg! En thuis ging hij vrolijk verder met zijn driftbui. helemaal overstuur tot kokhalzen aan toe, pffff! Nu slaapt hij, even van de rust genieten en opladen voor de middag... Lob: je houdt het wel spannend, maar nu hebben we een deadline, hihi!
@Elise, vreselijk dat soort dagen! Had ik gisteren.. manneke verveelde zich dood en ik werd ook gek. Gelukkig kan ie vandaag zijn energie kwijt op het KDV! @Elin, gelukkig is ie opgeknapt alhoewel je anders misschien wel een mooi excuus had om met de Kerst niet de hele dag bij je schoonouders te zitten .
Haha lob. Die gedachte was ook al door mijn hoofd geschoten. Ik heb schoonmoeder inmiddels wel duidelijk gemaakt dat als alec moe is, we naar huis gaan. Weet ze dat vast. Elise, wij hadden dus gisteren zo'n dag, maar dat was hier omdat hij niet lekker was. Hoop dat hij even slaapt voor jou.
Goed zo! Kan ze daar vast rekening mee houden . Mijn schoonmoeder bleek ineens te verwachten dat als baby er nog niet is dat we dan ook daar komen eten . Maar daar komt echt heel de familie... ooms, tantes, neven, nichten... Ik heb vriend gisteren maar even duidelijk gemaakt dat we dus niet doen, en als hij het niet snel vertelt dan zal ik het even doen.
@Lob: aarrgh, dat zou ik ook idd niet doen zeg! Hoogzwanger een beetje druk gaan zitten doen daar, Gijs helemaal in de stress van de drukte en dan de volgende dag een nieuw babytje in huis. Ehm..... NOT? @Elise: o, als ik jullie verhalen over die driftbuien hoor, ben ik altijd maar weer blij dat Thirza zo gezeggelijk is. Die luistert dus eigenlijk best wel heel goed dan... Hopen dat jullie volgende ook zo gemakkelijk is @Elin: verstandig hoor! Oma's willen natuurlijk hun kleinkids zo veel mogelijk zien, maar die denken weer niet aan de mindere kanten van al die drukte. Lekker grenzen stellen, wordt iedereen het blijste van @all: hier alles goed, vannnacht wat onrustig geslapen allemaal. Tig keer wakker vannacht en Thirza onrustig ingeslapen en halverwege de nacht brullend wakker. Zal wel gedroomd hebben, ging ook zo weer slapen, maar als je niet meer gewend bent om zo wakker te worden, hakt ie er weer even lekker in En ze heeft er de laatste week weer een handje van om het op een brullen te zetten as ze naar de gastouder moet. Was er vanochtend wel even klaar mee, dus zeg nu steeds nee en klaar als ze weer begint. Nergens voor nodig. Hoop dat het gaat helpen....
Ha meiden, Ik val in herhaling, maar zal jullie toch even op de hoogte stellen... nog geen baby! @Rozemarijke, kijk jij snapt mij . We gaan dus gewoon in de ochtend een bakkie koffie drinken en dan lekker naar huis. Heb je afgelopen nacht beter geslapen? Heftig he als je dat niet meer gewend bent... ha ha ha .. wie had een paar maanden geleden gedacht dat jij dat ooit nog eens zou kunnen zeggen. Werkt de AB eigenlijk? Is het beestje weg?
kom even gluren hier weer hoor... Ondanks dat Jamie nu redelijk slaapt mis ik het geklets Maar wilde even zeggen... Jee Lob nog geen Baby!!! Jij gaat een kerstbaby krijgen....
Hier een beetje een tegenvaller. Verloskundige wil dat ik stop met werken maar max 10 uur. Maar het beste kan ik stoppen. Ze is bang dat ik weeen krijg als ik zo doorga. Ze wil ook dat ik voortaan bel als ik uren achter elkaar harde buiken heb. Ben er best wel van geschrokken, zo mijn baas maar bellen... Mamalijntje: kom je toch weer gezellig meekletsen? Lob, die beeb vindt het lekker bij jou!
Elin: kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Jij en de beeb gaan nu echt even voor hoor! Dus bellen en stoppen! Lob: wat een idee om even hoogzwanger nog met de hele familie te gaan eten. Zal je zien dat je weeën krijgt tijdens het kerstdiner, haha! Dus geef je helemaal gelijk dat je dat niet zit zitten! Mammalijntje: hey! Hoe gaat het met jou? Rozemarijke: gelukkig heeft Luca die driftbuien niet echt vaak. Het is altijd een fase van een paar dagen wat gecombineerd gaat met grenzen zoeken en niet lekker zijn. Maar als hij het dan heeft is het wel heftig. voor de rest is het een schat van een kind, dus van mij mag de volgende precies zo zijn. Luca werd gistermiddag heel vrolijk wakker en we hebben samen maar de auto uitgegraven en zijn even wat boodschapjes gaan doen. Hij was erg gezellig en heeft ook goed gegeten 's avonds. in slaap vallen ging wel weer heel moeilijk en vannacht ben ik tot 3:30 heel vaak bij hem geweest omdat hij lag te kermen en onrustig te doen in zijn slaap. Hij zei ook "au". Gisteren zei hij dat ook al een paar keer en wees in zijn mondje erbij. Ook kwijlt hij veel en kauwt overal op, dus ik denk dat de laatste kiezen eraan komen. Vanochtend wel vrolijk wakker en we zijn samen met mijn moeder de stad in geweest voor de laatste kerstkado's. Ik heb nog een leuk jurkje kunnen scoren in de uitverkoop en ook het een en ander voor Luca. Mijn moeder en ik waren laarzen aan het passen en Luca liep rond in de schoenenwinkel. Ineens kwam hij aanlopen met een spidermanpantoffel en zei "kaka die proberen". Zo schattig! Dus even de goede maat gepakt en hij passen. Ik heb ze maar gekocht; kon het niet over mijn hart verkrijgen dat hij ze terug moest zetten, helemaal nadat hij zelf aan een verkoopster de andere had gevraagd. Dus ik nieuwe laarzen en hij spidermanpantoffels. ik vind ze afschuwelijk, maar hij is er beretrots op, haha!
Haha Elise, zie het voor me die pantoffels! Is toch hartstikke leuk. Ik houd ook niet van Spiderman, maar mijn vriend was er vroeger helemaal gek van, dus als Alec die pantoffels wil, kan zijn dag niet meer stuk. Elise: hier ook een mannetje dat vooral zijn grenzen opzoekt en 'lastig' is als er iets lichamelijks niet lekker zit. Dat is niet leuk, maar wel begrijpelijk. Als Alec lekker in zijn vel zit, is hij erg lief en luistert hij over het algemeen goed. Ik teken voor nog zo'n kind. (liefst wel een die beter slaapt, haha). Zielig dat Luca zo kermde in zijn slaap, maar die kiezen zou heel goed kunnen. Hier ook kiesjes die doorkomen. Heb mijn baas al 2x gebeld, maar ze neemt niet op. Begrijp niet dat ik er zo'n moeite mee heb om haar te bellen. Verloskundige was heel duidelijk en ze zei ook nog dat ik het mezelf nooit zou vergeven als mijn kindje te vroeg zou komen. En ze heeft gelijk, want wat is nou belangrijk? Ik heb net op internet feestartikelen besteld van Bob de Bouwer. Daar is Alec dus gek op. Dus we hebben ballonnen, slingers, bordjes, bekers en servetjes van Bob de Bouwer voor zijn verjaardag gekocht. Vriend is met Alec naar Intratuin. Vindt hij geweldig die kerstshow daar.
@Elin, whow duidelijk taal van jouw vk... ik zou ook schrikken. Stoppen dan maar, hoe moeilijk en vreselijk vervelend het ook is. Maar ze kan het niet beter uitleggen als dat je jezelf inderdaad het nooit zou vergeven als de baby onnodig eerder zou komen. He Mamalijntje, hoe is het met jou? Leuk als je weer meer komt kletsen!
@Elin: he balen! Maar idd; beter thuis zitten en straks een kindje dat normaal op tijd komt, dan dat je straks over een paar weken in het ziekenhuis belandt! @Elise: hihi, dat had ik hier een tijdje geleden met Hello Kittyslofjes. Die heb ik dus ook gekocht @Lob: goedzo, kopje koffie is al inspanning genoeg als je op de laatste loodjes loopt! Enneh, wat betreft Thirza's beestje.... zaterdag heeft ze de laatste AB gehad, zondag en maandag trok de derrie weg en zaten er normale stukken keutel tussen de poep, maar vandaag heeft ze alweer 3 waterdunne luiers gehad Net maar de huisarts gebeld, die er weer niet was natuurlijk, dus we worden morgen terug gebeld. Bah, maak me best wel zorgen, want ze valt er ook gewoon van af, en ze heeft al niet zo veel extra;s om op te teren...
Hey meiden, Luca is vandaag naar het kdv, dus ik heb het rijk alleen. Heb vanochtend het hele huis gestofd, gezogen en gedweild en de badkamer en wc gepoetst. Net de boodschappen gehaald en nu voel ik mijn bekken... Eigen schuld, dikke bult! Ga nog even de kadootjes inpakken en dan languit op de bank. Mocht ik hier niet meer komen voor die tijd, wil ik jullie alvast een hele fijne kerst wensen en Lob: als je ligt te bevallen, zet hem op!
Nee, helaas. Ik werd vanmorgen wakker en had toch zoiets van jammer dit was op laatste kans op een natuurlijke bevalling zonder dat het Kerstmis was. Net weer 2 uur aan het CTG apparaat en echo gehangen maar alles gaat nog goed. Als ik gewild had, waren ze vandaag met inleiden begonnen maar ik wacht nog even. Zondag weer een controle. @Rozemarijke, heeft ie al gebeld? Kan me voorstellen dat het moeilijk is om te zien dat ze afvalt!
Nou, of een kerstkindje dus, of inleiden... ik zou zelf geloof ik dan maar voor een kerstkindje opteren HA heeft gebeld idd, we moeten het ff aankijken, want nu de ontlastingkweek al herhalen is niet zo zinvol, zo vlak na de AB-kuur. Zei ze, dus daar ga ik maar vanuit. Als het na het weekend nog zo is, moet ik even weer bellen. Maar goed, vandaag weer 3 rompers erdoorheen gejaagd, dus ik heb er weinig vertrouwen in dat het vanzelf overgaat...
Ja Lob kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was. Maar gelukkig gaat alles nog goed met de kleine! Geniet nog maar even van de rust Rozemarijke: he, wat vervelend weer zeg. Even afwachten dus, maar fijn is anders!