Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

nou, beetje raar nieuws gehad vanochtend, want het babytje dat we verwachtten, blijkt een leeg vruchtzakje te zijn. Is met 7-8 weken opgehouden met groeien, maar nog geen tekenen dat mijn lijf het afbreekt. Heel gek, dat er dus een maand lang niets gebeurt en je lijf het blijkbaar maar laat voor wat het zijn moet.
    Als het goed is wordt ik straks wel gebeld door de VK, dan maar eens kijken wat nu verder...
    Voel me een beetje onbestemd nu. Verdrietig ook, maar dat onbestemde overheerst eigenlijk wel: 't was allemaal nog zo heel erg niet-concreet en dan zit er ineens enkel een vruchtzakje met een moederkoek, wat ook zo abstract is allemaal, als je lijf er verder nog niets mee doet.
    Dus nou, hopen maar dat ik snel ongesteld ga worden, dan hebben we dat iig maar gehad...

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh rozemarijke wat een rotnieuws zeg.
    Maar had jezelf al een beetje een gevoel omdat je helemaal niet misselijk was?
    Erg verdrietig, een dikke knuffel en veel sterkte.

3. raspberry

Nee, niet een voorgevoel, de afgelopen dagen wel een paar keer dat ik ineens dacht: stel nou dat er niets zit en da zit je daar met de kids?
    Nouja, dat viel mee, die hebben tijdens de inwendige echo in de wachtkamer zitten spelen en op weg naar de auto hebben we ze uitgelegd hoe en wat. Zijn daar zelf rustig onder gebleven, zo van: dit is heel jammer en daar zijn we ook wel verdrietig van, maar het is niet het einde van de wereld en als dit uit mijn lijf is, kunnen we gewoon weer opnieuw een baby'tje krijgen.
    Dat is natuurlijk iets moediger dan we ons nu zelf voelen, maarja... ik vind het ook niet handig om naar de kids toe heel erg dat verdriet te laten zien, omdat zij dan alleen maar dat verdriet gaan zien en zich dan verder ook geen raad weten.
    Dus zo maar gedaan: we zijn verdrietig, want we waren natuurlijk hardstikke blij om van de zomer een baby'tje te krijgen, maar over een tijdje hopen we gewoon weer opnieuw een baby'tje te krijgen...

4. raspberry

Dat ik niet misselijk was, zegt er trouwens helemaal niets over, zei de echoscopist ook. Maar ik zei gelijk al: hoop nu toch maar dat ik een volgende keer wel misselijk ben... ;)
    (lacht als een boer met kiespijn)

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Vind het rot voor jullie meid!
    Fijn dat de kids zo goed reageerden. Ga jij goed mee om.

6. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: wat een rotnieuws; dikke knuffel voor jullie!

Elin: ach, mannen... Die van mij doet ook niks extra nu ik zwanger ben hoor en als ik iets aan hem vraag te doen, wil hij dat alleen op zijn eigen moment doen (en dat is dus veeeeel later als dat het nodig is). Misschien wil je moeder je even komen helpen in het huishouden?

Luca heeft ondanks een naar hoestje de hele nacht doorgeslapen tot 7:45. We hebben net gezwommen met mijn schoonzusje en dat vond hij erg leuk. Ik twijfelde vanwege het hoesten, maar hij eet verder goed en is vrolijk, dus besloot het maar te wagen. Vooral omdat mijn schoonzusje over is uit Zwitserland en zo graag een keer met hem wilde zwemmen (mijn hele schoonfamilie heeft zwemvliezen:D). Luca heeft genoten maar ligt nu te hoesten in zijn bedje en was net helemaal schor. Ben nu zo bang dat hij ziek wordt en met zijn verjaardag ziek is...

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, ik kom heel even spieken en mijn oog valt op jouw verdrietige nieuws. Ik vind het echt heel rot voor jullie.
    Een hele dikke knuffel van mij!

========

Hoi meiden,
    Heb verder niets gelezen. Ik kom snel weer eens terug.
    Met ons alles goed, Fiene doet het goed (wil heel veel drinken dus ik heb genoeg te doen) en Gijs is hartstikke trots op zijn zusje. Hij reageert tot op heden echt goed!

8. raspberry

@Lob: thanks! En geniet idd maar even fijn van die kleine meid!!! :)

@all: m'n zusje inmiddels aan de lijn gehad, die belde om te vragen hoe de echo was. Nouja, het begint wat te zinken geloof ik, het nieuws. VK heeft nog niet gebeld, maar heb inmiddels wel eea gelezen op een medische site, dus het technische gedeelte weet ik nu iig wel, hoef ik daar niet over te zitten piekeren iig ;)
    Voor de rest gewoon maar hopen dat het snel op gang komt nu allemaal, voel niet zo veel voor een curettage, dus als dat niet hoeft, dan toch gewoon maar even afwachten.
    Nu maar hopen dat we gewoon snel voor een nieuw beebje kunnen gaan. Dat zal iig geen zomerkindje worden, maar wie weet kunnen we komend jaar 4 kinderverjaardagen in 1 keer vieren ;)

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Goedemorgen!
    Rozemarijke: hoe is het met je? Heb je een beetje kunnen slapen?
    Enig idee hoe lang het kan duren voordat het vanzelf op gang komt?
    Lijkt me erg vervelend dat afwachten.
    Ik hoop ook dat je snel weer zwanger bent!

Elise: ja herkenbaar, hier dus ook. Uiteindelijk doet hij het wel een keer, maar niet op het moment dat het nodig is.
    Krijg wel veel hulp hoor van mijn moeder en schoonmoeder wast zo nu en dan, maar ik vind gewoon dat hij ook wel een extra inspanning mag doen nu.

Hoe is het met Luca? Hopelijk niet ziek geworden? Vieren jullie zijn verjaardag ook zondag? Wat krijgt hij? Alec krijgt een set van Thomas de Trein. Hij is gek van treinen, dus ik denk dat het erg in de smaak zal vallen.
    Gek he dat ze alweer bijna 2 zijn!

Lob: leuk om even wat van je te horen. Lekker genieten van je kleine meid. We horen natuurlijk graag nog meer over hoe het allemaal is gegaan en hoe de eerste kennismaking met Gijs verliep :)
    En we zijn natuurlijk ook benieuwd hoe ze er uit ziet. :)

Wij hebben op het moment een serieus namenprobleem. We komen er gewoon niet uit. We hebben een naam die ik op zich heel mooi vind, maar die ik niet in combinatie met Alec vind kunnen. Mijn vriend is echter helemaal overtuigd dat dit DE naam is en staat voor niks anders meer open.
    Lastig!

10. raspberry

Nee, heb ontzettend brak geslapen, steeds wakker en dan weer niet in slaap kunnen komen enzo. Thirza ook 3 keer wakker, waarvan 2 keer mijn man er even heen moest... en ze wilde gisteravond ook al niet in slaap komen, duurde tot half tien, bij mij op bed, (mijn man had 'r wel op bed gedaan, maar moest weg om te oefenen voor de band van de kerk, en toen ging ze rond half 9, na een hoop gespeel op d;r kamer, dus ineens aan de brul :(). Die is dus ook wel even van de regel, zal wel aanvoelen dat wij niet zo lekker in ons vel zitten nu.

Maar goed, komt allemaal wel weer. Nu eerst dat afwachten maar tot m'n lijf het af gaat stoten. Daarvan hoop ik echt dat dat niet te lang (meer) gaat duren.

@Elin: ben dan wel benieuwd wat voor naam dat is, dat dat niet zou kunnen in combi met Alec :D Haha, krijg gelijk visioenen van namen als Deliano, Mauritio, en meer van dat soort ongein :D

11. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Haha Rozemarijke, nee geen Delanio hier hoor. Het is een naam die er iets teveel op lijkt qua schrijfwijze.

Vervelend dat je ook nog zo brak hebt geslapen en die kleintjes voelen jouw gevoel gewoon haarfijn aan.
    Heb je nu vakantie of moet je gewoon werken?

12. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: kan me voorstellen dat je niet goed geslapen hebt. Het is nu even allemaal heel onzeker; het is afwachten of en wanneer je lijf het zelf gaat doen. Je hoort vaak dat als je eenmaal weet dat het mis is, je lijf het dan ook makkelijker loslaat; ik hoop voor jou dat dat zo is. En logisch dat Thirza ook slecht geslapen heeft; die heeft een hoop opgepikt van jullie verdriet.
    Elin: wij hebben hier ook een namendilemma. Wilde eerst absoluut niet weten wat het wordt, maar nu neig ik toch steeds meer naar wel weten... Gewoon omdat het handiger is met namen en shoppen. Wij vieren Luca's verjaardag ook zondag. Ik denk dat Alec en Luca zich samen goed zouden vermaken; hier is ook Bob de Bouwer en Thomas de trein favoriet! Ik wil maandag als hij echt jarig is eigenlijk met hem naar het spoorwegmuseum in Utrecht, ik denk dat hij dat helemaal leuk zal vinden.
    Lob: leuk om van je te horen en fijn dat alles zo goed gaat!

Luca begon vannacht om 1:30 met hoesten en was toen even wakker, maar om 4:00 lag hij nog te blaffen. Hij sliep er zelf gewoon doorheen, maar ik lag wakker. Uiteindelijk hebben we een natte handdoek over de verwarming in zijn kamer gehangen om de lucht wat vochtiger te krijgen en heb ik hem uit bed gehaald en drinken geprobeerd te geven. Ging lastig want hij bleef gewoon slapen... Zo maar even naar de apotheek voor hoestdrank. En hij is er ook weer snotverkouden bij geworden voor de verandering.
    Ik ben net met mijn broertje en schoonzusje naar Den Haag geweest om te shoppen voor Luca. Mijn broertje wilde heel graag schoenen geven voor zijn verjaardag maar dan moet Luca natuurlijk mee. Luca vond het erg gezellig met zijn oom op stap en we zijn goed geslaagd. Heb ook een leuke bodywarmer en een truitje voor hem gescoord. Helaas werden we daar gebeld door mijn moeder dat het erg slecht gaat met mijn oma en zij naar het ziekenhuis moest. Ik ga vanavond, weet nog niet precies wat er aan de hand is...

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ha meiden,

Moet even wat van me afschijven.. het gaat hier niet helemaal zoals het zou moeten. Fiene slaapt niet. Als ze gedronken heeft lijkt ze doodmoe en voldaan, maar als ze in d'r wieg gelegd wordt dan is ze weer meteen wakker en gaat huilen. Bij ons op de borst slaapt ze wel, maar dat is echt niet de hele dag te doen met ook nog een peutertje. 's Nachts slaapt ze al helemaal niet, en ze spuugt heel veel. Ik heb veel melk en een heftige tsr, en samen met de kraamverzorgster zijn we wat houdingen aan het testen waarmee ze tegen de zwaartekracht moet indrinken. Met Gijs had ik ook zoveel melk, en was ik ook vaak zo aan het worstelen met de bv waardoor ik vanmiddag dacht dat ik misschien wel niet geschikt was om bv te geven... dus we hebben even snel een lactatiekundige laten komen om te kijken of we iets verkeerds doen.
    Zij hoorde ons aan, en gaf aan dat dit toch echt reflux moet zijn. Had ik zelf natuurlijk ook wel aan gedacht, maar leek me sterk dat allebei onze kindjes dit zouden hebben. Dit is volgens haar echter helemaal niet sterk.
    Je ziet ook dat ze veel last heeft van die melk die omhoog komt, en zelf 2-3 uur na een voeding komen er hele golven omhoog.
    We hebben tips gehad over hoe aan te leggen, en verder pleitte zij voor slapen op de buik. Vanavond hebben we dit geprobeerd door haar zo in de wandelwagenbak te leggen, en ze sliep meteen 3 uur. Nu ligt ze op dezelfde manier tussen ons in, in ons bed.
    Ik vind het allemaal weer erg heftig en weet niet zo goed wat ik ermee moet... maar het meisje moet rusten want dit kan zo niet langer.
    Even afwachten dus hoe het verder gaat lopen.

Gijs doet het echt heel goed. Hij is zo gek en trots op haar en wil haar de hele tijd kussen en aaien. Ook de drukte in huis kan ie redelijk goed hebben. Slapen gaat echt ronduit k*t (sorry), maar dat is te verklaren.

Fijne jaarwisseling meiden! Ik ga mijn ogen even dichtdoen, want de afgelopen nachten heb ik niet of niet meer dan 2 uur geslapen.

Morgen ga ik echt proberen wat bij te lezen.

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar meiden! Dat 2011 maar een jaar mag worden met gezonde kindjes en heel veel nachtrust!

Ah Lob, war vervelend voor jullie. Hoewel het je niks helpt, is je verhaal ook erg herkenbaar voor mij. Ik heb Alec ook tegen de zwaartekracht in laten drinken, ik op mijn rug, hij op zijn buik. Maar ik vond dat heel onhandig. Wat ik ook weleens deed was hem even afkoppelen als de TSR kwam. Maar veel melk in combinatie met een reflux-kindje is gewoon lastig. Ik ben na een maand fulltime gaan kolven en heb hem uit een flesje laten drinken, gemend met Johannesbroodpitmeel, maar dat vond ik heel zwaar en ik denk dat ik dat niet weer zou doen. Zeker niet met een peuter om je heen.
    Echt balen voor jullie. Ik had gehoopt dat Fiene gewoon lekker veel zou slapen tussen de voedingen door, zodat je lekker kans had om bij te komen van de bevalling.
    Hoe lang heeft Gijs last gehad van de reflux?

Hoe gaat het verder? Kun je wel een beetje genieten van je kleine meisje en grote knul? Wat lief dat Gijs zo trots is op zijn zusje. Hoe reageerde hij toen hij haar de eerste keer zag?

Hoe is het met de rest? Leuke oud en nieuw gehad?

Hoe gaat het met je oma Elise?

Rozemarijke: hoe is het met jullie? Beetje leuke jaarwisseling gehad ondanks het verdriet?

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!!

@Elin, Ondanks dit kan ik wel echt genieten. Het is zo gezellig met zijn viertjes en ik heb dezelfde kraamhulp als bij Gijs en dat is de meest geweldige vrouw die ik heb ontmoet.
    Gijs is zo lief en vrolijk, ondanks dat ie heel slecht slaapt en 's middags ook niet naar bed wil.
    We wilden Gijs thuis kennis laten maken met Fiene, maar omdat we een nacht in het ziekenhuis moesten blijven, is hij daarheen gekomen. Hij reageerde heel leuk toen hij haar zag en wou haar aaien en kussen. Was een heel mooi moment.
    Die houding hebben wij ook geprobeerd, is een fijne houding, maar ik kan dat niet alleen. Dus nu voeden we zodat zij rechtop zit zeg maar. Dat gaat tot nog toe goed. Veel melk en reflux is inderdaad geen goeie combi... ik vind het geven van bv weer net zo mooi en speciaal maar als het echt problemen gaat opleveren dan stop ik ook. Fulltime kolven ga ik ook niet doen.
    Het grote verschil met Gijs is dat Fiene er niet zo bij huilt. Soms wel een beetje maar lang niet zoveel. Dat maakt het iets makkelijker vind ik.
    Ik had ook gehoopt dat Fiene tussen voedingen zou slapen zodat ik leuke dingen met Gijs kon blijven doen. Nu gaat dat niet altijd, en dat vind ik rot. Gelukkig vermaakt hij zich prima, en kan ineens ook hartstikke goed alleen spelen.
    Ga nu de handleiding van de Bondolino zoeken, hopelijk gaat dit ding ons veel plezier bezorgen.

16. raspberry

@lob: hier in verband met spugen steeds 1 borst per keer aangeboden, (ze moeten niet te veel in 1 keer drinken he, bij reflux?), en steeds even voorgekolfd, zodat het er niet meer uitspoot, want ik had hier de hele grote oceaan vol.... :( Met een handkolfje dus, en dan enkel kolven tot het er niet meer uitspoot en dan aanleggen. Daarmee had ik het met een paar weken op het niveau waarop Thirza dronk :)
    Wel vervelend dat het dan weer zo gaat, maar fijn dat ze op d'r buik dus wel lijkt te slapen! Niet druk om maken hoor: bij reflux is dat veel veiliger dan op de rug! Thirza sliep hier veel op d'r zij, daarna een tijdje op d'r buik en uiteindelijk toch ook wel op d'r rug, toen de problemen een beetje weg waren...

@all: hier wel OK, gisteravond was wel gezellig ondanks alles. Mijn ouders zijn nu weer weg en merk dat ik nu dan weer een beetje in een gat zak. Kids van manlief weg, ouders weg, moe van al het slechte en weinige slapen.... Maar goed, laat maar komen, hoort erbij, zullen we maar zeggen :(

@nieuwjaarswensen: dat 2011 maar voor ons allemaal het jaar mag worden van een gezond tweede kindje erbij dat gewoon goed slaapt ;)

O, by the way, vergeet ik dat nog bijna, maar hoe hebben jullie kids geslapen vannacht? Thirza heeft dwars door alles heen geslapen!!!! Niet te geloven, wat is die de afgelopen 2 maanden goed gaan slapen!
    Ze begint wel een echte peuter te worden met peuterstreken: vanmiddag wilde ze niet zo 1-2-3 slapen en was ze haar kamertje uitgeslopen naar de kamer van d'r big sister... Tutje :) Even later, toen mijn man haar weer terug had gelegd, heeft ze de hele commode leeggetrokken, (er gaan maar elastiekjes op de deurknoppen denk ik), en uiteindelijk viel ze na anderhalf uur spelen en dollen eindelijk in slaap :)

17. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Zo druk dagje gehad vandaag. Alec's tweede verjaardag gevierd.
    Hij was helemaal blij met alle visite en zijn cadeaus. Vooral Thomas de Trein viel erg in de smaak. Zijn treintjes moesten zelfs mee naar bed :D
    Om 6 uur was hij wel helemaal afgewerkt, viel gewoon om van vermoeidheid. Dus toen de visite de deur uit was, lekker in bad geweest en nu ligt hij te slapen.

Morgenochtend werken en morgenmiddag gaan we samen iets gezelligs doen als mijn conditie dat toelaat. En anders gewoon lekker samen knutselen of kleien en lekker een taartje eten.

Elise, jullie ook een leuke verjaardag gevierd vandaag?

Lob: fijn dat je lekker kunt genieten. Wat fijn dat Gijs zich ook zo makkelijk aanpast. Ik hoop dat het gaat lukken met de BV. Geniet maar lekker van je gezinnetje. Is je vriend ook vrij?

Rozemarijke: hoe is het met je? Beetje kunnen uitrusten?

Alec heeft overigens zeer slecht geslapen met oud en nieuw, was tussen 23.00 uur en 1.00 uur 6x wakker of zo. Toen mijn vriend met hem naar het vuurwerk wilde gaan kijken, wilde hij niet. "nee, slapen!" :D

18. raspberry

Hey, gefeliciteerd met Alec zijn verjaardag! Klinkt goed!

Hier rust ik niet echt uit, ben elke keer rond 5/half 6 wakker en kan dan niet meer slapen :( Lig dan te piekeren en te doen en lukt me dan niet om dat gemaal te stoppen. Stomme zwangerschapshormonen :(
    Er komt vooralsnog ook nog niks op gang, alles nog rustig. Dus ben bang dat ik straks aan de medicatie moet om de boel op te wekken, wat ook gaat betekenen dat ik voor die tijd de borstvoeding moet afbouwen. Nou was dat sowieso wel de planning nu, maar dan moet het ineens en ook nog eens heel snel, want ja... kan niet eindeloos gaan lopen wachten tot het allemaal eindelijk eens vanzelf gaat gebeuren, denk ik. Zeker nu het allemaal toch al een week of 5, bijna 6, stil ligt...
    Dus bah... wat een waardeloze start van 2011 :(

19. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: balen dat je lichaam het zo laat afweten en helemaal balen dat je nu gedwongen wordt om de bv af te bouwen. Ook al was je het toch wel van plan, het voelt altijd beter als je zelf de beslissing kan nemen. Dikke knuffel!
    Lob: fijn dat je nog kan genieten, maar het klinkt wel heel zwaar allemaal. Volgens mij kan je jbpm ook in combinatie met borstvoeding geven ervoor of erna; staat op de verpakking. Bij Luca hielp de puckababy ook heel goed om te slapen, maar dat heb je vast al geprobeerd. Ook voor jou een dikke knuffel en wat schattig om te lezen dat Gijs zo trots is op zijn zusje!
    Elin: gefeliciteerd met Alec! Fijn dat jullie een leuk feest hebben gehad gisteren; bij ons liep het even anders, maar dat zal ik zo vertellen. Met mijn oma gaat het redelijk; ze is nog bij en verslechtert nu even niet.

Wij hebben hier een paar hectische dagen achter de rug. Ik heb Luca vrijdagochtend weer opgehaald van het kdv omdat hij niet lekker was en erg had gehuild na het wegbrengen. Kwam ook omdat ik mee was hem wegbrengen en eigenlijk wilde ik dat al niet, maarja, me over laten halen door mijn man...
    Oudjaarsnacht heeft Luca gewoon helemaal doorgeslapen door de knallen heen. Nieuwjaarsdag begon hij steeds meer te hoesten, kon er niet van slapen 's middags en hield niet meer op. Om 19:00 de hap gebeld en die hadden het erg druk. ik kreeg een arts aan de lijn en die zei dat er niet zoveel aan te doen was. Om 21:00 wilde ik naar bed gaan omdat ik ook niet lekker was en toen had Luca zo'n megahoestaanval dat hij bijna stikte. Zweette zich rot en kwam er niet uit en kokhalzen erbij. Dus ik hem uit bed gehaald en naar mijn man geroepen dat hij de hap weer moest bellen dat we eraan kwamen. Luca helemaal overstuur en bleef maar hoesten en we konden pas 22:00 terecht. In de auto werd hij gelukkig wel wat rustiger. Op de hap hebben we moeten wachten tot 22:30 voor we geholpen werden. Luca is onderzocht en ze vond hem niet ziek genoeg om nu door een ka gezien te moeten worden, maar ze dacht wel aan kinkhoest of het RS virus. Ze schreef ab voor omdat ook zijn oor en keel aan het ontsteken waren en dat schijnt ook te helpen bij kinkhoest. de apotheek daar was gesloten en we konden dus nog helemaal naar een andere plaats rijden om de medicijnen te halen. daar aangekomen stond een rij tot buiten en we waren dus om 0:00 pas thuis. ik had de hele tijd al maagpijn en redde het net tot het toilet thuis, waar ik me helemaal leeg gespuugd heb. Gelijk ab gegeven en toen heeft Luca niet meer zo'n ernstige hoestaanval gehad, maar wel een paar aanvalletjes en heeft redelijk geslapen. De volgende ochtend alle vrienden maar afgebeld en besloten dat alleen opa's en oma's en ooms en tantes kwamen (ik had de hele middag dus voor niks taarten staan bakken). Luca heeft 'smiddags heel lang geslapen en het hoesten was een stuk minder, dus hij heeft wel een beetje kunnen genieten van de visite. Alleen gisteravond weer een hoestaanval van 22:30-23:30, maar hij sliep zelf gewoon door en heeft doorgeslapen tot 8:45 vanochtend. het gaat wel redelijk met hem; ik ben heel erg aan het duimen dat het geen kinkhoest is en hij snel opknapt. Als hij de klachten blijft houden moet zijn bloed onderzocht worden op kinkhoest. Ik ben nu alleen zelf ook nog ziek geworden... verkouden, spierpijn en lamlendig. Dus ik duik nog ffies mijn bed in nu Luca nog slaapt...

20. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Elise ook gefeliciteerd met je kleine man. En wat jammer dat Luca ziek was op zijn verjaardag.
    Fijn dat hij toch nog wel een beetje genoten heeft. Ik hoop ook niet dat hij kinkhoest heeft. Heb ik als kind gehad en herinner me nog hoe benauwd ik het had. Ik dacht dat dat zo goed als niet meer voorkwam?

Rozemarijke: ach meid het duurt inderdaad lang. Toch best raar eigenlijk dat je lichaam de zwangerschap dan toch in stand houdt.
    Ik vind het echt zo vervelend voor jullie dat het niet zo heeft mogen zijn. Ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en dat dan alles goed gaat!

Lob: hoe gaat het daar? Fiene al in de draagdoek gehad?

Deel Deze Pagina