Hier gaat het wel. Slapen gaat slecht op het moment, zowel Alec als ik slapen slecht. Ben dus aardig moe. En op mijn werk gaat het ook niet lekker, want er wordt geen rekening mee gehouden dat ik er maar 3 uur ben. Blijf toch de druk voelen en dat put me erg uit. Maar komt goed allemaal, zie het nog een weekje aan en anders stop ik voorlopig. Ben bijna 30 weken dus over 4 weken zou ik toch met verlof zijn gegaan. Rozemarijke: welk homeopatische middel mocht je slikken tijdens je zwangerschap om beter te slapen? Lob: hoe gaat het daar? Hebben de medicijnen al effect. Hopelijk wel en voelt je meisje zich beter nu en kunnen jullie ook wat meer uitrusten. Hoe gaat het nu met Gijs? Slaapt hij al weer wat beter? Elise: hoe is het met jou? En met je oma? Ik hoop dat ze niet teveel pijn heeft! En herkenbaar dat Luca zo opknapt als hij lekker kan ravotten. Hier hetzelfde. De laatste dagen is Alec weer veel buiten, speelt in de tuin of gaat een stukje wandelen met een van ons en daar vrolijkt hij zo van op. Rozemarijke: Jeetje dat je nog zo lang moet wachten voor je terecht kan! Ik vind dinsdag al lang duren. Misschien komt het voor die tijd nog vanzelf op gang! Pinkprecious: Dat klinkt heel heftig bij jou, maar ik denk voor iedereen hier herkenbaar. Ik hoop dat je wat kunt uitrusten nu je vriend vrij is. Sterkte!
Hoi meiden, ik kom ff snel langs want mijn man is ziek en ik voel me ook nog steeds niet optimaal en Luca is dwars, dus het gaat hier ff niet zo lekker... Op mijn werk ook veel gezeur en ik moet steeds rennen om Luca op tijd op te halen en toen was hij gisteravond echt hele erg aan het uitproberen en beet me echt heel hard in mijn schouder. Toen had ik het echt gehad en heb een flink potje zitten huilen; ik ben zoveel alleen met hem, hij is dwars, mijn bekken doet heel erg pijn en ik voel de harde buiken alweer aankomen, gezeur op werk, de spanning om mijn oma en nu mijn man ook nog ziek... En donderdagavond heb ik ook nog een klapband gehad met de auto op weg naar mijn oma. Ik had Luca ook in de auto, schrok me rot. Het regende heel hard en er zat een groot gat in de weg wat ik niet zag doordat er een plas water overheen lag. Een enorme knal en de auto werd meteen moeilijk op de weg te houden. gelukkig was ik met de auto van mijn man, dus ik kon de lease-maatschappij bellen en die regelden dat er hulp kwam. Hij is weggetakeld en we kregen vervangend vervoer. Gelukkig is het niet ernstiger afgelopen want de band was echt helemaal aan flarden... Maar goed, het komt allemaal wel weer goed. Morgen vieren we Luca's verjaardag, maar ik denk dat mijn man maar in bed moet blijven... Wel fijn is dat Luca echt super slaapt op het moment. Ik hoor hem 's nachts helemaal niet en hij slaapt meestal tot 8:30, dus wat dat betreft heb ik echt geen reden tot klagen! Lob: hoe gaat het met jullie? Merk je dat de medicijnen aanslaan? Elin: bijna 30 weken alweer; het gaat voor jou ook opschieten! Wel balen dat je zo slecht slaapt! Rozemarijke: hoe gaat het met je? Ik vind tot dinsdag wachten ook nog best lang en helemaal belachelijk dat ze je eerst pas eind januari een plek wilden geven! Pinkprecious: klagen mag hier altijd! En het klinkt echt heel heftig zeg; ik ga voor je duimen dat de kleine vaker van die rukken tot vijf uur gaat maken!
@Elin en Elise, de medicijnen werken nog niet echt... meisje slaapt bijna niet overdag, of doet hazenslaapjes en schrikt dan wakker van wat weer omhoog komt. Vanmiddag van 12.00 tot 18.00 wakker en toen was ik het zo beu en lig nu met haar op bed. Op mijn borst slaapt ze namelijk wel. Ik baal wel een beetje en mis Gijs heel erg. Het komt er nu telkens op neer dat ik met haar bezig ben en vriend met Gijs. Vriend staat heel volgende week op een beurs en slaapt daar morgen nacht. De rest van de avonden ook heel laat thuis. Ik heb geen flauw idee hoe ik het alleen met 2 kindjes moet gaan doen. Gijs wordt 's nachts rond 00.00 wakker en dan gaat vriend bij hem op het matras liggen. En ik probeer Fiene te laten slapen. Vind het best heftig allemaal. @Elin, balen he dat slechte slapen! Had ik ook erg veel last van. passiebloemcapsules mogen maar dat hielp bij mij niet. Whow 30 weken.. gaat echt snel zeg! @Elise, jeetje meid. Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit! Is ook niet niks allemaal. Dikke knuffel!!! Veel plezier morgen met Luca's feestje!
@Lob: he, bah... heftig allemaal zeg! Zou er anders niet evt een allergie achter kunnen zitten? Mail je vandaag of morgen even over de taart, maar gaat helemaal goed komen @Elise: he, alle nare dingen tegelijk! Zul je altijd zien... Sterkte maar en wa fijn dat het met de klapband idd beperkt bleef bij een dikke schrik! Ik heb wel hele andere verhalen gehoord, omdat je idd nogal gemakkelijk de macht over het stuur dan kwijtraakt.. Hopelijk knappen jullie toch genoeg op om een beetje leuke verjaardag van Luca nog te hebben! @Elin: passiebloemcapsules idd, of dormiplant, (maar daar zit hoofdzakelijk p[assiebloem in). @all: hier nog niks. Slopend, dat wachten, omdat mijn lijf echt mega doorzwangert en dat echt het gevoel geeft van: zou het niet stiekem toch goed zijn? Hoor steeds meer verhalen van meiden in mijn situatie die gewoon een week later weer een controle-echo kregen, dus dat wil ik wel gaan bespreken met VK en gyn, dat ik het raar vind dat je dan zo lang aan je lot over wordt gelaten. Ik heb er weinig hoop meer op dat mijn lijf het zelf gaat doen, (ja, over weken en weken ws. Zolang wachten ga ik niet trekken denk ik, of ik zou me ziek moeten melden, maar dat vind ik ook niet echt een optie om mijn werk daarmee te belasten. Fysiek gezien heeft het wel de voorkeur omdat je lijf het uiteindelijk uit zichzelf toch vaak het beste doet en je dus niet met resten in je baarmoeder zit die er alsnog uitgehaald moeten worden, (komt wel voor, maar bij medicatie of curettage komt dat vaker voor dan als je een natuurlijke miskraam hebt). Nouja, nog 2 dagen wachten en dan kunnen we nog eens zien hoe het ervoor staat.
@Rozemarijke, ik moet woensdag de ha bellen om te bespreken hoe het nu gaat. Als het niet beter gaat, krijg ik er nog iets bij om te geven. En dat wacht ik dan weer een week af, en dan ga ik inderdaad eens op dieet. Hoe pak je dat aan? Met Gijs werd me dat ook geadviseerd en volgens het cb was 5 dagen geen melk drinken (verder wel alles eten/drinken waar melk in zat) voldoende. Ik had er toen eigenlijk nog nooit van gehoord, en ging ervanuit dat zij wel wisten wat ik moest doen. Jee meid wat kan je lichaam je toch voor de gek houden... Je kunt het zo niet afsluiten en doorgaan en dat lijkt me echt moeilijk hoor. Ben benieuwd hoe het dinsdag gaat.
Lob klinkt erg zwaar allemaal en kan me voorstellen dat je Gijs mist. Lastig hoor om dan je aandacht goed te verdelen. Kun je volgende week niet iemand vragen - je moeder - misschien om te komen slapen bij jullie? Ik zou het ook echt niet trekken in mijn eetje met twee kindjes die niet goed slapen waaronder een pasgeboren baby. En anders is wss de enige oplossing Gijs ook bij je in bed nemen, maar dat wil je denk ik liever niet??? Rozemarijke: ik vind dat ook raar. Hoeveel weken zou je nu al zijn? 14 of zo? Ik vind het overigens helemaal niet raar om je ziek te melden in deze situatie. Het is niet niks hoor! Denk ook aan jezelf. Nou Elise daar zit het ook niet mee. Alles komt altijd tegelijk he? Ik hoop dat Luca vandaag nog een gezellige dag heeft en dat je man weer een beetje is opgeknapt. Hier een redelijke nacht gehad, maar ben nog steeds brak. Ik heb veel last van een bandgevoel om mijn hoofd en voel me niet erg lekker. Denk dat het spanningshoofdpijn is, maar ga voor de zekerheid morgen toch even de VK bellen om mijn bloeddruk te checken, want helemaal lekker zit het me niet.
@Elin: lijkt me wel handig idd, om dat goed te checken. Bij zwangerschap kun je maar beter iets teveel checken, dan te weinig. Mijn schoonzus heeft op die manier te maken gekregen met het helpp-syndroom, (zwangerschapsvergiftiging waar niets aan gedaan wordt). Die voelde zich niet lekker en in plaats van JUIST naar de VK te gaan, ging ze maar niet. Tja, dat heeft haar toen bijna het leven gekost.... (en dat van mijn neefje. Hij is met bijna 9 maanden geboren en woog 1900 gram). Daar ben je natuurlijk niet zomaar, bij zoiets, maar dat voorkom je idd door er op tijd bij te zijn! @lob: Op zich moet je met een paar dagen al wel verschil gaan merken, maar koemelk heeft 4-6 weken nodig om helemaal uit je lijf te komen. Met een week of 2 zijn de echt problematische resten doorgaans wel uit je lijf en zou je echt verschil moeten zien. Waar je op moet letten is dat je aan je calcium en vitamine B en D komt. Dat kun je doen met sojamelk waar dat aan toegevoegd is, (alpro soja heeft dat wel, eigen merk AH bijvoorbeeld weer niet). Verder is het verstandig om wat extra vlees te gebruiken, zei de dietist toen tegen mij. Bij vleeswaren even op letten of er geen lactose of andere melkbestanddelen aan toegevoegd zitten, (weipoeder, melkpoeder, caseine). En gewoon alle verpakkingen gaan lezen en zoveel mogelijk zelf gaan maken. Is in het begin even wennen en kost dan tijd, maar wij maken nu zelf bijvoorbeeld teriyaki en chimichurri en dat is veel lekkerder dan van Knorr @all: ik zou komende woensdag idd 14 weken zijn. Dat is nu toch een beetje verloren tijd zeg maar. Al die tijd had er ee kindje kunnen zijn, wat er niet is. En alle tijd dat mijn lijf het niet afstoot, is nog meer verloren tijd, want ja: we wilden gewoon een tweede kindje en dat verlangen wordt alleen maar sterker nu dat op dit moment gewoon niet zo is... Ik ga trouwens mijn werkzaamheden ook wat beperken komende week: heb een aantal afspraken die wel echt even moeten en ook niet door een vervanger gedaan kunnen worden, (gespek met ouders, gesprek met kliniek waar iemand therapie volgt), maar de rest gaan we denk ik maar eens even zien dat er voor de komende 2-3 weken vervanging komt. Misschien dat ik best mijn uren kan maken, maar dan wat in kan gaan halen met verslaglegging waar ik nu wat mee achter loop... Dat we het zo maar doen. Dat kan ik tenminste thuis doen, met de laptop op de bank. Dat is wel te doen Helemaal thuis zitten zie ik nog niet zo zitten als de miskraam toch nog niet daar is: ga ik -zeker met al die lekkere zwangerschapshormonen in m'n lijf- alleen maar van zitten malen. Maar heb met mijn baas wel al afgesproken dat zodra het vloeien begint, (of zodra ik met de gyn afspreek voor medisch ingrijpen), ik me ziek ga melden. Het ergste schijnt met een dag wel gedaan te zijn, maar ik ga er maar van uit dat ik in ieder geval een hele week uit de running ben straks, om ook gewoon even rustig aan bij te komen van alles en af te kunnen sluiten, (of althans daarmee een start te maken). Dat was ook helemaal OK...
Hoi meiden, Lob: het lijkt me ook erg moeilijk om de nachten in je eentje te doen, misschien idd hulp regelen voor de nacht dat je vriend weg is? Echt balen dat je nog niet echt verschil merkt; geef je ook jbpm erbij of dat niet? Kan me ook voorstellen dat je Gijs erg mist op deze manier! Rozemarijke: hoe gaat het met Thirza? Merkt ze aan jou dat er wat aan de hand is? Echt heel erg balen dat je lijf je nog steeds zo voor de gek houdt; je wil gewoon verder en dat kan nu niet en dat frustreert enorm. Goed dat je je werk even op een lager pitje zet! Elin: idd verstandig om je bloeddruk even te laten checken. Een van mijn beste vriendinnen heeft eclampsie tijdens de bevalling gehad en zij en haar dochtertje hebben het op het nippertje gered. Zwangerschapsvergiftiging is echt zo'n sluipziekte, dus goed dat je alert bent. Ik hoop dat je bloeddruk gewoon goed is! Hier liep Luca's feestje helaas ook een beetje anders... De visite zou komen vanaf 10:00 en om 10:05 belde mijn moeder dat mijn oma die nacht was overleden. Mijn moeder was 's nachts naar het zh geweest, maar ze was zelf ziek en ging thuis even liggen en schoot toen om 10:05 weer wakker. Maar voor mij was het dus te laat om nog mensen af te bellen, dus kiezen op elkaar gezet en een feestje ervan gemaakt. Luca genoot en gelukkig waren mijn beste vriendinnen er ook en kon ik even mijn verhaal doen in de keuken tussen het koffiezetten en taart snijden door. Mijn man was doodziek en kon helemaal niks, dus ik heb alles alleen gedaan. Om 13:00 was iedereen weer weg en gingen Luca en mijn man naar bed. Het huis was zo'n troep dat ik niet wist waar ik moest beginnen, maar uiteindelijk stond alles weer op z'n plek en was alles weer schoon. Toen ik op de bank neerplofte kreeg ik natuurlijk harde buiken, maar ach, Luca vond zijn feestje helemaal geweldig en daar ging het om! 's Middags ben ik samen met Luca naar de speeltuin geweest, even lekker naar buiten en dat was erg gezellig. Nadat ik Luca 's avonds op bed had gelegd ben ik naar mijn ouders gegaan en kon ik eindelijk even het precieze verhaal horen. mijn oma is dus in haar slaap weggegleden; om 1:00 tijdens de ronde lag ze rustig te slapen en hebben ze haar nog even toegedekt en tijdens de ronde van 4:00 was ze er niet meer. de deur stond al die tijd open dus als ze onrustig geweest zou zijn, zou de verpleging dat gemerkt hebben. Ze heeft dus wel een hele mooie dood gehad en daar ben ik blij om. Vanochtend naar de vk geweest en alles was helemaal prima. Ik heb een klein buikje voor de 2e zwangerschap en was een kilo afgevallen, maar dat is niet zo gek na alle stress. Bloeddruk was trouwens gewoon laag en hartje luid en duidelijk te horen. Nu van alles aan het regelen met familie en werk, maar komt goed!
Ach jee, meid, wat een dag! Gecondoleerd en sterkte er maar mee. Wel fijn dat je oma een rustige dood heeft gehad en ook fijn dat Luca iig heeft kunnen genieten van zijn verjaardag. Hopelijk wordt het snel beter bij jullie: je bent wel weer even toe aan betere tijden nu, denk ik?
Gecondoleerd Elise, wat een dag zeg . En inderdaad fijn dat ze op deze manier zo rustig is heen gegaan... ik hoop dat het voor jullie zo "makkelijker" is om er vrede mee te hebben. Goed hoor dat je na dit nieuws en een doodzieke man nog een leuk feestje voor Luca hebt kunnen maken, en fijn dat ie zo genoten heeft! @Rozemarijke, succes vandaag. @Hier, is Gijs zondagnacht toch maar bij mijn ouders gaan logeren.. Dus mijn nacht was best rustig. En de rest van de week komt mijn moeder rond etenstijd hierheen zodat ik mijn handen even vrij heb om te koken en met Gijs kan eten. Elise, jbpm ga ik dadelijk voor de eerste keer geven. Gisteren heeft ze zo ontzettend veel gespuugd en dan tussen de voedingen door nog de hele tijd kokhalsen, herkauwen en wegslikken. Ik ben benieuwd wat de ha nog meer wil voorschrijven.. heb wel eens van motilium gehoord, maar heb geen idee wat het is.
Hiep hiep hoera voor gijs! Van harte gefeliciteerd en dat je maar een leuke dag mag hebben met papa, mama en je zusje!
Elise lees net pas van je oma, gecondoleerd. Veel sterkte met dit grote verlies. Rozemarijke, hoe was het gisteren bij de gyn?
@Lob: gefeliciteerd! @Elin: goed gesprek gehad gisteren, echo bevestigde de vorige echo, wat me gelijk een boel rust gaf. Medicatie meegekregen om komende week in te gaan nemen, maar blijkbaar is de psychologische knop omgegaan gisteren, want ik heb wat bruinverlies en het lijkt nu dus toch spontaan op gang te komen. Gelukkig maar, is toch het fijnste als je lijf het zelf doet: de meest betrouwbare bevestiging dat het echt niet goed zat. Vanochtend dus ziek gemeld, (was al half op weg naar m'n werk, toen ik het merkte), want ga nu niet meer van huis natuurlijk... Maar goed, boel rust nu, beetje gemengd met wat verdriet, wat vast nog wel iets heftiger gaat worden als het echt goed op gang gaat komen hier. Ondertussen uitslag dat bloed en ontlasting van Thirza schoon zijn, darmparasiet dus ook weg nu. Balen, want dat betekent nu dat de optie coeliakie toch wel heel reeel aan het worden is Moet vanmiddag de HA nog even terug bellen, assistente ging overleggen wat nu verder, maar denk dat HA gaat adviseren KA te bellen en daarmee verder. Lijkt mij zelf iig wel de beste optie en laatste keer dat we er waren, vroeg HA al of we niet toevallig binnenkort een afspraak met de KA hadden, omdat dat wel handig zou zijn in deze situatie... Verder hier wel OK, Thirza doet het -ondanks alle racepoep- wel goed, is vrolijk enzo weer, (vorige week even iets grieperig met wat overgeven). Weer een boel nieuwe woordjes en ze kent de eerste kleurtjes Begon met ballonnen (isse gee-lon: is een gele ballon. Isse lon bauw: is een blauwe ballon). Maar inmiddels past ze het ook op andere dingen toe Erg schattig Oja, en hoe ze erbij komt, maar opa is ineens kapoe. Zelfde woord wat ze voor Diego gebruikt, (we hebben 1 aflevering op dvd staan, is met aapjes, waar ze dat woord ook nog wel eens voor wil gebruiken... ). Maar goed, da's dus wel weer erg schattig allemaal
He meiden, hoe is het bij jullie? Hier nog rustig. M'n lijf neemt er de tijd voor om de boel op gang te krijgen, dus vooralsnog ben ik wat aan het rondhangen en ga ik nu bezig met de taart voor Lob (de plaat dan die erop komt, de taart zelf natuurlijk nog niet ).
Ha meiden, Ik ben erg benieuwd!! Wil jullie zoveel vertellen maar ik haat typen met 1 hand en meisje slaapt de hele tijd in mijn armen. Hoe is het met jullie? Rozemarijke, fijn dat je even wat rust neemt om het op gang te laten komen. Sterkte met alles!!!!!
ff een voorproefje dan Zie trouwens gelijk dat het hartje nog op z'n muts moet, gaan we gelijk maar ff doen Trouwens, Lob: heb je nog een voorkeur voor de kleur die de taart zelf krijgt, de achtergrondkleur voor deze plaat dus? Ik moet de marsepein daarvoor nog kleuren, dus je kunt er nu nog invloed op uitoefenen
Wow Rozemarijke, wat heb je dat mooi gemaakt zeg! Ik hoop echt voor je dat het vanzelf op gang komt. Vind het wel knap van je dat je er zo sterk onder blijft, want het lijkt mij best moeilijk om zwanger rond te lopen terwijl je weet dat het niet goed zit. Wat rot dat Thirza zo blijft kwakkelen met haar ontlasting. Ik hoop dat ze geen coeliaki heeft, want dat is toch vrij heftig. Maar als het wel zo is, kun je het natuurlijk beter weten, want dan kan je er tenminste wat mee. Schattig hoor dat praten! Hier is Alec net een papegaai, hij zegt alles na. Lob: hoe gaat het me je? Lastig dat je niet kunt typen, maar dat komt wel weer. Ik had Alec ook altijd bij me liggen de eerste maanden. Het is zwaar, maar het is niet anders. Het is echt rot voor je dat Fiene ook weer reflux heeft. Ik hoop echt dat dat ons tweede kindje bespaard blijft, want het is zo naar voor die hummeltjes. Hoe gaat het met Gijs? Hier gaat het redelijk. Werk nog steeds de ochtenden en dat gaat redelijk. Morgen weer naar de VK, ben niet meer extra geweest deze week. Had zo'n bloeddrukmeter van mijn schoonouders en mijn bloeddruk was gewoon goed. Weet niet hoe betrouwbaar zo'n ding is, maar lijkt me dat het in elk geval wel een indicatie geeft. Maar ga morgen wel ff aankaarten dat ik me niet helemaal okay voel.
Nou, ben benieuwd wat je VK er van zegt dan Hopelijk is het stabiel gebleven gewoon! Enneh, thanks Was er zelf ook wel trots op, was m'n eerste keer 3D-puzzelen, (met relief erin dus ). Hier is het nu heel rustigjes aan op gang aan het komen, begin nu wat rood bloedverlies te hebben, met heel af en toe een heeeel licht pijnscheutje. Goed te doen nog. Hoop dat het vannacht ook een beetje beperkt blijft, of zoniet: dat het dan vannacht gewoon doorzet. In het eerste geval kan ik wat bijslapen, in het tweede geval hebben we dan niet dat ik morgen lig te krampen terwijl Thirza in huis rondbanjert... En sterk... tja. Hier en daar loop ik wel ff te huilen hoor, maar heb dat de afgelopen twee weken ook wel veel gedaan al en de echo dinsdag gaf ook gewoon een boel rust: 't is echt mis en dit wordt een echte miskraam. Dus ;t is wat dubbel: opluchting dat het nu vanzelf komt en mijn lijf zelf de beslissing heeft genomen dat het klaar is, vermengd met verdriet om een kindje dat we niet mogen leren kennen. Was vanmiddag nog gauw even een boodschap aan het halen en toen stond er een hoogzwangere dame in de supermarkt. Dat zijn wel even moeilijke momenten nu. Als alles goed was geweest, had ik nu gewoon ee compleet mensje in m'n buik gehad... Maarja, 't is niet anders en de hele dag maar bij de pakken neerzitten helpt daar ook niet voor. Dus ik probeer ook gewoon afleiding te zoeken, (met dat taartgeknutsel bijvoorbeeld), en dan is het gewoon ook even fijn om even met wat anders bezig te zijn.
@Rozemarijke, wauw ik vind Plop echt schitterend!! Dat heb je echt heel mooi gedaan! Ik ben zo benieuwd naar Gijs zijn reactie... wat zal hij blij zijn!! Ik vind het ook echt heel knap hoe sterk en positief jij blijft! Hoe is het vannacht gegaan? @Elin, ik ben ook benieuwd wat je vk gaat zeggen. Is Alec op jouw werkdagen 's middags thuis of kun je dan wel wat rusten? Op zich vind ik het ook weer best zwaar, maar het is wel anders dan de 1e keer. Nu weet ik dat het maar tijdelijk is, en dat er iets tegen te doen is. En daardoor kan ik nu meer genieten. En ik ben er al aan gewend dat je met kleine kids weinig tijd voor jezelf hebt, dus die overgang is niet zo groot meer. De nachtvoedingen vind ik nog () helemaal niet erg. Fiene drinkt dan heel rustig (overdag heel onrustig), half uurtje omhoog en slaapt lekker verder. En bij Gijs vond ik het soms vreselijk om een hele avond met hem in mijn armen te zitten, en nu geniet ik ervan omdat ik weet dat dit maar zo kort duurt en het eigenlijk heel lekker is om met zo'n warm klein mensje te zitten wat zich helemaal tegen je aan krult. Maar ik had me eerlijk gezegd wel verheugd op een heel rustig kindje, maar net wat jij zegt.. het is hoe het is en je doet er niets aan.
Lob fijn om te horen dat je er wel van kunt genieten. Typisch dat fiene s nachts wel rustig drinkt. Ik vind het trouwens zo'n leuke naam! Ben wel benieuwd naar jullie jongensnaam nu, haha. Elise hoe gaat het daar? Ben vanmorgen bij de vk geweest, en alles was goed. Ze hoopt alleen dat ik stop met werken...