Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lob, tip voor toedienen ab: (is eigenlijk niet mijn eigen tip maar van de logopediste van werk en het werkt hier goed). Met een spuitje in de wangzak spuiten. Daar zit namelijk de slikreflex van kinderen en daardoor slikken ze het gelijk door. Ik heb Luca de eerste paar keer ook in de houtgreep moeten nemen daarvoor, maar de ab ging naar binnen en na een paar dagen stribbelde hij niet meer tegen.
    Wat fijn om te lezen dat je je draai hebt gevonden met 2 kindjes en dat Fiene het zo goed doet! Ik zou er ook totaal geen problemen mee hebben dat ze in de wandelwagenbak slaapt; dat heb ik met Luca ook altijd gedaan en vond het altijd fijn om hem dichtbij me in de buurt te hebben.
    Elin: klinkt allemaal heel logisch dat Alec alle spanningen en veranderingen verwerkt in zijn slaappatroon. Ik verwacht dat met Luca straks ook. Luca slaapt trouwens ook heel slecht in op het moment; duurt ook vaak een uur voor hij daadwerkelijk slaapt. Roept mij ook steeds terug en vaak moet ik eerst een keer boos worden voor hij eindelijk gaat slapen. Als hij eenmaal slaapt horen we hem de hele nacht niet meer, dus dat is wel fijn.
    Rozemarijke: klinkt spannend al jouw plannen! En ik duim voor jullie dat het deze ronde raak is; het is jullie van harte gegund!

Hier alles zijn gangetje. Lekker weekend gehad met het mooie weer; gisteren naar de kinderboerderij geweest met z'n drietjes en dat was erg gezellig. Ik heb alleen iets van een buikgriepje opgepikt dat is wel minder. Luca had van de week ook steeds diarree en dat heb ik nu dus:(. Maar goed, ik doe gewoon rustig aan en vanavond hebben we nog een echo (voor de fun, want de moeder van een vriendin maakt echo's). Ben erg benieuwd!!!

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ha meiden,

Wat een rust hier!
    Gaat alles goed met jullie?

@Rozemarijke, ik zie dat ik helemaal over jouw plannen heen heb gelezen! Mooi plannen zeg! Dat wordt vast een succes met jouw gedrevenheid!
    Hoe is het verder? Voel je al iets? Zou toch mooi zijn als het nu weer de 3e ronde raak zou zijn.

@Elin, hoe gaat het? Ben je al wat opgeknapt?
    En hoe gaat het met je mannen?

@Elise, hoe gaat het? Ben je nog ziek?
    En hoe was de echo? Blijft mooi om te zien he? En.... klopt het geslacht nog steeds met wat ze jullie verteld hebben :D.. zou toch wat zijn zijn als ze zich vergist zouden hebben.

@AB kuur van Gijs, de kuur die we in eerste instantie hadden was voor 7 dagen/4 keer per dag. Maar die kreeg ik echt niet toegediend.
    Ik heb daarom maandag de ha gebeld, en die schreef een andere voor die minder vies zou zijn.... en die hoef ik ook maar 3 dagen/1 keer per dag te geven.
    Meteen opgehaald en dinsdag geprobeerd te geven. Eerst gemengd met een beker sap en een Kitkat ernaast voor als ie mee zou werken... maar nee hoor.. hij weigerde. Daarna toch maar in de houtgreep en spuit in de wangzak (bedankt voor de tip Elise ;)) maar ik deed het niet goed denk ik want hij spuugde het woedend uit. Dus ik mijn vriend gevraagd of hij het vanmorgen voor zijn ontbijt wou proberen. Maar die was het vergeten ;). Morgen maar weer opnieuw proberen.

Verder gaat alles wel prima, Fiene was gisteren weer een dagje erg huilerig en dan duurt een dag lang vind ik.
    Ik vind het ook erg lastig om met 2 kids weg te gaan, dan de slaapt de ene.. dan de andere... dan moet de ene eten.. en dan de andere weer. Hopelijk gaat dat ook snel beter want gisteren ben ik de deur niet uitgeweest.

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey meiden,
    stil hier; ik hoop dat dat een goed teken is!
    Hier alles goed; echo was helemaal goed en het is nog steeds een meisje:D.
    Luca ligt lekker te slapen, dus ik duik de tuin in! Fijne dag!

4. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hey Lob! Klinkt misschien een beetje zielig, maar bij Luca hield ik met mijn hand onder zijn kin zijn mond dicht tot hij geslikt had:). Was hij wel even heel boos, maar hij had het in ieder geval binnen... Ik hoop ook dat je vandaag even lekker naar buiten kan; het is zulk mooi weer!

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hier ook alles goed. Ben een paar dagen flink verkouden geweest, maar nu gaat het wel weer.
    Alles gaat prima, ik vind het wel aanpoten hoor met 2 kids, zeker met al die voedingen die snel 45 min duren. Alec is ontzettend lief en speelt goed zelf, maar wil hem natuurlijk ook 1 op 1 aandacht geven.
    En naar buiten vind ik ook lastig, heb geen duowagen en Alec luistert niet altijd goed...
    Maar het is vooral genieten hoor met mijn mannen!

Lob wat een gedoe met die ab, is gijs wel weer beter?

Elise: fijn dat de echo goed was! Hoe is het? Weer van je buikgriep af? Jouw zwangerschap schiet ook al op! Je krijgt een echt zomerkindje, heerlijk!

6. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elin, hoe vaak voedt je Brent nu? Drinkt ie nog steeds rustig?
    Fijn dat Alec zo goed alleen speelt!
    Wel druk he met 2 kindjes? Maar het went wel snel vind ik, zeker nu Fiene 3 maanden is lijkt alles veel makkelijker te gaan.

Gijs is niet echt ziek meer, maar hij is heel huilerig en wrijft de hele dag in zijn ogen en gaapt veel. En hij wordt ook huilend wakker, en ik krijg hem al 3 dagen niet meer in bed.. hij wil weer perse dat we erbij blijven. Ik doe dat alleen niet, troost hem wel de hele tijd maar ik wil niet terug naar de tijd dat we 10 maanden lang elke avond 1,5 uur naast zijn bed lagen.
    Ik denk wel dat dit allemaal te maken heeft met zijn ziek zijn, dus ik wil die kuur nog wel geven.

@Elise, ja dat had ik mijn vriend gevraagd om ook te doen... doen we bij Fiene ook als we de Zantac in haar mondje spuiten.
    Ik ben al heel vroeg vanmorgen buiten geweest.... zit op mijn werk namelijk :D.
    Ben je al aan het shoppen voor jullie meisje?
    Ik moet er nog een beetje aan wennen om meisjes kleren te kopen, was zo gewend aan jongenskleding.
    Zijn jullie al helemaal uit de naam en ben je al met haar kamer bezig.. of die van Luca?

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Pfffff.... Gijs wil echt niet meer alleen gaan slapen.. het ging zo goed :(.
    Hij was net intens verdrietig toen ik wegging en smeekte me om te blijven :(. Ik had mezelf voorgenomen om weg te gaan en als het na 5 minuten nog zo erg was, dan zou ik terug gaan. Maar het huilen stopte na 3 minuten al en nu is ie stil.
    Ik voel me wel kl*te..
    Wat is er toch? Hij lijkt erg bang, maar hij kan het me niet vertellen.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

#3128 raspberry, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2011
    @Lob: bij mijn kat heb ik nog wel eens een tabletje toe moeten dienen en dan helpt het om, behalve de bek dicht te houden, ook over de onderkant kin/keel te wrijven, van voor naar achteren (of beneden naar boven), dan moet er geslikt worden namelijk. Wie weet werkt dat bij kindjes ook? ;) (Net even op mezelf geprobeerd en volgens mij zou het moeten werken :D).

@Elin: die eerste periode kan ik ook wel een beetje tegenop zien, lijkt me ook erg druk :( Maarja, op een gegeven moment komt er wel meer ritme in natuurlijk, en ondertussen hebben wij iig het voordeel dat Thirza minimaal 3 jaar gaat zijn als er hier een kleintje bij gaat komen.

@Elise: fijn dat de echo een bevestiging heeft gegeven, ik lees soms wel van meiden die dan de ene echo dit te horen krijgen en de andere dat, en dat lijkt me toch niet helemaal fijn... ;)

@all: nog een week, voor ik kan testen, maar ik weet het niet. Voel me normaal, niet echt bijzondere dingen, behalve dat ik wat aan het afvallen ben, (m'n eetlust is wat minder) en mijn laarzen ineens weer ruimer zitten. Bij Thirza was dat ook, mijn bloeddruk zakte toen, dus hield minder vocht vast dan normaal en toen zaten mijn laarzen ineens ruim om m'n benen :)
    Maarja, dat had ik de afgelopen ronde eigenlijk ook. Nouja, we zullen zien :)

Edit: bedenk me netr nav een ander topic, dat ik wel weer vreselijk slecht slaap... :( Heftig dromen (intensief vooral, niet perse nare dingen), en steeds wakker 's nachts. Ik zie elk uur op mijn wekker weer, de laatste nachten. Had ik bij Thirza en bij de vorige zwangerschap ook... dus hopen maar dat het toch een voorteken is :)

9. raspberry

Ach, sneu mannetje toch! Maar het werkt dus wel...
    Weet je wat het is? Hij heeft EN de leeftijd dat ie doorheeft wat zijn gedrag voor effect heeft, EN het biedt gewoon wel veiligheid als je ook onder deze omstandigheden vasthoudt aan normale ritmes en rituelen.
    Hij voelt zich natuurlijk gewoon niet lekker, maarja: hij langer het duurt voor hij in slaap valt, hoe moeilijker het wordt natuurlijk.
    O, en op zich wel herkenbaar dat er ineens uit het niets angsten kunnen zijn. Hier dus laatst ineens bang voor de schapen.

Heb je nu trouwens azitromycine gekregen? Heeft Thirza toen gehad omdat de amoxiciline niet goed gaat bij haar, en idd: ideaal: maar 1 keer per dag en maar 3 dagen :)

10. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Brent drinkt nog steeds goed aan de borst, alleen soms wel vaak en dan ben ik weer bang dat ik niet genoeg melk heb. Hij is nu wel veel wakker, maar hij is dan meestal wel tevreden, ook in de box.

Lob wat sneu zeg, maar 3 minuten huilen is heel kort. Snap dat je je rot voelt hoor. Wss komt het door zijn ziekzijn en is het tijdelijk. Hier ging het ook slecht, maar vanavond ging hij meteen slapen.

Rozemarijke, ik hoop ook dat het raak is, nog even geduld dus!

11. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lob: Luca is ook angstig op het moment. Inslapen gaat hier dan ook voor geen meter. Het is elke avond 21:30 voor hij slaapt. Hij ligt maar te woelen en geeft zich niet over aan de slaap en gaat op een gegeven moment roepen en huilen. Ik heb zijn middagslaapje al ingekort tot 1,5 uur, maar dat lijkt geen effect te hebben. Ik vraag me zelfs af of ik er verstandig aan doe, want hij lijkt zijn slaap hard nodig te hebben. Lastig! 's Middags is het inslapen overigens geen probleem; hij slaapt dan al voor ik beneden ben... Wij zijn al helemaal uit de naam:). Voor de 20 weken echo hadden we een jongens- en meisjesnaam paraat. En aan het shoppen ben ik zeker; heerlijk al dat roze! Al moet ik zeggen dat ik het ook gek vind hoor en vaak nog afdwaal naar de jongensafdeling... Luca is helemaal over naar zijn nieuwe kamer en ik wil nog wat accesoires veranderen in de babykamer, maar dat doe ik lekker tijdens mijn verlof straks.
    Rozemarijke: klinkt allemaal heel spannend! Ik duim in elk geval voor je!
    Elin: kan me voorstellen dat het een heel gedoe is met 2 kids. Wij hebben wel een duowagen gekocht; Luca houdt nogal van in de wagen zitten en ik van de deur uitgaan:D. We hebben de Mutsy duoseat gekocht en ik ben er erg blij mee!

Hier gaat het even minder. Ben vannacht van 0:00 tot 2:00 wakker geweest van de harde buiken en buikkrampen en dacht echt even dat de bevalling begonnen was. Manlief wakker gemaakt maar die vond dat ik me veel te druk maakte... Vandaag maar ziekgemeld en omdat mijn buik onrustig bleef, toch maar de vk gebeld en die kwam meteen:$. Kreeg op mijn kop dat we vannacht niet gebeld hadden... Maar mijn buik voelde goed; wel enorm gegroeid en de kleine was druk en had het dus nog naar haar zin daarbinnen. Moet zo urine naar de huisarts brengen om te checken op blaasontsteking en zodra ik het weer krijg, meteen bellen op het spoednummer, ook al is het nacht. Was wel even schrikken; het ging al die tijd zo goed en nu ineens uit het niets dit:(.

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Elise, jee dat was schrikken... hoe voel je je nu?
    Bij Luca heb je dit vaak en veel vroeger gehad toch?
    Wat kun je er tegen doen? Helpt alleen rustig aan doen?
    Gijs slaapt 's middags ook goed in, hij is dan ook echt goed moe dus ik laat hem tegenwoordig maar weer slapen hoe lang hij wil... zeker omdat ie bij het kdv maar driekwartier slaapt.
    Gisterenavond ging het al weer een stuk beter, hij riep me nog een paar keer en daarna was het stil tot vanmorgen half 7 :).
    Mooi wagen! Heb hem net even opgezocht. Zit Luca ook graag in de wagen als je ergens stil staat? Gijs vindt wandelen meestal prima, maar zodra ik stil sta begint hij te gillen dat hij eruit wil.

@Elin, fijn dat Brent nog rustig drinkt! Hoe vaak drinkt ie 's nachts?
    Vind je de nachten nog te doen?
    3 Minuten was inderdaad niet lang nee, maar het doet wel pijn om hem zo te horen. Maar ik kan er niet weer naast gaan zitten, want dan raakt ie daar weer aan gewend en dan moet ik het weer opnieuw gaan afleren en dat vind ik dan pas echt zielig.

@Rozemarijke, ik had het net nog even op het cb over het inslapen van Gijs. De arts daar vertelde ook dat ie waarschijnlijk erg veel behoefte aan grenzen en duidelijkheid nodig heeft en dat nu erg aan het zoeken is.
    Ik had idd ook die ab kuur! Leek me ook ideaal ;) maar het is niet gelukt. Mijn vriend heeft het nu 2x geprobeerd, 1x mond dichthouden en 1x jouw kattentruck :D maar hij steekt naderhand zijn hand zo diep in zijn mond en kokhalst alles uit.
    Maar inmiddels lijkt ie zo op wel op te knappen en op het cb vertelde ze me dat het zo ook wel goed komt. Ik zal de ha alleen maandag nog eens bellen wat hij vindt.
    Voel je nu al iets bijzonders? Slecht slapen zou zeker een voorteken kunnen zijn!!
    Goed om te horen dat jullie kids ook soms wat angstig zijn, dan zal het wel echt de leeftijd zijn.

@Hier hebben we dus net een dubbele afspraak op het cb gehad. Gijs groeit nog steeds prima op de -2 lijn (10,9 kg en 87 cm) en Fiene zit precies op de middellijn. Straks haalt ze hem nog in :D.
    Verder vond ze dat mijn kids het erg goed doen, altijd fijn om te horen ;).

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Hebben jullie al vakantieplannen?

Wij willen eind juni naar Mallorca gaan. We willen wel lekker weer, en willen met Fiene niet al te ver rijden.. dus dan maar vliegen. Maar we willen ook weer niet al te ver vliegen dus dan kom je al snel op Spanje en Portugal uit. Maar die wind aan de Portugese kust ldenk ik in juni ook niet erg prettig dus blijft er weinig over.
    Ibiza lijkt me ook wel wat, maar Mallorca wordt niet voor niets het buggyeiland genoemd lijkt me.
    Maar nu zitten we een beetje met het aantal kamer in het appartement. Het verschil tussen een 2 en 3 kamerappartement is heel erg groot maar ik zie het eigenlijk niet zitten om 2 kindjes op 1 kamer te leggen. Dan zijn we hele nachten met zijn allen wakker lijkt me. Hoe doen anderen dat meestal vraag ik me af?

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi Lob,
    lekker hoor op vakantie!!! Wij zijn een keer met vrienden en hun dochtertje op vakantie geweest en toen hadden we 3 slaapkamers. Hun dochtertje had toen een eigen slaapkamer en Luca lag bij ons op de kamer in een campingbedje. We zagen het niet zitten 2 kids bij elkaar op de kamer te leggen. Het ging prima, alleen heb ik de hele vakantie met oordoppen in geslapen omdat Luca me anders wakker hield met zijn gesnurk, gedraai en gekreun:p. Ik word van ieder geluidje van Luca wakker, maar zo ging het goed. Maar we waren toen wel met de auto en een campingbedje meeslepen in het vliegtuig is natuurlijk een heel ander verhaal. Maar misschien hebben ze het wel bij het appartementencomplex?
    Het gaat nu wel weer goed geloof ik. Bij Luca heb ik idd al last gehad vanaf 23 weken. Nu had ik ook wel af en toe last van harde buiken, maar niet zo extreem als bij Luca. Tot gisternacht dus. Ik heb gisteren helemaal niets uitgevoerd en de harde buiken zijn nu weg. Heb vanochtend wat klusjes in huis gedaan en dat ging ook goed en vanmiddag alleen maar gerust. Heb me net ook maar weer beter gemeld op werk; ik moet nog 3 dagen werken tot mijn verlof, dus dat moet wel lukken...

15. raspberry

@Elise: wel rustig aan he? Ik zou gedacht hebben: die 3 dagen.... die ga ik thuis besteden aan een goeie overdracht en dan bekijken ze het verder maar even ;)

@Lob: hier in de kerstvakantie met mijn familie weggeweest en toen sliep Thirza bij ons op kamer. Twee kleintjes op 1 kamer zou ik niet doen, dat wordt drama ws... :( Moeten ze net even wat groter voor zijn om dat goed te laten gaan :)
    Wij gaan niet op vakantie trouwens. Ik snap nooit hoe anderen dat doen, maar wij houden daar geen geld voor over, om jaarlijks op vakantie te kunnen en ook nog eens alle dure uitgaven verder nog te doen, (dingen in en aan het huis, auto, enz). We zitten helaas een beetje in de middencategorie die overal naast grijpt qua toeslagen en regelingen. En ik heb er vandaag even extra de pe over in, zou zo graag de zolder goed willen verbouwen met een dakkapel, zodat de kids van mijn man naar zolder kunnen en Thirza en een volgend kindje de twee normale kinderslaapkamers op de eerste verdieping kunnen krijgen, maar dat zal financieel helaas niet gaan :( Ben me de laatste dagen suf aan het piekeren hoe we dat nou toch geregeld moeten krijgen...

Maar goed, verder alles wel OK hier. Heb, behalve dat baggerslecht slapen en heftig dromen, niet echt dingen waarvan ik zeg: ja, het lijkt erop dat ik zwanger ben... Dus we wachten nog maar even af...

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Elise: Nog maar drie dagen? Lekker zeg! Maar wel schrikken hoor.
    En inderdaad de volgende keer meteen bellen naar je VK! Met deze termijn wil je nog niet bevallen!
    Heb jij een Mutsy 4-rider? Ik dacht dat de duo-seat alleen op de slider kon, anders zou het mss voor ons wel iets zijn. Waar heb je 'm gekocht?

Ik heb inmiddels wel een draagzak, een Marsupi, gekregen en die is echt heel erg fijn. Gisteren met Alec in de buggy en Brent in de doek naar het dorp geweest en dat ging erg goed.
    Rozemarijke: jouw doek heb ik dus (nog) niet nodig, want vooralsnog gaat het met deze erg goed.

Rozemarijke: rot dat je dingen in huis wilt doen en het financieel niet kan. Verbouwingen zijn erg duur, zeker als je het moet uitbesteden.
    Heb helaas ook geen tips. (of je moet je opgeven voor 'help, mijn man is klusser' :D)

Lob: Mallorca lijkt me erg leuk met kindjes. Ben er ooit geweest toen we nog geen kinderen hadden en het is een mooi eiland.
    Wij denken er ook over daar heen te gaan of naar het Comomeer in Italie, maar dan gaan we met de auto. Afgelopen september waren we in Portugal en dat was erg leuk, zeker qua weer, maar ik vond het lastig omdat het enorm bergachtig is. Was bijna niet te doen met een buggy steeds die steile hellingen op, laat staan met 2 kinderwagens :(
    Wij hadden wel een appartement met maar 1 slaapkamer en dat ging goed. Alec slaapt sowieso vaak bij ons, dus ben wel gewend aan de geluiden :D
    Ik zou het wel aandurven met zijn alleen op 1 slaapkamer, vaak is in de woonkamer ook nog een slaapmogelijkheid, dus je kan altijd nog een bedje daar neer zetten. De meeste appartementen bieden kinderbedjes.

Hier gaat alles nog steeds goed. BV ook, al vind ik het soms wel lastig om genoeg aandacht aan Alec te geven. Kost toch veel tijd. Brent wil echt wel om de 2,5-3 uur. Sprak trouwens vandaag mijn vorige kraamhulp (kwam op kraamvisite) en zij vond het ook echt schandalig dat mijn kraamhulp had gezegd dat ik maar om de drie uur mocht voeden. Ging inderdaad totaal in tegen het bv-beleid van Vivent (zoals Rozemarijke al zei). Zij wilde eigenlijk dat ik dat ging melden. Vind ik lastig, want die vrouw bedoelde het denk ik echt goed. Van de andere kant, als daardoor BV mislukt bij anderen, wil ik dat graag helpen voorkomen...

En verder ben ik zo gelukkig met mijn 2 heerlijke mannetjes. Echt genieten hoor en zo gezellig. Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen van mijn prachtmannen.

17. raspberry

Hmm, voor dat programma gaan wij echt nooit en te nimmer in aanmerking komen... wordt tijd dat er een programma komt dat "Help, mijn man is geen klusser" heet... :(
    Wij moeten idd alles uitbesteden en dan is het pokkeduur idd :( Tijd dat we de loterij winnen... ;)

Ik zou ook een melding doen hoor, je kunt toch aangeven dat je verder tevreden bent, maar dat je dit wel een punt van aandacht vindt om te voorkomen dat bij een ander de BV wel mislukt omdat die braaf naar haar advies gaat zitten luisteren?

@all: hier een ontzettend slechte nacht gehad. Thirza heeft echt baggerslecht geslapen, zit helemaal vol van verkoudheid, is ook weer nauwelijks te verstaan. Maar is wakker geweest van 12-4 (gewoon helemaal niet geslapen), en ik had daarvoor enkel 3 kwartier geslapen. En daarna maar 2 uur ofzo, want om kwart voor 7 werd ik weer wakker en toen ik me omdraaide, werd Thirza daar ook wakker van :( Pfff, wat ben ik moe zeg!
    Hebben we juist vandaag de verjaardag van mijn broer in Assen. Even bedacht om maar niet te gaan, maar dan duurt hier de dag waarschijnlijk heeeeel erg lang, met zo'n moe en ziekig kind, en daar kan ze wel lekker spelen met m'n neefjes en nichtje... Dus we gaan het er maar op wagen en hopen dat ze in de auto wel even een beste tuk gaat maken....

18. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, verbouwen is enorm duur. Wij moeten onze dakkapel laten vervangen, en de hele buitenkant moet geschilderd worden. Wij hebben ook geen bekenden die dit voor ons kunnen doen, dus we moeten het helaas ook duur uitbesteden.
    Rot dat het nu niet gaat zoals jullie willen!! Maar jullie hebben nu ook al 3 kinderen om voor te zorgen, waarvan 2 wat ouderen en die zullen ook veel meer kosten lijkt me.
    Jeetje wat een rotnacht, dat hakt er wel even in zeg pfff.....
    Kom jij ook uit het noorden?

@Elin, zo ga ik inderdaad ook altijd alleen op pad en dat gaat goed. Fiene slaapt dan of is wakker en kan alles mooi bijhouden. Ze is echt super nieuwsgierig en vindt wakker in de wandelwagen liggen geen bal aan. Dus als we meteen na een slaapje van haar weggaan, doe ik haar geen plezier om in de wandelwagen te leggen.
    Ik ben zelf ook wel gewend aan geluiden om me heen, eerst heeft Gijs heel lang bij ons gelegen en nu slaapt Fiene naast mijn bed. Maar Fiene slaapt best heel goed, en ik ben bang dat Gijs haar wakker zal maken.
    Slaapt Brent ook op jullie kamer?

@Elise, nog 3 dagen? Whow dat is snel gegaan! lekker zeg!

19. raspberry

Jep, ik kom zelf ook uit Assen :) Maar dat is al weer heel lang geleden :D (11 jaar). Eerst in Zeist en Amersfoort gewoond en sinds 4 jaar in DB.
    We zijn uiteindelijk dus niet gegaan, dame was echt zo ontzettend uit d'r doen... Heb d;r om 12 uur op bed gelegd in de hoop dat ze even goed zou slapen, maar na anderhalf uur was ze alweer wakker! En normaal slaapt ze 2-3 uur!
    Nouja, gistermiddag ook al helemaal niet geslapen, vannacht weinig, vanmiddag weinig... en ze zag er weer uit als een half jaar terug: moe, moe, moe :( Jemig, nu ze er meestal ook uitgerust uitziet, zie je dat verschil pas zeg!

20. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Jeetje wat een nacht Rozemarijke. En dan zo'n slechte middagdut. Ze voelt zich dus duidelijk erg beroerd. Ik hoop niet dat ze het net zo zwaar te pakken heeft als Alec een paar weken terug, want die heeft echt 2 weken gekwakkeld en kreeg er ook nog diarree bij. Sterkte in elk geval vannacht! Hoop dat ze beter slaapt.

Lob: Brent slaapt bij ons op de kamer, overdag leg ik heb vaak op zijn eigen kamertje, maar ook heel vaak in de box of in de wandelwagen.
    Hij drinkt ook vaak 's nachts, vaak maar een paar slokken, maar wel om de 2 a 3 uur. Ik vind het niet erg, ik denk maar steeds: 'hij is maar zo kort zo klein'.

Er zijn nog steeds nachten dat Alec ook bij ons ligt, maar die komen er steeds minder en als hij bij ons ligt, wordt het steeds later. Hij slaapt sinds de baby er is beter dan dat hij in de 2 jaar daarvoor heeft gedaan. Vreemd he?

Leuk dat Fiene zo nieuwsgierig is! Dan kan ze in de draagdoek mooi kijken.

Deel Deze Pagina