Nou, gelukkig maar! Hier een trotse mama trouwens: Thirza puzzelt al puzzels van 6 en 9 stukjes, terwijl er op de doos 3+ staat... (Zijn er vast veel meer die dat kunnen, maar toch... ).
O, en nog een leuke: ik me gisterochtend aan het opmaken, Thirza erbij en zie roept: Mama, magge ook keu-wren? (Mag ik ook kleuren?) Erg grappig
@Elin, gelukkig! @Rozemarijke, mannen . Knap hoor! Gijs is ook dol op puzzelen, en echt helemaal niet bedoeld om op te scheppen hoor!!! maar Gijs maakt zo een puzzel van 35 stukjes, ik moet hem soms alleen een beetje helpen met de hoekjes en een randje en de rest doet hij zelf. Ha ha... wat leuk dat ze denkt dat jij je gezicht het kleuren bent . Ik geef Gijs dan ook altijd een mascararoller en dan probeert hij me na te doen voor de spiegel. Zal hem later wel eens uitleggen dat dat spul eigenlijk voornamelijk door meisjes gebruikt wordt . Hier verder alles oke, Fiene rolt van buik naar rug en weer terug.... pakt d'r speelgoed al goed vast en lacht de hele dag. En ineens drong het goed tot me door dat ze bijna 4 maanden is . Niet normaal hoe snel het gaat.
Knappe kindjes hebben jullie. Hier een jongetje dat totaal geen geduld heeft voor puzzels. En wat goed van Fiene! Wat heerlijk dat ze zo vrolijk is! Elise hoe is het met Luca? En jij hebt nu echt verlof he? Alec gaat half mei beginnen op de psz, leuk he?
@Lob: wat knap van Gijs!!!!! Haha, ik vond 6 en 9 stukjes al zo knap, laat staan 35 zeg! En Fiene is echt snel dan zeg! @Elin: lekker dat Alec naar de psz gaat! Thirza houden we voorlopig gewoon lekker bij de gastouder, die onderneemt zat genoeg met ze en leert ze van alles Van de week zei ze al danke, nu zegt ze ook assebief Erg schattig Nu doen we dat zelf ook wel, hier thuis, maar de gastouder is er wat meer op gespitst, dus denk toch dat ze het daar heeft geleerd @all: nou, dame heeft hier anderhalf uur liggen kletsen en keten in bed, maar is nu toch in slaap gevallen... Ga straks nog ff sandalen met 'r halen, want d'r ballerina's wil ze niet met blote voeten in.... D'r leren laarsjes wel, dus vanochtend boodschappen gedaan met 'r in een zomerjurkje met jas erover, (want dat moet als je naar buiten gaat ), en dus die laarzen aan d'r blote benen Geen gezicht, tijd voor sandaaltjes dus Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Ik geef vanavond een workshop taart decoreren, morgen shoppen met een vriendin, zondag eerst een speciale paas- en doopdienst in de kerk en dan door naar m'n zusje, waar we met de hele familie gaan paasbrunchen, (maar dan tussen 3 en 7 ), dan met m'n ouders mee naar huis en daar overnachten en tweede paasdag op verjaardag bij een vriendin van de middelbare school nog, (we kennen elkaar al 21 jaar. Ik word echt oud ). En dan gaan we nade lunch naar huis en hopen dat Thirza die lange rit, (bijna 3 uur), lekker gaat slapen in de auto. Nouja, 't wordt warm, dus dat helpt wel mee. Even zorgen dat ik een handdoek meeneem die voor het raam kan hangen, dat ze geen last heeft van de zon, dan zal het wel gaan lukken hopelijk
Hoi meiden, Lob: wow, een puzzel van 35 stukjes. Knap hoor!!! Ik weet eigenlijk niet of Luca puzzelen leuk vindt; we hebben geen puzzels in huis. Zal het eens vragen op het kdv, maar ben bang dat hij het geduld er niet voor heeft en de puzzelstukjes binnen de kortste keren door de lucht vliegen... En Fiene al draaien zeg; wat gaat het toch hard! Hoe gaat het met de waterpokken? Lijkt Gijs al op een krentenbol? Elin: ik heb idd verlof nu. Luca is weer opgeknapt en weer lekker ondeugend. Leuk, de psz! Wij houden het bij het kdv; ik wil hem niet naar teveel verschillende plaatsen sturen. En het kdv en de psz werken hier nauw samen. Rozemarijke: Luca zegt ook heel netjes "dankjewel mamma/mevrouw/meneer" als hij iets krijgt en "blieft" als hij wat geeft. Ik zit daar zelf erg op; vind het belangrijk in de opvoeding. Ik zie Thirza al gaan met haar blote voeten in haar laarzen, hihi! Luca vindt sandalen spuuglelijk, dus dat gaat hier nog wat worden. Ieder model dat ik laat zien zegt hij "nee, niet mooi", haha! Klinkt als een druk en gezellig weekend. Wij doen niet zoveel: morgen een beetje boodschappen en zondag brunchen bij mijn ouders en daarna naar de verjaardag van het zoontje van mijn beste vriendin. Maandag hebben we nog geen plannen. Hier heb ik nu lekker verlof!!! Ben superblij dat het me gelukt is om te blijven werken deze keer. Gisteren afscheid van de kinderen, best even moeilijk. Toen ik terugkwam in mijn lokaal van de kinderen naar de taxi brengen bleek dit ineens omgetoverd tot borrellocatie met allemaal lekkere hapjes en drankjes! Mijn collega's hadden een feestje voor me georganiseerd, echt heel leuk en superlief. Ik kreeg een grote kraammand vol met kadootjes en een persoonlijke boodschap erin van iedereen. En een slinger met "hoera een meisje" en daaronder hadden de kinderen allemaal een muisje gemaakt met hun foto erop. Zo leuk!!! Mijn man had gisteravond een badmintontoernooi van zijn werk, maar vanavond gaan we samen uitpakken. Luca is vandaag naar het kdv en mijn moeder kwam vanochtend om te poetsen. We hebben de bovenverdieping en zolder helemaal onder handen genomen. Alles van zijn plek gehad, kleden en gordijnen gewassen, ramen gezeemd, gestoft, gezogen en gedweild. Dus het is nu lekker schoon (mijn moeder had de benedenverdieping gisteren al gedaan toen ze aan het oppassen was). Ik duik nog even de tuin in en dan ga ik Luca halen (die had gisteravond tot 22:15 een feestje in zijn bed en kon vanochtend niet wakker worden, dus die zal wel moe zijn).
Ha meiden, @Rozemarijke, ja Gijs puzzelt dus graag. Het is geen typische "jongens" jongen. Hij gaat nu pas een beetje klimmen en rennen enzo. Is klein en schriel en wordt op het kdv regelmatig omver geduwd/gelopen door andere kindjes. Hij zit daar liever aan tafel te lezen of te puzzelen. Pas de laatste weken gaat ie graag met de andere kindjes mee naar buiten en voelt ie zich niet meer zo onzeker en onstabiel. Ik zie Thirza ook al in d'r laarzen lopen Heb je nog sandalen gevonden? Ik heb voor Gijs Teva's gekocht, maar ik vind het eigenlijk helemaal niks. Maar deze vond ik dan nog redelijk, en dan heeft ie in ieder geval iets voor warme dagen. Voor meisjes heb je wel heeeele leuke heb ik al gezien. Fiene is wel vlot geloof ik ja, volgens mijn moeder is dat typisch iets voor meiden? Was Thirza ook vlot? Gijs zegt ook altijd netjes dankjewel mama (of wie dan ook). Alleen als ie iets geeft dan zegt ie ook dankjewel en ik krijg hem niet uitgelegd dat ie dan alsjeblieft moet zeggen . Dat klinkt wel als een gezellig weekend! Wij gaan zondagochtend bij mijn ouders op de koffie, en maandag bij mijn schoonouders. Maandagmiddag willen we met wat vrienden iets leuks gaan doen. @Elise, joehoe!!! verlof!!!! Lekker zeg! Oh wat super leuk dat je collega's dat geregeld hebben! @Elin, leuk voor Alec!! Wij doen het niet want ik vind 2 dagen kdv ook wel genoeg. Gaat ie dan als jij werkt?
Mijn neefje was sneller dan Thirza overal mee, dus weet niet of het typisch iets voor meiden is. Denk meer karakter: Thirza is wel een dame met een eigen willetje, pittig karaktertje, en ik zie om me heen dat kids die wat gemoedelijker zijn of wat gevoeliger, vaak wat langzamer zijn. Thirza draaide met 5 maanden, bleef zitten met 6,5, en een maand later ging ze zelf zitten, kruipen. Met 8 mnd trok ze zichzelf op en ging langs de tafel en bank lopen. Dus ze was wel snel ja. Vervolgens ging ze pas met 15,5 maand lopen, maar dat zijn denk ik de oren geweest/evenwicht. Maar mijn man en ik waren beiden ook snel. Ik liep met 13 maanden, mijn man met 10 maanden. @Elise: klinkt goed zeg, wat leuk, je afscheid! Heb sandalen gevonde, althans: heb ze maar meegenomen, ze staan hier nu op de gang en ik hoop maar dat ze ze gaat beschouwen als 'aantrekbaar' als ze ze maar vaak genoeg ziet staan Heb voor de zkerheid ook maar even nep-crocs mee genomen, die wil ze sowieso wel aan
@Rozemarijke, Gijs heeft nu zijn sandalen aan .... hij moest er ook niets van weten maar we konden hem net mooi chanteren want we hebben een waterbaan voor in de tuin gekocht en daar mogen geen kindjes met schoenen aan mee spelen . Zal inderdaad voornamelijk met karakter te maken hebben ja... Gijs liep pas met 17 maanden en ging pas zitten met 11 maanden, maar tijgeren deed ie dan wel al voordat ie 7 maanden oud was. En rollen deed hij ook zo snel als Fiene. Whow lopen met 10 maanden, daar kan ik me niets bij voorstellen! @Elise, ik vergat nog te zeggen dat Gijs helemaal geen waterpokken heeft gehad. Ik snap er niets van, zou zweren dat het waterpokken waren maar na 2 dagen waren ze weg en er hebben nooit blaasjes op de bultjes gezeten. Maar wat het nu wel is geweest??? Boffen he dit weer tijdens het Paasweekend?! Wij hebben net besloten morgen naar de Campina open boerderijdag te gaan. Was vorig jaar heel leuk!
Meiden, fijne dagen, wij gaan zo naar de kerk en daarna door naar m;n zusje enzo, dus ik ben hier morgenavond pas weer
Rozemarijke: drukke dagen voor jullie! Hopelijk is het erg gezellig en doet Thirza het goed! En met die sandalen, wat herkenbaar zeg. Alec's teva's van vorig jaar passen nog, die had ik iets te groot gekocht, maar hij wil ze niet aan. "Die oud", roept hij. Goede truc Lob van het spelen met de waterbaan. Die moet ik ook proberen, want meneer wil alleen zijn nieuwe zomerschoenen aan van 80 euro. Daar stapt hij ook rustig mee in het zwembad. Vind mama niet leuk. Lob: leuk lijkt me dat zo'n open boerderij dag! Hoe is het geweest? Gaan jullie veel op pad met Fiene erbij. Slaapt ze dan goed onderweg? En elk kindje is anders, dat zie je maar weer. Alec is dus wel een echte jongen jongen. Hoe wilder, hoe sneller en hoe harder, hoe beter. Zijn benen zijn echt helemaal blauw van het vele vallen en klimmen. Weinig belangstelling dus voor puzzelen en kleuren enzo. Ik hoop dat hij daar een beetje interesse voor krijgt op de psz. Hij gaat twee ochtenden en een ochtend op een dag dat ik vrij ben, maar voorlopig ben ik natuurlijk nog vrij. Vind het wel lekker hoor 2 ochtenden alleen met Brent. Al vind ik het ook wel moeilijk hoor, hem wegbrengen! Maar ik denk dat hij het heel leuk gaat vinden. Elise: wat lief zeg zo'n afscheid. Echt heel leuk! En nu dus maar lekker genieten van de rust met 1 kind Hier alles zijn gangetje, beetje vermoeiende dagen gehad. Brent wilde 2 dagen helemaal niks en dan zijn de dagen toch wel lang. Alleen maar huilen, voelde me echt machteloos. Vooral vrijdag want toen was ik alleen. Nu lijkt het weer beter te gaan. Ik heb zaterdag een duowagen gekocht, vind ik toch wel lekker. Ben ik net wat mobieler. Draagdoek vind ik een beetje warm met dit weer.
Hoi meiden, Rozemarijke: ik hoop dat jullie het erg gezellig hebben dit weekend! Elin: heerlijk, zo'n duowagen, kan je tenminste een beetje op pad. En genieten van de rust van 1 kind doe ik zeker nog even, hihi! Lob: leuk, zo'n open boerderijdag. Vorig jaar was er lammetjesdag met Pasen op een boerderij hier in de buurt, was toen ook erg leuk, maar helaas is het dit jaar niet meer... Hier gaat alles goed. Luca slaapt de afgelopen nachten steeds van 21:00-9:00, echt heerlijk! Ik had het er vanochtend nog met mijn man over dat we vorig jaar tijdens de Pasen nog midden in het slechte slaapdrama zaten en als 2 zombies op de bank zaten, vreselijk! En moet je nu kijken; vanochtend hebben we hem gewoon maar wakker gemaakt om 9:00 omdat het anders wel erg overdreven werd... Ik probeer maar alle rust te pakken die ik pakken kan op het moment, zal het straks hard nodig hebben als de kleine er is. Heb veel last van mijn darmen en daardoor heel veel harde buiken op het moment, niet leuk...
@Elise, oh wat een heerlijke tijden zeg! Bijna onwerkelijk he als je terug denk aan die hele slechte slaaptijden? Ik heb het helaas niet allemaal opgeschreven en soms weet ik al niet eens meer hoe het precies is gegaan. Gijs had tijden dat ie 15x per nacht wakker werd, en dan weer tijden dat ie 1x 3 uur per nacht wakker was maar wanneer precies?? Ik weet het niet meer. Lammetjesdag klinkt ook leuk! @Elin, ik heb ook net nieuwe schoenen voor Gijs en ook al ben ik echt niet flauw, met dit weer en al het waterpret vond ik Teva's toch een beter idee... hij zou er ook zo mee in het water stappen. Grappig ja dat elk kindje anders is, alhoewel Gijs ook wel heel graag buiten speelt en steeds meer durft. Hij durft nu sinds kort ook alleen op het klimrek en ook alleen op de glijbaan. Vorige week moest ik zijn handje nog vasthouden . Gijs is vorige week voor de eerste keer gevallen, moet je nagaan! Hij doet alles zooooo voorzichtig maar toch liep ie te snel naar buiten en viel hij op zijn gezicht. Een grote schram was het gevolg en ik moest in mezelf zo lachen... dat was echt zijn eerste ongelukje pas. Boederij dag was heel leuk, we waren met vrienden die ook 2 kleine kindjes van Gijs en Fiene's leeftijd hebben en de mannen vermaakte zich prima. Wij gaan de laatste weken erg veel met Fiene op pad, dat doet ze heel goed (anders zou ik het niet doen). Ze vindt alles mooi en interessant en slaapt soms in de wandelwagen, soms in de draagzak en soms ook helemaal niet. Als ze heel weinig geslapen heeft dan haalt ze het thuis weer in en dan slaapt ze 's nachts ook meer. Echt een totaal ander kind dan Gijs. Die was snel overprikkeld en als die weinig sliep overdag dan waren de nachten helemaal horror. Balen he als het niet lekker loopt?... dan is het erg zwaar met 2 kindjes vind ik. Welke duowagen heb je gekocht? De doek heb ik vandaag ook maar thuis gelaten, leek me ook veel te warm. Alec zal de psz vast heel leuk vinden, ze hebben nu echt de leeftijd voor lekker spelen met elkaar. Gijs heeft het op het kdv ook enorm naar zijn zin de laatste tijd. En voor jou inderdaad ook lekker. Nu worden mijn vrije uren ook meestal door Gijs opgeeist maar tijdens mijn verlof heb ik mooi van Fiene alleen kunnen genieten. Want ondanks het vele gehuil was het toch wel heel fijn om met haar alleen te zijn.
@Elin: lekker, die duowagen Ik deed met warm weer Thirza gewoon enkel een romper aan en dan zo de draagdoek in. Als we weer een kindje mogen krijgen, denk ik dat ik er een katoenen knoopdoek bij koop, voor als het echt warm is... En Brent ff een sprongetje ofzo? Zwaar he, die dagen? @Elise: goed zeg, die slaaptijden! En idd, daar hadden we ons een jaar geleden helemaal niets bij voor kunnen stellen! @Lob: hihi, Thirza is ook wel een bedachtzaam kind, en ze valt weinig, maar Gijs dus pas voor het eerst echt! Wow! @all: hier een goed weekend achter de rug, lekker de hort op geweest en voor het eerst dat dat echt goed ging met Thirza. Moest zondagavond er wel bij blijven tot ze sliep, maar ja, wat wil je: eerst 's middags bij m'n zusje geweest en dan na het eten door naar mijn ouders, waar we door alle gedoe vorig jaar zomer voor het laatst met 'r geweest zijn, dus dat huis kent ze helemaal niet en ze moest er wel gelijk naar bed Ze heeft uiteindelijk op het bed van mijn mab geslapen en die is verkast naar een andere kamer Twee keer wakker geweest, 1 keer omdat ze uit bed viel en een keer 3 uur later ofzo. Viel wel redelijk snel weer in slaap, dus na zo'n vermoeiende dag heeft ze dat toch goed gedaan, slapen in een vreemde omgeving... Gisteren bij m'n vriendin geweest en die wonen in een vrijstaand klein boerderijtje met een mooie lap grond eromheen, waar het stikte van de paardenbloemen, dus Thirza heeft de hele ochtend paardebloemen lopen plukken Om 2 uur zijn we in de auto gestapt en toen we een half uurtje later getankt hadden, heeft ze vervolgens nog 2 uur liggen slapen in de auto. Lang geleden, dat ze zo lang heeft geslapen in de auto Misschien dat haar dekbedje hielp, die hadden we mee voor 's nachts, maar toen ze die op de achterbank zag liggen, (kofferbak lag inmiddels vol met alle babyzooi die ik van m'n zusje weer mee terug kreeg, had ze geleend voor m'n neefje), wilde ze de deken over. 't Is maar goed dat we airco hebben Af en toe zaten mensen echt naar binnen te kijken naar d'r van: jeetje, zo warm en dan ligt zo'n kind met een dekbed over in de auto!!!
@Rozemarijke, klinkt als een gezellig druk weekend! Lekker hoor even van huis weg, en als gast op bezoek zijn! Fijn dat Thirza het zo goed deed! Dan is weggaan pas echt genieten. Dat zal er vast heen vreemd uitgezien hebben een kind onder een dekbed met deze temperaturen . Het zijn weer drukke dagen voor jullie zo te zien aan je banner . Het komt hier steeds vaker voor dat de kids tegelijk een lange middagdut doen... heerlijk! Ik laat dan ook echt werkelijk waar alles uit mijn handen vallen en ga even relaxen voordat ik aan de dagelijkse klusjes begin.
Als het goed is heb ik gisteren mijn ei gehad, dus we gaan nu weer over op lol-modus En aftellen dus. Ben de hele ochtend al draaierig en soms zelfs wat misselijk van dat draaien, en zit me nu af te vragen of dat door m'n ei komt, of dat ik gewoon wat te lang in de zon heb gezeten gisteren Lekker, dat ze dan tegelijk slapen! Echt van genieten idd, want kan zomaar weer over zijn!
Hoi meiden, rozemarijke: fijn dat jullie weekend geslaagd was en wat gaat het dan toch stukken beter met Thirza dat ze dit nu aankan! En ik zie haar al liggen onder het dekbed, haha! Ik vraag me regelmatig af hoe onze ouders dat toch vroeger deden zonder airco... Lob: heerlijk, even tijd voor jezelf! Groot gelijk dat je dan gelijk de boel de boel laat en het er even van neemt! Elin: gaat het weer wat beter met Brent? Hier alles zijn gangetje. Merk dat ik het af en toe best lastig vind zo'n peuterpuber in combinatie met die dikke buik... Vanochtend was er geen ouder-peuterdans in verband met de vakantie, maar zijn Luca en ik samen naar het strand gegaan. Ik wilde toch iets leuks met hem doen en nu kan het nog even. Er stond een keiharde wind en het zand vloog om je oren maar Luca vond het helemaal geweldig! we hebben samen met de emmertjes en de schepjes en zijn kiepauto gespeeld, bij de zee gekeken en van de duinen afgerold. Luca was het er niet helemaal mee eens dat we naar huis gingen, maar ging uiteindelijk toch maar mee. Op de terugweg in de auto knock-out en nu wil hij niet slapen natuurlijk... Maar het was gezellig!
Is inderdaad lekker, nu nog allebei 's nachts tegelijk slapen . Ik zit er helemaal doorheen op het moment. Ik zie gewoon scheel van vermoeidheid. Spannend!! Ik duim voor je!
Lob: wij hebben een goedkope duowagen gekocht bij Van Asten. Ik wilde er niet teveel geld aan uitgeven. Zo eentje waar ze achter elkaar kunnen. Het is voor mij maar om naar de winkel te lopen en de PSZ. Ik vind dat ie best goed rijdt voor het geld. Vervelend dat je zo moe bent joh, spoken ze allebei nog 's nachts? Hier ook hoor, Alec slaapt beter dan hij ooit heeft gedaan, maar vannacht was hij weer veel wakker. Ik heb nog verlof natuurlijk, dat scheelt. Trek je het wel een beetje? Wel lekker zeg dat je Fiene zo makkelijk mee kunt nemen. Hier moet ik nog een beetje aftasten hoe Brent er op reageert. Je moet je kindje echt weer leren kennen merk ik. Elise: ik vond de laatste maanden / weken ook best zwaar hoor met Alec en die dikke buik. Wel goed van je dat je nog steeds zoveel leuke dingen met hem doet, want ik weet uit ervaring dat harde buiken geen pretje zijn. Lijkt me overigens heerlijk om bij het strand te wonen. Echt een luxe! En Luca is wel echt een heerlijk slaapkopje geworden he? Ik denk niet dat Alec dat ooit wordt, maar we zijn al heel blij dat het meestal goed gaat. Rozemarijke: lekker dat jullie weekend zo goed is verlopen. En ik duim zo voor je dat het nu raak is. Kan me voorstellen dat je er echt naar verlangt! Brent slaapt nu van 21.00 tot 3.00 uur. Best goed, maar eigenlijk moet ik hem mss wakker maken voor de voeding rond 23 uur, dan slaapt hij mss wel tot 5 uur?! Overdag slaapt hij niet zo veel en dat is af en toe wel vermoeiend, maar ik mag niet klagen, want het gaat verder hartstikke goed. Hij begint nu ook te lachen en een beetje te kraaien. Hij is alleen nog steeds gelig en de HA zegt dat dat eigenlijk niet zou mogen met die waarde van de lever. Toch vreemd?
@Elin, en wat nu dan? Maar gelig zijn kan toch niets anders zijn dan de lever? Ik denk dat je dan dezelfde wagen hebt als vrienden van me, die hebben hem ook laatst hier bij van Asten gehaald. Lijkt me een fijn ding!! Ik kom ook maar niet in een goed ritme met Fiene, en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. De eerste weken sliep ze zo weinig en toen sliep ze 's nachts heel goed, maar dat kwam meer doordat ze zo uitgeput was. Daarna heeft ze 's avonds een hele tijd in de wandelwagen geslapen en dan gaven we haar voordat we zelf naar bed gingen rond 23.00 uur een flesje en dan sliep ze tot 06.00/07.00 uur. Maar nu slaapt ze ook 's avonds in haar wiegje, en dan maak ik haar om 23.00 uur wakker voor een fles maar daar heeft ze helemaal geen zin in. Ik krijg haar dan niet wakker, met als gevolg dat ze om 03.00/04.00 uur wakker wordt en dan reuze honger heeft. Eigenlijk is het ook raar toch om d'r wakker te maken omdat ik zo nodig vind dat ze nog een flesje moet drinken? Jullie nog tips? Gijs spookt ook nog regelmatig, hij doet het voor zijn doen gewoon hartstikke goed maar de laatste 3 nachten bijvoorbeeld was ie weer veel wakker. Als ik jou zo hoor, dan denk ik dat Gijs & Alec nooit echt superslapers zullen worden. Ik hoop dat Brent het wel wordt!! Ik moest Fiene ook echt leren kennen. Hoe kom je eigenlijk aan de naam Brent? Ik kende hem helemaal niet, maar ik vind hem heel leuk! @Elise, ik zie nu pas dat jij ook nog iets hebt gepost. Leuk hoor dat je nu nog gezellig dingen met Luca doet!! Geniet nog maar even van jullie tijd samen! De eerste weken na de geboorte van Fiene vond ik het heel zwaar dat ik zo weinig tijd had voor Gijs. Nu gaat het weer goed, en doen we ook weer leuke dingen samen maar die eerste tijd is dat heel lastig.