Lob: heerlijk hoor, geniet ervan. Je hebt niet zo'n prettige start gehad met Fiene dus het is je zo gegund! Weer een mijlpaal he in haar eigen ledikantje. Fijn joh dat dat goed gaat. Ik leg Brent 's avonds altijd in zijn ledikantje, maar na de nachtvoeding in zijn wiegje naast ons bed. Ik vrees trouwens dat hij daar niet heel lang in kan. Het wordt echt een bonkie. Hij woog met 4 weken al 4300 gram en 55 cm.
Hihi, met 4 weken al.... Ik vind dat altijd zo grappig om van andeer babytjes te lezen, zo groot was Thirza bij haar geboorte gewoon, (nouja, 2 cm minder, maar ze heeft vanaf het begin gewoon een cm per week gegroeid!. Ze begon dus in maat 56 en na 6 weken zat ze in 62....). Wij hebben gelukkig een grote wieg, (heb ik zelf nog in gelegen, dus 10 cm langer dan de wiegjes die je nu allemaal kunt kopen), dus Thirza kon er tot 5 maanden in en toen ging het echt echt echt niet meer.... Hoop dat de volgende wat kleiner is, en minder ziek enzo is, zodat ik net als jullie meer kan genieten van die prille babytijd... @Lob: ik zou geloof ik wel gaan babyzwemmen hoor, en Gijs dan wegbrengen. Als ie het bij opa en oma zo leuk heeft.... en dan kun je altijd op dagen dat hij daar absoluut geen trek in heeft, altijd nog besluiten om thuis te blijven... @Elin: lekker, PSZ op je vrije dag En nee, bij Thirza werd ik pas misselijk een paar dagen nadat ik positief testte, dus een week of 7. Alhoewel dat achteraf bij 5,5 week is geweest, omdat we teruggezet werden. Maar bij dfe vorige zwangerschap testte ik al 4 dagen overtijd positief en met al die kwaaltjes nu heb ik goede hoop dat ik nu eerder positief kan testen. Ik ga er zondag een testje tegenaan gooien, zou wel een erg mooie dag zij om positief te testen @Elise: zou mooi zijn als het met jullie tweede kleintje zo goed gaat dat die lekker mee kan naar dansen! Luca inmiddels weer in z'n ritme? Lekker he, dat je dan nu zo ver bent dat dat kan, een dagje uit het ritme en dat maakt dan niet uit.... Dat kan hier ook sinds Thirza opgeknapt is, eerder was dat echt rampzalig @all: nou, Thirza bij de gastouder gewoon vandaag, en ik heb vrij (een van de weinige pluspunten aan arbeidsvoorwaarden in de zorg en hulpverlening ), dus ik g een dagje knallen hier in huis. Zolder maar eens zoveel mogelijk leeg maken, dan komt er ruimte daar om te gaan vertimmeren... Hopelijk hebben we die ruimte over 9 maanden namelijk hard nodig Nog steeds misselijk, wat milder dan gisteren, dus dat komt wel goed uit, maar dat geeft wel hoop, zeker omdat het toch wel echt zo schijnt te zijn aangetoond met onderzoek dat hoe misselijker je bent, hoe kleiner de kans op een miskraam. En aangezien ik de vorige zwangerschap helemaal niet misselijk was.... laat maar komen!!! Hahaha
@Elin, oh Brent ook al een grote baby. Fiene is ook een reusje. Weer iets wat totaal anders is dan bij Gijs. Gijs ging pas met een maand of 4 over naar maat 62, terwijl Fiene nu al veel maat 68 aan heeft. Fiene past ook al niet zo goed meer in de wieg, daarom dacht ik dat het slechte slapen misschien daar door kwam. Ze drinkt nu het flesje van 23.00 uur weer goed leeg, maar blijft tussen 04.00 en 05.00 weer voor een voeding komen... en honger dat ze dan heeft! Best lastig want er zit een maximum aan flesvoeding en met een nachtvoeding zit je daar zo aan. Dan is bv toch veel handiger. @Rozemarijke, jee Thirza was echt groot joh! Lekker hoor een vrij dagje en Thirza naar de opvang! Ik lees hier op het forum wel eens discussies over dat sommigen dat belachelijk vinden dat iemand zijn kind wegbrengt als je zelf vrij bent... vind dat zo'n onzin. Ik hou zielsveel van mijn kindjes, maar ik durf gerust te zeggen dat ik erg kan genieten van wat tijd voor mezelf en dat het soms heel lekker is als ze even weg zijn.
Ja, en aangezien ze zeggen dat de tweede meestal groter is..... vrees ik het ergste, hahaha. Vriendin van me heeft na een dikke 8-ponder er een 9-ponder uit mogen werken en dat was niet grappig.... Maar goed, we zien wel En ik snap die mensen echt niet die hun kids nooit wegbrengen als ze zelf thuis zijn. Ik bedoel: ik kan echt de zolder niet leegtrekken en opruimen als Thirza dan elke keer nieuwe dingen ziet en ze me uit handen trekt, dus ik neem het er vandaag ven goed van! Heb al heel wat opgeruimd, alhoewel ik nog geen kwart gehad heb, maar ik ga vanmiddag met een hele volle auto (zo'n grote gezinsbak met grote kofferbak) naar de stort, heerlijk allerlei troep lozen Ook wel lekker dat mijn man vandaag wel moet werken, want die wil altijd de helft toch weer bewaren.... zucht.... Als ie over een paar maanden ineens roept: waar is dat of dat toch, heeft ie dus lekker pech Maar we moeten ook wel, de zolder moet vertimmerd voor m'n stiefdochter, dan kan Thirza naar haar kamer en kan een hopelijk snel op komst zijnde baby naar Thirza's kamertje. We groeien het huis echt uit, en houden op deze manier niet veel bergruimte over, (zal weer komen als er en kleintje is, dan kan alles wat we niet meer gebruiken daarna het huis uit. DAT zal een hoop ruimte geven zeg! Box weg, kinderwagen weg, wieg weg, ledikant weg, kinderkleren weg.... maar nu eerst nog even hopelijk snel nog een ronde in gebruik )
Alec is vandaag ook een dagje met oma mee en Brent slaapt al vanaf een uur, heerlijk. Toch voel ik me dan wel een beetje schuldig soms, terwijl het voor hem leuk is. Als ik straks weer werk is mijn vrijdag met de 2 mannekes wel heilig, want dat is de enige hele dag met zijn drieen. Rozemarijke, hoop dat het opruimen vordert! Hier vindt Alec het babyspeelgoed ook weer interessant, haha. Lob, hoeveel weegt Fiene nu? Brent heeft ook al 56 en soms 62, wel met omgeslagen mouwen / pijpen. Het is echt een spekkie!
Hoe oud is Brent ook alweer? Ik houd dat ff niet bij, die weken.... Hier een hele hoop gedaan Mijn klerenkast opgeruimd, (twee vuilniszakken aan kleren eruit getrokken die naar de kringloop gaan en nog is mijn kast vol! Erg he? Nou moet ik wel zeggen dat ik al een jaar of 4-5 niks had weggegooid, maar toch....). Thirza's klerenkast opgeruimd en alle 86 eruit en de 92 erin. Morgen al die maatjes 86 even uitzoeken en opvouwen, dan kunnen die naar boven, (en zodra wij bij een termijnecho weten wat het geslacht van een tweede kindje is, kan dat eventueel op marktplaats Alhoewel ik stiekem op nog een meid hoop, lijkt me wel gezellig, zo'n meidenhuis, en erg handig omdat ik dan vrijwel geen nieuwe kleren hoef te kopen.... ). De zolder een eind opgeruimd en allerlei oude kleren van de kids van manlief klaargezet voor de kids van mijn broer en schoonzusje. Ook weer een stuk of 8 van die supermarkttassen vol.... Krijgen we weer ruimte van Jemig, heb gewoon 2 jaar lang vrijwel geen tijd gehad om dit soort dingen te doen, wat een heerlijkheid om het allemaal op orde te krijgen zeg! Van de zomer gaan we niet op vakantie, dan gaan we verbouwen, en hoop ik daaromheen nog een hoop op te kunnen ruimen! De schuur is ook nodig aan een leegruimbeurt toe Met 3 weken vakantie moet er dan toch een hoop gedaan kunnen worden!
6 weken vandaag. Gaat vlug he? Heb gelukkig nog 11 weken verlof! Het gaat op zich wel goed, alleen heeft hij 's avonds echt een huiluurtje. Dan is het echt krijsen. Dan wil hij ook alleen maar tutten aan de borst. Dat is dan wel weer het voordeel van borstvoeding. Een slokje troost! Maar vanmiddag heeft hij 4 uur geslapen. Dat heeft Alec echt nooit gedaan als baby. En Rozemarijke: Jongens zijn zoooo leuk! Maar meiden vast ook hoor . Al zal ik dat nooit ervaren. En ik vond het ook wel makkelijk dat je dan alles al hebt. Hoewel ik wel veel dingen heb bijgekocht voor Brent, kan het toch niet laten. Dus in die zin snap ik je gedachte wel. En lekker he zo'n opgeruimd gevoel? Fijn dat je lekker hebt kunnen opschieten. Hee meiden, we moeten nog een keer afspreken. Wat mij betreft zijn jullie welkom hier, dat is voor mij nu wel het handigst. Lijkt me erg gezellig. Mss een keer eind mei / begin juni. Nog steeds voorkeur voor het weekend? Mij maakt het niks uit. Zullen we iets plannen?
Hoi meiden, Elin: afspreken eind mei begin juni wordt niks meer voor mij; sowieso kan ik niet meer lang autorijden, dus jullie kunnen dan beter afspreken zonder mij. Lekker dat Brent overdag zo goed slaapt! Lob: Luca is vandaag ook gewoon naar het kdv terwijl ik thuis ben hoor! Ik vind het heerlijk zo'n dagje voor mezelf en voor hem is het ook goed even in een andere omgeving en zijn vaste routine blijft zo in stand. Ik haal hem wel wat eerder op 's middags. Rozemarijke: jij bent goed bezig! Hoe voel je je nu? Hier alles ok. Luca slaapt wel weer wat onrustig; is veel aan het dromen. Gisteren mocht hij bij opa en oma eten, want die missen hem op de donderdag (is normaal hun oppasdag). Ik ben lekker naar de kapper geweest en manlief en ik hebben lekker kunnen bijkletsen tijdens het eten. Luca kwam vrolijk thuis en ging lief slapen. Vandaag is hij naar het kdv en ik ben net in het buitenzwembad (goed hè?!) baantjes wezen trekken met mijn vriendin. was in het begin heeeeeeel koud, maar later erg lekker!
He meiden, Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Wij zijn vanmorgen even bij de oma's geweest, en net hebben we met zijn 3tjes ge-bbqt. Was na een vreselijke horrornacht nog best een heel gezellig dagje. @Rozemarijke, heb je nog getest??? Ik moet eerlijk bekennen dat toen ik hoorde dat Fiene een meisje was, ik een paar seconde dacht van "oh nee wat moet ik nu met een meisje". Maar dat gevoel was snel weg, en nu vind ik het super. Maar een jongen is ook echt heeeeeeeel leuk vind ik. @Elise, groot gelijk dat Luca ook naar het kdv gaat en naar opa en oma. Gijs maak ik op het moment echt niet blij met een hele week thuis zitten, die heeft het zo leuk op het kdv en bij oma.... en inderdaad de routine is hartstikke goed voor ze. Heerlijk even rustig samen met je man eten!! Dat mis ik echt wel eens. Groot gelijk dat je geniet van tijd voor jezelf, dat doe ik ook! Gisteren ben ik een hele dag met mijn moeder voor mezelf gaan winkelen, en de kindjes waren bij Joost thuis... heerlijk! Buitenzwemmen . @Elin, de laatste keer woog Fiene 6,3 kg maar dat is alweer 4 weken geleden. Ik heb vrijdag weer een afspraak... we lopen een beetje achter op het cb met de afspraken. Fijn joh dat je nog zo lang vrij hebt! Ik ben dus met 10 weken alweer gaan werken maar dat raad ik niemand aan. Ik vind het nog steeds een leuk idee om af te spreken! Ik werk op ma-woe-don en de rest van de dagen kan ik dus. Alleen het Pinksterweekend kan ik niet, en daarna hebben we 3 weken vankantie.
Ik kan ook op vrijdag Ik werk op di/woe/do, dus de rest van de dagen vrij @Elise: aarrgghhh, buitenzwemmen!!!! Mij niet gezien hoor! Vind het al koud zat om te staan pootjebaden in Thirza´s opblaasbadje.... En lekker, even samen eten! @lob: jij dus lekker gewinkeld! Lekker is dat he? @all: vandaag getest, maar omowit, (had ook niet zoveel anders verwacht, was wel erg leuk geweest, vandaag een positieve test, maar goed). Maar vanmiddag een klein sliertje rood ineens, maar voor de rest weer niks, dus pffff, wat een gestress zeg! Kan al wel janken even bij de gedachte dat we ronde 5 in moeten, maar als het doorzet ga ik iig maar eens even naar de huisarts om een uitgebreide bloedcheck aan te vragen: gewoon even zien of er dingen zijn die misschien toevallig niet gewoon in de weg zitten om weer zwanger te raken. En aangezien ik ook nog wel redelijk veel moe ben, o.a. dus maar even weten hoe het met m´n ijzer is inmiddels...
Ik kan ook de vrijdagen, zal ik wat data voorstellen? Rozemarijke: He balen dat je test niet positief was. En ik kan me je gevoel van teleurstelling zoooo goed voorstellen. Hoop echt dat je bloedverlies niet doorzet en het raak was! Gebruik jij trouwens ovulatietesten? Ik heb dat op een gegeven moment wel gedaan bij Alec (bij hem duurde het 8 maanden, bij Brent maar 2 rondes). Elise: Jammer dat je niet kunt, maar ik begrijp het volkomen. Wie weet later dit jaar als we nog eens meeten. Lob: he bah weer een horrornacht Fijn dat de dag toch nog gezellig was. Gaan jullie nou nog op vakantie? Ik ben druk bezig iets uit te kiezen, maar twijfel zo of ik het aandurf met de kids naar het buitenland te gaan. We willen eind augustus en Brent is dan 5 maanden, dus net zo oud als Fiene als jij vakantie hebt. Maar ik houd zou van vakantie en mooi weer en die garantie heb je in Nederland gewoon niet. Hier gaat de nachten wel redelijk met beide jochies, maar overdag is Brent erg onrustig. Blijft last van krampjes hebben en komt bijna niet in slaap. Elke keer valt hij in slaap, maar 10 minuten later is hij weer wakker en is het huilen. Best vermoeiend, een ding weet ik nu wel...het gaat ooit over....
@Rozemarijke, he ik hoop niet dat het doorzet! Kan me helemaal voorstellen dat je daar van zou balen hoor! Weer een nieuwe ronde , want alhoewel jij natuurlijk wel makkelijk zwanger kan raken en dat wel een fijne gedachte is, is het gewoon niet leuk om weer 4 weken te moeten wachten. Je wilt gewoon NU zwanger zijn! Goed idee om even langs de ha te gaan! @Elin, dat is het voordeel van een 2e vind je niet? Dat je weet dat het maar tijdelijk is... Waarschijnlijk gaat het over een week of 2-3 al heel wat beter! Wij gaan naar Mallorca, ik ben echt een type dat met dit soort dingen meteen overal beren op de weg ziet, maar ik heb besloten me niet druk te maken en gewoon te gaan . Het hoeft echt geen 30 graden te zijn, maar droog en wat zon is toch wel prettig in je vakantie en in NL heb je die garantie nou eenmaal niet. En heel veel mensen gaan met 2 kindjes vliegen, dus dat moet ons ook lukken.
Nou, ronde 5. Pfff, gevoel alsof ik nooit meer zwanger ga worden. Had nu verdorie 7 maanden zwanger moeten zijn en een dikke buik en puffend last van de warmte, enz enz Dus ben nu iig de huisarts maar even aan het bellen, dan doe ik tenminste iets om controle over het hele verhaal te krijgen. Ben helemaal geen controlfreak, maar hier word ik nu wel een beetje gek van @Elin: ik temp, stukken goedkoper dan ovutesten en dan weet je tenminste ook zeker dat je een eisprong gehad hebt. Mijn temp doet netjes wat ie moet doen tijdens een cyclus, dus dat is hier wel volkomen duidelijk steeds... Balen dat Brent zoveel krampjes heeft, wat hier erg hielp, was om halverwege de voeding even te verschonen en daarna te laten boeren. Kwam de lucht goed los en daar knapte het -hier wel in combi met infacol, omdat ze sowieso bijna niet kon boeren- erg van op! @vakantie: wij gaan dit jaar niet, voor mij hoeft het ook niet perse elk jaar. En als ik aan vorig jaar denk, vind ik het ook wel even helemaal best. Geen gedoe met een vreemde omngeving voor Thirza, maar gewoon thuis in het normale ritme... Prik maar wat vrijdagen, dan kijk ik wat ik kan! Ben wel toe aan wat gezelligs....
@Rozemarijke, balen!! Ik had het je echt zo gegund! Wannneer kun je terecht? @Vakantie, ja wij zijn altijd al erg graag op vakantie gegaan. Voor de kids hebben we paar mooie reizen gemaakt en ook maakten we nog 1x per jaar een stedentrip en ook al zijn de vakanties nu heel anders... wij gaan nog steeds heel graag.
Vanmiddag om kwart over 3, mooi even zonder Thirza, heb de 'mazzel' dat manlief ziek op bed ligt en ik dus van huis kan als zij ligt te slapen vanmiddag, (en als ze dat niet gaat doen, heeft manlief erg pech ).
Hoi meiden, Rozemarijke: balen meid, kan me het gevoel van teleurstelling goed voorstellen. Bij Luca duurde het ook vijf maanden voor ik zwanger was en ik had toen ook het gevoel dat het nooit meer zou gebeuren. Heb ook diep respect voor mensen die in de mmm zitten; ik denk dat ik eraan kapot zou gaan. Succes bij de ha! Elin: wij gaan ook eind augustus met vakantie; de baby is dan nog geen 3 maanden. We gaan naar een huisje in de Ardennen samen met mijn ouders. mijn man en vader gaan naar de F1 en dan hebben we nog een weekje daar. Mijn broertje en schoonzusje gaan het eerste weekend waarschijnlijk ook mee. Ik vind het wel heel spannend en ook wel gek dat je een vakantie boekt en een baby op geeft die er nog niet eens is... Maar ik heb mijn familie in de buurt en het is niet gek ver weg, dus we gaan ervoor! Hier ook Infacol gebruikt voor krampjes en dat werkte erg goed. Lob: komt vast goed, vliegen met 2 kleintjes. Ik ben ook een trutje daarmee, maar de tante van mijn man is stewardess vanuit Amerika en je moet eens horen wat mensen allemaal doen. Dus het komt echt goed! Hier alles zijn gangetje. Ben gisteren lekker verwend door mijn mannen en we hebben een heel gezellig weekend gehad. We zijn 2 middagen met Luca naar het openluchtzwembad geweest en hij vond het prachtig! Lekker gek doen met pappa in het water. Ik kwam net een buurvrouw tegen en die zei dat ze er zo van genoot om mijn man en zoon samen te zien buiten spelen (we hebben een speeltuin voor de deur), ik was helemaal trots!
Nou, huisarts wilde me maar even uitgebreid laten prikken, dus alle algemene dingen en daarnaast lever, schildklier (omdat m'n gewicht nogal schommelt sinds de miskraam), ijzervoorraad en b12. Morgenochtend waarschijnlijk even prikken, in het nieuwe ziekenhuis hier (da's dan wel weer leuk, even zien hoe dat er van binnen uit ziet), en dan zou ik eind van de week de uitslag moeten hebben. Ben benieuwd.
@Rozemarijke, ik ben ook benieuwd! Hoe gaat ie nu? @Elise, leuk he om je man en kind samen te zien! Fijn dat je verwend bent! @Elin, alles goed? @Meeten, ik zie eigenlijk nu pas dat ik alleen de 27e maar kan, of na mijn vakantie weer.
De 27e kan ik niet, opening van een nieuwe woongroep op mijn werk, (en de taarten mag ik ws maken... ). Dus dan zou het na jouw vakantie moeten? Ik zou 1 juli wel kunnen, of die week erop, 8 juli? Hier wel OK, zolang ik niet te veel stilsta bij alles. Kan ff geen zwangere vrouwen zien, (in algemeen dan, meiden met specifieke verhalen waarvan ik weet dat het er ook niet altijd even gemakkelijk is, daar kan ik het wel bij hebben), maar vanochtend in het ziekenhuis een stralende hoogzwangere vrouw en pff.... dan roept alles in mij: waarom jij wel en ik niet? Slaat ws nergens op, want iedereen heeft z'n verhaal wel natuurlijk, maar goed... heeft natuurlijk alles te maken met onze eigen teleurstellingen Feit dat ik steeds misselijker word, moe ben en me slecht kan concentreren helpt niet echt mee... m'n lijf doet toch raar en nadat het in eerste instantie wel opknapte, wordt het nu steeds wat minder. Was de afgelopen weken al wel misselijk en steeds duizelig en moe, maar dan hoop je dat dat van een zwangerschap is en dan kun je het wel hebben. Maar nu is overduidelijk dat het niet van een zwangerschap is en dus helemaal niet duidelijk waarvan wel, dus pfff.... Nouja, de huisarts vond het ook allemaal niet zoals het zijn moet, dus m'n bloed wordt gecheckt op ijzer en ijzervoorraad, b12, m'n schildklier wordt naar gekeken (in m'n bloed dan, weet allemaal niet precies hoe dat werkt), m'n suiker, m'n lever. M'n lijf lijkt toch wel een aardige optater te hebben gehad van de miskraam, (ook niet zo gek, 't was ook heftig, en dat na 3 jaar erg slecht slapen). Rond m'n eisprong kom ik de laatste maanden steeds in 2-3 dagen tijd 4 kilo aan en na de eisprong zakt dat langzaam weg. Of dat vocht is of dat m'n schildklier moeilijk doet... Als het dat laatste is, is het ook niet zo gek dat zwanger worden nog niet gelukt is natuurlijk. Maar goed, hopelijk eind deze week meer duidelijkheid en hopelijk ook iets waar gewoon wat aan te doen is.... Verder hier een beetje ziekenboeg. Thirza niet helemaal jofel de afgelopen dagen, maar mijn man heeft gisteren en vandag met misselijkheid en enorme diarree op bed gelegen, ds ze zal er wel wat van mee hebben gekregen: wil ook weinig eten, dus ja.... Verder blijft ze wel vrolijk en lach ik me ziek, omdat ze de laatste dagen steeds als ik iets voorstel wat ze leuk vindt, roept: Goed idee mama! Hihi, klinkt zo lekker wijs! Manlief heeft zich van het weekend bij wat websites ingeschreven en z'n CV achtergelaten, z'n nieuwe werk bevalt niet zo. Het werk zelf op zich wel, maar hij zit met 7 anderen op een kantoor en daarvan zijn er wel een paar van het autistische soort IT-ers, dus er wordt weinig rekening met elkaar gehouden. Daarbij nog wat gerommel in de management-lagen en dsu is ie nu verder aan het kijken. Maar hij werd gisteren al door 4 recruitement agents teruggebeld en heeft vrijdag zijn eerste gesprek, dus dat zal wel gaan lukken! Even kijken hoe en wat allemaal, want hij kon niet overal parttime werken. Als hij toch echt 40 uur moet gaan werken, dan ga ik een dag minder werken. Vind ik voor nu wel even best, mijn fysieke conditie is niet om over naar huis te schrijven, dus laat mij thuis dan maar even aankeutelen een tijdje en als ik dan weer meer wil, ga ik m'n plannen voor een eigen praktijk maar eens even echt concreet maken Nou, heel verhaal, hahaha Nu jullie weer
Hoi meiden, Rozemarijke: idd een heel verhaal! wel goed dat de huisarts je goed wil checken en heel vreemd die kilo's rond je eisprong. Kan me voorstellen dat je moeite hebt stralende zwangere vrouwen te zien, maar jouw tijd komt echt nog wel hoor! Spannend, het werk van je man. Ik weet uit ervaring dat 2 dagen werken echt heerlijk is! Lob en Elin: hoe gaat het bij jullie? Hier gaat het wel. Ik zal niet teveel klagen, maar mijn bekken doet echt heel veel pijn. Vanmiddag naar de bekkenfysio; ik ben benieuwd. En verder heel veel harde buiken en alles gaat moeizaam. tel daarbij een dwarse peuter op en dan begrijpen jullie dat ik me wel eens beter heb gevoeld. Vanochtend weer wezen dansen met Luca (dat blijf ik gewoon doen tot de bevalling, pijn heb ik toch wel) en hij vond het helemaal leuk. Inslapen gaat alleen voor geen meter op het moment en hij sliep gisteravond pas om 22:00. Heel frustrerend, want hij ligt gewoon in zijn bed en roept niet ofzo, maar kan gewoon niet slapen. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet, vrees dat niks kan. Middagslaapje overslaan zie ik niet zitten want dat heeft hij echt nog nodig. Ik maak hem al wakker na 1,5 uur, dus hij slaapt ook niet lang...