Hoi meiden, Elin: fijn dat je minder kan gaan werken! Kan me voorstellen dat het veel rust geeft. En nee, ik ben niet aan het bevallen, al dacht ik vannacht wel even dat het begonnen was. Werd wakker met ontzettende krampen, maar het zakte toch weer af en is helemaal rustig nu. Hier vanochtend met Luca naar dansen geweest en het was nu weer helemaal gezellig. Hij deed zo enthousiast mee en genoot met volle teugen, zo lief om te zien! We hadden lekker ham-kaascroissantjes gehaald voor de lunch, die hadden we wel verdiend. Aan tafel zei hij "gezellig samen eten aan tafel mamma" en "Luca vindt mamma zó lief", ahhhh!!! Vanmiddag gaan we naar het zwembad en nu ligt hij lekker te slapen. Fijne dag allemaal!
He meiden, @Elin, in ben benieuwd of de osteopaat jullie kan helpen! Bij ons heeft het 2x niet geholpen maar ik heb er geen spijt van gehad (nou je een beetje toen ik de rekeningen zag maar dat was snel weer vergeten). Hoe doet Brent het 's nachts? Wat fijn dat je tijdelijk 20 uur gaat werken!! Kan me voorstellen dat het rust geeft! @Rozemarijke/Elise, ik ben stikjaloers als ik hoor wat jullie kindjes allemaal eten. Gijs eet zo goed als niets.. is eigenlijk altijd een slechte eter geweest. Heel lang heb ik gedacht dat het kwam door de vele Olvarit potjes die ik heb hem gegeven maar als ik er goed over nadenk dan heeft ie altijd al slecht gegeten. Met bv gaf ie al nooit aan dat ie honger had dus ik gaf hem zelf maar om de 4 uur een voeding. Daarna met de fles hetzelfde verhaal... als ik hem niet gaf, dan hoorde ik hem gewoon niet. Hij kan wel zeuren om snoep of koek maar ook daar geeft ie eigenlijk niets om. Doet uren over 1 simpel koekje of doosje krentjes. Hopelijk gaat het met Fiene beter. Het is zooooo frustrerend om elke dag weer gezond en gevarieerd te koken voor niets... nou ja, voor ons zelf dan wel maar af en toe heb ik ook wel eens zin om lekker makkelijk te doen maar dat eet ie helemaal niet. @Elise, spannend hoor! Ik heb problemen met mijn laptops maar ik zit nu speciaal voor jou even op zolder achter de pc om te checken hoe het gaat! @Hier gaat alles redelijk, ik heb een dag extra en veel langer gewerkt deze week dus heb mijn 4-daags Hemelvaart weekend wel verdiend vind ik zelf . Gaan jullie nog iets leuks doen? Wij gaan in ieder geval zondag naar Utrecht door de tip van Elise. Verder heb ik heel veel hoofdpijn en na bijna een week non stop vreselijke pijn gehad te hebben ben ik maar eens naar de ha geweest. Het klinkt als spanningshoofdpijn en ik moet leren te ontspannen en te ontstressen. Klinkt logisch, ik heb het ook zo druk op het moment maar ik wil van alles gedaan hebben. En ik ben zooooo moe. Ook al slapen de kindjes nu allebei erg goed, het lijkt wel of alles er nu pas uitkomt. Ik bedenk me wel eens hoe anders ik me zou voelen als Gijs het eerste jaar geslapen zou hebben zoals Fiene nu doet. Van de ha moet ik iets voor mezelf gaan doen, avondje sporten in de week of zo. Sporten jullie? Ik heb voor de kindjes altijd gehockeyd (klinkt erger dan het is hoor, is echt een hele leuke sport ) maar ik zou niet weten wat ik nu leuk zou vinden.
Elise dat klinkt als een heel gezellige dag! Lob wat vervelend van je hoofdpijn. Laat je een keer lekker masseren door een masseur. Dat helpt bij mij best goed. Ik heb altijd paardgereden tot mijn zwangerschap. Is heerlijk. En hardlopen vind ik ontzettend stressverlagend. Hier is het bal. Brent blijft zoveel huilen. Steeds na de voeding. Het is ons een raadsel. Gisteren uren rondgelopen in de draagdoek. Met Alec ging ik altijd wandelen en dan viel hij in de wagen in slaap, maar Brent vindt het vreselijk om te liggen op het moment. Met alec gaat het wel erg lekker. Die wordt zo wijs ineens. Geniet ik echt van.
Wij gaan ook naar utrecht naar het Thomasweekend. Morgen. Brent blijft bij mijn moeder. Vind dat wel lastig met de bv. Kolf nu al 2 dagen om weg te kunnen. Ben ook bezig 2 voedingen af te bouwen. Zit nog steeds op 8 voedingen en wil daarvan 2x flesvoeding geven. Geeft iets meer vrijheid. En over 6 weken moet ik weer werken en zie kolven op het werk niet zitten. Dus dan nog de momenten dat ik thuis ben bv. Vandaag een lekker lui dagje in de tuin.
@Elin: lekker dat je minder kunt gaan werken! @Lob: ik sport niet, maar heb wel een leuke hobby, as you know Bij spanningshoofdpijn span je vaak onbewust allerlei spieren aan, dus daar ook goed op letten! Als ik dat wel eens heb, helpt het ook erg om plat op bed te gaan liggen, (ook geen kussen). Maar warm bad of massage is dan vaak ook fijn @all: hier alles OK. Thirza eet slecht op dit moment, maar goed, jammer dan. Geen snoeperij tussendoor en dan zoekt ze het verder zelf maar uit, het staat 'r vrij om bij de volgende maaltijd wel te schransen Gisteren lekker de schuur opgeruimd en maar goed dat vandaag de kliko geleegd wordt Zo nog even naar de stort om wat oude tuinstoelen weg te mikken en dan hebben we weer ruimte om hier volgende week onze verjaardagen te vieren
Hoi meiden, Lob: ik voel me zeer vereerd dat je speciaal voor mij op zolder gaat zitten. Luca is trouwens altijd al een vreetzak geweest, we noemen hem ook altijd onze kleine kliko... Zit er gewoon in; mijn man schijnt dat ook altijd gehad te hebben. Ik was daarentegen een ramp met eten en dreef mijn ouders tot wanhoop. Was ook heel klein en tenger. Maar het is allemaal goed gekomen en ik lust nu vrijwel alles, dus met Gijs komt het vast ook goed! Vervelend van die spanningshoofdpijn; ik hoop dat een massage helpt! heel normaal trouwens dat alles eruit komt nu je leven in rustiger vaarwater komt. Luca gaat ook zondag naar het Thomas weekend; wij hebben kaarten van 12:00-13:00. Hij gaat met mijn vader en mijn man of moeder; hangt er een beetje af van hoe het met mij gaat; zou het zo sneu vinden als ze na 5 minuten weer naar huis moeten omdat ik ga bevallen... Elin: veel plezier vandaag! Kan me voorstellen dat je het kolven een heel gedoe vindt; mijn hobby was het ook nooit en dat zal het nooit worden ook. Heb het kolfapparaat wel weer klaar liggen, maar hoop hem zo weinig mogelijk te gebruiken... Rozemarijke: alles weer lekker opgeruimd bij jullie dus! Luca heeft ook weleens van die slecht-eet-dagen. Meestal haalt hij na een paar dagen de schade weer in. Hier gaat alles goed; ben een beetje verbaasd dat ik nog steeds zwanger ben. het rommelt behoorlijk met vlagen, maar het zet niet door. Ben vanochtend dus ook nog maar even lekker gaan zwemmen nu het nog kan en Luca naar het kdv is. Fijne dag allemaal!
Nou Rozemarijke jij bent goed bezig met dit warme weer! Elise: Bij mij rommelde het ook een week van tevoren. 2x dacht ik dat het echt was begonnen. Een keer zelfs vriendlief gebeld of hij naar huis wilde komen. Kolven is inderdaad niet leuk. Bij Alec heb ik het zelfs fulltime gedaan. Van de andere kant is het fijn dat die dingen er zijn. Geeft dan toch weer iets meer vrijheid als je BV wil geven. Thomasweekend was heel leuk! Alec vond het geweldig. Vooral het grote speelkleed waar alles van Thomas lag en de kindjes naar hartelust mochten spelen. Daarna zijn we nog lekker Utrecht in geweest met zijn drieen. Ik vond het fijn om er ff uit te zijn en ook voor Alec, want die verdiende wel een keer alle aandacht. Brent heeft het ook goed gedaan bij oma. Oma doet hem nu ook maar in de draagdoek en als hij dan slaapt legt ze hem in bed. Hij heeft deze week zijn handjes ontdekt. Zo schattig hoe hij dingetjes probeert te pakken!
Hoi meiden, Lob: jij vroeg nog over het sporten laatst. Nou, op het moment doe ik natuurlijk niks. Maar normaal gesproken ga ik een avond in de week naar streetdance/jazzdans en een avond naar yoga. Heerlijk vind ik dat om even wat voor mezelf te hebben (al is het altijd een heel gestress met eten en hopen dat mijn man op tijd thuis is om op tijd er te zijn, maar als ik er eenmaal ben vind ik het heerlijk). Elin: fijn dat het leuk was bij Thomas. Mijn mannen zijn vandaag. Hier nog steeds alles rustig; het gerommel lijkt alleen maar minder te worden. Mijn man is dus maar meegegaan naar de Thomasdag vandaag. Ik heb het Luca pas vanochtend verteld en die liep sinds die tijd als een stuiterbal door het huis "hoera, we gaan naar Thomas!" Hij wist niet hoe snel hij mee moest gaan toen mijn vader kwam; er kon nog net een kus vanaf toen ik erom vroeg... Stom genoeg vind ik het best een beetje moeilijk; het is voor het eerst dat hij zoiets gaat doen zonder mij. Ben niet zo goed in loslaten en het is nu wel erg stil hier...
Ha meiden, @Elise, als ik een leuke sport kan vinden dan zie ik bijvoorbaat ook al op tegen het gedoe om er op tijd te komen. Ik heb maanden geleden met vriendinnen afgeproken om 1 dag in de week te gaan wandelen om 20.00 uur maar ik ben nog nooit meegeweest omdat ik het telkens niet redde. Massage is ook een goeie tip!! Ik heb vanmiddag goed gekeken of ik 2 mannen met een Luca voorbij zag komen maar helaas . Het was er ook heel druk vond ik. Ik snap precies hoe jij je vanmiddag voelde hoor! Heb er zelf ook enorme moeite mee. @Elin, fijn dat jullie zo genoten hebben! Ook fijn dat Brent het bij oma goed deed. Lekker he dat onze mama's het gewoon kunnen overnemen en dat je daardoor even weg kunt. Drinkt Brent nog altijd 8 keer? Gijs vond het speelkleed ook het leukst! @Rozemarijke, ben jij ook volgende week jarig? Ikke de 15e. lekker zeg dat opruimen!! Ja een ander soort hobby is inderdaad ook super voor de ontspanning. Ik ben alleen helemaal niet creatief (kan je dat leren trouwens??) dus ga het maar bij een sport zoeken. Hoe voel je je verder? @Hier, alles super. Thomas weekend was erg leuk. Als we alleen met Gijs geweest zouden zijn, hadden we de trein wel willen nemen maar vond dat nu zo'n gedoe. Fiene deed het daar ook super. Verder zijn we donderdag en zaterdag nog bij mijn schoonouders + een hoop vrienden (die ook allemaal weer kinderen en kleinkinderen op bezoek hadden) op de camping in Lith geweest. Was heerlijk! Zwembad voor de kids op, en lekker in de zon. Morgen weer werken, maar dat is niet zo erg aangezien het mijn laatste week voor de vakantie is . Ik ben er echt aan toe, mijn verlof was nou niet echt heel relaxt dus ik ben wel toe aan wat rust en leuke dingen doen.
Elise: dat je het vanochtend hebt verteld is heel verstandig van je. Wij hadden het Alec de dag van tevoren al verteld en die was dus vrijdag om 5 uur wakker om naar Thomas te gaan! Hoe vond Luca het? Lob: Was leuk he? Alec heeft er ook echt van genoten. Neem je Fiene dan mee in de wandelwagen? Ik vind het zo jammer dat Brent het niet fijn vindt in de wandelwagen. Hij zit dus altijd in de draagdoek als we weggaan. Ik vind de Marsupi echt een fijne doek, en ik heb voor over een paar maanden ook nog de Beco. Maat soms zou het ook wel lekker zijn om hem gewoon in de wagen te kunnen leggen. Wat lekker dat je bijna vakantie hebt. En lekker naar Mallorca. Wij hebben dit weekend besloten naar de Panne te gaan in Belgie. Durfde het niet aan met Brent te gaan vliegen. Hij is zo onrustig, kan natuurlijk over een paar maanden anders zijn. Maar vind dit ook een leuk vooruitzicht. Gaan we lekker naar Plopsaland. En inderdaad is het zo fijn dat mijn moeder zo makkelijk kan inspringen. Heb dan ook helemaal geen zorgen of het wel goed gaat. Geeft zoveel rust. Rozemarijke: hoe is het daar?
Hoi meiden, Lob: mijn man vertelde idd dat het erg druk was. Luca vond het wel leuk, maar was ook erg onder de indruk. Het speelkleed is hij niet opgeweest omdat mijn man het gevaarlijk vond. Hij vond hem er nog veel te klein voor. dat is dan het verschil als ik er niet bij ben, want van mij had hij lekker mogen spelen. Luca vond het kleine rijdende treintje helemaal geweldig. Hij was op de terugweg in slaap gevallen in de auto, maar werd wakker toen ze thuis kwamen. Hij strompelde naar binnen, ging op de grond op het kleed liggen en sliep zo verder. Na een uur heb ik hem maar wakker gemaakt, arm kind! Elin: lijkt me idd niet makkelijk dat Brent niet graag in de wandelwagen ligt. Met Luca kon ik altijd overal heen omdat hij juist beter in de wagen sliep dan in bed en dat was wel zo makkelijk (ging gewoon uren de stad in of de hele dag naar de dierentuin). Ik maak me ook nooit zorgen als Luca bij mijn moeder is; zou ook niet weten wat ik zonder haar moest... Hier gaat alles zijn gangetje. Op dit moment stort het echt, dus ik zit te bedenken wat we kunnen doen. Ik had net bedacht om even naar de winkels te lopen toen het losbarstte. Luca zit nu heel lief met zijn treinbaan op zijn kamer te spelen. Ik vind het echt lastig om deze dagen door te komen; autorijden gaat bijna niet meer, lopen niet langer als 10 minuten en fietsen lukt al helemaal niet...
He meiden Klinkt goed, jullie Thomas-weekendjes! Die Alec zeg, om 5 uur al wakker!!!! @Elin: ik vond de draagdoek hier sowieso fijner dan de wagen, vond het altijd lekker om veel wendbaarder te zijn, overal tussendoor te kunnen enzo. Vond ik met de wagen altjd zo;n gedoe, dus ik stopte Thirza sowieso vaak in de draagdoek. Maar goed, het zou natuurlijk ook wel lekker zijn als Brent wel in de wagen zou willen! Al bij de osteopaat geweest? Hoe was het? @Lob: ja, ik ben de 17e jarig, dat is dus volgende week vrijdag al weer. Gaat snel Komend weekend vieren we onze verjaardagen, want twee weken later, (wanneer we het anders altijd vieren, tussen onze verjaardagen in en da het weekend dat de kids er zijn), hebben we deze keer twee andere bijzondere verjaardagen, (zusje wordt 30 en vriend van ons 40) EN een bruiloft van een collega van mij, die dat viert met een weekend kamperen op en weiland, (een wei-feest) en allemaal workshops ter plekke. Dus we moesten uitwjken naar wat eerder, omdat we anders weer met de verjaardagen van mijn ouders in de knoop komen Jij dus aan het aftellen voor jullievakantie! Lekker! @Elise: ik vond die laatste loodjes ook zo zwaar! En nu met die warmte kan ik me voorstellen dat het helemaal niet grappig meer is! Hopelijk hoef je niet lang meer! @all: hier alles wel OK. Gisteren een testje gedaan, die nog negatief was. Maar mijn temp blijft wel hoog en heb wel een paar van die kwaaltjes waarvan ik denk: het zou wel eens raak kunnen zijn deze keer! Afwachten dus.... e mocht het toch niet raak zijn, dan is dit iig de eerste keer na de miskraam dat mijn luteale fase weer normaal 14 dagen is. Ook hoopgevend, hahaha. Maar goed, ik durf er niet zo op te hopen, omdat het de vorige rondes elke keer zo'n dip gaf, maar stiekem denk ik eigenlik dat ik weer zwanger ben. Nu moeten de testen dat ok nog gaa geloven
Ha meiden, @Elin, Fiene vind de wandelwagen ook niet echt leuk. Ik heb vooraf ook zo getwijfeld wat ik mee moest nemen. Uiteindelijk wel voor de wagen gekozen maar in het begin wilde ze er niet in en hebben we haar gedragen... ze vond het prachtig om te zien wat er allemaal gebeurde. Na een flesje hebben we haar in de wagen gelegd en ze viel heel makkelijk meteen in slaap. Uurtje geslapen en daarna heeft ze nog wat in de wagen gespeeld. Fiene slaapt en speelt alleen maar op haar buik, ze wil echt nooit op haar rug liggen. Dus ook in de wandelwagen ligt ze op haar buik, ziet er echt heel raar uit... d'r koppie steekt ze dan helemaal boven die wagen uit. Het nadeel van de draagzak vind ik dat ik haar dan de hele tijd bij me heb, en dus nooit echt even mijn volledige aandacht aan Gijs kan geven. Nu konden we om en om even met Gijs ergens naar toe lopen en dingen bekijken. In de auto heeft Fiene wel vreselijk liggen huilen, vond het zo sneu!! Maar je moet dan verder en je kunt zo weinig doen. De Panne is ook super joh!! Komt volgend jaar wel weer dat je wat verder weg kunt. En met een beetje mazzel is het hier dan schitterend weer. @Elise, wij vertellen Gijs ook nooit lang van te voren dat we ergens heen gaan. Heb het ooit een paar keer gedaan voor zijn middagdut en toen ging ie dus niet slapen. Ah wat sneu dat Luca zo moe was!! Het was ook allemaal erg overweldigend. Het ging met Gijs heel goed op die mat, je kon er namelijk heel dicht omheen staan en in de gaten houden. Rijdend treintje was heel leuk! Maar wij zijn er niet in geweest, want daar vond ik de wachtrij veel te lang voor. Hier is het weer droog, hopelijk bij jou ook! Vreselijk om de hele dag iets binnenshuis te moeten verzinnen! Ik leef met je mee... vond die laatste weken ook killing!! @Rozemarijke, spannend! Ik duim met je mee. Kan me voorstellen dat je niet teveel durft te hopen. Hopelijk heb je komende week goed wat afleiding zodat de tijd voorbij vliegt. Wat klinkt dat gaaf zeg een weifeest!! Ik ben al een aantal jaar jarig terwijl wij op vakantie gaan dus vier het nooit, maar dit jaar ben ik er helaas wel maar ik zorg dat ik dan mooi een dagje weg plan (Efteling).
Haha, ik zit ook liever bij een ander op verjaardag dan dat ik het zelf vier Wat heerlijk dat Fiene daar gewoon ging slapen joh! Daar droom ik ook van bij een tweede! Hoefden we bij Thirza echt niet op te hopen
@Rozemarijke, ik vind het vieren zelf wel gezellig... maar heb echt een hekel aan de boodschappen doen en het opruimen achteraf. Ik heb ook een keer of 10 boven de wagen gehangen en verbaasd gekeken naar hoe het dus ook kan ja.... bij Gijs was het allemaal zooooo anders. Fiene leg ik ook gewoon 3x per dag in bed en in de avond dan weer en ze ligt wat te brabbelen en ze valt in slaap en wordt weer brabbelend wakker . Ik weet niet wat ik meemaak. Ik blijf het keer op keer weer bijzonder vinden. Jij snapt vast hoe ik me voel en hoe heerlijk dit is!! Ik hoop dat jullie 2e het ook zo goed gaat doen! Ze heeft natuurlijk ook wel heel veel gehuild, maar nu de reflux onder controle is.. is ze zo makkelijk. @Elin, leuk he die dingen die onze baby's weer allemaal leren! Toen Fiene net geboren was, zei ik dat ik niet kon wachten tot ze minimaal een half jaar was maar ik geniet nu zo van het baby zijn en van mij mag het altijd zo blijven!
@Lob: ook een mooie bevestiging dat het dus niet aan jullie aanpak lag he? Dat wist je natuurlijk al wel, maar als een tweede dan wel goed gaat, is dat toch wel even weer zoiets van: Zie je wel...
Heej meiden, Elise: nog geen babynieuws??? Ben zo benieuwd. Houd mijn telefoon goed in de gaten. Haha. En die Luca zo uitgeput! Wij zijn naderhand nog de stad in geweest en Alec viel met zijn pakje drinken in zijn hand en zijn broodje half in zijn mond in slaap! Konden wij lekker een terrasje pikken! Rozemarijke: Hoe is het? Nog steeds niet ongesteld. Ik hoop zo voor jullie dat het nu zo mag zijn. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt om te testen. En wat een gezellige vooruitzichten al die verjaardagen! Wel druk zeg! Hoe oud worden jullie trouwens? Ik word in augustus 33. Oei wat klinkt dat volwassen he? Lob: kan me voorstellen hoe je geniet van Fiene en dat het zo makkelijk gaat. Kan me ook helemaal indenken dat je met verbazing kijkt. Hier vrees ik toch dat wij weer een kindje hebben gekregen dat niet van slapen houdt, hoewel ik het idee heb dat hem ook iets dwars zit. Ik heb met de laatste tijd weleens afgevraagd of het niet aan ons ligt.... De laatste dagen gaat het wel weer beter. Hij overstrekt niet meer, is ontspannender en lacht heel veel. In tegenstelling tot Alec die nooooit sliep overdag de eerste maanden, slaapt Brent nog wel een paar uurtjes en soms ook wel uren aan een stuk. Alleen inslapen is dus vaak een heel gedoe. We zijn nog niet bij de Osteopaat geweest. Heb afgezegd omdat ik het idee had dat zijn onrust ook door de voeding kwam. Ik heb de afgelopen weken 2 voedingen afgebouwd en vervangen door Nutrilon. Had het idee dat hij daar aan moest wennen. Nu gaat het dus wat beter, dus wil het even aanzien. En als hij weer zo veel gaat huilen, ga ik eerst even langs de HA. Ik geef nu nog 6 a 7 voedingen waarvan 2 flesvoeding. Ik hoop dit zo nog een tijd vol te houden. Brent gaat om 20.00 uur naar bed en drinkt dan meestal rond 2 uur en rond half zes. Maar dat vind ik geen probleem want geef dan BV, half slapend. We hebben een co-sleeper, dus schuif hem zo weer zijn bedje in. Ik geniet ook wel van die nachtvoedingen met dat kleine warme lijfje tegen me aan.
@Elin, ik word deze maand ook 33 . Ik schrik soms van die jonge leeftijden die ik hier op het forum voorbij zie komen. Ik heb zelf namelijk nooit de behoefte gehad om jong moeder te worden en kan me daar moeilijk in inleven. Fiene is ook echt geen super slaper hoor, ze slaapt soms ook maar 3x een uurtje en ze is ook helemaal niet heel rustig of zo.... ze heeft echt wel een heel fel en pittig karakter. Maar het inslapen gaat geweldig, en ze slaapt ook overal. Of ik haar nu in d'r ledikant/wieg/wandelwagen leg in een drukke of rustige omgeving... ze valt gewoon heel rustig in slaap. Dit is allemaal zo anders dan met Gijs. Fijn dat het met Brent weer iets beter gaat. Kan goed hoor dat het door die voeding komt! Fiene heeft ook 1,5 week helemaal verstopt gezeten (met bijbehorende krampen) toen ik overstapte op fv. Een osteopaat kan ook iets aan de darmen doen, en in ieder geval ook voelen of daar iets verkeerd zit. Wat fijn zeg een co-sleeper! Ik had me ook voorgenomen om die voor Fiene te kopen als zij ook graag bij ons wilde liggen maar daar heeft ze nooit behoefte aan gehad. Denk dat ik Gijs er wel heel gelukkig mee zou kunnen maken . Die slaapt nog steeds eigenlijk het liefste heeeeel dicht tegen mij aan. Ik vond nachtvoedingen ook heerlijk! @Rozemarijke, ja idd een mooie bevestiging! Ik was bij Gijs zo onzeker en had het gevoel dat ik dat moedergevoel waar iedereen over sprak gewoon niet had. Maar als ik er nu op terug kijk heb ik iedere beslissing met mijn gevoel genomen en zou ik het precies zo weer overdoen.
Oh wat een schatjes! Wat een mooie grote ogen heeft Fiene. Heerlijk lijkt me dat een baby die rustig in slaap valt! Alec is ook heel gek op Brent. Ze gaan nu ook samen in bad enzo. Dat vindt Alec geweldig. Hij is soms alleen nog steeds een beetje jaloers als ik aan het voeden ben. Haha Gijs is net Alec dan. Die ligt ook het liefst boven op mama. Over 8 juli. Hoe laat zullen we afspreken?