Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Zo... hopelijk nu even tijd om wat te reageren.

Rozemarijke, balen joh dat Thirza weer zo verkouden is. Kan goed hoor dat er weer iets aangegroeid is. Gijs is sinds de operatie bijna nooit meer verkouden en dat was ook de bedoeling volgens de KNO arts.
    Hopelijk de 14e wel goed nieuws!!
    Oh jee ik zie nu dat ze ook nog echt ziek is geworden en dat jij op een niet zo fijne tijd beneden zat.

Beetje warrig maar ik spring nu weer even terug naar waar we eerst schreven..

Elin, fijn dat de melkproductie bij jullie goed op elkaar afgestemd is.
    Ik lees dat je er 2 weken geleden nog even doorheen zat.. ik herken dat zo... de hele tijd nadenken over wanneer je weer moet werken en je zorgen maken. Echt genieten van je verlof is er bij jou ook niet echt bij toch?
    Ben je nu al bij de ha geweest met Brent?
    Ik vind het ook zwaar als mijn vriend lang en veel van huis is, gelukkig zijn dat altijd maar periodes en is het nu weer rustig. Maar ik moet zeggen dat nu Fiene een half jaar is dat het weer allemaal wat makkelijker gaat.
    Ik heb heel mijn vakantie nog geen hoofdpijn gehad, dus ik denk dat het toch voornamelijk komt door het gestress tijdens een drukke werkweek. Hoe ga jij nu straks precies werken?
    Ik lees nu dat het al veel beter gaat met Brent, fijn hoor! Gek he dat het ineens zo kan omslaan! En wat goed dat ie al kan rollen!!
    Na de 3 maanden zijn ze al meteen niet meer zo hulpeloos vind je niet?

@Hangerige peuters, bij jullie dus ook allemaal begrijp ik?
    Gijs hangt ook vreselijk aan mij. Hij wil de hele tijd gedragen worden en niets wat papa doet is goed.
    Ik ben benieuwd of Fiene ook zo'n mama's kindje wordt.

@Driftige peuters, pffffffffffffffffffffff en dan ineens weer komen knuffelen en zeggen dat mama zo lief is.
    Ik ga eens kijken wat die methode die jij volgt inhoudt Elin! Ik heb er net vluchtig wat over gelezen maar het sprak me wel aan.

@Elise, oh Milou toch ook geen reflux??!!
    Ik hoop echt dat ze er niet al teveel last van krijgt. En anders meteen naar de ka, Fiene is echt enorm opgeknapt door de medicijnen dus volgens mij kan je daar niet vroeg genoeg mee beginnen.
    Wat slaapt ze al goed zeg!! Grappig dat al onze 2e kindjes zoveel beter slapen!
    Oh en nog proficiat!
    Spannend he om straks met 2 kids alleen te zijn! Komt vast goed hoor, zelfs met Fiene die ik de hele dag droeg ging het vrij snel goed.

@Rozemarijke, beterschap meid! Lekker uitrusten het weekend! Komen je stiefkids?

@Fiene een makkelijk kindje, dat valt op zich ook wel mee maar ze is wel heeeel veel makkelijker dan Gijs dus voor ons lijkt dat wel zo. Maar ze is ook wel een heel driftig pittig meisje, dat zien we nu al wel. Maar ze lacht heel veel en steelt daarmee overal de show.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dames, ik moest ineens aan jullie denken en zie nog een vast clubje hier... Gezellig!

Ook zie ik een aantal mama's met 'nieuwe' kindjes erbij.. Van harte gefeliciteerd allemaal!

Deel Deze Pagina