@Brusje wat een paar mooie meiden heb je trouwens. Echt vertederend hoe ze daar zo zitten. @Lob Ik hoop dat het vannacht weer een van de betere nachten was. @Elise Beterschap voor jouw boefje! Volgens mij zouden ze samen binnen 10 minuten een hele huiskamer kunnen ontwrichten als ze hun krachten bundelen. @Jo Wat een genot dat het nu zo goed (of tenminste goed genoeg) gaat. Ik hoop je ook niet terug te zien. (natuurlijk ben je altijd welkom hier, maar liever niet met een terugval in het slapen). @All De aanhouder wint!!! Ik heb de dentinox gevonden en mijn draakje naar oma gebracht zodat ik ongestoord door kon werken. Ik ben productief vandaag!
hier een nacht uit zoveel andere nachten, geen byzonderheden, mijn avond was wel weer beter. en er was vannacht eenkeer dat ze om de twee uur wilde, verder zat er 3 a 3en half uur tussen. om zes uur weer wakker en om 6.30 er uit
Hallo allemaal, hier een echte baggernacht... Luca heeft niet gehuild, maar had erge last van hoestbuien tot kokhalzen aan toe. Hij wilde heel graag slapen, zo zielig. Bij elkaar iets van 4 uurtjes geslapen, dus we zijn brak... We blijven maar van het een in het ander vallen; ik word er echt moedeloos van...
@Elise: herkenbaar, daar word ik zelf ook regelmatig helemaal horenddol van.... Dan is het ene over en komt het andere weer. Pfff.... HIer begint Thirza het echt beter te doen. In slaap vallen gaat rustiger en sneller (en wat beter zelf: ik sta er nu bij en kijk er naar. Stap ik weg, dan is ze gelijk weer wakker, (terwijl ik dan enkel de drempel -geluidloos!- overstap. Maar zolang ze m'n ademhaling hoort, is het dus goed. Als ze dan eenmaal echt slaapt, (na een minuut of 2-3), kan ik weg). En ze pakt weer wat langere stukken achter elkaar. Zoals ze dan wel steeds doet als ze weer opknapt, is ze dan wel erg vroeg wakker, (vandaag begon mijn dag om 5 uur), maar OK. Nog even een paar dagen uitzingen dus hier...
Hier een baggernacht! Met overgeven aan toe. Ben wakker geweest van 1 tot 5. Het heerst zeker of het is van de bmr. Rozemarijke herkenbaar. Alec heeft ook erg behoefte aan nabijheid als hij in slaap valt. Arme luca en arme jullie Elise. Beterschap.
Wat een ellende toch weer. Beterschap allemaal en die moedeloosheid is echt heel herkenbaar. Hopelijk knappen jullie allemaal weer snel op. Kyra heeft de nacht bij oma doorgeslapen. Dat steunt me in mijn mening dat als ze niet echt last heeft van haar tanden of eczeem ze het best kan. Nu blijft vaak het dilemma om in te schatten wanneer ze dusdanig last heeft dat ik er per se naar toe 'moet'. Maar liever dat dilemma dan de nachten die jullie hebben gehad!
ha meiden, oh jee elise en elin wat een sh*t nachten zeg... @elin, ik zag jouw vraag bij baby/dreumes en ik heb 3 vriendinnen waarvan zoontjes alledrie onlangs geent zijn voor bmr en alle 3 de mannekes na een paar dagen hartstikke ziek. ben je aan het werk vandaag? hopelijk slaapt alec vandaag een beetje en kun je zelf ook wat rusten. @elise, oh meid.. ik herken het hoor! dat gevoel van wanneer houdt het nou eens op. @rozemarijke, ik ben op het moment ook weer aan het in slaap wiegen of in ieder geval erbij blijven.. gijs moet me vaak ook voelen of horen ademen en dan is het goed. hij is nu ook weer mega verkouden en dan is het helemaal erg. @onze nacht, ook niet zo goed.. gijs is verkouden en hoest alles bij elkaar. vanmorgen op het kdv moest ie ook weer vreselijk huilen bij het afgeven en dat terwijl die fase net voorbij leek te zijn.
Dat is hier dus ook zodra ze niet lekker is, dat het gelijk weer brullen is bij de gastouder. Hmm, om half 11 lag ze weer op bed, (doodmoe, getuige het feit dat ze binnen 2 minuten nadat ze d'r matras raakte, sliep). Maar 2 uur later alweer wakker. Pfff, en nu dus hangerig enzo... Gelukkig is m'n man vandaag thuis. Kunnen we de lasten een beetje verdelen
Hey meiden, Even ego (heb een hele drukke week vandaar). Demi slaapt sinds we strenger zijn geworden stukken beter en zelfs al 2 nachten (afgelopen nacht en zaterdag op zondag) zonder speen. We hebben maar een keer echt streng moeten zijn en toen ging zij ook goed slapen. Ik ben heel blij dat het eindelijk beter gaat met het slapen.
Nou Dreames wat fijn! Waarin ben je strenger dan? Laat je haar wat langer huilen? Lob: Alec pakt ook af en toe mijn hand vanuit zijn ledikantje als ik er naast zit als hij gaat slapen en als ik mijn hand dan zachtjes wegtrek, pakt hij hem weer terug. Hij heeft dat echt nodig. Ik heb vandaag niet gewerkt en Alec heeft bijna drie uur geslapen dus dat was wel fijn en is net ook zonder morren gaan slapen. Rozemarijke: hoe is vandaag gegaan? Voelt ze zich alweer beter?
Het wisselt hier nog wat... slapen heeft ze vanmiddag niet meer gedaan, vanochtend maar 2 uur, (en als je bedenkt dat ze om 5 uur startklaar was en er net 10 minuten inligt, is dat dus niet veel...) Maar als ik m'n eigen lijf voel, is het nog wel logisch dat het nog niet helemaal lekker gaat. Had net weer enorme darmkrampen een uur na het eten. Pfff, wist niet waar ik het zoeken moest! Daar zal Thirza dan ook nog wel last van hebben, (mede ook aan haar winderigheid en poepbroeken te oordelen... ). Nouja, ik stel me nog maar even in op een weekje bijkomen... Wat een heftige buikgriep zeg!
@rozemarijke, ik hoor het van meer... eerst een paar dagen echt goed ziek, en dan nog een paar dagen last van maagkrampen en diaree. beterschap! hier wordt het niets ben ik bang... ik ben nu al 2x naar boven geweest omdat ie in zijn bedje stond te huilen. hij heeft al wel wat geslapen maar wordt steeds wakker.
He lieve meiden, hoe gaat het hier? Het is allemaal haast niet meer bij te houden. Maar denk af en toe er nog wel even aan om even bij jullie te komen neusen. Eigenlijk gaat het met Sven en zijn slapen eindelijk goed, we maken goede nachten, soms ff wat minder maar schromen dan niet om het na twee keer niet lukken lekker tussen ons in te leggen en dan slaapt hij als een roos, gelukkig kan hij daarna ook weer nachten achterelkaar in zijn eigen bedje slapen.....misschien een keer eruit voor speen alarm, verder wordt hij wakker als onze wekker gaat, om 6:15....dan zit hij in zijn bedje om wakker te worden en zit hij te wachten totdat ik aangekleed ben. Zwijmel!!! Misschien wil hij dan toch een brusje nu hij meer door gaat slapen.....hihihi.......
Oh en dit alles door niet streng te zijn of te laten huilen maar puur door het vertrouwen te geven dat we er voor hem zijn als hij ons nodig heeft. Tevens bedje gedraaid, eerst lag hij met het voeteneinde naar de deur en beide kantje ruimte naast zijn bedje, nu ligt hij met een kant tegen de muur aan en kan hij de hele kamer overzien. Verder slaapt hij niet meer in een slaapzak, hij kon zich dan niet goed bewegen en daar werd hij ook onrustig van en gefrustreerd.
@Goofy Laten we het hopen dat Sven's goede slapen een teken is dat het broertje of zusje snel onderweg zal zijn. Hier is het bagger! Ik mag weer elke anderhalve uur naar boven om de dame te troosten. Wat een leuk 'welkom-terug-mama' cadeau. In één stomme dag kan ze toch niet ineens ergens gigantisch veel last van hebben gekregen zonder dat ik er overdag echte tekenen van heb gezien? Bah! (maar gelukkig heb ik al weer mijn 5000 woorden met hopelijke intelligente inhoud weer geschreven voor deze week, toch nog productief tussen de huilbuien van Kyra door).
@Elin: we laten haar niet langer huilen, maar zijn wel duidelijker dat ze gewoon moet slapen. Als we merken dat ze niet meer wil slapen midden in de nacht dan gaan we een paar keer naar haar toe en de laatste keer heel kort. dan zeggen we dat ze moet slapen, dat het klaar is met huilen. Vaak moeten we dan nog een keer via de babyfoon zeggen dat het echt klaar is en echt slaaptijd is en dan gaat ze slapen. Dan hoeven we gelukkig niet meer midden in de nacht op de te staan.
Hier vannacht wel aardig... 1 keer wakker om kwart over 1. Ze wilde toen niet zonder mij slapen, elke keer als ik bij d'r bedje wegstapte, begon ze te huilen. M'n man heeft 'r uiteindelijk even in slaap geholpen en dat gaat dus wel, hij mag wel weggaan. Daarna geslapen tot 6 uur. Of dat nou ligt aan de wekker (zo'n ouderwets tikkend opwind-geval) die ik op d'r kamer gezet heb...? Ik dacht: laten we eens proberen of dat tikken gaat werken om 'r rustiger te krijgen. Aan de andere kant: gisternacht was ook al rustiger dan de nacht voorheen, maar OK).
goedemorgen iedereen. @goofychick, ik denk niet dat iemand hier echt hun kleine laat huilen hoor, maar om direct na ieder geluidje naast het bedje te gaan staan is ook wat veel van het goede. En fijn voor je dat je goede nachten hebt. @devy, helaas herken ik dat ook, en waarom ze dat doen??? misschien omdathet zo gezellig is met mama? Hier gaat het snachts beter, gelukkig nietmeer om de 2 uur, maar nu om de ongeveer 3 uur. Na 11en wil ik er max nog 2 keer uit. (helaas werkt dat niet altijd zo) Helaas is het savonds nu bagger, al ging het gisteravond beter, maar dat kwam omdat ik veel lawaai moest maken om iets op teruimen. Eenmaal beneden begon het gekloot weer. Pas toen ik naar bed ging en ik ging vroeg giester 21.30 viel we goed in slaap en werd weer wakker 01.30 en toen om ???tja ik heb het niet ondthouden.
Goofy: fijn dat het beter gaat en ik deel helemaal je mening hoor. Dat is ook wat wij doen en al gaat het nog niet perfect, het gaat wel wat beter. We moeten er nog steeds 2 a 3 keer uit maar hij slaapt vaak wel een groot deel van de nacht in zijn eigen bedje. Rozemarijke: fijn dat het beter ging vannacht. Mmm wel een idee zo'n klok. En wel handig dat je je man dan er op uit kan sturen om te troosten, hihi. Kun jij lekker blijven liggen. Devy: respect hoor! 5000 woorden. Hihi. Ik ben pr-medewerker maar als ik af en toe mijn teksten teruglees na een baggernacht... En ik vind dat ook zo raar, is hij overdag vrolijk en dan 's avonds lijkt er van alles aan de hand. Konden ze maar zeggen wat er was! Brusje: vervelend dat het nu ;s avonds bagger is, maar beter ;s avonds dan 's nachts vind ik.
elin, ik ben het helemaal met je eens hoor, sochtends ben ik dan in ieder geval lekker uitgeslapen en happy