Binnen 4 weken.. De KNO wist precies zonder ons gehoord te hebben waar jamie last van heeft. Natuurlijk geen garantie op doorslapen hierna maar misschien wat minder gegil en pijn.. Dan kunnen wij het ook weer handelen.
Tja, als je kijkt naar de kids van Bea en DK.... die zijn er een heel eind van opgeknapt! (Bij DK met wat vertraging toch, door die rottige kiezen? Zijn die nu trouwens allemaal door, DK? Dan heeft ie nu wel echt een mond vol tanden, of niet?)
Ja maar of het echt vertraging genoemd kan worden, tot 6 weken na ok kan verbetering optreden.. En daar zitten we nog niet aan Nee nog niet alles is door, nog 4 kiezen.. Thank God als die er ook zijn! Maar schandalig van die ha... Maar vanwaar de keelamandelen?
Hij is al eeuwig verkouden en een paar keer oorontsteking in 2 maanden tijd.. Heb zelf als klein kind ook neusamandelen eruit en buisjes gehad dus zag de bui al hangen. Doordat ze ontstoken en veel te groot zijn blijven daar bacterien in zitten waardoor hij steeds maar verkouden blijft worden - verstopt - oorontsteking als gevolg HA stuurde ons gewoon steeds met niets naar huis.. Gewoon uitzieken. Dus ik ben heel brutaal geweest en heb gewoon een afspraak gemaakt bij de KNO. Daarna pas gezegt tegen de HA o ja we gaan naar de KNO dus moet ik een verwijsbrief.. Vond ze niet nodig.. Wat hij mankeerde niets.. Als we dus maanden terug doorgezet hadden dan waren we eerder ervan geweest grrr.
Hoi meiden, Mammalijntje: jij ook hier! Wat een l*l die huisarts zeg!!! Arme Jamie, die gilt niet voor niets. Ik hoop dat hij snel opknapt na de operatie en jullie weer lekker kunnen slapen. Ik ben ook heel bang dat de buren wakker worden van Luca. Ik heb nog geen klachten gehoord, maar ik vind het zo vervelend. Danabelle: helaas welkom hier. mijn zoontje heeft ook een paar maanden super geslapen en dan is het heel zwaar om weer terug bij af te zijn... Rozemarijke: fijn dat het zo goed gaat met Thirza. Wij hebben trouwens alleen de babyfoon aan als we beneden zijn; boven nooit. Nooit gehad ook. Hij slaapt in de kamer schuin tegenover ons en zijn deur zit dicht en die van ons staat half open en ik hoor hem altijd. All: hier echt een helnacht. We waren allebei heel erg moe gisteren en lagen heerlijk om 22:00 al te slapen. Om 1:30 was Luca wakker en aan de manier waarop hij wakker was had ik al het idee dat het wel eens lang kon gaan duren. We hebben van alles geprobeerd, maar hij sliep pas om 3:45 weer. We moesten vandaag allebei werken, dus we waren niet blij... Manlief is net een soort van ingestort; zat helemaal te rillen en ligt nu al te slapen. En ik ben ook behoorlijk brak. Vrijdag is ook altijd behoorlijk aanpoten op werk en dat voel ik nu wel. Luca heeft het wel weer goed gedaan op het kdv en was net ook superlief. Ik heb hem wel promethazine gegeven net, want ik moet ook echt slapen anders gaat het fout.
Elise er is net toevallig een topic promethazine geopend... Maa om eerlijk te zijn vind ik t ook dat je t raar vrwoord! Ik snap dat je doodop bent, geloof me ik ken het gevoel, maar om dan maar naar zoiets te grijpen? Mamalijntje, super je moedergevoel van je dat zie je maar weer! Petje af voor jou! Maar zijn t nu zijn neus of keel amandelen die eruit moeten? Neus hoor je iig vaak , keel niet zo...
Lovely: hoezo vind je dat ik het raar verwoord? Ik heb een tijdje geleden toch uitgelegd over mijn depressiegevoeligheid enzo? En verschillende artsen hebben ons verzekerd dat het echt geen kwaad kan of gevaarlijk is. Ik grijp er heus niet zomaar naar hoor; jammer dat je me veroordeeld. Ik geef hem geen gif ofzo...
Elise ik veroordeel je niet, ik vind het raar ja! En je geeft hem geen gif nee, maar wel een zwaar sederend middel... Sorry maar dat vind ik écht ver gaan! Vooral als je met 2en bent, kan je toch om en om gaan doen? De ene nacht jij, de andere je man o.i.d. ? Ik zelf zou gewoon zoiets nooit geven, puur ook al om het feit dat ik na toediening van dit middel niet eens meer zou durven slapen
Jamie zijn neusamandelen gaan eruit! Tja de buren aan beide kanten liggen elke nacht wakker. Heb respect voor hun geduld en begrip want ze begrijpen het volkomen. Binnenkort maar even een voorjaarsbloementje voor ze halen
Mamalijntje ik dacht al huh wat vreemd toen je keelamandelen schreef. Nou hopelijk knapt hij daarna op! Arm manneke... Hier een geweldige nacht! Van 20:00 tot 06:00 in z'n eigen bed geslapen en van 06:00 tot 07:30 bij mij!
wat is dat voor middel dan? ik zoek het wel even op. Ik geef hier toch echt niks, nu niet en nooit niet, en mijn nachten zijn (*^(&^*)@@@ Om de twee uur eruit om te voeden en dan weer terug leggen, en heel vaak begint mijn dag om 05.00, ben blij met 6 a 7 uurtjes slaap, dat is als ik de onderbrekingen er bij weg laat. Maar ik dnek ach als ze smiddags even slaapt misschien kan ik dan ook even slapen. helaas kan ik haar nu niet uit handen geven want dat is echt brullen mijn lieve meis houdt alleen van mij hihihi. ik zeg tegen mijzelf dit is een fase, tegen de tijd dat ze 5 is zal ze dat heus niet mer doen.
@DK; heerlijk! Hier ook een goeie nacht, we hoefden er geen enkele keer uit Thirza was namelijk bij de gastouder. Daar heeft ze va half 9 tot 5 geslapen en toen had ze HONGERRRRRR en heeft 2 boterhammen en een beker drinken gehad en toen nog tot 7 uur geslapen Wij waren gisteren naar een concert en hebben de hele avond gestaan. En ik ben me daar toch een partij gaar van! Vanavond maar met de kippen op stok Thirza wordt nu net trouwens wakker na 3 uur en 3 kwartier slapen!!! Nou heeft ze vanochtend weer een eind door het park gesjouwd en op de wipkip gezeten, (en ze had direct door wat de bedoeling was. Een lol dat ze had! ) Heb ik heerlijk even aan een taartje kunnen knutselen
Danabelle: welkom hier! Dk: het gaat echt goed met slapen he? Heerlijk voor jullie. Voor jou was het allemaal dubbel zwaar, als je er alleen voor staat elke nacht! Rozemarijke: lekker een avondje uit. Leuk joh. En bijna 4 uur slapen overdag is wel heeeeel erg fijn. Elise: kan me echt heel goed voorstellen dat je er zwaar doorheen zit en dat je dan naar noodmiddelen grijpt. En ik begrijp ook dat je je huisarts vertrouwt, zou ook moeten, maar als ik dat andere topic lees, word ik er ook niet echt vrolijk van.... Probeer in elk geval een beetje bij te tanken! Ik had gisteren ook echt een dag dat ik er doorheen zat, na de vijfde slechte nacht (en dan echt slecht, dus elk uur wakker) was ik helemaal op. 's Avonds ging ik uiteten met vriendinnen en dat heeft me wel echt even goed gedaan...en vanochtend de hele ochtend bij de kapper gezeten, dat was ook lekker. Gewoon niks doen, bakje koffie, boekje....
@rozemarijke en elin, lekker een avondje weg geweest! heerlijk! @danabelle, welkom meid! hopelijk vind je hier wat tips! @elise, ik had nog nooit over het middel gehoord maar ik kan me voorstellen dat je een ha vertrouwt als die dat voorschrijft.. maar als ik dan in dat andere topic lees dat mensen het middel kennen en het zeker niet aanraden tja wat moet je dan? je ha geloven (die ook fouten kunnen maken), of mensen op het forum die je niet kent? lastig.. ik kan me alleen voorstellen dat slaap voor jouw gevoeligheid extra belangrijk is. @hier, gijs heeft vanmiddag ook 3 uur geslapen maar dat komt denk ik door de slechte nacht, en het feit dat we er al om 04.30 uit waren .
Hoi dames, Wat een herkenbare nachten beschrijven jullie.. Ons meisje gaat doorgaans wel slapen 's avonds (rond 20.00 uur) maar midden in de nacht wordt ze wakker en dan wenst ze tegenwoordig weer een voeding. Ik vind dat op zich niet zo'n punt, maar ben bang voor gewenning.. ze was namelijk net van die nachtvoedingen af! Toen moesten we er nog wel regelmatig uit om haar even te troosten hoor, maar dat lukt nu dus niet meer. Las dat Elise haar kindje medicatie geeft voor het slapen? Mja, als een huisarts dat voorschrijft.. ik heb het topic over dat middel overigens niet gelezen.
Hoi meiden! Kom ook weer eens spieken hier Hoe gaat het met het slapen van jullie kindjes?? Hier gaat het perfect! We hebben even 2 mindere weken gehad, dat meneer steeds uit bed kwam(peuterbed) en dat hij niet doorsliep maar verder gaat het perfect. Hij krijgt ook de arsenicum album korrels niet meer dus doet het nu allemaal zelf!
Bleh hier weer een rotnacht.. Manlief had vroege dienst dus die heb ik laten slapen maar ben 2 uur lang bezig geweest. Vanmorgen al om 7 uur nieuwe tijd wakker bah.. Blij als hij geholpen wordt aan die rotamandelen zeg..
Hoi meiden, ff voor de duidelijkheid: Luca krijgt het middel niet altijd, maar alleen heel af en toe als ik er echt doorheen zit... En dan ook maar 1 nacht. Vannacht heeft hij bij mijn ouders geslapen van wij hadden een feestje. Hij is wakker geweest van 1:00-2:45. Mijn moeder heeft hem er niet uitgehaald en hij heeft ook niet gehuild, maar was gewoon wakker. Zijn neus zit nog steeds gigantisch dicht en nog steeds groen snot, dus ga morgen maar weer bellen naar de ha voor een afspraak. Ik denk dat hij daar ook wakker van wordt. Ik zet elke nacht een ui onder zijn bed, dus het ruikt erg lekker bij ons op de bovenverdieping, haha... Maar echt helpen doet het helaas niet. Manlief is heel erg ziek; ligt al 2 dagen te rillen van de koorts in bed, dus het schiet niet op hier met de ziekenboeg. En ik ben gisteren alleen naar het feestje geweest; ook niet zo gezellig natuurlijk.
Hier wederom een goede nacht & om 8 uur nieuwe tijd eruit.. netjes dus! Elin, het gaat hier inderdaad érg goed ! We hebben echt een patroon moeten doorbreken maar nu gaat het zó goed!
hey mams, leuk jou hier weer eens te zien! en fijn dat het nog steeds zo goed gaat! had je een paar maanden geleden ook niet gedacht toch? oh ik zie dat de grote dag al bijna is... spannend! heb je alles al geregeld?