Hoi meiden, Lob: arme Gijs, nog steeds ziek. En arme mamma die alles maar weer schoon moet zien te krijgen. Rozemarijke: dus Thirza ook weer aan het spugen... Lijkt me inderdaad niet helemaal normaal zo vaak buikgriep! Sterkte ermee! Wij zijn net terug uit het ziekenhuis. Luca heeft nog steeds koorts, maar is wel vrolijk. De KNO arts had welgeteld 5 seconden nodig om de waarschijnlijke oorzaak van het slaapprobleem en zeker de oorzaak van het constant verkouden zijn te pakken te krijgen. Luca zijn neusamandel (daar heb je er dus maar 1 van, wist ik ook niet) is heel erg groot. Zo groot zelfs dat hij hem via zijn keel kon zien. dat was behoorlijk abnormaal volgens de arts. Dus 26 april gaat ons mannetje onder het mes en gaat de neusamandel eruit. Spannend, maar volgens de arts zal hij er echt van opknappen. We zijn ook al gelijk bij de anesthesist geweest. Luca pakte haar helemaal in en gaf zelfs handkussen aan haar toen we weggingen. Ze heeft met behulp van foto's laten zien wat er allemaal precies zal gebeuren, heel duidelijk allemaal en ik heb er een goed gevoel bij. Luca wil alweer 2 dagen geen brood eten en het snot komt nu zelfs uit zijn ogen. Hij ligt nu op bed na een huilbui. Ik denk dat hij even moest verwerken wat hij allemaal in het ziekenhuis heeft meegemaakt. Ik zelf ben weer redelijk op de been. Vannacht ging redelijk; ik heb manlief naar zolder gestuurd zodat hij even rustig kon slapen. Luca was huilend wakker om 0:00, maar viel binnen 10 minuten bij mij weer in slaap. Hij snurkt alleen zo hard dat ik er niet van kan slapen (volgens de KNO-arts ook de schuld van de neusamandel), dus hem om 0:45 maar in zijn eigen bedje gelegd. Ik heb hem tussendoor een aantal keer horen pruttelen, maar om 5:45 werd het echt huilen. Weer bij me genomen en toen viel hij tegen verwachting in toch weer in slaap. Weer snurken, dus weer in zijn eigen bed en toen was hij 7:30 echt wakker. Ik ben nog steeds moe, maar nu ik een oorzaak weet en een datum heb om naar uit te kijken, kan ik het wel beter aan. ik weet wel dat niet alles ineens over zal zijn, maar het zou al een hoop schelen als hij niet steeds ziek werd.
helaas kan ik dat excuus nou nooit gebruiken, mijn dochter is intotaal maar 1 dag ziek geweest en toen sliep ze als een roos
Nou zo zie je maar weer!!! Jamie heeft precies hetzelfde en moetne ook lang wachten. Maar hopelijk lost dit de problemen op
elise hier was het precies hetzelfde met die verdraaide neusamandel en dan ook nog buisjes erbij hier... veel succes! Mijn zoontje is er iig heeeeeeel erg van opgeknaot!
Mammalijntje: tot wanneer moeten jullie wachten? Ik vond het nog wel meevallen, de wachttijd. Ik vind het echt naar voor jullie dat het bij jullie ook nog steeds niet lekker gaat met slapen, maar laten we samen positief zijn en ervanuit gaan dat we straks een stuk beter kunnen slapen! LovelyDk: ik hoop echt dat Luca er ook van opknapt!
Oh, en Brusje: ik snap wat je bedoelt hoor... Het is natuurlijk ook hardstikke frustrerend als je geen oorzaak kan vinden!
Oh wat fijn Elise dat er een duidelijk aanwijsbare reden is voor het vele ziek zijn van Luca! En nog belangrijker... Dat het te verhelpen is!!
@Elise: he, wat super dat de oorzaak achterhaald lijkt! En met zo'n opgezette amandel is eten denk ik idd niet zo fijn... @Lob; hoe is het bij jullie? Knapt het alweer wat op? Hier is Thirza na anderhalf uur slapen vanochtend weer vrij vrolijk wakker geworden. Wel jengelig verder vandaag, maar verder leek ze eigenlijk niet zo veel last meer te hebben. Ging ook gewoon weer eten, (wel wat minder dan normaal en voorkeur voor de borst). Wilde alleen niet meer slapen en aangezien manlief al dik een half uur met 'r boven is, wil het inslapen blijkbaar ook niet zo goed. Maar ze is al vanaf half 11 wakker, dus we gaan niet wachten tot het later is, (zeker niet omdat dit ook wel weer een mooie gelegenheid lijkt om d'r ritme even om te gooien van winter naar zomertijd. Want op de eerstte ochtend na dat ze om half 7 wakker werd, wordt ze de laatste dagen dus juist gewoon om 6 uur nieuwe tijd (dus 5 uur oude tijd) wakker. Maar wil 's avonds wel pas op de normale oude tijd gaan slapen. Zitten we dus tot 8 uur/half 9 met 'r beneden. Als ze tot 7 uur zou slapen zou ik dat wel even best vinden, maar ik heb het om 9 uur wel gehad met ed afgelopen nachten weer, dus ik wil toch ff voor mezelf... Nouja, maar eens zien hoe het verder gaat vannacht...
hey meiden, wat een rust! zou mooi zijn als dit een goed teken ik... maar ik betwijfel het . gijs is nog steeds erg ziek. zo zielig . het kleine beetje drinken en eten wat erin gaat komt er aan 2 kanten weer uit. iov huisarts houden we hem heel goed in de gaten, maar zolang hij plasluiers blijft houden is het goed. hoe gaat het met thirza & luca? en met de rest?
Ja, Thirza wel weer helemaal OK geloof ik. Is nu bij de gastouder, maar heeft vannacht vrij goed geslapen. Wakker om 12 uur en toen was manlief er eerder bij dan ik en meende dat het een goed idee was om d'r zonder voeding in slaap te wiegen. Dat werkte dus niet, want 5 minuten nadat ie weer in bed lag, was het toch weer huilen. Dus toch gevoed, maarja, dan is ze dus te wakker geworden al met al, dus anderhalf uur later was ze weer wakker en wilde niet meer slapen. Heb het aan manlief overgelaten toen, die wilde toch zo graag wiegen? Daarna heeft ze tot kwart voor 8 (!!!!) geslapen. Wij geen wekker gezet, want ze is toch wel om 6 uur wakker. Niet dus. Maar goed, dat mag vaker gebeuren, we hebben even heerlijk een paar uurtjes langer kunnen pakken dan de afgelopen dagen, (waar ik dan dus vandaag wel supergaar van ben, hahaha). Maar Gijs dus nog wel heel ziek... wat sneu voor 'm! Beetje ors kan misschien geen kwaad voor 'm?
Och, mannetje toch! Heb je het een beetje schoon kunnen houden, of heb je ook 30 keer kunnen verschonen?
Ach arm ventje! Hoe is het nu met hem dan?? Nou hier het sinds het klok verzetten ook weer drama. Ik geef het nog 1 nacht de kans en anders gaan we weer aan de korreltjes om hem ff te helpen.
Hier ook al helemaal van slag door de zomertijd Afschaffen die hap @DK: knapt ie nu idd wel al wat op? Die hersenschudding zal wel ff duren voor dat over is, of niet? Is ie daar dan ook zo misselijk van?
goede nacht gisteren, vannacht weer bagger. Ik moet hier echt verandering in gaan brengen grrrrrrrr. Maar hoe??? 100 keer eruit, maar gelukkig slaapt ze dan wel weer direct verder. positief blijven lositief blijven.
Dat probeer ik hier ook maar idd... Hier vannacht redelijk: na heel moeizaam in slaap vallen maar twee keer wakker en beide keren na een voeding wel redelijk vlot weer verder slapen. En pas om 7 uur wakker! Uiteraard zelf na zo'n nacht supergaar, dus hopelijk vannacht weer zo'n nacht, dan ben ik morgen vast fitter...