Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Elise: werk je in het speciaal onderwijs dan?
    Hier ook plannen om als ze echt lekker in d'r velletje zit, regelmatig te gaan zwemmen, want ze is erg gek op zwemmen :)

@lob: hier was dat dus ook die periode... kon ze ineens heel vroeg in slaap vallen en de rest van de dag konden we het vergeten dat ze nog ging slapen, en dan wel jengelen en huilen en hangen en vervelend en supermoe... :(
    Maar daarna, toen die fase voorbij was, kwamen we dus wel in een vast ritme van rond een uur of 12-13 een middagslaap. Heerlijk: de hele ochtend dingen kunnen doen :)
    Verjaardagen slaan we om die reden nog wel vaak over: wordt toch vaak 's middags gevierd. Nouja, ik verwacht dat deze dame ook niet tot aan de kleuterschool middagslaapjes gaat doen, dus ach... ;)

Thirza hoort trouwens wel heel goed, daar lijkt echt niets mis mee, (alhoewel ik benieuwd ben of de KNO dat ook nog even gaat testen en of dat idd klopt). Maar donderdag gaan we dus heen :)
    Morgen een dag thuis met Thirza en de kids van mijn man: die belden vorige week ineens of ze hier de hele week mochten komen. Nouja, m'n man moet gewoon werken, maar die gaat morgen even vragen of ie z'n thuiswerkdag mag schuiven naar dinsdag, woensdag is ie altijd vrij, dus als hij mag schuiven blijven ze tot en met woensdag :) Momenteel slaapt Thirza -als zij er zijn- net zoals wanneer ze er niet zijn, en overdag is het wel heerlijk om twee kids extra rond te hebben lopen met wie ze lekker kan spelen :)
    Dinsdag gaat Thirza dan trouwens gewoon naar de gastouder en ga ik heerlijk winkelen met een vriendin :) ff nieuwe kleren shoppen... stond laatst voor m'n kast en kwam tot de ontdekking dat al dat slaapgebrek ook invloed heeft gehad op m'n kledingkeuze het afgelopen jaar: 't is grotendeels zwart en grijs wat ik het afgelopen jaar heb gekocht. of bruin.
    En ik heb -met wat meer slaap de afgelopen tijd- nu heeeeeel erg behoefte weer aan gewoon wat kleur en vrolijkheid :D
    Ga dus lekker wat fleurigs kopen, heb ik me voorgenomen :)

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Elise Dat lijkt mij wel moeilijk om veel van zulke situaties tegen te komen. Ik zou dan waarschijnlijk ook wel vier keer hebben nagedacht voordat ik Kyra bij ons in bed liet slapen. Ik geloof niet dat het een heel veel voorkomend probleem is, maar als je er dan op zo'n manier mee geconfronteerd wordt zeggen die percentages ook niets meer.

Een bad! Heerlijk zeg. helaas hebben wij er geen, maar als we ooit een huis gaan kopen wil ik er zeker eentje. Heerlijk 'zwemmen' met de kleine in je eigen mini-binnenzwembadje.

@Lob Wat fijn dat alles toch zo goed is gegaan. Ik kan me voorstellen dat je twijfelde of je Gijs nu wel of niet zou laten logeren.

Hier gaan we steeds meer ons eigen ritme op Kyra toepassen, voor zover mogelijk. Ik werd er gek van om dingen rondom Kyra te plannen want een vaste routine kon ik er niet in ontdekken. Hopelijk vindt Gijs wel een ritme, of leert hij zich aanpassen aan jullie ritme.

@Rozemarijke Het klinkt heel plausibel. En ik heb het ook met een kindje van een neef van mijn man meegemaakt dat KNO problemen een grote invloed kunnen hebben op het eetgedrag. Hopelijk komt er wat uit, en dan ook nog eens iets wat relatief makkelijk verholpen wordt. Ik snap dat je niet al te hard durft te hopen, maar er moet toch haast wel iets zijn? Thirza heeft niet zo maar eens een keertje last, maar bijna structureel.

Kyra is trouwens een brabbelkont, maar echt verstaanbaar is ze ook niet te noemen. En papagaaien doet ze ook al niet. Toch is er volgens mij niets mis met haar gehoor want de magnetron piepte bijvoorbeeld toen ik haar boven aan het afdrogen was en toen zei ze wel 'piep piep'. Als er echt iets mis was met die oortjes (behalve het oostindisch doof zijn) had ze dat ook niet gehoord. Ik gooi het er maar op dat ze er nog geen zin in heeft want met het woordbegrip zit het zeker goed en ook de losse klanken kan ze redelijk ok uitspreken.

@Brusje Hier is het ook nog steeds moeilijk om de juiste afweging te maken. Helaas kun je naderhand ook niet het antwoordenboekje raadplegen om te zien of je het goed had. Een gebruiksaanwijzing zou af en toe wel heel erg handig zijn. Ik wacht nu iets meer af dan in het begin, maar nog steeds zit ik bijna altijd bij de eerste kik al rechtovereind in bed.

@All Ik ben trots op Kyra! Vandaag vierde mijn oma haar 85e verjaardag in een creperie op ruim een uur rijden. En ze heeft zich uitstekend gedragen nadat de ochtend een rampenplan was. Het dutje in de auto heeft haar echt goed gedaan. het lijkt er steeds meer op dat er een kans in zit dat Kyra vaker een middagdutje gaat doen, omdat ze zaterdag ook al (weliswaar bij manlief in bed) een lange dut heeft gedaan. Vannacht was het ook een best goede nacht met weinig gespook en Kyra lijkt besloten te hebben dat die pilletjes best goed smaken. Wel bijt ze ze altijd doormidden dus mag ik het bed nazoeken naar de andere helft. Maar als het echt goed aanslaat heb ik er wel heel wat meer voor over.

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

#1183 LovelyDK, 2 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
    Rozemarijke het klinkt niet alleen aannemelijk, het is ook zo! Sinds Kay geopereerd is eet hij veel beter (verklaart die bijna 3kg in 2mnd) is hij nog beter gaan praten (zegt ruim 60 woorden & praat in zinnen van 2-3 woorden) en snurkt niet meer!

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Rozemarijke Grijs bruin en zwart zijn wel heel handig als je met je slaperige hoofd wat uit de kast plukt hoor. Ik doe meestal een greep naar een rokje en een truitje en dan past het in 90% van de gevallen wel bij elkaar. Maar ook ik heb wat kleur toegevoegd aan mijn garderobe laatst. Ik heb een jurkje met een print gekocht in creme/lichtblauw/staalblauw/lichtbruin/donkerbruin. Je voelt je gelijk een stuk beter als je iets totaal anders aanschaft dan wat je normaal gesproken draagt. Dus veel shop plezier.

@Lovely Ik hoop dat de buisjes het trouwens wel goed blijven doen, ik las in een ander topic dat ze misschien verstopt waren. dat zou echt balen zijn op zijn zachtst gezegd.

@All Kyra heeft doorgeslapen! Yay!!! Haar gezichtje wordt ook steeds beter. Ik heb eventjes een fototje gemaakt en daarop is gelukkig alleen nog de plek te zien waar ze het regelmatig kapot krabt, maar ik heb het idee dat de andere rode plekken ook al weg aan het trekken zijn. :D

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het is trouwens niet de meest fotogenieke foto van Kyra. Ze had er vanochtend geen zin in. Ik heb er zeker een paar voor de 'meest duffe foto ooit' pagina in haar dreumes fotoboek, maar ook een die echt uitstraald van wacht maar af mama... op een ondeugende manier dan, niet dat ze ineens in de exorcist mee kan gaan spelen. ;)

6. raspberry

Hoop, hoop, hoop, hoop :)
    Het zou echt zo geweldig zijn als ze echt op gaat knappen nu! Weg met al datr gekwakkel en eindelijk een kind dat lekker in d'r velletje zit en niet gehinderd wordt door van alles en nog wat...

@DevY; twee keer wow! D'r gezichtje ziet er zo goed uit al zeg!
    En wat een scheetje is ze! :)

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Rozemarijke, ik ga er inderdaad nog steeds maar vanuit dat het ooit goed komt. Nu "durf" ik vaak 's ochtends niet te lang met de auto/fiets/buggy op pad te gaan omdat meneer anders in slaap valt en dan idd de rest van de dag niet meer naar bed wil ;).
    Lijkt me heerlijk om gewoon een hele ochtend weg te kunnen gaan, daarna te lunchen en dan een lange middagdut!
    Ik ben wel heel benieuwd naar donderdag! Kan toch haast niet dat ze niets vinden.. de klachten zijn er overduidelijk.
    Fijn dat je stiefkinderen zo graag bij jullie komen! Misschien een stomme vraag hoor.. maar ben je die drukte van 2 grote kinderen soms na een paar slechte nachten niet eens beu??

@Elise, oh das een goed idee om met slecht weer lekker in bad te gaan.

@LovelyDK, Kay is wel echt een heel snelle jelle he? Ik lees hier altijd dat het of snel lopen is of snel praten... maar jouw kleine man doet het allebei. Lijkt me echt zo gezellig als ze lekker aan het kletsen zijn!
    Doet Kay zijn middagslaapje ook in jouw bed? En blijf jij er dan bij of gaat dat altijd goed?

@Devy, ohhhhh wat een plaatje zeg! Het is al een hele dame. Gijs is maar 4 maanden jonger, maar dat vind ik echt nog een baby vergeleken met Kyra.
    Fijn dat het beter gaat met haar eczeem!!

Hier weer een heel rommelige avond, en om 22.00 al bij ons beland. Maar daarna wel redelijk geslapen en wij ook.
    Gelukkig was het vanmorgen "pas" 06.00 uur... hij lag er zo vroeg in dat ik bang was dat het weer 05.00 uur zou worden.

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lob hij is idd in alles heel vlot.. Erg gezellig idd zo'n kleine kletskont. :) hij slaapt altijd in mijn bed.. Ik lig sowieso altijd naast hem tot hij slaapt en vaak ga ik daarna naar beneden...

9. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Devy: wat een schatje is Kyra zeg!!! Ik bied mijn zoon aan als toekomstige echtgenoot, hihi! Alleen wachten we dan wel tot na de pubertijd met ze aan elkaar voorstellen, want ik denk dat ze samen echt terroristjes zijn:D. En een bad is inderdaad heerlijk. Toen ik 30 weken zwanger was hebben we de badkamer laten vergroten en verbouwen en toen is er een bad geplaatst. Was ff doorbijten en we hebben 3 weken bij mijn ouders gewoond, maar ik ben zo blij met het resultaat! Het is ook nog eens een heel groot en diep bad waar we makkelijk met z'n 3-en in kunnen, heerlijk!
    En wat heerlijk voor jullie dat Kyra doorgeslapen heeft!
    LovelyDK: ben je nooit bang dat Kay uit bed valt als hij in jouw bed ligt en je bent er niet bij? Ik durf nog niet eens te gaan plassen als hij naast me ligt:). Maar Luca is ook enorm beweeglijk in zijn slaap en misschien is Kay dat niet. Hoe gaat het nu met hem?
    Rozemarijke: ik werk inderdaad in het speciaal onderwijs, op een mytylschool. En als ik slecht geslapen heb, draag ik ook vaak donkere kleuren nu ik erover nadenk, grappig! Ik gebruik shoppen vaak als therapie:), dus mijn kast is goed gevuld...
    Lob: Luca heeft ook een periode gehad dat hij heel vroeg wakker was en toen was het ook altijd rommelig met de slaapjes overdag. Nu is het al een hele tijd rond 12:30 naar bed en dan slaapt hij 2-3 uur. Het is inderdaad een stuk makkelijker om je dag in te delen op deze manier.

Vannacht was Luca weer om 3:00 huilend wakker. Ik besloot het eens anders aan te pakken en hem er niet uit te halen. Ik heb hem in zijn bedje getroost, dentinox gegeven want hij had overduidelijk last van zijn kies, hem neergelegd, knuffel gegeven en ik ben weer weggegaan. daar was hij het natuurlijk niet mee eens, maar heb hem even gelaten en net toen ik onderweg was om hem toch maar te halen was het ineens stil. Om na een paar minuten weer te beginnen met jengelen. Maar toch sliep hij uit zichzelf binnen 20 minuten; ik kon het gewoon niet geloven dat hij 's nachts in zijn eigen bedje weer verder was gaan slapen. En hij heeft ook nog doorgeslapen tot 7:45!
    Mijn man heeft vanochtend onze nieuwe auto opgehaald. Hij heeft een lease-auto gekregen. Betekent wel dat we zijn huidige auto te koop moeten zetten en het klinkt heel stom, maar het gaat me gewoon aan mijn hart. Ik weet dat het maar een stuk blik is, maar toch heeft hij ons altijd overal gebracht zonder ons in de steek te laten. En we hebben een rondreis ermee door Denemarken gemaakt toen ik zwanger was van Luca en daar heb ik hele fijne herinneringen aan. En ook heeft hij me naar het ziekenhuis gebracht met weeën toen Luca geboren werd en Luca heeft zijn eerste autoritje erin gemaakt... Ach, ik ben gewoon een emotionele muts;)!

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Elise: hier ook al een paar nachten zoals wat jij heb beschreven!
    Joas gaat huilen nadat ik m getroost heb maar is toch weer snel gaan slapen.

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    hoi meiden, wil wel op iedereen reageren, maar kan nu even niet.
    kom even melden dat het hier echt toch wel goed gaat, vanmorgen werd ze wakker rond 5en uds heeft ze van 7 tot 5 geslapen, kijk daar word men vrolijk van

12. raspberry

@Ekise: haha, dat heb ik nou helemaaaaaaal niet met auto's ;) Maar onze vorige heeft het ook maar 10 maanden gehouden en in die tijd 3 keer stil gestaan. Laatste keer kwam ik dus met Thirza 's avonds om 8 uur langs de A2 te staan met pech. Thirza 6 mnd en honger en overprikkeld na een dag bruiloft.... zo'n ervaring die je niet over wilt doen, hahaha.
    Gelukkig zijn we niet bij de ANWB, maar bij de EAC en die bellen gewoon een monteur/sleepbedrijf in de buurt en die was er met 20 minuten, waarna we nog 20 minuten nodig hadden om thuis te komen. Een van de langste 3 kwartieren van m'n leven... :(

Maar wat super dat ie in z'n bedje verder is gaan slapen! Gebeurt hier ook een enkele keer dat ze het dan toch volgens het boekje gaat doen, en dat zijn toch wel fijne momenten.... alhoewel ik zelf vervolgens vaak niet meer zo kan slapen, omdat ik dan lig te wachten tot ze toch weer wakker wordt, LOL

@DK: hij is wel echt heel snel ja! Het CB zegt hier al die tijd al dat Thirza zo snel is, maar Kay is nog veel sneller!
    Ze leert nu wel echt dagelijks nieuwe woordjes bij, (vanochtend stond ze bij het traphekje naar beneden te wijzen: be-eden. Haha, en ik weer helemaal trots natuurlijk :D)

@lob: ja, was echt een verademing toen ze naar 1 middagdutje op redelijk vaste tijd ging!
    En ja, soms heb ik wel eens de balen als de kids van m'n man komen, nu we vaak zo moe zijn enzo. Maarja, het is nu eenmaal zo en vaak is het voor Thirza wel even lekkere afleiding (als ze niet te ziekig is) en geeft dat voor ons dus ook de handen even vrij. Is dan mentaal iig wel weer even een adempauze van een jengelende Thirza...
    En nou moet ik zeggen: ben vandaag alleen thuis met de 3 kids en had gedacht dat dat dus wel een drukke, inspannende dag zou worden. Maar ondanks het feit dat er ook nog eens een natgeplast bed bij kwam, is het behoorlijk relaxed :) Ik denk dat vooral de chaos van m'n man is die het vaak vermoeiend maakt, en die zit vandaag op z'n werk :D
    Als het me dus weer eens te vermoeiend is, zo'n omgangsweekend, kan ik beter manlief wegsturen dus, LOL

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Lob Heel herkenbaar. En ook al is het dutje in de auto/buggy maar 5 minuten wilde ze voor de rest van de dag ook echt niet meer slapen. Nu is het hier compleet anders en hoop ik vaak dat ze in slaap valt als we onderweg zijn, want dan krijgt ze tenminste wat rust. Dat verlangen naar een lange middagdut zodat je eventjes tot jezelf kunt komen is ook zo herkenbaar. Ze noemen het niet voor niets de tropenjaren en als we hier over een jaar of 5 aan terug denken zijn we vast heel trots op onszelf dat we het overleefd hebben. ;)

En 3 maanden is op Gijs' en Kyra's leeftijd heel veel. Over drie maanden is Gijs ook meer baby af. Al blijven ze natuurlijk altijd wel klein in onze moeder ogen. Als is Kyra 30 is ze nog mijn kleine meisje.

@Rozemarijke Het is inderdaad druk maar wel fijn dat er een goed contact is tussen jullie families. Misschien kun je voor extra rust vragen of je man ook bij jullie gastouder terecht kan. ;)

En nog maar drie dagen en dan weten jullie hopelijk meer! Als dat opgelost is zal ze vast nog meer een spraakwatervalletje worden. :D

@Brusje dat klinkt goed!

@Elize Ah ik ben niet de enige emotionele muts hier! Ik heb eventjes moeten sniffen toen de vorige auto wegging, maar daar heb ik nooit in gereden. Maar als deze auto wegmoet zal ik het best heel moeilijk hebben. Mijn auto/rijbewijs betekent voor mij veel meer vrijheid aangezien we hier in een uithoek zitten ook al wonen we in de stad. Zelfs als ik de lotto win (gaat niet gebeuren) gaat mijn trouwe karretje niet weg! Het is onderhand een feest als ik naar mijn schoonmoeder rijd (30 minuten). De radio hard aan, Kyra die niet 'lastig' is en karren maar. :D

En deal! Ik moet al lachen als ik bedenk wat voor kindjes onze twee terroristjes voort zouden brengen. Payback time. ;)

@All Dank jullie! :D Ik vind Kyra ook een droppie, maar goed dat vinden alle moeders van hun kindjes. Objectief ben ik dus niet te noemen. Helaas vind niemand dat ze op mij lijkt. Die opmerking heb ik zondag heel vaak aan moeten horen. Ik had net mijn haren weer donkermahonie geverfd en ik heb bruine ogen. Tsja, ik vond het een beetje ver gaan om Kyra's haartjes mee te verven. ;)

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Joas gaat weer steeds beter inslapen Echt heerlijk!
    Nu helemaal niet gehuild.. Vannacht na een fles gewoon weer terug gelegd en ook gelijk gaan slapen.

Hebben jullie dit ook? Ik durf niet meer te douchen als Joas slaapt. Zijn slaapkamer muur zit tegen de badkamer aan..
    Kben zoooo bang dat hij wakker wordt en dat vergeef ik me zelf inet ;)

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Lovely, ik durf dat dus nog steeds niet... in ons bed slaapt ie gewoon veel beter overdag, maar ik ben zo bang dat ie eruit kukelt als ik weg ben.

@Elise, lekker zeg dat ie in zijn eigen bed is blijven slapen!! Ik moet eerlijk toegeven dat ik het meestal niet eens meer probeer, en hem meteen mee in ons bed neem. Zodra hij bij ons ligt, valt ie weer in slaap en ik ben dan ook nog lekker loom en slaap dan zelf ook sneller.

ha ha.. ik ben ook een emo-muts! Wij hebben laatst allebei onze auto's ingewisseld voor een grote en dan moet ik ook echt even in mijn eentje stilletjes afscheid van hem nemen ;).

@Jannn, gaat het dus wat beter bij jullie?

@Brusje, oh das goed nieuws!

@Rozemarijke, volgens mij zou jij een heel goeie manager zijn met 3 kids en een chaotische man die je samen in het gareel probeert te houden :D.

@Devy, heeft je man dan van die mooie blauwe ogen? Oh en inderdaad heel knap van Kyra dat ze zich zo goed gedragen heeft op het feestje!

@Jannn, ik loop boven nu alleen nog maar op sokken, poets beneden mijn tanden enz.. en douchen of baderen nee dat helemaal niet nee.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    @ Lob: Jij toch ook niet?? Kdacht dat ik zo gek was ha h..
    Als ik dat tegen iemand zeg dan lachen ze me uit.. Je moet echt gewoon doen want je anders ook doet zeggen ze dan!!

Nu is mn man aan het douche. Het probleem is dat wij een inpandige badkamer hebben dus er moet een afzuiger aan..
    Ik doet dat meestal niet en doet daarna de douche goed open!

Wanneer douch jij dan wel? Met Joas erbij vind ikhet ook heel irritant.

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    nee hoor... ik ben ook zo maf :p.
    en inderdaad.. iedereen heeft er een mening over... (had ik zelf eerlijk gezegd ook voordat ik gijs had).... want "ze moeten maar aan geluid wennen".
    nou, ik doe er alles aan om hem te laten slapen ha ha ha.. het gaat hier gewoon niet echt vanzelf. oh ja, ik trek zelfs de telefoon eruit tijdens zijn middagslaapje ;).
    ik douche altijd 's ochtends als vriend nog thuis is... is altijd heel vroeg, helaas ook op mijn vrije dagen maar dan heb ik dat alvast maar gehad.

18. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames, ik lees hier zo af en toe wel mee maar schrijf nooit zoveel.. vind het moeilijk bij te houden allemaal want jullie 'kennen' elkaar hier al veel langer! Maar wil nu even reageren op het douchen.. ik douche meestal pas als Nadine slaapt, en onze badkamer is beneden (ze slaapt boven). Ik neem dan de babyfoon mee in de badkamer.. Dat is dus ergens halverwege de ochtend. Maar als de badkamer boven was, zou ik echt niet 'durven' douchen als Nadine slaap! Ze wordt al wakker van het uitklappen van de strijkplank - dat doe ik dus ook niet meer, ik zet hem van tevoren klaar..
    Het gaat hier met slapen nog niet zo goed. Beter dan bij een aantal van jullie, maar toch: niet zo goed. Nadine wordt weer vaak wakker 's nachts en 's ochtends is ze er ook weer heel vroeg (en dan gaat ze echt niet meer slapen). Overdag slaapt ze een uurtje, soms later nog een half uurtje. Houdt niet over dus. En ze is wèl moe, maar ze kan gewoon echt niet slapen :(

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Nee hoor je bent echt niet de enige die heeeeel zachtjes doet. Voordat ze vier maanden was en de slaapproblemen begonnen kon ik boven stofzuigen en alles doen zonder dat madame een kik gaf. Maar toen de slaapproblemen begonnen en Kyra steeds wakker werd is dat rigoreus veranderd. Inmiddels kan het douchen wel weer maar dan alleen ongeveer 2 tot 3 uur nadat ze naar bed is gegaan. Anders wordt Kyra wakker en dat wil ik koste wat kost vermijden. Zo is de tv boven ook alleen nog maar een stofverzamelaar want ik durf hem niet meer aan te zetten. En de telefoons liggen allebei beneden en de oplader boven die ook geluid maakt is ook in een lade beland. Verder hebben we nog steeds de bel niet terug aangesloten en dat gaat ook echt niet snel gebeuren want dat ding is zelfs geschikt voor zeer slecht horenden! En wat iemand anders ervan zegt kan me helemaal niets schelen. Als ze het met me eens zijn is dat fijn, en als ze het niet met me eens zijn dan gaat dat of het ene oor uit of ze krijgen een preek van hier tot Tokio.

Als ik niet 's avonds douche, douche ik 's morgens en eet Kyra haar ontbijt in de badkamer. Ze heeft er nogal moeite mee als ik de cabine dicht doe en als ik hem openlaat staat ze met kleren en al ineens bij mij onder de douche. Speeltjes werkten niet genoeg om haar af te leiden van het feit dat ze nu wel heeeeel erg ver van me verwijderd was (aanhankelijke muts is ze), maar eten wel. Het is geen ideale oplossing, maar het werkt wel.

@Lob Mijn man heeft inderdaad blauwe ogen en was vroeger lichtblond. ik heb bruine ogen en heb de donkerste donkerblond versie, wat vroeger ook lichter was. Maar blond/blauwe ogen zit ook bij mij heel erg in de familie dus het donkerdere uiterlijk is niet dominant.

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @danabelle Wij zijn heel lief hoor, dus als je er zin in hebt schrijf gewoon mee. :)

het zou zo fijn zijn als die kleintjes gewoon gingen slapen als ze zo moe zijn, maar hier is het middagslaapje ook altijd een gigantische ramp geweest (met af en toe perioden waar het wel ineens goed ging). Ik hoop dat voor jou binnenkort zo'n periode aanbreekt en dat die dan maar heel lang mag duren!

Deel Deze Pagina