Wij willen slapen! Maar onze baby's niet DEEL 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door appelappel, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ja ken het gestress, gelukkig werk ik dichtbij huis, dus ben meestal om 17.30 thuis, maar zelfs dan is hij al moe.
    Vind het zo sneu om hem zo vermoeid te zien, maar goed, hopelijk helpt bij ons de operatie.
    Goed dat jullie naar de KNO gaan!

Enne...veel plezier morgen bij de echo!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza krijgt haar warme prak gelukkig bij de gastouder al, dat scheelt een hoop :) Anders zouden wij ook zo lopen, geloof ik, want vaak ook pas rond 18 thuis als ik volledig werk, (en mijn man sowieso).

Pfff, hier gaan de nachten wel OK, Thirza wordt 2 keer wakker de afgelopen nachten en gaat wel vlot weer slapen na een voeding. Maar ben zelf helemaal niet lekker vandaag :( Misselijk, koppijn, duizelig... vanmiddag al even liggen slapen, maar knap nog niet echt op. Vanavond maar op tijd er weer in...
    Pff, en dan blijkt er bij de APK ook nog eens van alles mis te zijn, dus ons vakantiegeld heeft al wel weer een bestemming :( En ik wilde zo graag zo'n mooie bergkast kopen om het dressoir mee te vervangen. Dat gaat dus niet door nog even... Balen :(

3. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Rozemarijke: balen van de auto; ik hou ook altijd mijn hart vast als mijn auto voor APK moet... Maar je moet maar denken dat het om jullie veiligheid gaat, dat vind ik het leed altijd wel verzachten... En ook balen dat je niet lekker bent...
    Elin: kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent door de nachten. Ik hoop echt dat de KNO ingreep verbetering bij jullie brengt, want dat hebben jullie wel verdiend!
    Lob: ach, arme Gijs! En dat gerace als je werkt ken ik. Ik moet Luca altijd ophalen op het kdv op vrijdag en op donderdag bij mijn moeder en dan zit ik me echt te verbijten in de file...

Ik zit hier flink te balen. Luca kreeg namelijk vanavond zijn reactie op de BMR-prik: 40,2 graden koorts. Dus die kan morgen echt niet naar het KDV... En laat morgen nou net de enige dag zijn waarop ik niemand achter de hand heb, dus ik heb net maar voor de tweede keer deze maand mijn werk gebeld dat ik morgen thuis moet blijven voor mijn kind. Buiten het schuldgevoel naar mijn werk toe (waar ik dus gigantisch last van heb want weet nu al dat ze geen invaller hebben en mijn assistent er dus alleen voor staat en we ook nog eens zwemmen op vrijdag), heb ik het ook nog eens ongelofelijk druk zo vlak voor het einde van het schooljaar... Dus stress alom hier.
    Slapen gaat weer super; vannacht niet gehoord en mijn moeder heeft hem vanochtend om 8:30 maar eens wakker gemaakt...

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh wat vervelend Elise, maar ja, je moet je niet schuldig voelen. Je kan toch niet anders!
    Maar ik snap het wel hoor!

Rozemarijke: ach meid heb je het weer te pakken. Het is te hopen dat als Thirza helemaal gaat doorslapen jouw weerstand ook weer verbetert.
    En die auto, ja balen, het is inderdaad voor je eigen veiligheid, maar verder heb je zo weinig plezier van onderhoud aan een auto!

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    sorry meiden, even snel.

vriend is bij ha geweest voor doorverwijzing kno arts.
    was weer een andere ha uit onze praktijk, maar deze man wou graag meewerken alhoewel hij het absoluut niet vreemd vindt dat een kindje 1,5 jaar non-stop verkouden is.

ook zegt hij dat er geen wetenschappelijk bewezen verband is tussen kno problemen en slecht slapen.

maar hij zegt ook weer dat het zeer zeker geen kwaad kan om een keer te laten kijken.
    we kunnen in de week dat we terug komen van vakantie al terecht in het ziekenhuis.

ha zag wel dat amandelen groot waren..... ik heb jullie nooit horen zeggen dat de ha dit ook al constateerde toch???

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lob bedoelde hij niet zijn keelamandelen? Wel fijn dat jullie de verwijzing nu hebben, kijken kan idd nooit kwaad!

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Lob Mooi dat jullie een doorverwijzing hebben. Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen. Ik hoop dat de echo allemaal goed verlopen is. :)

@Rozemarijke Bah wéér een virus. Heb je al eens aan die weerstandstabletjes (echinacea of zoiets) gedacht als dat mag met de bv? Hier wordt je natuurlijk niet vrolijk van. En ook al slecht nieuws met de auto. Er zijn inderdaad leukere bestemmingen voor het vakantiegeld.

@Elin Ik hoop ook dat de ingreep wat rust brengt. Hoe langer het duurt hoe moedelozer je wordt van het slaapgebrek.

@Elise voel je vooral niet schuldig tegenover je werk. Je kunt echt niets anders. Ik snap wel dat je het (pardon my french) lullig vindt, maar als er een andere oplossing was had je daar wel voor gekozen. Die BMR is inderdaad een rotprik. Kyra reageerde er ook op, maar gelukkig niet zo heel drastisch.

@All Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. Slapen gaat weer wisselend en af en toe speelt het eczeem weer heel erg op, maar waar het door komt geen idee. Maar in augustus gaan we weer naar de ka, dus misschien levert het nog iets op.

8. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob fijn dat er eindelijk een arts luistert.
    Mss geen wetenschappelijk verband maar hier zijn alle kindjes tot nu toe beter gaan slapen na de ingreep.
    Ben benieuwd.
    Enne vertel op hoe was de echo?

Devy sneu toch die eczeem heb je al eens zoutwaterbaden geprobeerd? Bij Alec speelt het ook weer op.

9. raspberry

@Lob: super dat je een doorverwijzing hebt nu! Ja, het zal wel niet zo zijn dat alle KNO-patientjes slecht slapen, maar in dit clubje lijkt het er wel op dat alle kids met KNO-klachten die slecht slapen, beter gaan slapen als ze eraan geholpen zijn.... Daar zit dus blijkbaar zeer zeker wel een verband...
    Onze HA zei idd dat er niets aan de hand was. Niks over de keelamandelen, neus heeft ze nooit naar gekeken, (die mag ook niet zichtbaar zijn, vertelde onze KNO-arts, als ie dat wel is, is het niet goed).

@Elise: met jouw werk kan ik me voorstellen dat je je erg bezwaard voelt... Toch een klas met kids die je (voor je gevoel dan) in de steek laat. Maar als het niet gaat, gaat het niet en ik neem aan dat je werkgever je langer kent dan vandaag en ook we weet dat je je echt aleen maar afmeldt als het echt niet anders kan?

Nou, hier heb ik manlief aangestoken, die er echter meer last van heeft dan ik. Ik knap wel weer goed op, ben ook alweer druk aan het taartenbakken geweest vandaag ;)
    Thirza is ook niet lekker, denk dat die al liep te rommelen van de week en mij aangestoken heeft. Maar die ligt weer te snurken, snottert weer, klinkt weer schor (we dachten steeds dat ze gewoon een zware/diepe stem had voor een meisje, maar dat heeft ze dus alleen als ze verkouden is, wat ze tot nog toe zo'n beetje aan de lopende band was), hoest ook wat...
    Vanavond in slaap komen was erg moeizaam. In d'r eigen bed drama, dus m'n man is eerst met 'r gaan liggen, maar toen ze eenmaal sliep, werd ze na 3 kwartier toch weer wakker, toen ben ik ook nog maar 's met 'r gaan liggen. Nouja, inmiddels slaapt ze dan anderhalf uur. Hopen dat het vannacht beter gaat dan afgelopen nacht: toen wou ze ook al niet weer gaan slapen :(

@weerstand: tja, weet niet of echinacae wat gaat doen, als het probleem gewoon m'n enorme slaaptekort is :( Ga nu eerst de buisjes maar eens afwachten en als ik dan nog steeds zo vaak ziek ben, is dat idd wel een idee... :)
    Nou, ga slapen, we hadden twee oppaskindjes vanavond, (erg schattig, toen Thirza naar bed ging, zwaaide ze naar ze en zei: daahaah, beebie! (Alles wat twee ogen en een mond heeft, heet de laatste week beebie)). Maar die zijn net opgehaald, (ergens midden in deze post), dus ik ga nu lekker slapen :)

10. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Lovely, ja klopt.. ik vroeg het net nog even aan vriend en die zei "hij keek in zijn keel doen ie dat zei".
    maar dat wil volgens mij niets zeggen toch? keelamandelen zijn toch vaak groot als je verkouden bent toch?
    hoe gaat het daar?

@Elin, ja hier zit volgens mij het levende bewijs dat het er wel mee te maken kan hebben. Vooral bij Kay en Luca.... die liggen tegenwoordig zelfs uit te slapen!
    echo was super! datum blijft staan op 15 december.

@Devy, he bah dat rot eczeem toch... hier heeft gijs ook weer erg veel last.
    ik ben vanmorgen toch maar weer even met de hormoonzalf begonnen want het lag weer helemaal open door het krabben en hij had er zichtbaar veel last van. Krijgt Kyra nu helemaal geen voedingsmiddelen meer binnen waarvoor ze allergisch is? ben jij nu zelf ook op dieet?

@Rozemarijke, hier hoor ik ook de hele dag door baby...baby...baby..
    is echt zijn favo woord op het moment. hoe is de nacht gegaan?

@Elise, oh meid ik kan me helemaal voorstellen hoe rot en schuldig jij je moet voelen. maar je hebt er alles aan gedaan, en meer kun je niet doen.

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Lob Wat fijn zeg dat de echo helemaal goed was! Dat is weer een geruststelling want spannend blijft het toch. Ik blijf daar ook trouwens mee in mijn hoofd zitten dat die arts wel kan zeggen dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, maar hebben ze dit wel gedegen onderzocht? En het is wel heel opvallend dat het hier bij een aantal bijna perfect gaat na de ingreep terwijl er pedagogisch gezien geen veranderingen doorgevoerd zijn.

Kyra krijgt nog steeds een aantal allergenen binnen zoals een beetje kaas en brood waar melk in zit. Dit omdat de kinderarts ervan overtuigd is dat de koemelk allergie meer een overgevoeligheid is en bewerkte melk in de vorm van kaas geen kwaad kan. Maar eigenlijk is de hoeveelheid die ze binnenkrijgt erg miniem. Zelf drink ik eigenlijk ook nooit melk en let ik ook goed op met melkproducten omdat ook ik overgevoelig ben. Waar we wel (nu helemaal) erg goed op letten is noten. Ik eet ze niet meer en Kyra mag er niet eens bij in de buurt komen van mij. ;) En ja de hond... (mag het niet zeggen, maar van mij mag hij liever vandaag dan morgen gaan hemelen om het even oneerbiedig uit te drukken). We mogen in ieder geval als nood aan de man komt 5 keer per dag smeren met de hormoonzalf dus als het echt de spuigaten uitloopt doen we dat ook.

@Rozemarijke Ach iedereen steekt iedereen aan. Dan ben je nog verder van huis. Hopelijk knappen jullie allemaal snel op. Van de echinacae zou ik inderdaad geen wonderen verwachten maar misschien is het net een extra steuntje in de rug. Ik heb het een tijdje geslikt en ik heb het gevoel dat het toen echt werkte.

Ik hoop inderdaad dat het vannacht beter is gegaan. Maar een spookjes avond is meestal een spookjes nacht.

@All Hier ging het weer goed. Het gaan slapen was bijna geen probleem en ze is maar twee keer wakker geworden en dit keer was het geen drama om haar terug te leggen.

12. raspberry

@Devy; bij Thirza zagen we dat toen ook, dat ze naast de KMA overgevoelig reageerde op ei, gluten en soja. Dat hebben we toen even helemaal achterwege gelaten toch, om haar lijf even helemaal rust te gunnen en na een tijdje weer geintroduceerd. Stapsgewijs ging dat toen wel goed, (niet altijd bij de eerste keer herintroductie), en nu is het enkel nog de melk die een probleem vormt. Merken we ook gelijk als ze daar wat van binnen heeft.
    De nacht is wel redelijk gegaan, om de 3 uur wakker, dus beter dan de avond :) Maar ze zit ook weer in d'r mondje te wroeten, dus denk dat er weer een kies komt, (ik voel 1 bobbel, de rest is nog rustig geloof ik). Snappen we ook gelijk weer waarom ze nu toch even weer een virusje oppikte :(
    Nouja, als die kiezen nou even allemaal doorkomen voor de operatie aan, en de hoektandjes erbij, dan hebben we het maar even weer gehad, kunnen we na de operatie aan definitieve rust beginnen, LOL

Zelf hier spierballen aan het kweken: ben de tuin aan het afmaken met palissaden om de borders heen, van die hoge van 40 cm. Scheelt een berg overtollig zand afvoeren naar de stort, en sowieso wel zo handig omdat Thirza nu niet de plantjes in kan lopen/rijden. Ze zal er vast nog wel eens bij in kruipen, maar bij de kids van mijn man hadden we in ons vorige huis altijd dat we de hele tijd bezig waren ze uit de tuin te plukken om de bloemetjes te redden... Maar die krengen wegen 35 kilo per stuk, dus zwaar werk, zweet me kapot met deze warmte :D Manlief zit z'n afstudeerartikel af te maken, dus helpen is niet echt een optie, (en aangezien ik alles af wil hebben voor onze verjaardagen, dan kunnen we heerlijk met de visite in een eindelijk-affe tuin zitten, doe ik het dus toch maar zelf :)).

@lob: goed dat de echo goed was! 15 december. Dus kan op een sinterklaas of kerstkindje... ;)
    Heb van de week een glijbaantje ook in elkaar gezet, is ze al druk mee aan het spelen, en met de zandbak die ik vol heb gegooid ook :)

13. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Lob: fijn dat de echo goed was! Bij Luca heeft de huisarts ook een aantal keer geconstateerd dat de keelamandelen vergroot en rood waren en dit hoort idd bij een verkoudheid. Er is geen wetenschappelijk verband tussen slecht slapen en kno problemen, maar dit forum bewijst toch echt anders. Ik vind dat ieder kind met slaapproblemen een KNO-check zou moeten krijgen; baat het niet dan schaadt het niet!
    Elin: hoe gaat het met Alec?
    Rozemarijke: pff, ik krijg het al warm als ik je mailtje lees. Ik zit hier lekker in de schaduw en manlief is in de zon bezig de schommel voor Luca te plaatsen in de tuin. Dan nog een buitenkeuken en een loungebank en dan is onze tuin ook eindelijk klaar! Ik vind het wel superstoer dat je zoveel zelf doet!
    Devy: hoe gaat het met je draakje? Fijn dat ze de afgelopen nacht beter heeft geslapen!

Luca is hier weer goed opgeknapt; zijn reactie was hevig, maar gelukkig kort! Hij liep gisteravond door de tuinsproeier heen te rennen dus toen wist ik dat het wel weer goed met hem ging (na een dramadag als zwaan-kleef-aan aan mij en met een hoop gejengel en niet willen slapen).
    Hij heeft vannacht dan ook heerlijk geslapen tot 8:30. Ik had een bruiloft op het strand en was pas 1:00 thuis, dus dat kwam goed uit!
    Toen ik net in bed lag hoorde ik hem ineens dubbel liggen van het lachen in zijn slaap; dat is weer eens wat anders dan huilen! Moest zelf ook lachen, want het klonk zo grappig!

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: wat heerlijk een goede echo. Nu kan het echte genieten beginnen!

Devy: fijn dat de nacht weer beter gaat en dat je de eczeem onder controle houdt.
    Hier standaard een shotje echinacae en vind wel dat het werkt.

Rozemarijke: jij bent lekker bezig! Wat een energie. Maar om de drie uur is nog best wel vaak en niet echt bevorderlijk voor de nachtrust.

Elise: Wow een buitenkeuken, je hebt zeker een grote tuin! En wat fijn dat Luca alweer is opgeknapt.

All: hier is het echt heel erg knudde. Vannacht is Alec gewoon weer uren wakker geweest en ook nu staat de teller alweer op twee.

A.s. zaterdag gaan we op vakantie en ik heb er veel zin in, maar als hij zo slecht slaapt....pff

En we vliegen om 5 uur 's ochtends, ik heb gisteren een hotel geboekt op Schiphol, drie minuten lopen vanaf de vertrekhal, zodat we nog een beetje aan onze rust komen, maar als Alec dan ook van 12 tot 3 wakker is, kunnen we meteen door....

Oh en over dat wetenschappelijke verband, onze kno-arts zei dat kno-problemen de meest voorkomende oorzaken waren van slaapproblemen. Wetenschap of niet...als het ons helpt, dank ik die arts op mijn blote knieën.

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Lob Ik kan me voorstellen dat je je een beetje ongerust maakt hoe het nu moet op vakantie. Maar aan de andere kant is het wel een verandering van omgeving en levensritme waar je het een stuk rustiger aan kan doen. Volgens mij gaan jullie allemaal het gewoon helemaal naar jullie zin hebben daar!

@Elise Wat fijn dat hij weer opgeknapt is zeg! En ik moet ook altijd zo lachen als Kyra plezier heeft. Hier zijn we trouwens duidelijk in de nee-fase beland. Laatst toen ze op de bank aan het slapen was werd ze half wakker, riep toen nee neeeee nee, en snurkte weer vrolijk verder. Dan hoor ik liever gegiechel. :)

@Rozemarijke Hehe je kiest ook net de heetste dagen uit om te gaan sjouwen, muts. :) Maar inderdaad als je het af hebt is dat zo erg fijn! Kun je trots showen wat je allemaal voor elkaar hebt gekregen. Je taarten zagen er trouwens weer overheerlijk uit. En wees voorzichtig waar je om vraagt! ;) hier zijn de hoektanden allemaal tegelijk doorgekomen, wat een drama was dat zeg.

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier even een vraagje.. Hoe snele sliepen de kids weer door nadat ze aan hun amandelen geholpen waren???

Hier is er eigelijk weinig veranderd.. Is zo'n gewoonte geworden..

17. raspberry

@Devy: ja, van mij had de zomer ook nog wel 1 weekendje later mogen komen hoor ;) Wel grappig: vorige keer dat we hard aan de slag gingen, was het ook al mooi weer... en dus ook keihard lopen zweten. Ach nouja... het is wel een lekkere afwisseling: eens moe zijn omdat je keihard gewerkt hebt :)
    Had vandaag de andere border willen doen, maar Thirza is helemaal niet fit, zo jengelig als ze lang is ook, en ik voel m'n spieren en rug wel na gisteren, dus ga zo ff in de tuin zitten lezen :) Thirza ligt te slapen sinds een kwartiertje, dus ff rust aan m'n hoofd en opladen voor deel 2 van de dag....
    Pfff, we zijn nu echt aan het aftellen hoor, met dit soort dagen ertussen :(

@Elin: nou, idd, de kinderpoli en de KNo gaan van mij een heerlijke taart krijgen als Thirza straks doorslaapt! Zo fijn dat ik daar serieus werd genomen en werd doorverwezen! Die dank ik echt wel op m'n blote knieen als we straks hele nachten door kunnen trekken.
    Vannacht elke 2,5 uur wakker trouwens :(

Ik hoor trouwens af en toe verhalen dat kids op vakantie ineens wel goed gaan slapen, (THirza niet hoor, daar niet van), dus hopelijk gaat Alec dat ook doen :)

@Mamalijntje: wanneer was Jamie ook alweer precies geholpen, was afgelopen week toch pas? Volgens mij staat er sowieso een week voor dat het kan duren voor ze helemaa opgeknapt zijn... Dat verschilt per kind natuurlijk ook, dus ik zou het nog ff geven, geloof ik.
    Ik stel mezelf in op nog een week of 2 gerommel na de operatie, (zo van: dan kan het hopelijk alleen maar meevalen, ;)).

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou hij sliep de tweede nacht door maar nu wordt hij weer wakker. Wel merk ik verschil maar vermoed dat het een gewoonte geworden is want hij kreeg nog weleens warme melk.

Vannacht was hij gewoon echt boos.. Knijpen en slaan..

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @Mamalijntje, volgens mij had het zoontje van LovelyDK dat ook.....
    Had door zijn grote neusamandel 's nachts heel veel dorst en dronk daarom 's nachts veel water.
    Toen hij geholpen was, bleef ie wel om water vragen 's nachts.... ook een soort van gewenning. Dit heeft ze ineens afgeschaft, heel even drama maar daarna is het super vooruit gegaan.

Sorry Lovely als ik het niet helemaal goed heb...

@De rest, sorry.... probeer vanavond te reageren. Vriend is met Gijs fietsen, dus ik ga even van mijn vrije tijd gebruik maken en een berg strijk wegwerken... gezellig ;).

20. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Mammalijntje: volgens kan het tot 4 weken na de operatie duren tot je resultaat ziet. Bij Luca was het gewenning geworden om 's nachts bij ons in bed te komen en dat heb ik ook in 1x afgeschaft. Heel even drama, maar vanaf toen sliep hij door (was de derde nacht na de ingreep) en als hij nu wakker wordt, is het speen erin en dan slaapt hij weer verder.
    Elin: kan me voorstellen dat je je druk maakt over hoe het op vakantie moet, maar misschien is de verandering van omgeving wel even heel positief! En jij en je vriend zullen ook een stuk relaxter zijn op vakantie en dat helpt Alec misschien ook wel iets beter slapen. Ik ga in ieder geval voor je duimen (en ben stiekem ook een beetje jaloers dat jullie lekker weggaan;)). En ik heb niet zo'n hele grote tuin hoor. Hij is flink voor een rijtjeshuis, maar ook niet een hele lap grond. Die buitenkeuken is een wens van manlief en we hebben de ruimte ervoor dus we gaan zo even naar het tuincentrum (open vandaag) ideeën opdoen. Als alles helemaal klaar is zal ik wel een keer foto's plaatsen.
    Rozemarijke: kan me voorstellen dat je rugspieren pijn doen na al dat gesjouw! En Thirza weer niet helemaal lekker; kan me voorstellen dat je de dagen aan het tellen bent tot de ingreep!
    Lob: ik heb net ook een hele berg strijk weggewerkt... Ik vond het te heet op zolder, dus heb alles naar de tuin gesjouwd en buiten staan strijken... Heb jij er ook zo'n hekel aan?
    Devy: de nee-fase is hier ook begonnen vrees ik... Op alles antwoordt hij "nee" en zijn Beertje noemt hij zelfs "nee-nee"... Ach, als ze maar weer "ja" kunnen zeggen als ze gaan trouwen, hihi:p!

Hier een wat mindere nacht gehad. We hadden gisteren een bbq bij vrienden en dat was erg warm en druk voor hem; hij was compleet oververhit (tuin op het zuiden en geen schaduw). Dus vannacht erg onrustig en een aantal keer huilend wakker geweest. Hij sliep wel meteen weer verder met zijn speen en een aai over zijn bol en dan heb ik dit toch echt 10x liever als 1x uren wakker...
    Hij ligt nu al vanaf 12:00 te slapen. Zal hij wel nodig hebben want hij was gisteren laat naar bed gegaan en vanochtend op z'n zachts gezegd niet zo gezellig...

Deel Deze Pagina