Wij moeten morgen terug naar de KNO. Het snurken, rochelen en benauwde wordt steeds erger dus gebeld en moeten morgen langskomen. Bah!
wat een rust hier! hopelijk een goed teken! @Elin, spannend he? Kan goed zijn dat het nu sneller gaat, vriendin van me had hetzelfde en werd daarna heel snel zwanger. Maar goed, je hebt niet echt haast toch? @Ons Kleintje, zie je tegen de operatie op? Ik wel een beetje. @Rozemarijke, hoe is afgelopen nachten gegaan? @Elise, oh leuk dat jullie er ook weer voor gaan!! Kan me nog herinnneren dat jij tijdje geleden nog even wou wachten... maar een beetje slaap doet dus goed ha ha.. @Hier, ik ben gisteren weer eens lekker ouderwets naar de kroeg gegaan... oma geregeld om bij ons op te passen... heel laat thuis en wat denk je? Gijs besloot om 04.15 dat ie wel uitgeslapen was echt klaarwakker en klaar om lekker te gaan spelen. Voorlopig geen kroeg meer voor mij ha ha ha ha! Pffff wat zit ik brak op mijn werk zeg.
Ik ben een beetje bang dat het niet goed is gegaan en dat hij nog een keer moet! Lob lekker een avondje uit. Jammer dat Gijs daar geen boodschap aan had en de dag weer vroeg begon. Slaapterroristje hihi
Komt dat dan vaker voor Elin? Dat zou wel echt vreselijk zijn zeg . Maar goed, het feit dat je terug moet komen wil wel zeggen dat KNO arts het ook raar vindt dat Alec nog niet is opgeknapt toch? En dat dat wel moet kunnen.
Dat weet ik niet lob. Mss is het gewoon wat opgedroogd bloed of zo. Zijn neusje is ook nog erg vies. Dat hopen we dan maar! Hij heeft nu zelfs last met eten dat hij buiten adem raakt. Ben je weer een beetje bijgekomen van je avondje kroeg? Dk hoe is het bij jullie afgelopen met het snurken? En hoe is het met de rest?
elise elin lob en rozemarijke, hebben/ moeten jullie kindjes allemaal hun neusamandelen laten knippen? @lob Nee ik kijk er naar uit (serieus, niet sarcastisch) Vrijdag hebben we een pre operatief gesprek. ik denk dat hij een paar dagen na de operatie weer heerlijk kan bijkomen. hij is nu zo moe en hangerig. zit niet lekker in zijn velletje. Legt zijn koppie op tafel als we gaan eten en gaat voortdurend op de grond liggen omdat ie zo moe is ben er zelf ook bekaf van. misschien helpt het dat we al een heel moeilijke tijd met hem hebben gehad en dat hij al eerder is geopereerd. Ik ben er niet bang voor, en zorg ervoor dat ik vrij ben en de dagen erna ook. wanneer wordt jouw kindje geopereerd? @elin, heeft je kindje ook buisjes gekregen? zeg maar in 95 % van de gevallen wat ik zo hoor, gaat het goed en in 5% dan gaan de sneetjes in het trommelvlies dicht of buisjes eruit of moeten de keelamandelen daarna ook. soms groeien de neusamandelen aan, geen idee hoe snel het kan. het is toch pas anderhalve week geleden? succes in elk geval!
Ons kleintje yep hun hebben allemaal de neusamandelen moeten knippen (sommige ook in combi met buisjes) en ook mijn zoontje heeft zijn neusamandelen eruit + buisjes zo'n 5 maanden geleden! Ook van 3 personen die hier eerst meetypte werden de neusamandelen verwijderd (+buisjes) Elin wat een domper... hopelijk is het niks! Hier is het gelukkig weer goed... *afkloppen*
Bij jamie hebben ze ook de neusamandel verwijderd.. En zijn oren doorgeprikt en leeggehaald.. Maar ook wij gaan terug..Volgende week op controle want er zit iets niet lekker bij ons mannetje..
Nou het valt gelukkig mee. Buisjes zaten goed, oortjes zagen er rustig uit. Er zit alleen een boel oud bloed en waarschijnlijk is Alec ook gewoon neusverkouden. Hebben nu een neusspray gekregen. Hopelijk gaat het snel beter, maar we moeten dus geduld hebben.
Gelukkig! Fijn dat jullie meteen gegaan zijn... nu ben je gerustgesteld en anders zou je maar blijven twijfelen of er iets niet goed zat.
@Elin Gelukkig zit alles nog goed. Nu nog hopen dat de neusspray zijn werk doet en hij snel opknapt. @All Kyra besloot mij weer eens een goede nachtrust te gunnen en ze werd om 4.45, 6.00 en 7.00 wakker maar ze is wel blijven liggen tot 7.30! Wel vanaf 4.45 bij mij in bed (was weer bij schoonouders dus dat kan dan makkelijker), maar dat maakt niets uit. Zelf lag ik er al om 21.15 in dus voor de verandering ben ik niet zo moe.
@elin, gelukkig maar @devy, goed idee om zo optijd te gaan slapen, meestal kan ik mezelf er niet zo goed toe zetten \ maar ik ga het vandaag weer eens doen
Ja inderdaad, maar ik vind het wel weer sneu voor hem. Het duurt zo lang voor hij opknapt. Hij was zo lief bij de KNO-arts, vond alles best, mijn flinke manneke! Devy: wat een nacht! Ik moet ook echt eerder naar bed, maar met dit warme weer wil dat niet zo lukken.
Op tijd naar bed lukt me ook echt niet met die hitte... maar daar heb ik wel iedere ochtend spijt van! @Elin, nog steeds ieder uur wakker? Hadden jullie ook wel eens geprobeerd in eigen bed te troosten? Wij zijn dat sinds de vakantie aan het proberen en het gaat heel goed. Ik vind het echt geen probleem als ie bij ons ligt, maar hij wordt dan zo vaak wakker en ik heb wel eens het idee dat hij daar toch ook niet zo lekker ligt. Wij hebben nu een matras naast zijn bed liggen.
Ja lob doen wij ook maar na 3 keer halen we hem er meestal uit. Je hebt wel gelijk hoor, ik denk ook dat hij in zijn eigen bedje lekkerder ligt. Vannacht elke 2 uur wakker maar zijn neus zat helemaal vol en dan met deze warmte. Hoe gaat het daar?
@Elin Om de 2 uur is echt niet fijn. Hopelijk gaat het snel beter! @Lob Wat fijn dat het in bed troosten zo goed gaat. Kyra slaapt over het algemeen ook beter als ze rustig in haar eigen bedje ligt. Als ze zich echt niet lekker voelt heeft ze wel eens de troost van onze nabijheid nodig, maar gelukkig niet al te vaak meer. Ik lag er gisteren weer om 21.00 in. Normaal gesproken kan ik ook niet goed slapen met die hitte maar ik ben afgepeigerd 's avonds. Met de zwangerschap ben ik bijna nog vermoeider dan toen Kyra zo ontzettend slecht sliep. Ze is vannacht twee keer wakker geweest, maar helaas duurde het de tweede keer ongeveer weer een half uur voordat ze sliep. Maar goed dat is nog altijd een stuk beter dan om de 2 uur wakker. Om 7.00 was ze wakker en daar was ik heel erg tevreden mee omdat ze gisteren wat vroeger naar bed ging. Overigens laat ik haar tegenwoordig bij het naar bed brengen wel vaker 5 minuten even brullen, ondanks dat het erg dramatisch klinkt valt ze daarna meteen als een blok in slaap. En mocht ze na die 5 minuten niet stil zijn of als het erg dramatisch klinkt ga ik even troosten en slaapt ze daarna alsnog.
Hoi meiden, Elin: dat was even schrikken, maar gelukkig hoeft Alec niet opnieuw geopereerd te worden. Wel heel sneu voor hem dat hij nog zo'n last heeft en dan met deze hitte! Geef hem maar een dikke knuffel van mij! Devy: vervelend dat je je zo moe voelt. Maar gelukkig geeft Kyra de strijd nu wel iets sneller op met inslapen, zodat jij wat meer avond hebt. Lob: wat fijn dat het zo goed gaat met in zijn eigen bedje troosten! Wij zijn dat ook gaan doen na de ingreep en Luca wil nu niet eens meer zijn bed uit 's nachts. Luca slaapt bij ons in bed net zo goed als in zijn eigen bedje, maar ik slaap toch een stuk beter als hij in zijn eigen bed ligt. Ons kleintje: ik ga ook veel te laat naar bed met dit weer... Ik ga jouw goede voornemen ook maar volgen vanavond denk ik. Mijn zoontje is trouwens 26 april geholpen aan zijn neusamandel en is daar ontzettend van opgeknapt. Hij slaapt stukken beter; regelmatig door en als hij wakker wordt slaapt hij vrijwel meteen weer verder in zijn eigen bed (voor de ingreep was ik dan minstens 2 uur met hem in de weer). Ik kan me voorstellen dat je erg naar de ingreep uitziet! Luca heeft vannacht weer wat onrustig geslapen maar wat wil je met deze hitte. Ook had hij voor het eerst een ijsje gegeten en ik denk dat hij ook wat last van zijn buikje had. Ik ben 2x bij hem gaan kijken omdat hij huilde, maar sliep beide keren gewoon. Hij lag ook erg te draaien en te doen. Zou dit dromen zijn? Herkennen jullie dit? We moesten vanochtend wel om hem lachen; ik had zijn papfles op de tafel gezet en ging nog wat pakken en toen zei Luca vanuit de box tegen mijn man "die" (wijzend naar zijn fles) "kekker". En toen hij de fles had "mmm, kekker". Even later zag hij dat mijn man een glas drinken had en toen had hij ook ineens "dost", haha! Mijn man bracht hem naar het kdv en ik kreeg een dikke knuffel, een kus en "dagdag" en daar ging hij aan zijn pappa's hand mee naar de auto. Snif, ik besefte ineens hoe groot hij wordt! Ik heb net heel sportief 40 baantjes getrokken in het buitenbad en de hele benedenverdieping al gedaan. Goed bezig!