Oh Lob ik had verkeerd gelezen. Wat Rozemarijke zegt kun je ook doen: zetpil en drankje geven om 7.30 en 8.00 uur bellen. Dat drankje is alleen maar om de mond droog te maken, kan verder weinig kwaad. Wat je ook besluit, in elk geval sterkte morgen! Onskleintje: WOW!!!
Ben ik weer... Ik zit op sites van andere ziekenhuizen te lezen en daar lees ik overal dat ze inderdaad 3 tot 6 weken geen kinderziekte zoals mazelen, bof, rode hond, roodvonk, waterpokken gehad mogen hebben. Maar niets over die 5e ziekte! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Zetpil en drankje geven en dan bellen is ook een optie. Ik ben bang dat ik niet zal slapen vannacht, zul je net zien dat Gijs besluit een keertje door te slapen .
Lob ik zou niet afbellen... De 5e en 6e ziekte zijn wel kinderziektes maar niet te vergelijken met de 'echte' kinderziektes... Deze willen ze gewoon zoveel mogelijk weren omdat in t ziekenhuis natuurlijk ook kinderen zijn die echt doodziek zijn, niet omdat het ten nadele van Gijs is oid... Als hij morgenochtend geen koorts heeft zou ik zeker gaan... Zet m op!! Het komt allemaal écht goed! Onskleintje heerlijk zeg!
Thanks Lovely!! Das echt lief van je! Ik ga jouw advies maar eens opvolgen denk ik.. En nu ga ik "jullie" maar eens afzetten want mijn hoofd zit bomvol met info over zieke kindjes/rode vlekjes/operaties/koorts/zetpillen&vreemde drankje/amandelen
Goedzo... lekker afzetten, lekker proberen wat te slapen en morgen vol goede moed naar het ziekenhuis! Het is écht eventjes niet leuk, maar ik weet zeker dat het morgenmiddag alweer goed zal gaan met Gijs! Het valt écht écht écht heel erg mee... en wie weet heb je dan over een week of 4 wel een sleeping beauty
@Lob: sterkte en succes vandaag!!!!! (en... heeft ie doorgeslapen? ) Hier een aardige nacht. Twee keer wakker geweest, waarvan de eerste keer ze een keel opzette toen ik 'r teruglegde. Even streng doen hielp, (moest ik wel naast d'r bedje blijven staan, maar da's alweer 20 stappen verder dan naast mij in bed in slaap moeten vallen ). Zelf dus ook aardig bij kunnen tanken vannacht, want pfff... was echt megagaar de laatste dagen.
@Onskleintje: ja, wat doe je hier nog? Maar heerlijk zeg, zo'n nacht en dan zo'n middagslaapje erbij!
@lob veel succes vandaag als het is doorgegaan!! @rozemarijke, Ja ik weet niet wat hier gebeurd, nu ook een nacht gedraaid van kwart voor 7 gisteravond tot zes uur vanochtend toch wel 11 uur en een kwartier achter elkaar geslapen! Hij is ook een stuk vrolijker en minder hangerig, twijfel nu ook of ik goed doe aan een operatie omdat het nu een stuk beter gaat. maar denk toch wel dat ik de operatie doorzet, het zal er niet slechter van worden en hij heeft nog wel last van zijn oortjes.
Helaas! Vanmorgen geen koorts, maar wel helemaal onder de kleine rode vlekjes. Ziet er echt vreselijk uit. Wel gewoon super vrolijk. Zetpil&drankje toch maar gegeven, om 08.15 kreeg ik ze pas te pakken. Ik heb gezegd dat ie niet ziek is, geen koorts heeft maar dat ik denk dat ie de 5de ziekte heeft (of eigenlijk al heeft gehad) omdat dit heerst op het KDV en vanwege die rode vlekjes. Mevrouw ging overleggen met de operatiekamers, en de arts en ze willen het liever uitstellen. Dit is het beste voor Gijs, ik heb 3x gevraagd wat er zou kunnen gebeuren als we het toch door liever gaan maar ze had het alleen over complicaties nar de operatie maar volgens mij wist ze het ook allemaal niet. Balen, had er net vrede mee dat het ging gebeuren en was heel rustig en dan dit. Ben wel blij dat ik toch even gebeld had, want hij anders hadden ze ons denk wel weggestuurd als ze hem gezien hadden... Maar goed is niet anders, we mogen nu 19 augustus pas ivm vakantie arts. Bedankt voor jullie medeleven!
@Lob Wat ontzettend vervelend! Je ziet er zo ontzettend tegenop en dan wordt het uitgesteld. Het is zoals je zegt nu niet anders maar het blijft wel kl*te. Ik hoop in ider geval dat Gijs er weer snel bovenop komt en dat je de volgende keer niet zo veel pech hebt. @OnsKleintje Zo dat klinkt goed. Ik zit natuurlijk niet in jullie situatie maar ik denk dat ik de operatie ook door zou laten gaan. Ook al gaat het slapen nu goed, de last met de oortjes is er nog steeds zo te lezen. @Rozemarijke Dat klinkt ook niet slecht. Het gaat inderdaad met stappen vooruit nu. Dat is toch wel erg fijn. Ik hoop dat je zelf ook goed geslapen hebt. @All Gisteren had ik een afspraak bij de gyn en ik ben vanaf nu bij hen onder controle. Ik kreeg zelfs een echo en flupke (mijn zusje wordt knuffeltante dus die mocht de 'werktitel' uitkiezen ) deed het nog steeds heel goed. Ik bel de afpraak bij de verloskundige dus af want de doptone hoeft nu ook niet meer. Het slapen gaat nog steeds prima, behalve dan af en toe overdags, maar daar valt heel goed mee te leven. Vanochtend dacht ik even dat ze weer heel vroeg uit bed wilde maar ze heeft toch nog tot 6.30 bij ons op bed doorgeslapen.
Ach Lob wat vervelend. Maar goed, 19 augustus is ook al bijna! Devy: oh wat heerlijk dat je flupke hebt gezien. Ik was altijd zo happy na de goede echo's. Ben je bij de gyn onder controle ivm je crohn? Ons kleintje: Alec ging ook ineens heel goed slapen twee weken voor de ingreep, toen twijfelden wij ook. Hoewel ik af en toe nog wel twijfel of we er goed aan hebben gedaan. Er zit gewoon GEEN verbetering in. Vannacht weer knudde, onrustig en hij bleef maar roepen 'Kan nie' Het arme manneke was om 8 uur alweer uitgeteld.
@Lob, he bah wat vervelend dat het niet door kon gaan. @Elin Dus jullie zien geen verbetering? je zou toch denken dat hij dan ergens anders last van heeft als je zoontje zegt Kan nie. Ben je al eens bij een homeopathisch arts geweest? heeft Ons Kleintje echt wonderbaarlijk goed geholpen. @devy moest wel lachen om je woorden Knuffeltante Flupke en werktitel Fijn dat het goed ging met jullie Flupke
Lob balen zeg!!! Nog even volhouden.. Maar goed ook hoor dat ze het niet aandurven. Is toch altijd heftig een narcose.. Devy fijn dat het bij jullie lekker gaat!!!! Spannend hoor allemaal Elin: Hebben ze ook buisjes gedaan?? *** Hier gaat alles echt knudde!!!! Jamie is zo verschrikkelijk ziek.. Heb een AB voor 14 dagen gehad van de KNO want we hebben nachten wakker gezeten met Jamie op de bank die lag te kronkelen van de pijn... Doet me zo'n verdriet Even tanden op elkaar en dan krijgt mijn snoet buisjes.. Hopelijk is alle ellende dan klaar.
Hoi meiden, Lob: wat vervelend allemaal; moeten jullie nog langer wachten. Maar als het voor Gijs het beste is zo, moet het maar. Mammalijntje: ach, wat verschrikkelijk klinkt dat zeg, Jamie kronkelend van de pijn! Houden jullie het zelf nog wel een beetje vol? Dikke knuffel voor jou! Elin: nog steeds geen verbetering; echt balen! Je zou idd denken dat er toch ook nog iets anders speelt bij Alec. Devy: wat super dat alles goed was met Flupke! En helemaal super dat Kyra zo goed blijft slapen! Rozemarijke: Thirza doet het goed hè?! Ik kon gisteravond niet slapen en heb tot 1:00 liggen woelen. Manlief is er om 2:30 even uitgeweest voor Luca maar dat heb ik gemist... Ik weet niet wat er is met Luca, maar hij slaapt zo onrustig en wordt steeds huilend wakker. Met zijn oren is niks; dat heeft de KNO nagekeken. Zijn keelamandelen zijn al een hele tijd zo opgezet, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Zouden het dan toch zijn kiezen zijn? Hij zit wel constant met zijn vingers in zijn mond en kauwt overal op en zeker 1x per dag een hele zure luier. Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoeveel kiezen ze krijgen? Bij Luca begint de vierde nu door te komen; hij is al bezig met zijn kiezen vanaf februari, het arme kind!
Ze krijgen er 8... en dan dus ook nog hoektandjes. Thirza doet er ook zo lang over steeds en heeft er ook veel last van @Lob: he, vervelend! Nouja, 19 augustus is over 4 weken dus? Dat valt dan, zeker met de vakanties erbij, nog redelijk mee. @Mamalijntje: he bah! Hopelijk helpt de AB, en dan zie je nu natuurlijk helemaal erg uit naar de ingreep! (Nouja, vooral naar de verbetering naderhand natuurlijk ). Thirza doet het idd weer goed nu. Is wel echt aan het peuterpuberen, wat ik af en toe wel lastig vind, omdat het na alle ellende af en toe wel even lastig is om in te schatten of er wat is of niet. Maar goed, zoals vannacht ook, dan werkt de pedagogische aanpak, dus dan is het wel duidelijk Haar huiltje is dan ook wel anders, (als ik goed luister ), dus tja.... even doorpakken nu dus Wat wel lekker is: sinds de operatie trekt ze veel meer naar mijn man toe. Echt heel fijn, daarvoor was het mama voor en na zodra ik in beeld was. Nu vanochtend bijvoorbeeld, lag ze bij mij te drinken en mijn man was alvast naar beneden. Met dat ze de borst losliet, was het: Papa? Beter! Ja hoor, schat: ga papa maar eens opzoeken
Hier ook kiesjes... De laatste tijd zitten er al 4 te drukken maar nog Niks helaas! Verder heeft kay besloten dat middag dutjes overbodig zijn geworden!
Hee jij ook al zo'n lekkere knoeipot in huis dus Wat een troep kunnen ze maken he? Hoe gaat het bij jullie met slapen? Slaapt Nadine ook nog steeds slecht?