vriendinnen gezocht ;) (Groningen)

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Napoleon, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hoi hoi

ik zet nu toch maar eens de stap...

Omdat mijn leven al vroeg een andere richting op ging dan die van mijn vriendinnen van toen, heb ik eigenlijk geen vriendinnen meer met wie ik veel contact hebt. En dat vind ik jammer.

Ik kreeg al op mijn 18e mijn eerste kindje, terwijl iedereen ruig ging stappen en over de wereld uitwaaierde, kreeg ik een kind, studeerde wel, ging ook nog wel uit, maar ja, je groeit toch uit elkaar, en dat gebeurt ook sowieso wel na de middelbare school, dat weet ik. Maar momenteel heb ik niet echt vriendinnen die ik goede vriendinnen kan noemen, waar ik eens een middagje mee afspreek bijvoorbeeld en vooral dat mis ik.

En ik merk dat ik toch wel vriendinnen nodig heb. Gewoon iemand om even je hart uit te storten, anders dan je man, om even mee naar de stad te gaan enz.

Toch is dat best gek... ik ben een sociaal mens, kan het altijd met veel mensen goed vinden, heb altijd erg in het verenigingsleven gezeten... nou ja, ik sta dus wel tussen de mensen, maar niet mét ze. Zal ik het zo zeggen? Het contact gaat nooit verder dan luchtig contact.

Misschien vraag ik teveel, maar ik zou zo graag een paar vriendinnen willen... ;)

en met wie hebben we dan te maken, zal je wellicht denken?

ik woon dus in Groningen (stad), werk in de provincie waar ik voor de klas sta. Ben nu zwanger van mijn 5e kindje. Ik heb 1 jongen van 11 en daarna drie meiden van 10, 3 en 15mnd en de 4e meid is op komst.
    Zelf ben ik net 30 geworden, 3 jaar getrouwd, mijn man is 28.

nou dat zegt vast alles over mij :p

Dus, lijkt het je iets om een poosje met elkaar te kletsen en dat hopelijk te kunnen uitbouwen tot een vriendschap? ik hoor het graag :D

;)

2. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

25 mei 2011
    1.534
    0
    36
    Friesland

Deel Deze Pagina